Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
makeistraktori80
profiilit
makeistraktori80
makeistraktori80
Vapaa kuvaus
Tälläinen tatuoitu, symppis, kalju nallekarhu. Metallihenkinen kaveri.
Aloituksia
6
Kommenttia
76
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+on+katkeraa+porukkaa+ei+hitto+*nauraa*+Tottakai+jobbarit+käy+kirppareita+kiertämässä+ja+tekemässä+voittoa,+mutta+ihan+samalla+tavalla+sillä+köyhälläkin+on+mahdollisuus+siellä+kierrellä+ja+löytää+niitä+"lapsuudenmuistoja".+Ja+te+ketkä+puolustelette+köyhiä,+jos+olette+niin+anteliaita+ja+hyväntahtoisia+niin+antakaa+tavaranne+keräykseen+köyhille+ilmaiseksi!+Mutta+paskat,+rahaa+tekin+niillä+haluatte+siellä+kirppareillanne,+ugh!
26.09.2018 10:41
Sinä+se+et+kyllä+näköjään+tiedä+yhtään+painonhallinnasta+mitään+*nauraa*+Minä+esimerkiksi+pudotin+tuon+2kg+viikossa+kun+painoa+laskin.+Ja+en+ole+todellakaan+vähän+liikkuva,+vaan+4+x+kova+punttisalitreeni+sekä+3+x+viikko+tunnin+kävely+110+sykkeellä.+Tiesitkin+varmaan+että+rasva+palaa+jos+sykkeesi+on+60+-+70%+maksimisykkeestäsi.+Jos+on+enemmän+niin+poltat+lihasta.+Mutta+sen+tiesitkin.+Ja+sinulla+putoaa+paino+2,5kg/+viikossa+vaikka+syöt+yhtä+paljon+kuin+kulutat?+Tiedätkö+miten+hölmölle+kuulostat+*wirn*+Noh+eipä+siinä.....+Komppaan+tuota+VladimirKenoheinää+joka+kirjoittikin+asian+hyvin.+Mutta+onnea+polullesi.+Tiedän+kovimpien+laihduttajien+pudottaneen+jopa+40kg+vuodessa+mutta+sinun+2,5kg/viikossa+tahdilla+putoisi+120kg+vuodessa.+Taidatkin+olla+aika+läski,+tosin+et+kyllä+juoksisi+2+tunnin+juoksulenkkejä.+Mutka+jatka+trollaamista,+olen+puhunut,+ugh!
23.09.2018 23:44
Saa+olla+alle+1800,+se+riippuu+ihan+siitä+paljonko+kulutat!
23.09.2018 10:42
2,5kg+viikossa?+No+tuo+ei+ole+todellakaan+terveellinen+tahti+laihtua.+Tai+sinulta+lähtee+myös+lhasmassa+ja+veriarvosi+ovat+sekaisin.+Sehän+tarkoittaa+10kg+kuukaudessa,+huh+huh.+Tai+sitten+olet+lähes+200kg+jolloin+alussa+noin+voi+tapahtua.+Vähän+aikaa+sitten+oli+juuri+lehdessä+laihdutuskirurgin+(en+tiedä+mikä+titteli+se+on)+kirjoitus+ja+2kg+per+kk+on+pysyvän+ja+terveellisen+pudotuksen+keskimääräinen+paino.+Itse+tiputin+juurikin+sen+20kg+vuodessa.
23.09.2018 10:40
Lopettakaa+jo+se+helvetin+hiilareiden+tuijotus!+Johan+tuo+on+vuosia+siten+todettu+että+kylmä+fakta+on+se+että+syö+monipuolisesti,+usein+ja+liiku!+Näin+itselläni+paino+putosi.+Tärkeintä+on+se+että+kulutat+enemmän+kaloreita+päivässä+kuin+saat.+Ihan+turha+näitä+rasvoja+ja+hiilareita+laskea.+Kun+noita+hiilareitakin+on+monenlaisia+ja+liikkuva+ihminen+niitä+tarvitsee.+Mutta+näköjään+netti+on+edelleen+täynnä+näitä+humpuukki+laskureita+ja+ohjeita+ja+rasvalöpinöitä.+Itse+kyllästyin+näihin+höpinöihin+painonpudotuksen+alussa+kun+joutui+kärvistelemään+ja+miettimään+mitä+syö+ja+paljonko.+Päädyin+sitten+erään+pt:n+ohjeeseen.+Syö+pieniä+aterioita,+usein+ja+liiku,+ja+hyvin+lähti+paino.+Aamen
22.09.2018 16:49
Paniikkihäiriöön+kuuluu+paljonkin+ns.+psykosomatoforisia+oireita+eli+ns.+somatisaatiohäiriö.+Kyllä+se+paniikki+vaan+fyysisiä+oireita+aiheuttaa.+Itse+joudum+mm.+syömään+paniikkihäiriön+takia+rytmihäiriö-+ja+verenpainelääkkeitä
30.08.2018 10:33
Kokeilepas+ihan+yksinkertaisesti+Propralia.+Eli+on+beetasalpaaja+joka+noita+oireitasi+helpottaa.+Itselläni+vakava+paniikkihäiriö,+sen+takia+eläkkeelläkin.+Toki+on+peruslääkitys+mutta+noihin+fyysisiin+oireisiin+propral+30mg+++diapam+10mg.+Kyllä+helpottaa+fyysisiä+aistimuksia.
30.08.2018 02:18
Ei+auttanut+penkinalusjohtojen+räpläys.+Siis+pelkääjän+puolen+penkin+alta+johtoja+irrottelin+ja+laitoin+takaisin+ja+suihkautin+liittimiin+crc:tä.+Nyt+tekee+sen+että+valo+sammuu+käynnistyksen+jälkeen+mut+syttyy+heti+uudestaan+palamaan.......????
19.08.2018 15:13
Juu+näin+minä+kuulin+mutten+ajatellut+että+olisi+apua.+Kokeilemaan+siis.+Kiitos!
19.08.2018 00:38
Ei+nyt+kannata+näitä+kaikkia+kotipuoskareita+uskoa.+En+tiedä+taustaasi+tai+aiempia+tutkimuksiasi+mutta+kirjoituksesi+perusteella+sinulla+on+jonkinmuotoinen+dissosisaatiohäiriö+()olen+kokenut).+Netistö+löytyy+paljon+tietoa+ja+lääkityksellä+hoidetaan.+Vointeja!
06.10.2017 15:18
No+siinä+taas+yksi+vi**n+järjenjättiläinen.+Varmaan+parantaa+masentuneen+ja+yksinäisen+oloa+kehottamalla+itsemurhaan.+Entäs+jos+tekisit+itsellesi?
22.12.2016 21:27
No+itsesääli+ei+ainakaan+asiaa+helpota.+Oletko+minkäikäinen?
22.12.2016 17:22
Se+on+niin+ikävä+ja+synkkä+kuin+teet+siitä.+Miksi+kadehdit+muiden+lahjoja+ja+iloa?+Ole+tyytyväinen+itseksesi.+Kai+siihen+pystyt+2+päivää?+Itse+en+voi+lähteä+kotipuoleeni+sukulaisiin+ja+ystäviäni+moikkaamaan+sairauteni+vuoksi+ja+vietä+Joulun+ihan+yksin!+Siksi+hainkin+kirjastosta+leffoja+ja+kirjoja.+Tämä+on+vain+yksi+hassu+viikonloppu.+Ja+ainakin+isommissa+kaupungeissa+on+jopa+aattonakin+ohjelmaa+yksinäisille+jos+ei+osaa+yksin+paria+päivää+olla
22.12.2016 16:06
No+ei+nuo+baaritkaan+houkuttele+kun+en+alkoa+käytä,+eikä+kirkkokaan+ole+hyvä+vaihtoehto+kun+aattoillan+messujen+aikaan+ei+enää+kulje+bussit+täältä+missä+asun.+Eikä+nyt+viitti+tälläsessä+loskassa+5km+talsia+lähimpään+kirkkoon.+Jos+ei+ahdistuneisuus+ja+paniikkihäiriöni+estäisi+junamatkaa+300km+läheisten+luo+niin+sinnehän+minä+menisin...
Ehkä+mä+vaan+nukun,+tuijotan+leffoja+ja+syön+valmiskinkkuja...
Olisi+vaan+pian+ohi+koko+joulu+ja+pyhät+niin+mieli+taas+virkistyy
18.12.2016 17:32
Itselleni+Joulu+on+vaikeaa+yksin+kun+kärsin+masennuksesta+ja+ahdistuneisuudesta.+Suku+asuu+monen+sadan+kilometrin+päässä+eri+kaupungissa,+naisystävä+lähtee+omille+vanhemmilleen+toiseen+kaupunkiin+joten+minä+jään+taas+pitkästä+aikaa+yksin.+En+todellakaan+tiedä+mitä+teen.+Olen+jo+ahdistunut+nyt+koko+ajatuksesta+kun+tulee+joulupyhät+ja+kaikkialla+on+hiljaista+ja+kaikki+ystävät+on+vanhemmillaan+ja+sukulaisillaan.
Viime+kerralla+kun+olin+joulun+yksin+niin+sain+paljon+rytmihäiriöitä+ja+paniikkikohtauksia+ja+vietin+joulun+pyhäpäivät+sairaalassa.+Nyt+tosin+olen+paremmassa+kunnossa+ja+selviän+varmaan+joulun+yksinkin+mutta+tuskaa+se+tulee+olemaan.+Varmaan+vain+katsellen+teeveetä+ja+syöden+valmiita+kinkkusiivuja.+Ja+jos+oikein+alkaa+ahdistamaan+niin+soitto+sitten+vanhemmille+toiseen+kaupunkiin+sekä+omalle+pojalleni+ja+kysellä+kuulumisia.+Näköjään+joku+puhui+netti+chäteistäkin....+ei+huono+idea+yksinäiselle.
Voimia+kaikille+Joulunsa+yksin+viettäville+=)
18.12.2016 13:37
No+mitäs+sitten+on+ei-luomurakastelu?+Eikö+rakastelu+ole+nyt+luomua+aina?
18.12.2016 13:25
Kyllä+mutta+jos+vaihtoehdot+ovat+loppu+ja+unta+ei+vain+saa.....
18.12.2016 13:24
No+jos+tuommoisia+seurauksia+tulee+ihmisen+omasta+luontaisesta+hormoonista!+x)
05.12.2016 21:45
No+luulen+tietäväni+mutten+ole+koskaan+kenenkään+moisella+termillä+asiaa+kutsuvan...
05.12.2016 21:43
Sinä+jaksat+tätä+samaa+toitottaa+joka+viestiketjussa.+Mitä+sä+täällä+unettomien+seurassa+pyörit+jos+sulla+kyseinen+asia+on+kunnossa+ja+uni+maittaa?+Ja+mitä+on+luomurakastelu?
23.11.2016 12:16
1 / 4