Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei+siinä+taida+auttaa+enää+mikään.+pilalle+laitettu+=(+harmillista.
seuraavaksiko?+tämä+meidän+suomi+se+on+seuraavana,+riippuu+nyt+siitäkin+millainen+uusi+hallitus+saadaan,+mutta+ellei+asiat+ala+muuttumaan+tai+asioille+tehdä++mitään,+jos+meno+jatkuu+samanlaisena,+ei+hyvältä+vaikuta.
16.03.2019 16:46
se+asia...+
missä+miehet+ehdottomasti+eniten+huijaavat,+on+pituus.++
kyllähän+sen+sitten+tapaamisessa+totuuden+huomaa,+niin+kuin+toki+kaikessa+muussakin+ulkonäköön,+kokoon+liittyvässä.
16.03.2019 16:34
Voivat+muuten+saadakin.+
Siis+kyllähän+ylipainoinenkin+voi+olla+kaunis,+ei+siinä+mitään+ihmeellistä+ole+ja+seksikäs.
mun+mielestä+se+pelkkä+hoikkuus+ei+ole+automaattisesti+kaunis,+ehkä+kun+itse+olen+sellainen.+eli+normaalipainoinen,+mutta+en+kaunis.
16.03.2019 16:30
joo,+riippuu+missä+määrin+ja+missä+suhteessa.+Itse+on+introvertti,+mutta+tulen+kyllä+toimeen+ihmisten+kanssa,+enkä+kaipaa+suuria+määriä+ihmisiä+ympärilleni.
MUTTA+kyllä+sitä+jollain+tavalla+varsinkin+sitten,+mikäli+elämässä+tapahtuu+ja+sattuu+jotain+ja+jos+ei+ole+olisi+omaisia+olemassa,+niin+kaipaa+jokaiselle+voi+tulla+tilanne+elämässä+eteen,+että+tarvitsee+enemmän+tai+vähän+vähemmän,+mutta+jollain+tasolla+toisen+apuja,+tässä+yhteiskunnassa+se+ei+nää+nykyään+ole+niinkään+itsestään+selvää,+vaan+esim.+palveluja+on+vaadittava!+tämä+meni+nyt+hieman+aiheesta+sivuraiteille...
15.03.2019 11:58
Itse+sain+apuja+couperosa+tyyppiseen+ihonhoitooni+apteekin+tuotteista.+Sekä+stressin+vähentäminen,lämpötilojen+vaihtelut+vaikutti,+samoin+mausteet+(+joita+en+suuresti+ruoanlaitossa+käytä)+kuumat,+lämpimät+juomat,+sekä+alkoholi+vaikutti,+jota+en+käytä+juuri+ollenkaan.
Apteekin+ihonhoidon+tuotteet+auttoivat,+mikäli+en+olis+niistä+apuja+saanut,+olisin+hakeutunut+ihotautilääkärille,+tai+kosmetologille.
15.03.2019 11:53
kyllä+sitäkin+sillon+tuli+mietittyä,+niin+kuin+myös+omaisiakin+joita+suuri+suru+kohtasi.
=(.
15.03.2019 11:45
totta!+surullisen+totta
15.03.2019 11:43
Suomen+ja+suomalaisuuden+puolesta+minulle+on+alkanut+pelko+hiipiä+persaukseen,+mutta+on+totta,+ettei+pelolla+pidä+antaa+liikaa+valtaa.+Osaako+tämä+ihmiskunta+nykyisellään,+enää+muuta+kuin+sotia,+haluta+valtaa,+tuhota+ja+tappaa?+Suuren+suuri+vallanhimo+ajaa+hirveisiin+tekoihin.
ja+moskeija+isku+natsit+tappaneet+40,+mun+mielestä+tämänkaltainen+tai+tämä+tapaus,+oli+odotettavissa.+Ei+ole+uutta,+moskeijahyökkäyksiä+tapahtuu+usein,+lahtaavat+toisiaan+jne+jne+jne+että+ei+yllättänyt+uutinen+tämä.
15.03.2019 11:42
Ennen+aikaan,+suomessakin+(+meinaan+ennen+kuin+minäkään+olin+syntynyt)+suomessa+oli+enemmän+yhteisöllisyyttä+olemassa.+Maalaisseudulla+ehkä+pitempäänkin,mutta+ei+ole+enää+=(.
Kovasti+yhteisöllisyyttä+näyttää+olevan+maahanmuuttajille+ja+lojaalisuutta+heillä+keskenää.+Harmittaa+ettei+suomalaisilla+enää+sitä+ole,+veljeyttä+ja+sisaruutta,+nykyään+ollaan+(+en+tarkoita+itseäni)+naapurille+kateellisia,+jos+asiat+edes+vaikuttaa+olevan+paremmin+kuin+itsellä.
15.03.2019 11:33
Miks+pitää+provoilla+näitä+alotuksia?+Veetuttaa+ja+ärsyttää,+ehän+tarkoituskin+näissä+tämänlaisissa+=(+!!!
Allah+ei+ole+suurin+täällä+suomessa,+eikä+se+kyllä+mielestäni+tänne+kuulu.+maassa+maan+tavalla+jne+jne+yksi+moskeija+helsingissä+on,+lisää+ei+tarvita.
15.03.2019 11:26
Minä+elän+vapaaehtoisesti+selibaatissa.+(+seli,+seli+syitä+on+monia)
Aika+haukkuvaa+tekstiä,+mutta+parasta+on+jos+henkilö+itse+tyytyväinen,+tässä+ei+iästä+mainittu+mitään,+näin+aikuisena+voin+todeta,+että+nuoruuden+seikkailut+kyllä+jää+ja+unohtuu+jossain+vaiheessa.+Ja+nuoruusvuosina+sitä+saattaa+tehdä+kaikkea+tyhmää+ja+ei+niin+järkevää,+jokainen+varmaan+tehnyt+riippumatta+sukupuolesta.
15.03.2019 11:21
ja+vielä+lääkäri,+tuollaiset+teothan+ei+selvitettävissä+mitenkään.+
Isis+soluttautuu+eurooppaan+ovelasti,+suomessa+ollaan+päättäjien+osalta+niin+lampaita+ja+sinisilmäisiä+ettei+mitään+haluta+totuttaa+nähdä+tai+myöntää,+ja+päättäjillä+kun+oma+tausta+ja+sukulaistan+ja+lähimmäisen+taustat+tarvittaessa+turvatut,+kansasta+ei+heille+niin+väliä.
siis+tämä+vaan+mun+mielipide.
15.03.2019 11:15
itkettämään+alkaa+nämä+tapaukset+jo,+suomi+alkaa+olla+menetetty+näiden+tapausten,+rikollisten+ihmisten+vuoksi+=/+siis+ei+eihän+heistä+kaikki+ole+ja+tekeehän+suomalaisetkin+rikoksia.+MUTTA+kun+ei,+minultakin+alkaa+nyt+tässä+vaiheessa+usko+jo+mennä+=(+vaikka+olenkin+joissakin+asioissa+pitkäpinnainen+ja+myötämielinen.
että+lääkäri,+ei+oo+mitenkään+missään+muodossa+selitettävissä+teot,+tekoja+tulee+jatkuvasti+lisää.+
MUTTA+sitä+saa+mitä+tilaa,+kansalta+vaan+ei+kysytty+2015+vuonna+ja+sen+jälkeen+tai+sitä+ei+kuunneltu
15.03.2019 11:12
kertoohan+he,+ihmiset+silloin+ja+tällöin+vapaaehtoisesti+lehtiin+asioistaan,+hyvinkin+arkaluontoisia,+saavat+jonkun+summan+rahaa..+
Ehkä+kerran+tv:ssä+nähnyt+tämän+Virtasen+pojan,+saahan+sitä+ihminen+tehdä+ulkomuodolleen+mitä+kukakin+sitten+lystää+ja+millaiseksi+vaan,+ei+vaan+kiinnosta++kyseinen+henkilö+tai+hänen+tekemisensä.
15.03.2019 11:05
Ei+ole+unohtunut,+vaikka+joskus+ne+voi+yhdeltä+päivältä+unohtuakin,+eikä+siihen+kenenkään+maailma+kaadu,+ei+minun+eikä+muiden+=)
15.03.2019 11:01
totta,+että+olemme+kaikki+erilaisia,+ja+kukaan+ei+ole+täydellinen.+Sisäinen+kauneus+on+ehkä+toisille+tärkeämpää+kuin+toisille,+nykypäivän+ulkonäkökeskeisessä+maailmassa+se+ei+ole+tärkein+asia,+joka+muuta+väittää+se+valehtelee.
Kyllä+rumiakin+ihmisiä+vaan+on,+tai+sanotaanko+nyt+ei+niin+kauniita,+jokainen+toki+on+sellainen+kuin+on+ja+saa+olla,+vai+saako?+Kokemusta+on+itselläni+tästä,+että+on+arvosteltu,+tuntematta+jne+jne+niin+kuin+varmaan+jokaista+nykyään+niin+positiivisessa+tai+negatiivisessa+mielessä.
Itse+siis+olen+sitä+mieltä,+että+jokainen+olkoot+sellainen+kuin+on+painoltaa,+pituudeltaa,+vaatetukseltaan+jne+jne..+joskus+esim.+ylipaino+saattaa+olla+muille+enemmän+ongelma,+kuin+kilojensa+kantajalle+itselleen.
15.03.2019 10:58
Vuonna+1995+suomi+voitti+lätkän+mm+kisat!+ja+minä+en+ollut+edes+teini+sillon+vaan+lapsonen+=)
tämän+ei+nyt+liittynyt+mitenkään+alotukseen..+sori
10.03.2019 13:07
En+minä+olekaan,+enkä+ole+koskaan+ollutkaan.+mutta+nyt+sinut+itseni+kanssa.
Tullut+huomattua,+että+ainakin+miehistä+pahimpia+naisten+arvostelijoita,+ovat+he,+joilla+ei+olisi+varaa+siihen+arvosteluun.
10.03.2019 13:05
on+se,+ja+uv+säteilyä+myös+samalla+=)
10.03.2019 13:02
siksi+koska+ihmisten+keskuudessa+olen+useasti+epäsuosiossa+syistä+ja+kolmansista.
10.03.2019 12:59
73 / 124