- Yritetty on monet kerrat,tuloksetta.
Ei ole ulkoista kauneutta suotu, niin vaikeaa löytää. - Ruskeat, hänellä miehellä on.
- joo niin ne Mikat yleensä on, söpöjä =) =)
<3 - Salaman nopeasti ihastuin erääseen mieheen.
en haluais muita <3 - hmm..
aika monesti aikoinaan rumaksi on sanottu, eihän mukavalta tuntunut =/.
Nåin vuosikymmeniä myöhemmin, elämänkokemustne myötä, ei enää toisten sanomiset vaikuta, nuorempana kyllä.
Antaa kaikkien olla sellaisia, kuin ovat, ketään tuomitsematta! - No joo, mutta kuka niitä yhden illan huveja pelkästään jaksaa? ei kukaan, noin pidemmän päälle.
- joo, olen naisena rumahko, kait niitä maksullisia miehiäkin sais, rahalla saa ja hevosella pääsee...
mutta ei, se on oltava ilman seksiä. kaikkeen tottuu. - Minä tahtoisin pussata yhtä miestä, puhminenkin voidaan samalla kyllä hoitaa <3
- Ne silmät, joihin ihastuin <3
se tunne, järjellä tässä ei ole mitään tekemistä. - En ole saanut, en ole etsinyt olen tyytynyt tähän tilanteeseen.
- samat fiilikset! miehelle
- kyllä tykkään eräästä miehestä <3
N>M - Muuten noin yleisesti, nykyään ne muhkeammat takapuolet on muodissa!
Ei tässä pienenä takapuolena ole yhtään sen vähemmän karmea. karmeutta voi olla monanlaista, riippuu aina katsojasta ja katsojan vastuu =) - Tämä on helppo, Lada! Olen nyt, ja aina ollut ..
- Tiedän kyllä tuon ulkonäköä koskevan fiiliksen ja syrjinnänkin, koskaan ei ole sulhoa jonoksi ollut, eikä liiaksi kavereitakaan.
MUTTA ajatusmaailmaa voi aina muuttaa, olen mikä olen ja ei ole pakko katsoa voi katsoa muualle.
Ennen pelkäsi esim. suuria poilaporukoita, että mitä sieltä tulee sekä myös humalaisia miehiä, kommentteja mutta en enää.
kaikilla meillä oikeus tällä pallolla tallustaa, olla ja mennä menoissamme. - sopis mulle, vaikka jo huomenna!
N>M. - Joo, vaikka iholle hänen haluaisin vaikka ei jääkiekossa voittoa tuliskaan suomelle tänänä.
M- mies! - On ollut pärjättävä ilman, riippumatta siitä tarvitseeko sitä vai ei.
Taloudellisesti aina pärjännyt itsenäisesti, seksiäkin ilman pärjää.
sama kuin miehillä, eivät huoli tietynlaista naista, miksi naisen täytyisi valita vaan joku mies, kenet saattuu saamaan jos ei pakko ole olla kenenkään kanssa, vaan pakosta tai tavan vuoksi. - Eipä ole miesseuraa, pidän itseäni vanhemmista miehistä.
Ne, erään silmät <3 jäi katse mieleen, vaikkakaan siinä ei mitään olisi ollut. ... sen ihmeemmin - kyllä tässä ei asenteet enää tässä iässä auta. vaikka ajattelisi mitä!