Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olen+erimieltä,+mieluummin+yksin+yksikseen+vaikka+sitten+vanhanapiikana+kuin+huonossa+parisuhteessa,+tai+parisuhteessa+jossa+ei+kiinnosta+olla+=/.+
Lopulta+elämässä+pitkälti+kyse+valinnoista,+uskaltaako+tehdä+niitä+tai+jättääkö+tekemättä.
15.02.2019 10:06
eikä+ois,+toisenakaan+ajankohtana+kenenkään......
14.02.2019 16:22
kyllä,+vain+äänestämällä+voi+vaikuttaa!!+(+edes+jollain+tasolla,)
14.02.2019 16:20
oishan+se+kivaa,+sen+oikean,+ihastuksen+kanssa+tietty!!+=)
14.02.2019 16:18
eipä+siihen+kovinkaan+kummia+taikoja+nykyään+tarvita,+deittisivustoilta+lienee+(+en+ole+testannut+siis)+heitä,+thaikkutypyjä+löytyvän,+sen+kun+verkot+vesille!!+=)
14.02.2019 16:07
mistä+suomessakin+sukurutsareita+vielä+2019+on???++ei+saakeli!
14.02.2019 16:05
vaarallisia,+sehän+nähty+juttu,+MUTTA+kun+ei+ei,+ei+saa+olla+rasisti!++ja+vihapuheita+ei+suvaita,+vaikka+mitä+kamalaa+tapahtuu!+Sippilähän+kieltää+vihapuheiden+viljelyn...
14.02.2019 16:03
Mietin+jo+niiden+aikaisempien+neulatapausten+kohdalla,+ETTÄ+ulkomaalaisen+kolttosia+taas,+alkaa+vaikka+sun+mitä,+sitä+ja+tätä+ja+tuota..+ja+mitähän+kaikkea+vielä+saamme+uusia+jippoja+ja+kepposia+tänne+kokeiltavaks,+ihmisten+hengellä,+raiskaukset,+naulat,+neulat+jne+jne....+
Siis+en+ole+varsinaisesti+rasisti,+MUTTA+...
14.02.2019 15:57
No+niih,+pääsee+taas+katsomaan,+kuinka+siellä+kinataan!+=)
Ja+mikäli+Orpopolo+antamassa+kiivaita,+mutta+niin+ympäripyöreitä+vastauksiaan.+
Sitähän+kiistatta+nyt+ettei+iäkkäiden+ihmisten+hoitoon+sitä+rahaa+ole,+MUTTA+mikä+on+tämän+vuoden+kiintiö+pakolaisten,+maahamuuttajien+ottamisen+suhteen,+vai+jätetäänkö+se+vuodelle+2020?+
eli+kun+ny+ikäihmisiäkin+menehtyy+hoivan+puutteen+takia,+siis+säästetään+ja+sitten+taas+otetaan+tänne+maahanmuuttajia,+jollain+budjetilla,+kyllähän+se+onnistunut,+rahaa+revitty+vaikka+seinistä+heihin.
Siis+olen+jotenkin+samaa+mieltä+siitä,+että+ihmisiä+autettava,+ois+hoidettu+ensin+meidän+omia+kansalaisia,+heidän+asioitaan+parempaan+kuosiin,+sitten+voitu+harkita+muiden+auttamista,+ja+siinäkin+ensin+naiset+ja+lapset+etusijalla.+olen+toistanut+tätä+samaa+aikaisemminkin,+tiedän.....
14.02.2019 15:53
Ei+pidä+yleistää,+et+kaikki+niistä+raiskaa,+eivät+varmaankaan+kaikki.+en+tiedä,+ei+ole+kokemusta+heistä,+en+seurustelis,+taustat+ja+kulttuuritkin+aivan+erilaisilta+planeetoilta.+
Onhan+ne+komeita,+ei+siitä+päästä+mihinkään,+MUTTA+että+siihenhän+se+sitten+jääkin.
MUTTA+ehkä+nuoremmilla+naisilla+riippuu+elämänkokemuksen+puutteesta,+ja+varomattomuuden+puutteesta,+tietätämöttömyydestä,+näyttämisen+halusta,+hyväksytyksi+tulemisen+ja+ihailun+hakemisesta,+sitähän+meistä+jokainen+joskus+elämässä+kaipaa,+ei+voi+kukaan+kiistää.
14.02.2019 15:26
Miks+palstan+ylläpito+antanut+julkaista+kokonimen??
=(
13.02.2019 13:51
totta,+olen+luopunut+jo+ajat+sitten!+
Näi+o+näreet!
12.02.2019 18:00
R.I.P.+Olli!+
Ei+voi+kukaan+koskaan+aavistaa+tulevaa,++kuolema+tulee+jokaiselle+joskus.+Tämä+surillinen+uutinen+tuli+kyllä+puskista,+niinhän+kuolemat+tuppaa+tekemään.
Saappaat+jalassa+parempi+lähteä,+kuin+odottaa+vuodepotilaata+nykyisissä+hoivalaitoksissa+=/+se+on+täällä+hetkellä+faktaa,+jokaiselle+kuuluisi+ihmisarvoinen+vanhuus,+ikäihmisille+ihmisarvoisen+vuodet,+vaikka+siellä+vuodepotilaina,+ei+toteudu+tällä+hetkellä+valitettavasti.+ei+ole+hoitajen+vika,+vaan+päättäjien!
12.02.2019 17:19
minä+en+oo,+alkanut+suklaan+syöminen+näkymään,+alan+olla+pullukka!+=/
11.02.2019 19:40
Ja+Miakin+on+myös+kateissa+ilmeisesti+edelleen,+jossain+reissuillansa!
11.02.2019 19:33
Ja+miksi+naiset+aina+rakastuvat+renttuihin?+eikös+nii...+
=)
11.02.2019 19:30
nurmikkoa+ei+talvella+voi+ajaa,+täytyy+odottaa+kesään+saakka..
jos+varmaks+tietää+että+toinen+osapuoli+rakastaa,+miks+ei+yhdessä?+täällä+palstalla+on+kui+tuuleen+huutelis+=)
11.02.2019 19:23
No+ei+ne+kyllä+isot+ole+koskaan+tuet+olleet,+tosin+ollut+aika,+jolloin+ole+ollut+edes+tukia!+Mutta+siis+ihan+eläminen+suomessa+varsinkin+nykypäivänä+kallista+(+vuorkat,+ruoka,+harrastukset,+vaatteet,+virikkeet)
tuskin+niillä+nyt+herroiks+elämään+kukaan+päsee+(+tai+no+mitä+mamuihin+tulee+onkin+asia+erikseen)laskutkin+ihmisillä+maksettava,+viinaan+tai+huumeisiin+kuka+päättänyt+tuet+laittaa,+onkin+taas+toinen+asia+ja+tilanne.
kyllä+ehkä+samoilla+linjoilla,+että+minipalkka+2000€+ainahan+se+ollut+asiassa+kuin+asiassa+niin,+että+on+aktiivisia+ja+sitten+niitä+laiskempia.
11.02.2019 19:15
olen+sisäistänyt+että+kaikille+kuolema+tulee,+eikä+kysele+tullessaan+=/
on+silloin+helpotus,+mikäli+ihmisellä+ollut+kärsimystä+ja+kipuja+=/
11.02.2019 17:30
joo,+olis+pitänyt!+=)
10.02.2019 10:59
83 / 124