Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

131

Kommenttia

1626

1. Palannut ja palannut. Olin ylhäällä Dosetti1 -aluksellani keskellä Lunniparvea. Sitten joku smurffinvärinen kaksijalka ampui minutkin alas lunnina vaikka yritin huutaa, että olen pummi, en lunni. Niin mätkähti tämä uljas Taalintehtaan Yliopiston dosetti ja huipputieteiden vegaani alas, pläts !

Finnonauttinut, ei, en ole mitään nauttinut. Edellisen kappaleen sana vegaani kuuluu muuten olla dekaani (toim. huom.). Ylhäällä yläilmoissa havaitsin senkin tosion, että jos on oikein pilvessä, alkaa näköäkin haittaamaan. Ohut yläpilvi menettelee kyllä. Pilviverhoa syytän siitäkin, että hapsumaton päällä keikkunut räkäpallero katosi avaruusteleskooppini fokuksesta enkä tiedä mihin pläjähti se klimppi aivolimaa, johonkin kommuuniin varmaankin. Nyt lentelee valtoimenaan tuo kovan onnen hapsumatto vailla ratsastajaa, apustakoon ken haluaa. Apustus on esineen omalupainen haltuunotto, suosittua tietyissä piireissä...

Parhaat tietolähteet ikinä ovat KU ja E.T. KU:n kolmannen asteen yhteys ja E.T:n vankkumaton validiteetti ovat universaalia faktantaa eli faktan asetantaa.

Nyt kun Leteensuon Ohrana Sagittarius the persus ei ole enää vuosiin ollut saitin koutsina, joutunee eräs nimeltä mainitsematon löyhkäävä räkäpallero työskentelemään entistäkin rivakammin palstamme johtavana rotuhygieenikkona. Kyllä kommunisti ON kamala. Sitä sorttia on AIVAN liikaa joka puolen horisontin. EU, YK, Yle ja mitä näitä on, pelkkiä verenpunaisia kommunisteja pullollaan kaikki tyynni. Niin ja SAK.

Hallituksen kunniaksi 'helmikuun seisaus' eli kansallisia vapaapäiviä kaikille työssään raskautetuille alipalkannan ja kiusinnan uhreille. Suomi seis ja toistaitoinen valtiovarainministeri veks Arkadianmäeltä sotkemasta Suomi-laivan komentosiltaa.

Muistittehan, että oikea arpanumero on 2, venäjäksi два.
  2. "Huhu kertoo, että nauvostoliittolainen kaappitaistolaiskommunisti olisi tekemässä vastaiskua Taalintehtaan ilmavalvonnan Dosetti-avaruusohjelmaa vastaan."

Vieno epäilys meillä on, mutta olemme toki varautuneet.

"Epäluotettavien tietolähteiden mukaan Nauvostoliitossa olisi valmisteilla epämääräisen kantaman Putnik-luokan vakoilualus, jonka nauvostokosmonautti olisi risteyttämässä vanhasta leningradilaisesta nakkikioskista, hapsumatosta sekä Moskvitsh Elite-merkkisestä kehonsiirtovälineestä. Härvelin ohjausjärjestelmä olisi epämääräisen harhaanjohtava."

Tuollainen kuttaperkkarättiin kääritty ruosteläjä putosi aamutuimaan lähipellollemme. Sisältä pelmahti koira. Kutsuin eri nimillä mutta vasta huutaessani Laika, se heilutti iloisena häntäänsä ja toi suussaan veikeän puruluun. En toki mene takuuseen, mutta voi olla, että imaami on syöty.

"Vakoilulaitteisto olisi saman epävarman lähteen mukaan mutkan kautta suoraan itärajan takaa hankittu Rigonda Simfonija Stereo putkiradio. Laite salakuuntelee yhtä varmasti kuin KGB salakuunteli aikoinaan, tosin takuu on tainut loppua jo viime vuosituhannella. Laite on erityisherkkä etenkin Vasemmistoliiton ja SKP:n suuntiin. Kykenee jollakin ihmeen logiikalla löytämään myös sekä Vihreät, SDP:n että ay-liikkeen."

Meillä on samanlainen laite, mutta siitä kuuluu vain rätinää. On siis täysi syy olettaa, että arvostetun nauvostokostonautinkin laitteesta kuuluu pelkkää rätinää, loppu on hänen aivosolmujensa tuotetta.

"Eli Taalintehtaalla sekä Vasemmistoliitossa kannattaa nostaa valmiustasoa, sillä Putnik Elite-vakoilualus saattaa piilotella hetkellä minä hyvänsä, minkä tahansa mattotelineen suojassa piilossa. Mikään "salaisuus" eli nauvostokosmonautin oma luulo(tautinsa) ei ole enää piilossa itse nauvostokosmonautilta. Hän saattaa tulla paljastanneksi jopa itse itsensä putkiradiostaan "vahingossa" raikuvista ja palstalla jo tutuksi tulleista öyhötyksistään mm. Halosen lentomatkasta ja eläkkeestä, Li Anderssonista ja Antifasta sekä "ay-kommunistijohtajien" ylisuurista palkoista :) "

Olemme suojautuneet perunakellariin. Tänne hän ei löydä levittämään sitä Neuvostoliiton aikaista punapropagandaansa. Jos siis Laika ei syönytkään imaamia, otimme sen varalta Laikan panttivangiksi, vaikka se hurtta onkin syömässä meidät vararikkoon. Selvä kommunisti on siis sekin nelijalka.
  3. Yrittä sinä kaappikommari oppi yks suomi kieli. Minä ole tehny enempi kuin maamme minu etu vaati, hyvä paljo enemmä kun sinä. Komunisti oli ylensä työyhteisönsä parras työntekijjä jokka osas myös hinnoitella itensä. Kuten huomat, yrittä minä nyt puhu se suomi jota sinä ymmättä. Puhu se ruotsi, se sinä ehkä osa.