Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

86

Kommenttia

1181

  1. Mitäkö mieltä olen maahanmuuttopolitiikasta

    Inhimillisinä otuksina emme sivistysvaltioissa pystyne suitsemaan niiden ihmisten tulvaa, jotka suuntaavat paremman elin
    Suomen Keskusta
    1
    92
  2. Vaihtoehto lakoille

    Nyt on käynyt niin, että puolueista toiseksi suurin on pettänyt omat kannattajansa; Purra on nyt Orpon oikea käsi ja muu
    Suomen Keskusta
    16
    235
  3. Annan poliisille kiitettävän arvosanan eilisestä Töölöntorin manööveristä

    Seurasin tapahtumaa sikäli aitiopaikalta, että IL lähetti suoraa kuvaa Helsinki ilman natseja mielenosoituksesta koko ru
    Suomen Keskusta
    42
    405
  4. Hyvää itsenäisyyspäivää yhtenäinen Suomi

    Nato ja EU ovat turvanamme, mutta tärkeintä on kuitenkin nuoren kansakuntamme maanpuolustustahto ja maanpuolustushenki.
    Suomen Keskusta
    13
    228
  5. Riikan amokjuoksu

    PS hallituksessa on elinehto sille, että koalitio kok + EK voivat vesittää hyvinvointiSuomen peruspilareita. Tämä öyhöty
    Suomen Keskusta
    74
    443
  6. Riikka Purra, köyhien perheiden lapset kiittävät sinua: "ei me oltais joululahjoja haluttukaan".

    Se vie mantelinkin puurosta. Sipilä upotti kepun, Purra upottaa persut. Miksi näin ? Koska ei halua olla pekkaa pahempi.
    Suomen Keskusta
    20
    311
  7. 15
    164
  8. Nythän mää vasta sen hokasin

    Littumaa, sehän onkin möhkäle torusta ja sen toruksen painopiste, se ei olekaan toruksen kehällä, vaan sen ulkopuolella,
    Suomen Keskusta
    4
    134
  9. Hätäuutiset

    Nyt käy näin, että kuluttaja kerskakuluttaa. Kohta kaatuu koko paska. Minun syy, nyyh nyyh nyyh, minun syy ;-(
    Suomen Keskusta
    4
    99
  10. Kuulin että kommunismi olisi hyvä.

    Oliko se vain korvapieru, vai mikä ? Kuuletko etiäinen, kuuletko ? Fittan också, ei vastaa se luontokappale. En nyt saat
    Suomen Keskusta
    1
    85
  11. Vastustan ! En muista mikä mutta...

    ... nyt se kuitenkin alkoi, 9 tunnin spektaakkeli !
    Suomen Keskusta
    29
    287
  12. Kehotan välttämään sähkön kerskakulutusta tänään klo 15-24

    Kuten tiedätte, tuolloin sähkön hinta on inhimillisen virheen johdosta vahvasti negatiivinen. Nyt on vältettävä lietsoma
    Suomen Keskusta
    5
    197
  13. Littumaan keskipiste ei ole enää Nauvossa

    Pätevimpänä littumaateoreetikkona ja ortomonarkian dosettina tehtäviini kuuluu ilmoittaa totuus siten kuin etiäinen sen
    Suomen Keskusta
    9
    178
  14. Maailma sotii ja kansa palvoo mammonaa

    Näin on ollut siitä asti, kun nuijanainen oivalsi, että voi käyttää astaloaan myös naapuriaan vastaan. Naiset -nuo sielu
    Suomen Keskusta
    11
    159
  15. Sitten kun Li on presidentti...

    ... ei tosin voi toteutua kuin haavemaailmassani, mutta sitten kun on, kaikilla on kivaa. Porvaritkin päästetään taas ju
    Suomen Keskusta
    39
    332
  16. Martti martinmartinmartilla on nyt tiedotuskimara. Esipuheeni on kimara 5-kerroksinen spektaakkeli

    Nyt kun minä kuitenkin olen synnytetty tähän maailmaan (ehkä itsestäni riippumatta), aion julkaista tällä nimenomaisella
    Suomen Keskusta
    29
    235
  17. Iloista Martin nimipäivää kaikille elossa oleville Marteille !

    """""""""""""""""""""
    Suomen Keskusta
    5
    183
  18. Tämä on Nauvon imaamille rakkaudella. Muut vaikenee jos saan pyytää, hiljaa !

    Sinä sitten maksat sen biennaalin. Hyvä niin. Lopeta nyt jo hyvä henkilö se örvellyksesi poloista puolen jatkumosuoran
    Suomen Keskusta
    6
    126
  19. Minä nyt esitän rakkaudellisen pyynnön

    Paituli ja minä esitämme nyt yhteisen pyyntömme, älkää pahat ihmiset olko toista mieltä.
    Suomen Keskusta
    4
    124
  20. Oikeistohallitukselle kiitosta

    AY -liike nousee nyt sitten uuteen kukoistukseensa, kiitos oikeistohallituksen örvellysten. Ryskyen kaatuu riistoporvari
    Suomen Keskusta
    15
    192