Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

86

Kommenttia

1181

  1. Hyvin+ajateltu.
  2. Voi+jummijammi+ja+väljähtäneen+absintin+pohjasakka.Kirjoitit+näin:+Lainaus+alkaa*****"Vasemmistopuolueet+mainostavat+aina+vaalien+edellä,+että+"kun+äänestätte+meitä+niin+työmarkkinarauha+säilyy+kun+me+hoidamme+asioita"Mutta+nythän+sekin+on+todettu+valehteluksi."******Lainaus+päättyy.Täällä+minun+planeetallani+ja+minun+kuplassani+asia+nähdään+näin,+siis+minä+näen,+kuulen,+haistan+ja+maistan:Vasemman+jalan+puolueet+korostavat+tasa-arvoa,+sosiaalista+oikeudenmukaisuutta+ja+mm.+sitä,+että+palkka+pitää+riittää+toimeentuloon.+Tämä+ei+suinkaan+tarkoita+samaa+kuin+että+"kun+äänestätte+meitä+niin+työmarkkinarauha+säilyy+kun+me+hoidamme+asioita"Vasemman+jalan+saapas+ei+tod.+pyri+välttelemään+lakkoja+silloin,+kun+niille+on+ekososiaalinen+tilaus+ja+oikeutus.+Jos+kone+pitää+pysäyttää+niin+sitten+se+pysäytetään,+maksoi+minkä+maksoi.+Jos+yhteiskunta+toimisi+pelkästään+porvarien+ehdoilla,+kansa+eläisi+orjuudessa+ja+riistämisellä+ei+olisi+rajoja.+Jos+yhteiskunta+toimisi+pelkästään+palkansaajien+ehdoilla,+ei+olisi+työpaikkoja+eikä+toimeentuloa.+Vanha+kunnon+kolmikanta+oli+toimiva+systeemi+kaikkine+vikoineenkin,+sillä+keskitetyt+työmarkkinaratkaisut+toivat+työrauhan.+Tämän+yleissitovuuden+kaatoi+EK+lakeijoineen+typeryyttään.+Nykyinen+liittokohtainen+puuhastelu+ei+vedä+vertoja+keskitetylle,+sanoi+oikean+jalan+saapas+mitä+tahtojaa...+On+näet+niin,+että+vasen+ja+oikea+jalka+eivät+yksinkertaisesti+VOI+mennä+liian+kauas+toisistaan+ilman,+että+kroppa+kärsii.+Kyllä+niitä+molempia+tarvitaan.
  3. Niinpä...+kait+sitten.
  4. Viisaasti+kirjoitat.
  5. Yleensä+aina+tiedän,+koska+eeliäiset+auttavat+minua,+mutta+nyt+täytyy+arvata.+Hallitus+pysynee+pitkälti+ennallaan+ja+Sanna+kivunnee+puikkoihin.+Rinne+suoristaa+selkänsä+ja+jättäytynee+hallituksen+ulkopuolelle.+1+uusi+tullee+ja+se+lienee+kyläseppämme+Ilmari,+Ilmari,+joka+takoi+Sammon+ja+on+tehnyt+myös+muunlaisia+voimatekoja...Näissä+tunnelmissa+odotamme+ratkaisua:https://www.youtube.com/watch?v=MOG57p7I_cM