Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

1. Ano+08;49En+ole+oivaltanut,+että+virtsarakontulehdus+tulee+kakkospuolelta+ykköspuolelle+ja+sitten+napsahtaa+tulehdus.67-vuotiaana+naisihmisenä+tiedän+koska+on+virtsarakontulehdus.Nyt+ei+ole+niitä+oireita.
  2. Ano/ktLääkärini+ei+ole+kirjoittanut+mitään+lähetettä+minnekään.En+ole+soittanut,+ensimmäisen+kerran+jälkeen,+enkä+käynyt+hänen+vastaanotollaan.En+siis+tiedä+mistä+kaikki+johtui.Tiistaina+tehtiin+keittiössäni+tiskikaapin+remppaa.+Hylly+olivat+kostuneet+veden+tippumisesta+kaappiin+vuosien+varrella.Poistettiin+kostuneet+levyt,+uusittiin+koko+hajumutkasysteemi.Kylään+tulee+nyt+uudesta+vedenottamosta+vesi.+Oliko+siinä+jotain+häikkää?Keitän+nykyään+kaiken+juomaveden.Keskiviikkona+söin+jauhelihakastiketta.Kaupasta+ostin++paketissa,+ei+vanhaa.Paistoin++sen+kattilanpohjalla+ja+ruokakermaa+perään.Perunamuusia+lisäksi.Tämä+siis+noin+17.00+Torstai+vastaisena+yönä+alkoi+se+hirvittävä+kiputila.Maha+kouristeli,+särki+kuin+puukolla+iskien+Selkää+särki+julmetusti.Pytty+täyttyi++veden+ja+veren+sekaisesta+massasta.Hiki+valui+virtanaan.Minulla+oli+känny+vessassa+mukana.Kello+oli+2.00.Mietin+sekopäisenä,+soitanko+112.Tulee+lanssi+joskus+ja+mitä+sitten?Otin+selfien+vitivalkoisesta+naamastani+ja+ajattelin+että+se+oli+sitten+tässä.Kipu+laantui+hetkeksi+ja+menin+petiin.Ja+taas+äkkiä+vessaan.Kouristelu+jatkui.Aamulla+soitin+yksityislääkärille,+joka+rauhoitteli+ja+antoi+ohjeet.Tuli+vielä+ongelma+että,+miten+saan+ne+lääkkeet+apteekista.Matkaa+15+km,+enkä+voinut+lähteä+ulos+ollenkaan,+edes+taksilla.Ei+meinannut+polla+millään+säteillä+miten+toimia.Soitin+koiranomistajalle+ja+kysyin+lähtisikö+hän+käymään+apteekissa.Sitten+se+valtuutus.Suomi.fi+sivuilla+voi+valtuuttaa+jonkun+henkilön+puolestaan.Taas+kysymään+sotua+koiramieheltä.Hänelle+kirjoitin+mukaan+paperin,++mitä+tuodaan,+kelakorttini,+rahaa.Kaikki+homma+on+ylivoimaista+kivuissa.Sitäpaitsi+olen+riidoissa+ko+miehen+kanssa.Hän+toimitti+asiani.Otin+ripulilääkettä+ja+kipulääkettä+ja+olin+horroksessa.2+päivää.
  3. Kiti+Kokkonen+loisti+jälleen+estradilla+parinsa+kanssa.Hillityä,+hallittua,+osaaminen+tulee+jostain+sisältä.+Hieno+esitys.Erkku+oli+hyvä+kakkonen+notkealla+esiintymisellään.Ihmettelen+Kristo+Salmisen+pisteitä.Taisi+tulla+Salminen+lisää.Tanssi+oli+mitäänsanomaton.