Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

1. Ano+13:48On+todellakin+monenlaisia+tapoja.+Tässä+on+tullut+kuultua+yhtä+sun+toista.Halusin+mieheni+pois+kohorttiosastolta+ja+kotiin.Kun+hain+vanhustentaloon+vuokralaiseksi,+ilman+muuta+ilmoitin+sairauden.Sairaalassa+pidettiin+kokous+johon+osallistui+lääkäri,+sairaanhoitaja,+kuntohoitajat,+vanhustentalon+hoitajat++mieheni++ja+minä.Siellä+selvitettiin,+että+mies+voi+muuttaa+kaksioon,+rivariin.++Esteetön+kulku+ja+hoitotarvikkeet+mukaan.+Sängystä+ja+nosturista+lähtien.Minä+otan+hoitovastuun,+Vanhustentalon+hoitajat+käyvät+kylvettämässä,+hoitamassa+haavaisen++jalan,+katetrin+laiton+ja+mahdollisen+muun+avun.Kaikki+oli+tiedossa+hoitavalle+henkilökunnalle.Suurin+kysymerkki+olin+minä.Mitenkä+pystyn+miestäni+hoitamaan.Tuleeko+siitä+yhtään+mitään.Sanoin+että+osaan+pyytää+apua+ulkopuolisilta.Kuka+antaa+lääkkeet+ja+insuliinipistokset.Siitä+käyntiin+vääntöä.Minä+hain+lääkkeet+apteekista,+jaoin+dosettiin,+pistin+insuliinipiikin,+annoin+muut+lääkkeet.Mittasin+sokerit+päivittäin,+pidin+kirjaa.Olin+lääkäriin+yhteydessä,+jos+oli+kysyttävää.Olin+24/7+hoitaja,+ruoanlaittaja,+siivooja,+pyykkäri+ym+ym.
  2. SiiliKiitos
  3. Ano+08:43Matkustaminen+ei+ole+koskaan+kiinnostanut.Vain+Helsinki-reissuja+joskus+teen.Nyt+meni+nekin++harakoille+koronan+tähden.On+noita+uroita+senverran+ollut,+että+ei+kiinnosta+enää.Liian+paljon+erittäin+huonoja+kokemuksia.Olen+ilmeisesti+tavannut+vallan+vääränlaisia+tyyppejä.Oinas-miehet+ovat+olleet+kompastuskivenä.Ei+rapu+ja+oinas+kertakaikkiasn+tule+yhtään+toimeen+keskenään.Jos+kuulenkin+että+mies+on+oinas,+juoksen+karkuun.Tai+ei+nyt+enää+tarvitse+juosta+yhtään+mihinkään.Oli+minulla+kyllä+kutsu+juhannus+savuaunaan+ja+syömään+erään+miehenpuolen+luokse.Ja+on+vieläkin+Ei+vain+jaksa+kiinnosta.Olen+mielummin+kotona.