Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

1. rönsyOlisiko+liimattavat+tai+höyrytettävät+nimilaput+mitään?Ei+kait+se+maailma+kaadu+mummun+stringeihin+väärässä+laatikossa.
  2. AnoEi+saa+ei.
  3. Ano+15:56Näin+se+on.Vielä+nyt+siitä+koirasta.Kotonani+ei+koskaan+ollut+yhtään+lemmikkiä.+Äitini+ei+voinut+sietää+niitä.Itsellä+ei+ole+ollut.Edesmenneelle+miehelläni+jäi+aikoinaan+avioeron+jälkeen+yhteishuoltajuus+koirasta.Se+oli+meillä+hoidossa,+mutta+kiinanpalatsikoira+ei+ollut+mukava+oikeastaan+ollenkaan.+Vaikea+räksyttävä+luonne.En+jäänyt+yhtään+kaipaamaan+sitä.Kun+tämä+nykyinen+hoitokoira+tuli+elämääni,+en+voinut+kuvitellakaan++että+ikinä+maailmassa+voisin+kiintyä+niin+paljon+koiraan.Se+yllätti+minut+täydellisesti.Mutta+nythän+koiraa+ei+jätetäkkään+niinkuin+rukkasta,+tai+kamalaa+ukkoa.Tai+voihan+tietty+jättää+jos+pokkaa+riittää.Tilanne+on+nyt+niin,+että+lenkitän+koiraa+yksin.Isäntä+ja+morsmaikku+lenkittävät+yhdessä.Näin+on+ehdottomasti+parempi,+toistaiseksi.Avaimet+ovat+ilmeisesti+vaihtaneet+omistajia+ja+minä+olen+out+kuviosta.Jos+muuttavat+kimppaan+tai+jotain,+minun+on+pakko+jättää+se+koiran+haku.Ei+se+sitten+enää+toimi.Odotan+Helsinki+reissuani+innolla,+että+asiat+hämärtyvät.Oikeastaan+toivoisin+että+Uudenmaan+rajat+sulkeutuisivat+koronavouhotuksen+takia++ja+joutuisin+jäämään+Helsinkiin.Pääsisinköhän+vielä+työhön+jonnekin?Taidan+olla+liian+vanha.Pitää+kaivaa+jostain+vuoden+1986+puhelinmuistio.Jospa+löytyisi+vanhoja+ystäviä+tai+kavereita.MuttaMinullahan+on+lähiomainen+palvelukodissa.Tapaan+häntä+kerran+viikossa.En+voisi+tietysti+häntä+jättää.Oho,+tulipa+taas+pohdiskelua+laidasta+laitaan.