Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

1. KtKun+tutustuin+koiraan,++oli+mieheni+kuolemasta+puoli+vuotta.Isäntä+ja+koira+tulivat+minut+hakemaan+lenkille.Täysin+vieraat+silloin+minulle.Olin+kuin+zombi,+enkä+tahtonut+millään+päästä+tolpilleni+kuoleman+jälkeen.Mies+ja+koira+saivat+minut+liikkeelle.Siitä+olen+kyllä+ikuisesti+kiitollinen.Aloin+sitten+ulkoiluttamaan+yksin+koiraa.Ihan+omasta+halustani.Ei+voi+mitään+jos+koiraan+ihastuu.Ei+minulla+ole+sellaisia+säätelymetodeja,+ettei+näin+voisi+käydä.Olen+ollut+hyvin+tietoinen,+että+miehelle+voi+koska+tahansa+ilmaantua+joku+rakas.En+vai+oikein+ottanut+huomioon,+miten+koiran+kanssa+käy.Se+oli+itsellenikin+yllätys.No+katsellaan+kuunnellaan+kevättä.Kyllä+se+siitä.Asioiden+on+aina+tapana+järjestyä.
  2. Ano+08:57Olen+ulkoiluttanut+erään+miehen+koiraa+6+vuotta.Miehestä+on+tullut+vuosien+saatossa+hyvä+kaveri.Hän+on+auttanut+minua+kaikenlaisissa+askareissa+kotiin+liittyen.Kuvaan+tuli+vieras+nainen.Hän+muutti+tänne+asumaan.Hän+vain+iski+itsensä+mukaan+lenkille+ja+ym.Nainen+omi+heti+kaikkea.Ehkäpä+mies+ihastui+häneen.En+tiedä.Pointti+ei+ole+tämä.Vaan+se,+että+minua+tarvitaan+koiran+hoidossa+ja+myöskin+välillä+miehen+asioiden+hoidossa.+Minulla+on+avain+hänen+kotiinsa.Nainen+taas+liihotteli+vailla+mitään+vastuuta+koirasta+tai+mistään.Heitteli+minulle+ohjeita+ja+neuvoja.Se+sai+minut+hiiltymään.Lopetin+siis+koko+koirantalutuksen+ja+miehen+kanssa+kavaruuden.Ja+luovutin+avaimen+pois.On+aivan+eri+mies+minne+menen+kahville.Hänellä+ei+ole+koiraa.On+ökykoti+ja+olen+siellä+kuin+prinsessa.Ja+saan+purkaa+pahaaoloani.Mutta+kun+kaipaan+sitä+superkoiraa+valtavasti.Kävin+äsken+pitkällä+lenkillä.+Kummasti+helpottaa+tuo+happihyppely.