Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Ano/DWSinä+se+jaksat+tuota+uskonasiaa.Olen+lapsesta+lähtien+ollut+pakotettuna+mummuni+mukana+uskovaisten+kokouksessa.Sitä+tylsyyden+ja+yksitoikkoisuuden+määrää.Jokainen+asia+oli+syntiä.Ja+paatokseklista+pelottelua+lapsen+näkökannalta.Kun+aikuistuin,+en+koskaan+ole+poikennut+näissä+pippaloissa.Tuo+on+minunkin+kantani,+että+en+koskaan+parane+alkoholismista.Ainoastaan+toivun+ja+välttelen+edelleen+tiettyjä+asioita.Ateistina+taivaaseen+meno+on+hebreaa.Kun+kuolen,+minut+tuhkataan+ja+laitetaan+nimettömänä+muistolehtoon.Se+on+siinä.
  2. Ano+18.47Vähän+lisään.Tänään+oli+oikein+löhöpäivä.Huomenna+otan+mukaani+lentolaukkuni+ja+menen+bussilla+keskustaan.Haen+24.juomapullopaketin+ja+hedelmiä.Sekä+hygieniatarvikkeita.Kävelen+muutaman+kilometrin+palvelukotiin.Hoitaja+tuo+veljeni+pyörätuolilla+alas+ja+annan+tuomiset+hänelle.Vien+veljeni+kahville+sairaalan+kanttiiniin.Maski+kasvoilla.Rupatellaan+niitä+nitä+ja+vien+hänet+takaisin+aulaan.Hoidan+vielä+jotain+edunvalvontaan+liittyvää,+jos+veljelläni+on+jotain+asioita.Soitto+hoitajalle+ja+hän+hakee+veljeni+aulasta.Otan+lentolaukkuni+ja+kävelen+takaisin+keskustaan.Hoidan+omat+ostokseni+ja+bussilla+takaisin.Matkat+maalle+kuumassa+bussissa+70+kilsaa+yhteensä.Ei+aavistustakaan+mikä+on+syyläri+ja+missä.Sähkömopo+ärsyttää+siksi,+kun+meillä+on+vuokrassa+sähkö+mukana.Lataajat+ja+auton+lämmittäjät+käyttävät+sähköä+minun+laskuuni.En+kyllä+koskaan+kiitä+etukäteen+päivästä.Jälkikäteen+kiitän+raittiista+päivästä.Ja+vielä+tenavia+tähän+maailman.En+ikimaailmassa+ole+halunnut+enkä+tehnyt+enkä+katunut.+Huh+huh.Olen+ja+elän.