Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

1. AnoOlisko+Sultan+conture
  2. 20.8.2019+11:10"siilivain+kirjoitti:Tehostetusta+palveluasumisessa+yksityisellä+ei+tarvitse+jäädä+mitään+omaan+käyttöön.""Ok.+Kiitos+tiedosta.Ei+voi+siis+lapsenlapsia+muistaa+synttärinä+edes+kympillä.Ostoksillehan+ei+tehostetussa+palveluasumiskunnossa+oleva+ihminen+enää+kykene."Nämä+kopiot+siirsin+Kela+valvoo+sivulta.Ihmettelen+samaa+tuon+siilin+äidin+kohdalla.En+ihan+usko+tuota+tarinaa.Rahaa+pitää+löytyä+jostain,+vaikka+kaikki+eläke+menee+hoivaan+ja+vuokraan.Ainakin+niihin+lääkkeisiin.Omaisellani+on+edunvalvoja+ja+aina+kun+tulee+tasavuosisynttäreitä,+yo-+juhlia+tai+muuta.Edunvalvoja+siirtää+omaisemme+tilitä+rahan+joko+suoraan+saajalle+tai+lahjan+antajalle.
  3. Kopioin+Kela+valvoo+ketjusta,+kun+en+pysty+älkkärilläni+vastaamaan+niin+pitkään+ketjuun"+Kerrot+olevasi+hyvin+lääkevastainen,+mutta+toisaalta+tunnustat+käyttäväsi+paria+lääkettä,+koska+koet+niitä+tarvitsevasi.Mitä+tästä+kommentistasi+pitäisi+ajatella?Minä+ajattelen+niin,+että+pidät+itseäsi+tapauksena,+joka+syö+lääkkeitä,+koska+ilman+niitä+et+tule+toimeen.+Eihän+kukaan+"täysipäinen"+ihminen+syö+lääkkeitä,+joita+ei+tarvitse.Jos+on+todella+lääkevastainen+ihminen,+niin+silloinhan+hän+ei+suostu+ottamaan+mitään+lääkettä.Ethän+sinä+todellisuudessa+ole+lääkevastainen,+vaan+otat+lääkkeitä,+joista+koet+olevan+itsellesi+hyötyä.+Näinhän+me+jokainen+toimimme.Lisäksi+natiset+kelakorvauksista,+joihin+oikeasti+lääkevastaisilla+ei+ole+mitään+sanomista,+koska+he+eivät+lääkkeitä+käytä.+Vaihtoehtohoidot+sopisivat+sinulle+paremmin,+esim+ruokasooda,+yrttitee+jne.Yömaito+on+hyvä+"lääke"+unettomuuteen.+Sitä+saa+ostaa+ruokakaupasta+ilman+reseptiä,+eikä+kukaan+kyttää,+miten+montaa+litraa+maitoa+ostat+viikossa.Toinen+aloittamasi+ketju+ei+taida+liittyä+mitenkään+Kelaan.Minä+odottelen+vastauksia+tässä+aloituksessa+esittämiini+kysymyksiin,+vaikka+tiedänkin,+etten+niitä+saa.kylmätotuus"Vastaan:Totta+on,+että+tarvitsen++säännöllisen+epäsäännöllisesti+yhtä-kahta+lääkettä.Jos+söisin+kaikkia+määrättyjä+lääkkeitä,+verenpaineista+kolestroliin.+niitä+olisi+monta.Niitä+saa+apteekista+helppeesti,+kassikaupalla.Ei+yhtään+nipoteta.Tarkoittaen,+etten+kuolisi+ilman+näitä+lääkkeitä,+mutta+kotoa+en+sitten+hetkiin+pystyisi+lähtemään+yhtään+mihinkään.Elikkä+palvelutaloihin+menot+olisivat+poissa+kuvioista.Bussiin+meno+mahdotonta.Vaihtoehtolääkkeistä+senverran,+että+olen+juopotteluni+aikana+syönyt+niin+paljon+ruokasoodaa,+korvennukseen,+että+ei+enää.Tarkoitatko+yömaidolla+käsikauppatavaraa+melatoniiniä.Ei+mitään+tehoa.Minulla+on+oma+sairauteni,+ollut+koko+ikäni+ja+vain+lottovoitto+tai+kuolema+pelastaa.