Vapaa kuvaus

Aloituksia

44

Kommenttia

814

1. Se+nyt+oli+semmoinen+loogisen+ajattelun+testi.+Eikä+nyt+poikkeuksellisen+älykäs.+Se+oli+aika+helppo+testi+mielestäni.+Melkein+olivat+jo+ilmoittamassa+yliopistoon+tosin.+En+tiedä+mitä+sieniä+olivat+syöneet.+:DJoskus+tein+jonkun+tieteen+kuvalehden+testin,+mistä+sain+muistaakseni+146+tulokseksi.+En+kyllä+vakuuttunut+siitäkään+testistä+vaikka+väittivät+sen+olevan+joku+tarkkakin+testi.+Myöhemmin+syksyllä+sitten+testataan+sitä+lisää+oikein+virallisesti.+Samalla+kun+katsotaan+onko+minulla+ADD.+Joutuu+taas+tekemään+juttuja,+että+muut+saavat+tietää+asioita.+En+ole+sitä+kyllä+koskaan+sen+kummemmin+ajatellut.+Olen+vain+minä+ja+teen+omanlaisia+juttujani.
  2. Hyvää+päivää.+Juuh,+saa+kysyä.+:)+Koitan+vähän+tiivistää,+tässä+muutamana+vuotena+ollut+kaikenlaista.Olin+hitsarina+about+kahdeksan+vuotta,+sitten+hajosi+käsi.+Ei+kestä+rasitusta+pahemmin.+Kaksi+vuotta+meni+sairaslomalla+ja+menin+sitten+AMK:iin+opiskelemaan.+Tieto-+ja+viestintätekniikkaa.+Alkoi+rintakivut+eikä+saa+öisin+aina+nukuttua,+niin+ei+pysynyt+koodaus+hallinnassa+eikä+muutenkaan+oppinut+haastavimpia+matemaattisia+asioita.+Iski+masennus+siinä+samalla.+Nykyään+ranteetkin+alkavat+särkemään+aika+helposti.+Jos+vaikka+koneellakin+kirjoittaa+pitempään,+leipoessa+ne+oikein+turpoaa+jonkin+verran.+Niin+ei+välttämättä+tule+sopimaan+tuo+koodaus+homma+senkään+takia.+Olin+juuri+pari+viikkoa+ammatillisessa+kuntoutusselvityksessä.+Missä+sitten+mietittiin+ja+pohdittiin+mitä+voisi+vielä+tehdä.+Meinasin+jotain+eläintenhoitoalaakin+yhtenä+vaihtoehtona,+pidän+luonnosta+ja+elämistä.+Ei+tarvitsisi+se+linja+aikaisempaa+koulutusta.+Mutta+sitten+on+nuo+ranteet.+Realistisin+idea+olisi+käydä+nyt+lukio,+saada+sieltä+hyvät+paperit.+Hakea+sitten+yliopistoon+arkeologi+linjalle.+Sain+jostain+logiikkatestistäkin+täydet+pisteet,+niin+senkin+takia+jo+suosittelivat+tuota.+Arkeologiassa+saa+olla+ulkonakin+ja+voi+pohtia+villejäkin+teorioita+menneisyyden+tapahtumista.+:)+Historia+kanssa+kiinnostaa.+Lukion+aikana+voi+sitten+vielä+miettiä+paremmin+sitä+linjaa+mihin+hakee.+Fyysikko+tai+astronomi+voisi+olla+kanssa+yksi+vaihtoehto.+Tulee+muutenkin+pohdittua+noita+asioita+laajalla+mittakaavalla.
  3. Näin+se+on.+Ei+itsellä+niin+väliä,+kaikenlaista+jo+kokenut+ja+tietää+asioista.+Osaa+suhtautua+niihin.+Lapsella+vielä+kaikki+edessä+ja+katselee+muutenkin+maailmaa+viattomin+silmin.+Sitä+pitää+kannustaa+tietenkin.+Mikään+ei+ole+pahempaa,+kuin+latistaa+heti+nuorena.Vaikutat+kanssa+hyvältä+ihmiseltä.+Missä+päin+Suomea+asut+jos+saa+udella?+Eikä+se+etäisyys+haittaa,+ainakaan+minua.+En+ole+tällä+hetkellä+sidoksissa+mihinkään+sinänsä.+Verkko-opintoina+olisi+lukio+suoritettavana+tässä+elokuusta+alkaen.Eikä+tässä+nyt+vielä+kuitenkaan+olla+mitään+sen+suurempia+sopimassa.+:)+Kyllähän+sitä+voisi+"kaffella"+käydä+joku+kaunis+päivä,+niin+sanotusti.+Vaikka+sitten+olisikin+matkaa+vähän+enemmänkin.++Näkisi+sitten,+että+sopiiko+ne+kemiat+vai+ei.+Jos+ei+sovi,+niin+no+harm+done.+Tuleepahan+matkusteltua+ja+nähtyä+maisemia.+Ei+siinä+mitään+menetäkkään.+:)