Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eur0kriittinen
profiilit
eur0kriittinen
eur0kriittinen
Vapaa kuvaus
asd asd
Aloituksia
8
Kommenttia
798
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sehän+selviäisi+helposti+kehässä,+kuka+menee+unille.+Aiotko+tehdä+jotain+uhkailujesi+eteen+vai+jatkaa+netissä+idiootin+roolin+vetämistä+ja+paskanjauhamista?
30.03.2019 13:47
No+ei+virallisesti+tietenkään,+mutta+sinun+tapauksessasi+se+on+uskonto.+
Mitkä+valheet?
30.03.2019 13:44
Ei+pitäisi.+Suomen+pitää+pysyä+erossa+suurvaltojen+sotaleikeistä.+NATOlle+avunanto+on+samalla+sodanjulistus+Venäjälle+ja+se+tietää+liittymispakkoa+NATOon.+Vaikka+Venäjä+ei+voittaisi+sotaa,+niin+Suomen+suurkaupungit+ja+sotilastukikohdat+olisi+silti+raunionia.+Miltä+se+tuntuisi+nasusta+katsella+savuavia+raunioita+ja+keksiä+tekosyitä+idiotisminsa+peittelyksi?+ööh+natoon+vaan+ööh+örrps!
30.03.2019 02:17
Onpa+mahtipontista+runoilua.+Eihän+tuota+voi+ottaa+tosissaan.+Maailmassa+on+paljon+rehellisyyttä,+ja+on+sulaa+hulluutta+sanoa,+että+se+rehellisyys+on+vain+"jumalasta+syntyneen"+ominaisuus.
30.03.2019 00:45
Onpa+noloa+uhoomista.+Sun+pitää+ilmottautua+johonkin+lajin+seuraan+ja+alkaa+treenaamaan.+Sitten+voidaan+kohdata+kehässä,+jos+säännöt+sallii.+Lisenssiäni+en+aio+riskeerata+kaltaistesi+uhoavien+someräkänokkien+takia,+enkä+ryssimään+välejäni+sponsseihin,+eikä+muutenkaan+kuulu+tapoihin+teurastaa+ihmisiä+kadulla.+Jos+olet+jonkun+lajin+harrastaja,+eli+sulla+on+lisenssi,+vakuutukset+yms.+niin+sitten+voidaan+katsoa+jos+saadaan+vaikka+järkättyä+joku+sparraus+tai+harjoittelumatsi,+joka+on+sääntöjen+mukainen.+Muussa+tapauksessa+joudut+tyytymään+kovajätkänetissä+-rooliin.+Jos+et+ole+koskaan+harrastanut+mitään+lajia,+etkä+kilpaillut,+eli+vetänyt+itseäsi+äärimmillesi,+niin+sulla+pettää+kunto+about+2-3+minuutissa,+etkä+ole+saanut+aikaan+yhtä+ainutta+osumaa.+Parissa+minuutissa+ehdit+sen+sijaan+katumaan+monta+kertaa+uhoamistas.+Tiedätkö+miltä+tuntuu,+kun+saa+osuman+päähänsä?+Hanskaatko+sen,+kun+näkökenttä+sumenee,+syvyysnäkö+häiriintyy,+korvissa+kohisee+ja+lihaksista+häviää+voima+ja+nopeus?+Silloin+yleensä+nasahtaa+uusia+iskuja+ja+sitten+ihmetellään,+että+missä+ollaan,+mikä+päivä+tänään+on.+Mutta,+pallo+on+sulla.+Minä+olen+valmis+testaaman+sun+kykys.+Natsirakki.
30.03.2019 00:26
Onhan.+EU-uskonto.+Jopa+käyttäydyt+kiihkomielisesti,+vääristelevästi,+kieltävästi+jne.,+kuten++ääriuskovaiset+yleensä.
29.03.2019 21:36
Moraali,+hyvyys+yms.+ovat+ihmisen+luontaisia+piirteitä.+Ne+eivät+ole+yhdenkään+uskonnon+keksimiä,+eikä+yhtäkään+maallista+uskontoa+tarvita+hyvään+ja+moraaliseen+elämään.+Ateismin+demonisointi+vihalla,+vääristelyillä+ja+valheilla+on+syntiä.
29.03.2019 21:33
"Can+u+hear+ICU+calling+yer+name+...?"
Joo+piti+käydä+hakemassa+laastaria+kun+latasin+erästä+44.hihhulia+vastapalloon+ja+osu+suoraan+leegoihin.
29.03.2019 11:29
No+nyt+kyllä+44.Pikkukikkelillä+kilahti+ja+ihan+huolella+XD+Melkosta+tykitystä+otsasuonet+pullottaen.+Sieg+Heiluvilles.
29.03.2019 11:24
Se+olisikin+jotain,+jos+uskaltaisit+löytää+faktoja,+jotka+tuhoaa+sun+uskontosi.
29.03.2019 11:16
Jokainen+vastauksesi+on+valhe.
29.03.2019 11:14
Se+tunne+kun+yrität+keskustella+kiukustuneen+heebon+kanssa,+jonka+henkinen+ikä+on+9+vuotta.+Ei,+vaan+sinun+henkinen+ikäsi.
29.03.2019 11:11
Etkö+itse+hahmota,+mitä+tarkoitan,+kun+kysyn,+että+mikä+valepropaganda?+Pitääkö+oikeasti+ratakiskosta+vääntää+kirjaimen+tarkkuudella+romaanin+pituuden+verran,+että+hahmotat?
29.03.2019 11:08
Nyt+oli+kyse+muslimeista,+koska+itse+otit+muslimin+esille.+Olen+kyllä+tietoinen,+että+maailmassa+on+eri+etnisyyksiä+ja+uskontokuntia,+joiden+edustajat+hakee+syystä+tai+toisesta+turvapaikkaa.+Eikä+sääntöjen+noudattamisella+aiheena+ole+tässä+asiassa+mitään+tekemistä.+
Kyllä+se+EUnukkilandia+tarjosi+tilaa+meiltä+muslimeille.+Yleistietoa+esimerkiksi+se,+kuinka+monen+valtion+läpi+tulee+porukkaa+Suomeen+asti,+vaikka+pitäisi+pysähtyä+ensimmäiseen+turvalliseen+maahan,+ellei+ole+kyse+taakanjaosta.+Taakanjako+taas+on+EU:ssa+päätetty+->+EU+tarjoaa+tilaa+meiltä.+Valtio+on+joutunut+ottamaan+lainaa+turvapaikkashoppareiden+elättämiseen,+koska+Suomella+ei+ole+omaa+rahaa.+Oletko+muuten+koskaan+tsekannut,+mihin+kaikkeen+valtio+ottaa+velkaa?+Miksi+Suomella+on+yli+100+miljoonaa+sitä?+Miksi+valtio+joutuu+maksamaan+vanhoja+velkoja+uudella+velalla?+
Niinhän+minä+sanoin,+että+meillä+on+sopimukset.+Vuosiluvulla+ei+ole+mitään+merkitystä+tässä+asiassa.+Koska+meillä+on+sopimukset,+joudumme+noudattamaan+niitä.+Ja+koska+niitä+noudatetaan,+sillä+on+seurauksensa,+kuten+kustannukset.+Ja+koska+kustannukset+on+järjettömän+korkeat,+joudutaan+ottamaan+lainaa,+koska+oma+kukkaro+on+tyhjä.
Mikä+kohta+tässä+on+valhetta?+Te+fundamentalistiräyhikset+näette+kaikkialla+valheita.+Psykoosissako+jo+räyhäätte+EU:nne+puolesta?+Miksi+minä+valehtelisin+ja+käyttäytyisin+niin+kuin+teikäläiset?+On+vain+kaksi+mahdollisuutta:+olen+joko+oikeassa+tai+sitten+tietoni+virheellisiä.+Virheellinen+tieto+ei+ole+valhe+muuten+kuin+teikäläisten+vihakulttuurissa.
29.03.2019 11:04
Niin,+että+mikä+valepropaganda?
29.03.2019 10:49
Lue+kommenttini+viimeinen+lause.+Kirjoitin+sen+juuri+sen+takia,+koska+tiesin,+miten+aiot+vastata,+jotta+et+vastaisi+niin.+Mutta+silti+teit+sen.+Aikamoinen+someräyhis+(ei+vaan+sinä).+Etkö+oikeasti+pysty+keksimään+mitään+omaa?+On+heikkoutta+triggeröityä+noin+rajusti.+Yritä+peittää+sitä+edes+jollain.+Ja+eikö+niin,+että+"säpäsolettriggeröityny"?+
LoLxD
29.03.2019 10:47
Mitä+lässytät+TheTrolli?+Muslimit+rakastaa+EU:ta,+koska+se+tarjoaa+heille+kaiken+ilmaiseksi.+EU;han+tarjosi+meiltäkin+tilaa+ja+pakotti+meidät+ottamaan+lainaa,+koska+sopimukset+pakottaa+meidät+ylläpitämään+turvapaikkashoppareitten+miljardikerhon+elämän.+Sulla+menee+nuo+kommenttisi+jo+enemmän+kuin+överiksi.+Ihan+mielivaltaista+sontaa.
29.03.2019 10:38
Tuollaista+tapahtuu+vain+sun+natsikuplassasi,+jossa+toistelet+Goebbelsin+opein+EU-mantraasi.+Olet+itse+kiihkomielisyytesi+ensimmäinen+uhri.+Täällä+sivistyksen+parissa+asiat+on+toisin.
29.03.2019 10:31
En+voi+sun+puolestas+sitä+tehdä.+Kyllä+sun+pitää+itse+omat+palikkasi+hallita.+Voin+vain+neuvoa,+että+palikkalelussasi+neliöpalikkaa+ei+hakata+terapeutin+päällä+pyöreän+reijän+läpi.+Ymmärsithän?+Ja+ei,+en+leiki+leluilla,+eikä+minun+terapeuttini.
29.03.2019 10:28
Eli+n.+100+%+ihmisistä+ei+ole+Jumalasta+syntyneitä?
29.03.2019 01:30
24 / 40