Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. Sehän+selviäisi+helposti+kehässä,+kuka+menee+unille.+Aiotko+tehdä+jotain+uhkailujesi+eteen+vai+jatkaa+netissä+idiootin+roolin+vetämistä+ja+paskanjauhamista?
  2. Nyt+oli+kyse+muslimeista,+koska+itse+otit+muslimin+esille.+Olen+kyllä+tietoinen,+että+maailmassa+on+eri+etnisyyksiä+ja+uskontokuntia,+joiden+edustajat+hakee+syystä+tai+toisesta+turvapaikkaa.+Eikä+sääntöjen+noudattamisella+aiheena+ole+tässä+asiassa+mitään+tekemistä.+Kyllä+se+EUnukkilandia+tarjosi+tilaa+meiltä+muslimeille.+Yleistietoa+esimerkiksi+se,+kuinka+monen+valtion+läpi+tulee+porukkaa+Suomeen+asti,+vaikka+pitäisi+pysähtyä+ensimmäiseen+turvalliseen+maahan,+ellei+ole+kyse+taakanjaosta.+Taakanjako+taas+on+EU:ssa+päätetty+->+EU+tarjoaa+tilaa+meiltä.+Valtio+on+joutunut+ottamaan+lainaa+turvapaikkashoppareiden+elättämiseen,+koska+Suomella+ei+ole+omaa+rahaa.+Oletko+muuten+koskaan+tsekannut,+mihin+kaikkeen+valtio+ottaa+velkaa?+Miksi+Suomella+on+yli+100+miljoonaa+sitä?+Miksi+valtio+joutuu+maksamaan+vanhoja+velkoja+uudella+velalla?+Niinhän+minä+sanoin,+että+meillä+on+sopimukset.+Vuosiluvulla+ei+ole+mitään+merkitystä+tässä+asiassa.+Koska+meillä+on+sopimukset,+joudumme+noudattamaan+niitä.+Ja+koska+niitä+noudatetaan,+sillä+on+seurauksensa,+kuten+kustannukset.+Ja+koska+kustannukset+on+järjettömän+korkeat,+joudutaan+ottamaan+lainaa,+koska+oma+kukkaro+on+tyhjä.Mikä+kohta+tässä+on+valhetta?+Te+fundamentalistiräyhikset+näette+kaikkialla+valheita.+Psykoosissako+jo+räyhäätte+EU:nne+puolesta?+Miksi+minä+valehtelisin+ja+käyttäytyisin+niin+kuin+teikäläiset?+On+vain+kaksi+mahdollisuutta:+olen+joko+oikeassa+tai+sitten+tietoni+virheellisiä.+Virheellinen+tieto+ei+ole+valhe+muuten+kuin+teikäläisten+vihakulttuurissa.
  3. 24 / 40