Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. Nostan+lipun+eurooppalaisille+kansallisvaltioille,+mutta+en+kvasivaltiolle.
  2. Nyt+on+antipersuradikaaleilla+hätä+todellinen,+kun+pitää+hakemalla+hakea+aineksia+vollotukseensa.+Eikä+mitään+väliä,+vaikka+olisi+kuinka+monta+vuotta+vanhoja+juttuja.+Voi+herra+varjele+tuota+räyhisten+fiksoitunutta+raivoamista....+heh...."Tommi+Johansson,+36,+nousi+vaaleissa+Laitilan+äänikuninkaaksi+perussuomalaisten+listoilta.+Miehellä+on+melkoinen+rötöshistoria.Hänen+kirjoittamistaan+mielipiteistä+kuitenkin+tykättiin+ja+mies+meni+läpi+kuntavaltuustoon+niin+että+hujahti.+Alibin+haastattelussa+hän+kertoo+rikoshistoriansa+perustuvan+pitkälti+hänen+provosoimiseensa.-Olen+aina+ollut+helppo+kohde,+olen+suhteellisen+pienikokoinen.+Olen+myös+mennyt+väliin,+kun+jotain+heikompaa+on+lyöty.+Ja+vaikka+on+ollut+minkä+kokoinen+joukkotappelu+hyvänsä+niin+minä+sieltä+olen+aina+linnaan+lähtenyt,+Tommi+kertoo+Alibille.-Lapsuus+oli+hirveä,+mies+myös+paljastaa.+Isä+kuulemma+kidutti+leipäveitsellä+ja+hakkasi+usein+tajun+kankaalle.+Tätä+jatkui+monta+vuotta."Antipersuperseilijät+on+niin+syvällä+jätöksissään+ryvettynyttä+porukkaa,+että+kun+on+kyse+Persuista,+alkaa+silmitön+kitinä+ultimaattisesta+pahuudesta+ja+hulluudusta+ja+ties+mistä.+Ja+mikä+parasta,+aina+kun+löydetään+jotain+vittuilun+aineksia,+niin+ei+ymmärrettä+selvittää+koko+kuvaa.+Eikö+yksikään+antipersutollo+salli+Tommille+toista+mahdollisuutta+ja+ole+iloinen+hänen+puolestaan,+että+rikollisuus+on+taakse+jäänyttä+ja+nyt+on+löytänyt+elämälleen+hyvän+linjan??+Selvittikö+yksikään,+milloin+Tommin+viimeinen+rikos+on+tehty?++Mitä+sanoo+antipersuräksyttäjä?+"Tyypillinen+persu".+Huoh...+Mistä+näitä+älyvapaita+juntteja+tulee?+Vasemmistoleiristä?+SDP:n+leiristä?
  3. Ymmärrän+toki,+että+vinoutuneena+persoonana+yrität+hakea+lauseista,+ajankohdista+yms.+itsellesi+sopivaa+muotoseikkaa+väittelyä+varten,+mutta+ei+se+asiaa+mitenkään+muuta.+EU-parlamenttiin+lähtö+Suomen+edustajana+ei+ole+millään+tavalla+kenenkään+pettämistä,+eikä+keneltäkään+pois.+Laura+tekee+edelleenkin+töitä+äänestäjilleen.+Samat+äänestäjät+häntä+äänestää+EU-parlamenttiin+kuin+eduskuntaankin.+Ymmärrän+myös,+että+sinua+kiukuttaa+PS:n+vaalitulos,+mutta+yritä+päästä+sen+yli.+Elämä+hymyilee+jopa+sinullekin.+Ehkä.