Ruotsissa on tällä hetkellä vakava ongelma kruunun kanssa ja Bensiini maksaa
paljon ja Kruunun ostovoima on todella heikko ja kirjoitan täältä maailmalta ja ei
näy ruotsalaisia tai tapasin yhden oli minun mielestä köyhä eläkeläinen.
Ajatelkaa jos Euro on nyt pohjassa aasian valutoihin ja dollariin näden, niin kruunu
on pohjassa euroon nähden. vaihtokurssi 11 kruunua vastaa yksi euro. Miten ruotsi
maksaa nyt euromääräisiä velkoja ja Bensa ja öljy ja kahvi ja tupakka hipoo taivaita.
Jos olisi Markka kyseessä, niin te ette edes voisi tajuta, kuinka alhaalla te olisitte...
Huh huh... Pääsin kuittaamaan, että meillä suomessa on euro ja eläkkeet tulee euroina.
Ei näy ruotsalaisia enään ulkomailla ja siellä on muuten muista medioista kuultuna myös
varatonta porukkaa muutkin, kuin maahanmuuttajat. Elektroniikka ja monet tuotteet
tulee euroalueelta ja ne maksaa silloin enemmän ja jos välttämättömyys, niin oi voi oi voi.
Pietarissa on rupla ja sekin on aika alhaalla, miten siellä saa juustoa nykyään ?
Menikö eilinen voitonpäivän ja natsi huuman merkeissä ja oliko vodkaa tarpeeksi ?
Ette eilen olleet täällä kirjoitteelemassa EU-vastaisuutta ja paljonko siitä yleensä tienaa ?
Pietarin pojille tiedoksi, että Ruotsi on konkassa !
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
" Pietarissa sateista " Venäjä parempi kuin paska natsi EU !
Venäjä on suurvalta ja Te ette voineet mitää ... Me otamme takaisin koko Ukraina nato
koirilta. " отыграть " Tuollaisia mielikuvien tuputtaminen Suomesta ja markasta ei toimi, koska todellinen vertailukohde puuttuu. Ja lisäksi tuollainen EU:n hehkuttelu ryssittelyn avulla vie sun kommentointisi entistä syvemmälle turhaan paskaan. Eli, onko sulla asiaakin, vai haluatko vain vittuilla ja häiriköidä?
- Anonyymi
" Новороссия " nato koirat ja EU nazit stoi !
- Anonyymi
Putin nazi-huilo!
Daa!
- Anonyymi
Ruotsin talous toimii olosuhteihin nojautuen.
Ruotsissa ei lainata rahaa virkailijoiden hyvinvointiin .
Suomessa laianataan joka vuosi virkailijoiten palkan orotuksiin 7 miljardia Euroa.
Nyt kun Eduskuntaan on valittu 86 uutta edustajaa niin niitä uusien
edustajien vaaleissa auttajat saavat ministereiltään niitä
valtion keksittyjä virka paikkoja palkaksi toiminnastaan.
Joten matemaattisesti laskettuna:
7 000 000 000 jaettuna 200 kerrottuna 86 on yhtä 3 010 000 000 joten
lainaottoa Suomen Budgetissa on nostettava 7 miljardista 10 miljardiin.
Tämän ruljanssin aloitti Tarja Halonen SAK ja SDP valtakautenaan 1975.
Nyt sen ovat hyväksyneet melkein kaikki puolueet.
Kohta Suomessa muutamien vaalien jälkeen vain virkailijoita.- Anonyymi
Mitä tällä on tekemistä Euroopan unionin kanssa ... Suomi voi laittaa, vaikka miljoona
virkaa uuttaa. Se kenen maksettava se on, niin se on taas ihan toinen asia.
Ei kukaan pakota sinua maksamaan mitään valtion virkamiehiä. Kun sinulla on vapaus.
Se Euroopan unionissa onkin juuri, että myös sinulle on luotu mahdollisuus maksaa vero
sinne missä maksat vähiten ja hyödyt eniten eikö ?
Nimenomaan Nyt alkaa persullakin taju tulla eikö?
Se Euroopan unionissa onkin juuri, että myös sinulle on luotu mahdollisuus maksaa vero
sinne missä maksat vähiten ja hyödyt eniten eikö ?
Hyvä ja silloin, kun sinä maksat veron sinne missä saat parhaa hyödyn, niin silloin valtion
on muutettava verojärjestelmää ja katsottava virkamiesten määriä ja toimia eikö ?
Tajusitko sinä viimeinkin missä EU:sta on kysymys... Joko nyt Tajusit, Sinun oikeudesta
maksaa vero mihin mistä saat parhaan hyödyn ja valtio joutuu miettimään virkamiesten
määriä eikö ... Osaatko nyt ? Nyt naurattaa ja äänestämään euroopan unionille syvennystä.
Vai halutko perusuilla ja sulkea itsesi suomeen ja maksaa veroa vain suomeen ja ostaminen
ja myyminen on kriminalisoitu.. Sekä asuminen on määrätty ja eläkkeet varastettu ja sairasvakuutus varastettu ... Sitäkö sinä haluat ? Eläkeyhtiöt voi siirtää nyt sijoituksia ulkomaille ja sairasvakuutus on voimassa kaikkialla euroopassa...Jos sä haluat pysyä ja maksaa suomeen, pitääkö kaikkien ja sinun lastenkin maksaa vain suomeen ?
- Anonyymi
Taas naurattaa: On loistavaa että suomessa EU vastaisuus on noussut! Suomen pitääkin erota EU sta mahollisimman pian,nyt jatkan tätä lapin kulta 1 sen juomista
- Anonyymi
Sinä siis juot lapinkultaa ja haluat, että sinulla ei ole rahaa ja kukaan ei osta sinun
maistasi siellä lapissa tai onko sinulla yleensä maata tai metsää siellä lapissa ?
Taidat ollee ääliö ja jälkeenjäänyt tulonsiirtojen varassa elävä hampaato äijä mikä
haisee jossakin murjussa ja saanut jostakin kirpputorilta jonkun vanhan tietokoneeen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519