aisaatana

siis ai saatana ihan oikeasti.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 57 kommenttia
- amfetamiinin vetäminen alas vessanpöntöstä johtuen siitä, että viranomaiset tulevat ?
- verenpaine, liian suuret annokset (voivat johtaa paniikkikohtaukseen), nesteen puute, ruuan puute, kehon ylikuumeneminen tai jotain tuollaista voisi olla
suosittelen myös ottamaan magnesiumia, jos lihakset kipeät ja häiritsee, hillitsee myös hampaiden narskuttelua - älä tee mitään, odota että jotain tapahtuu
- niinpä paskat avustajat laittavat tekemään tehtäviä kun haluaisi mennä lakkoon kpk kamalat muistot khirsi ja mustafa
- hetkinen miten tämä on mahdollista
- AI PISSA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- en lukenut mutta varmaan hyvä
- annostelin rektaalisesti 2.5 grammaa fenibutia 5 millilitraan vettä sekoitettuna ja sitä ei pahinkaan kopro olisi pystynyt sisällä pitämään..
- mitä tarkoitit tällä rimpsulla
- kärsitkö jostain vammasta, kun ei tuo kirjoittaminen näytä sinulta oikein sujuvan?
- koira -asento tärkeä
- Rännäsin oxya vessassa mut unohin lukita oven niin joku toinen oppilas löys mut siit nuokkumast :D 2h tuli
- se on se
- hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon vittu joku iha akuutti pala vaa vittu
- Hei täälläkin kirjoittaa 13.v poika
O.K. - niin se psykoosi yleensä on
- oHO, kuulostaa melko villiltä touhulta. nykym-, murkut