Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Työtoverisi+kutsui+minua+edelläkävijäksi+ja+vertasi+ekhart+tolleen+kun+keskustelimme+n.++tunnin+työasioihin+liittyen+,+hän+ei+kokenut+minua+kuten+sinä+koska+teillä+kaiketi+eri+koulukuntia+kuten+uskonnoissa+konsanaan??
Hän+oli+tosin+jo+useammassa+paikossa+toiminut+virassaan+ja+nähnyt+työnsä+eri+puolia+toisin+kuin+sinä?
29.06.2019 12:38
Paikkakuntien+joista+minulla+on+kokemusta+,+vai+pitäisikö+minun+joten+lokeroida+itseni+yhteen+johon+en+lokeroidu+ja+olla+kuin+sinä?+Ehei+:)+Jatka+sinä+siis+vessan+töhrimisiä+kun+minä+kirjoitan+asiasta.
27.06.2019 13:03
Tiedän+että+haluaa+,+olen+keskustellut+useammankin+kanssa+ja+useampi+kuitenkin+haluaisi+kodin+eikä+väliaikais+majoitusta.
27.06.2019 13:01
Ai+niin+kun+sinä+koet+elämäsi+vapaana+kun+se+on+hallittu+toisten+puolesta+lähes+kokonaan+...+hmmm+niinhän+se+oli+:)+
Noh+olet+siihen+täysin+oikeutettu+mutta+kannattaisi+varmaan+alkaa+katselemaan+ympärilleen+eikä+perustaa+näkemystään+muiden+mielipiteille?
27.06.2019 11:14
Jaa+niin+millä+väännät+minusta+hullun+jos+saan+kysyä?+
Kirjoitat+jo+kaikkien+muiden+kirjoittajien+puolestakin+,+oletko+kenties+suomi24+ylläpidon+pääjehu+vai+luuletko+itsestäsi+nyt+liikoja?
27.06.2019 11:13
Mutta+se+tarkoittaa+ettei+yhdenvertaisuutta+ole+kuitenkaan+vielä+vaikka+markkinoivat+sitä+jo+olevaksi+.
Luulenpa+että+kodittomia+täytyy+olla+tällaisessa+yhteiskunnassa+,+muuten+ei+ole+"hyvinvoivilla"+mihin+verrata+autuuttaan+?
27.06.2019 11:00
Jos+haluat+vääntää+asian+tuolla+tavoin+kieroon+niin+tokihan+se+on+oikeutesi+,+elää+harhassa+toisinsanoen.+
Ja+saat+elää+apinalauman+kanssa+ihan+rauhassa+samankaltaista+elämää+kuin+muutkin+,+sekin+oikeutesi+.
Onko+se+muuten+helpompaa+tuolla+tavoin+sivuuttaa+asioita+kun+dianosoi+kaiken+erilaisen+pois+normaalistasi?
27.06.2019 10:57
Eli+pyrkimystä+yhdenvertaisuuteen+mutta+ei+yhdenvertaisuutta+?
27.06.2019 07:33
Ai+,+valta+onkin+mielestäsi+ihmisellä+tekstistäsi+päätellen?
27.06.2019 07:32
Kysyin+eivätkä+ottaneet+sisään+koska+totesivat+terveeksi+alle+puolen+tunnin+.
Oliko+muuta?
27.06.2019 06:58
En+tutki+tilastoja+vaan+katson+ihmisen+toimintaa+,+siinäkin+olemme+erilaisia+,+luotat+uutisiin+ja+minä+näen+vain+muutaman+ihmisen+mielipiteen+niistä.
26.06.2019 17:02
Sairaalloinen+älypuhelinriippuvuuskin+jyllää+Suomessa+,+ettehän+te+edes+pärjää+ilman+rakastanne+(+mikäköhän+mahtaa+olla+korvaushoitona+tulevaisuudessa+?+)+:,D
Onhan+siitäkin+jo+ihan+lääkäritkin+alkaneet+huolestumaan+mutta+eihän+sitä+voida+myöntää+vielä+kun+kaikki+siitä+niin+tykkää...+täysin+alkoholismiin+rinnastettava+asia.
26.06.2019 17:01
Orjillahan+tätä+yhteiskuntaa+rakennetaan+vaikka+sirkusmeiningit+ovatkin+hiukan+eri+tasoa+kuin+egyptissä+muinoinaan+mutta+täysin+sama+perustuksiltaan+kuitenkin.
Kai+sinä+sen+näet+vai+oletko+hullaantunut+niihin+"leluihin"+jota+sinulle+tarjotaan+ja+leikit+niillä+ikään+kuin+olisivat+jotakin+merkityksellistä?+:,D
Sinun+urasi+ja+elämäsi+on+valmiiksi+suunniteltua+shaibaa+,+teet+niinkuin+muutkin+tai+sitten+ei+hyvä+heilu+.+Sääntöjä+noudatat+tai+sitten+ei+hyvä+heilu+.
Meillä+on+erilainen+vapauden+käsitys+,+siinäpä+se.
26.06.2019 16:55
Oletko+ennakkoluuloton+eli+tuomitsematon+muita+ihmisiä+kohtaan+ajatuksissasi?
Jos+olet+niin+tuolloin+Luojalla+on+valta+sisällä+ja+päätökset+tekee+Hän+,+ei+ihmisen+itsekäs+persoonallisuus+omien+näkemyksiensä+mukaan+.
Jeesus+oli+ihminen+mutta+aate/näkemys+pelastava.
26.06.2019 16:49
Mielenkiintoinen+näkemys+sinulla+,+kannattaa+varmaan+vielä+hiukan+selvitellä+;)
26.06.2019 15:15
Koe+sinä+minut+narsistina+vain+,+se+on+sinun+tuomitsemisesi.
Lahkolaisille+kuten+jehovan+todistajille+eilen+kävin+esittämään+näkemyksen+Kristuksesta+ja+molemmat+nieleskelivät+punaisine+naamoineen+oppejansa.
Oletko+muuten+lääkäri+kun+noin+diagnoosia+pukkaa+?+:,D
26.06.2019 11:55
"Suurin+osa+ei+rohkene+ottaa+Jumalan+asemaa+ja+astella+ihmisiä+järjestykseen.+"
Tarkoitat+kaiketi+alentaa+itsensä+ihmisyydestä+pois+ja+tulla+toisten+sylkykupiksi+,+osan+pelastajaksi+eikä+silloinkaan+kunnia+kuulu+ihmiselle+vaan+Luojalle+yksinään?
Itseään+jumalana+pitävät+ihmiset+olen+kyllä+tavannut+ja+heillä+on+omat+seurakuntansa+ja+pidättelevät+muita+kun+tahtovat+lihalleen+ylistystä.
Kulkemaan+meidät+on+kutsuttu+eikä+itsekkäitä+pilvilinnoja+rakentelemaan.
25.06.2019 07:21
"Onhan+meillä+yhdenvertaisuuslakikin,+ja+kaikki+ovat+yhdenvertaisia,+hyvänen+aika”,+Essayah+sanoo.
Päivän+paras+vitsi,+no+hommatkaa+kodittommille+asunnot+vaikkapa+ensiksi?
Vai+loppuuko+yhdenvertaisuus+jos+ei+ole+mammonanpalvoja?
Pelkkää+litinää+ja+lätinää,+puhetta+ei+tekoja.
24.06.2019 21:29
Seuraava+iso+ihmisen+sukupuuttoaalto+voi+hyvinkin+tulla+tuon+uusavuttomuuden+kautta+,+tai+sitten+muuttuvat+nälissään+raakalaisiksi+vailla+sydäntä+ja+sittenhän+asetelmat+olisivatkin+kirjoitusten+mukaiset?
Onhan+hiukan+outoa+että+haluavat+ihmisen+kaltaisia+robotteja+seurakseen+,+itsensä+kaltaisia...tai+ei+outoa+,+ilmiselvää.
:'D
24.06.2019 20:24
Entäpä+kaiken+elämän+käsittävä+marssi?+Eikä+aina+pilkottaisi+pieniin+seurueisiin/kuppikuntiin+koska+se+luo+erillisyyttä+aina.
24.06.2019 18:45
18 / 73