Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Erilaisten+kemikaalien+vaikutusta+aivoihimme+on+tutkittu+jo+hyvä+tovi.+Ei+meidän+tarvitse+olla+uskomuksien+varassa+sen+suhteen+mitä+ne+aiheuttavat."
Ja+sinä+uskot+kyseenalaistamatta+ja+itse+kokematta+,+hienoa....todistat+juurikin+sitä+aivopestyä+puolta+väestöstä.
Kyllähän+sinä+uskot+omaan+maailmankuvaasi,+kukaan+muu+ei+ajattele+tai+arvota+asioita+kuten+sinä...jos+vähääkään+kykenet+ajatteluun+niin+huomaat+sen+hyvin+nopeasti.
Hyvät+illan+jatkot.
16.04.2019 23:46
Harhoja?+Mielenkiintoinen+väite+,+kuulostaa+siltä+ettei+ole+kokemusta+siitäkään.
Kyse+on+vieläkin+Jeesuksen+opetuksesta+johon+voi+tutustua+raamatun+sivuilta+,+avain+todelliseen+olemiseesi+jos+joskus+kiinnostaa+ja+kiinnostaahan+se+.
Mutta+pidä+se+mihin+uskot+,+se+on+juurikin+oikea+tie+sinulle+ja+opit+kun+sen+aika+on:)
16.04.2019 23:27
Ja+Kiteen+maaseutu+on+kuin+siioni.
16.04.2019 23:06
Tuon+voi+todeta+vain+silloin+jos+on+koskettanut+joten+tavallaan+totta
16.04.2019 23:00
Ei+ihmisen+tarvitse+tuosta+muuta+päätellä+kuin+että+Jumalan+tahto+toteutui.
Se+minkä+asia+toi+esille+on+se+että+satoja+miljoonia+löytyy+vanhan+ladon+korjaamiseen+mutta+ei+köyhille.
Mitä+se+kertoo+ihmisistä?
16.04.2019 22:57
Ei+ajatus+minuakaan+kiehtonut+mutta+kerran+sattu+reilusti+lihava+nainen+eteen+ja+muutaman+juoman+jälkeen+harrastettiin+sitä+koko+viikonloppu+,+saunaa+vaan+väliin+ja+mukavia+kävelyjä+happea+ottaan+ja+sitten+uusiksi+ja+uusiksi+....se+oli+mukava+viikonloppu+ja+seksi+oli+hyvää+vaikka+mahat+varmaan+roikku+vähän+molemmilla+.
16.04.2019 22:38
Hevonen+,+tunne+siitä+vain+vahvistuu.
16.04.2019 22:19
Ei+se+varsinaisesti+anna+vaan+tuossa+tapauksessa+se+muuttaa+maailmankatsomusta+niin+paljon+että+vanha+minuus+hajoaa.
Syntyy+sen+tunteen+ajama+uusi+elämä...pysytkö+kärryillä?
No+ennen+olin+"suuri"+moottoripyörämies+(ainakin+omasta+mielestäni)+ja+nyt+uskonnollinen+elämä+on+elämäni+,+Jeesuksen+opetuksiin+perehtyminen+niin+kuin+koulussa+ikään.
Ehkä+koet+minut+harhaisena,+itse+kuitenkin+koen+heränneeni+eloon.
Kyse+ei+ole+tuollaisista+möröistä....olen+minäkin+nähnyt+lapsena+koiran+joka+lähti+ajamaan+minua+takaa+...ketään+ei+kuitenkaan+kuulunut.
Tämä+todellisuus+oli+kuitenkin+värittynyt+tämän+ns.+Normaalin+kokemusmaailman+päälle+tavallaan.
Kokemukset+muuttavat+meitä+,+uskot+kai+sen+?
16.04.2019 21:53
Jeesus+on+Totuus+,+Jeesus+ystäväiseni.
Raamattu+on+kirja+,+Jumala+on+Henki.
Miksi+sinun+nimerkkisi+korostaa+raamatun+olevan+jumala?
16.04.2019 19:40
Viesti+on+selvä+,+nähkööt+ihmiset+nälkää+kuhan+saadaan+merkityksetön+lato+taas+pystyyn.
16.04.2019 19:32
Missä+halvimmat?
16.04.2019 19:23
No+sinähän+voit+toki+kokea+henkilökohtaisen+kokemuksesi+harhana+enkä+sitä+epäilekkään.
Luonnontuotteet+ovat+aineita?+Okei+no+onnea+siihen+:D
16.04.2019 19:14
Ei+tuollaista+tuomitsemista+enään+ole.
Sinä+taas+elät+siinä+koska+siitä+kirjoitatkin
16.04.2019 19:12
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mystiikka
(mystinen+kokemus)
Jeesuksen+tila/maailmankatsomuksen+sisäistäminen/näkemys/visio.
Tila+on+ajatuksien+ja+tunteiden+yli+pääseminen+ja+olenta+tässä+ilman+menneisyyttä.+Ns.+Nollapiste+tai+vaikkapa+henkilökohtaisen+kokemuksen+alkuräjähdys+ja+jatkuvasti+uusiutuva+liikkuvuus+tietoisesti.
16.04.2019 18:33
Ihminen+kantaa+lajina+monenlaisia+muotoja+ja+tapoja+toimia+,+osa+kasvuympäristöstä+johtuvaa+ja+osa+ei.
Olen+minä+varastanut+,+pahoinpidellyt+,+huorannut+,+juonut+liikaa+jne+...+Piti+kerran+lähteä+katkaisemaan+yhdeltä+tyypiltä+kädetkin+mutta+onneksi+osui+armo+kohdille+ja+pääsin+luopumaan+sellaisesta+eläimellisestä+luonteesta.+
Kiitos+Jeesukselle+siis+ja+pointsit+Jumalalle.
16.04.2019 18:26
Onhan+mystisiä+kokemuksia+tullut+poltellessakin+,+se+on+ihan+luonnollinen+juttu+sekin.
Jäitkö+nyt+tuohon+jumiin+vai+?+:D
16.04.2019 18:22
Esimerkiksi+asiakokonaisuus+jonka+ihminen+on+tiivistänyt+sanaan+luonnonlait+löytyy+jo+selkeää+suunnitelmallisuutta+,+tarkka+kuin+kello+ja+jotkut+luulee+sattumaksi..perusteluksi+sattumalle+tulee+läjä+kirjaimia+ja+selityksiä+,+ei+mitään+muuta+ja+väki+uskoo+kirkkain+silmin+ja+vaipuu+joukkohypnoosiin...ja+lapsille+kans+koulussa...eiiiiih..
16.04.2019 16:51
Myrkytys+on+jo+käynnissä:
Sokeri+,+tupakka+,+alkoholi+,+pakokaasut+,+muovit+sun+muut+.
Parempi+väki+suuntaa+marsiin+varmaankin+ja+voi+muuta+sanoa+kuin+kiitos+ja+näkemiin.
16.04.2019 16:03
Takertuminen+on+vähän+sellaista+,+sitä+kun+ei+voi+rakkautta+olla+kuin+vapaudessa+:)
16.04.2019 15:01
Jee+jee+,+aurinko+paistaa!+Ja+kevät+kukkii+jee+jee+,+elämä+on+ihanaa+!+:DD
16.04.2019 14:56
54 / 73