Oisin vaan halunnut susta vaimon loppuiäksi

kaksjapuolvuotta

Tiedän kyllä, että löydät mua komeemman, pidemmän ja varmasti muutenkin mukavemman miehen. Mut et koskaan tuu löytään miestä joka olis yhtä hulluna suhun. Siitähän tässä oli kyse.

21

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä_olisit

      Et näköjään ole ollut liitossa aiemmin. Olet arvatenkin peräkamarinpoika elikkästen PERIS.

      Et sitten ajatellut että se loppuelämä oliskin melko lyhyt. En usko että kukaan viitsii kaltaistasi kitisevää runkkaria kauan katsella.

    • Pikkuprinsessasi

      Kenelle tämä kirjoituksesi on?

    • Kaunis ajatus jollekin.
      Itse olen enemmän yksinäinen sielu, joten naimisiin minua ei taida saada.

    • Muttatuskinolethän

      Voijospaseoliskinniin.

    • Takertuminen on vähän sellaista , sitä kun ei voi rakkautta olla kuin vapaudessa :)

    • äläjuoksetunteitapakoon

      Kertoisitko tuon minulle jotain reittiä suoraan. Olen myös hulluna sinuun! Jos olisit hän. 😊

    • mee_pois

      "Mut et koskaan tuu löytään miestä joka olis yhtä hulluna suhun. Siitähän tässä oli kyse."

      Kaikki vaaranmerkit ilmassa. Roikkuminen, mustasukkaisuus, todennäköisesti sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen.

      EI JATKOON!

    • Pikkuprinsessasi

      Mun mielestä ehdottomasti jatkoon jos olet kaipaamani mies olen niin ihastunut/rakastunut.

      • Pikkuprinsessasi

        Sen vielä sanon että jos mulle olisi niin ei kiirettä naimisiin tutustutaan ensin mutta jos tahdot niin tulevaisuudessa sekin olisi mahdollista.


    • Niinseaikarientää

      Jos olisi mulle,kaunis kiitos sanoistasi.Mutta olenhan ollut hulluna sinuun ties kuinka kauan...tosi kauan, kyllähän sinä sen tiedät että välitän susta.

    • miksiet

      sitten kosi häntä. Et voi tietää, vaikka suostuisi vaimoksesi. Eihän se tarkoita, että tarvii äkkiä ryysiä maistraattiin vihille, vaan on lupaus avioliitosta.

    • VoihanUuh

      Ruisleipää ja pyörän satulaa.

    • CimoSelittää

      Kukasn ei haluu/tarvi hulluja kimppuunsa.
      En ainakaan minä!

    • PelkkiäAjatuksia

      Aijaa..eipä tuntunut siltä. Tekoja...

    • Juuujuuu

      Oi terveiset sinne sinulle......... johonkin

    • niinvissiinjuu

      Nää on näitä.... ikuisesti omistavia rakastajia ja avioerokaan ei olis oikea ero vaan pikku ryppy ikuiseen OMISTAVAAN rakkauteen... ja jos se ei daamille käy niin vähän dynaamista miittiä auton alle ettei kukaan muukaan saa sitä mun omaa loppuiän vaimoa...

    • mahdoton.yhtälö

      Olisin halunnut sinun olevan vain läsnä. En vaadi sinulta miään. Tunnen kun olet lähellä tunnen vain länäolosi. Haluaisin toki enemmän, mutta en koskaan taida saada sinua, mutta tahdon sanoisin heti. Vain sinä olet jotain mitä haluan enää mies.

      • kaipausta

        Enemmänkin tuntunut siltä ettet halua lähelle.


      • mahdoton.yhtälö

        En haluan todella lähelle..


    • jätetyllepösilölle

      Minulle ei ole miehen pituus tärkeä, eikä komeus, vaikka niin tunnuit jostain saavan käsityksen. Ethän säkään ole erityisen pitkä, etkä komea.
      Minulle miehessä on tärkeämpää luonne, sen pitää olla terve, naista arvostava, kunnioittava. Sä et ole, lisäksi olet sivistymätön ja juoppo.
      Lisäksi pitää olla intohimoa, sussa ei ollut karvan vertaa.
      Seksin on oltava toimivaa ja tyydyttävää, sun kanssa se ei ollut ja tiedät kyllä miksi. Jaksat jauhaa paskaa täällä, tämä on viimeinen viestini sulle pösilölle. Et ansaitse minkäänlaista huomiota täällä etkä irl.

      • Pikkuprinsessasi

        Ei mullekkaan miehen pituus ole tärkein mutta tiedän että hänessä on monia hyviä puolia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe