https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006074375.html
Notre Dam korjausrahasto on saanut korjausrahaa lahjoituksina jo yli 600 miljoonaa euroa.
Rahaa tuntuu olevan tarjolla, kun tällainen katastrofi iski.
Onko tuo rakennus kaiken tämän arvoinen ?
Olisiko tullut samanlaisia lahjoituksia jos Ranskassa oltaisiin kerätty varoja köyhien ihmisten auttamiseen ?
Tuo rakennus on vain Kirkko eikä mitään muuta. Ihmiset ovat tärkeämpiä, kuin mitkään rakennukset.
Ilmeisesti firmat saavat laitettua nuo lahjoitusvarat veronvähennyksiin edustus tai muina kuluina.
Notre Dam rahaa jo koossa yli 600 miljoonaa euroa
4
50
Vastaukset 4
- otsalaastari
Veit sanat suusta.. juuri tämän tapaista avausta itsekin hahmottelin. Ihmetyttää,,,,
- UusiUskonto
Sanomalehti The Sun
https://www.thesun.co.uk/news/8804063/france-church-arson-attacks-vandalism-christian-heritage/
Viimevuonna pelkästään ranskassa 875 kirkkoa vandalisoitiin..
Muualla (EU:ssa) Euroopassa venäjää myöten kirkkoja tuhotaan kiihtyvään tahtiin. Mo.keijoita sensijaan nousee kuin sieniä sateella jokaiseen maahan.
- JenniJaNinnni
Suomessa poltettiin Kiihtelysvaara kirkko.
Tuohonkin kaivataan rahoitusta, koska vakuutus ei kata Kirkonn uudelleen rakentamista.
En ole vielä nähnyt missään, keräystä Kiihtelysvaaran Kirkon uudelleen rakentamiseksi. Voisin siihen 1 € laittaa. Jos jokainen Suomalainen laittaa euron, tulee siitä suuri summa ja Kirkko voidaan uudelleen rakentaa.
Riittää kun aikuiset laittavat sen euron. :) Viesti on selvä , nähkööt ihmiset nälkää kuhan saadaan merkityksetön lato taas pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211729Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35742Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔43646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577