andrukela-

⊢⊤T⊥†⟛⍕⫟
~=≔≡⊧⊨⊬⊭≅=≤:≐≠:=≜≝
⊂⊃∪U∩𝕌⍝∈⊄⊅⊇⊆⋐
◅∨⨇∧≪∀⟨⟩Δ<>≫⍱≺ <•▻
𝕬 𝕭 𝕮 𝕯 𝕰 𝕱 𝕲 𝕳 𝕴 𝕵 𝕶 𝕷 𝕸 𝕹 𝕺 𝕻 𝕼 𝕽 𝕾 𝕿 𝖀 𝖁 𝖂 𝖃 𝖄 𝖅
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 265 kommenttia
- UI on muuten muuttunut parempaan suuntaan. Hyvä YP!
- Poistakaa lanka. Ei sovi nuorten silmille.
- Mulla on ikuisuusprojekti yhden kanssanarkomaanin kanssa tehdä faktuaalisesti ja puolueettomasti täydellinen tietokanta (jonkinlainen wikipedia/foorumi -hybridi, ennen lomaa ei ole hirveästi aikaa suunnitella) kirjaimellisesti kaikesta päihteisiin liittyvästä. Misinformaatiota ja ristiriitaista tietoa sekä puolueellista valehtelua on kaikkialla. Sivu olisi voittoa tavoittelematon.
- Nistit vittuun
- Juu pakko ottaa tos laskuihin jotain. No pidä hei hauskaa munki puolesta
- Myötistä itelle hyi saatana aina tulee nousuissa tällästä kirjoitusta ei saaaatanaaaa laitoin wappiinki jotain ei ssssaaaataanaaa häpeä on tunteista pahin
- Ainiin. 3/5 arvosana.
- Ei kyl sovi mun mielenterveydelle. Mut ymmärrän hypen ja mielenkiintoista testata.
- Syke hakkaa ja pystyn aika nopeasti tuntea ahdistuksen alkavan. Kuten stimuissa, varsinkin laskuissa, yleensäkin. Ellen käytä paljoa hitaita samalla ja nuo bentsot toimivat jollain tavalla, mutta eivät ole aitoja.
- No ei tää on narkkauslanka :D Mites teillä muilla? Onko hyvä meno? Vai tylsää?
- Syketesti 130bpm istuessa. Verenpaine tuntuu kovemmalta. Ja mulla on bentsoa (ehkä) ja buprea alla. HYVÄ vauhti max 120. Testi kuunnellessa sia - chandelier, tuntui jotenkin "poeettiiselta" / "runolliselta" (paremman termin ja keskittymiskyvyn puutteessa) vetää saman biisin ääressä kuin eka amfetesti. Vaikka biisi ei olekaa kovin kummoinen,.
- Hampaatki puutu :D Hiton outo tunne. Laskuissa varmaan ranteet auki... täs on joku random pilsu ni nokitan sen, ekstaasia, piriä, kofeiinia, metkua, ketamiinia, mut toivottavasti ei opioidia.
- Kyl metku varmaan voittaa ainaki jos on hitaita alla... Mut uniikki kuosi. Ensi kerralla kräkkiä :D
- Vedän kolaa ja kyl muuten toimii!!! Ihan erilainen kuosi ku metku tai piri :D Silti subu ja rivat alla ni toimii mut ei niin hyvin... suuki puutu...
- skriiiit skriiiit popppiin' xaaanns
- Eiku tässä se lanka on. Mihin se katos. Muistaakseni tässä oli se muijaki. No kyl mä saan sekoituu yksinkin. Ihme amatöörit. Never stop the madness.
- ögöögögögö mkinmn oon vammanennn
- Tosiaan ihan mitä tahansa päihteitä voin tarjota, kohtuudessa tietty. Paras tietty näin hererona olis muijan kaa päihteilyy ja kaikenlaista kivaa seksuaalist. Mut s24 varmaan väärä paikka.
- Ikä muuten ei merkkaa pakosti kaikkea.
- Ehdin nähdä kommentin. Kommenttini oli epäsuora väite väitteesi typeryyteen. Mut ei jaksa riidellä. Oon varmaan aika paljon vanhempi.