Vapaa kuvaus

⊢⊤T⊥†⟛⍕⫟
~=≔≡⊧⊨⊬⊭≅=≤:≐≠:=≜≝
⊂⊃∪U∩𝕌⍝∈⊄⊅⊇⊆⋐
◅∨⨇∧≪∀⟨⟩Δ<>≫⍱≺ <•▻
𝕬 𝕭 𝕮 𝕯 𝕰 𝕱 𝕲 𝕳 𝕴 𝕵 𝕶 𝕷 𝕸 𝕹 𝕺 𝕻 𝕼 𝕽 𝕾 𝕿 𝖀 𝖁 𝖂 𝖃 𝖄 𝖅 

Aloituksia

12

Kommenttia

265

1. Vittu+mä+vihaan+sua+sydämmeni+pohjasta,+pilasit+mun+elämän+toivon+et++painut+helvetin+alimpaan+kolkkaan+joku+tota+ehottanu+vrm+sä+vittu.+siis+tietty+ehdotusta+ehdotin+porukal+oltiin+dokaamassa+mun+kämpäs+ku+käty+ja+sit+kysyin+runkataaks?+joku+naurahti+ja+sano+tietty,+no+mä+en+tajuu+ironiaa+niin+hyvi+sanoin+et+joo+ok+ja+näytti+et+jengi+messis+ni+ku+istuttii+semmosel+L+kirjaimen+muotosel+sohval+6+hyvää+frendii+ni+alotin+ottaa+housui+joku+naurahti+jopa.Sit+vedin+iha+rohkeesti+kyrvän+esiin+sanoin+et+alotetaa+vaa+rohkeesti+pari+kaljaa+pari+hölää+viinaa+veteen+sekotettun+juonu+ni+uskalsin+niinku+muutki+oli+ja+pari+vetoo+vedin.+sit+katon+muut+ei+tee+mtn?+sanon+et+haluutteks+kattoo+vaa+se+natsaa.+sit+jengi+vittu+vaa+katto+iha+ku+ois+haamun+nähny.+olin+vrmaa+5s+runkannu+sit+aletaa+sanoo+et+vitu+hintti+mitä+vitttua+hyi+vittu+sit+jengi+lähtee+sanoo+mua+vitun+kuvottaksi+joku+kaato+mun+viinat+mun+ja+sohvan+päälle+joku+potkas+vahnempien+kallii+pöydän+paskaks+sano+vitun+homo+tapa+ittesjäin+itkee+ja+selitin+et+kaaduin+kännis+pöytää+ahdisti+viilsin+vähä+jälkii+(yhä+näkyy)+lasipöydän+lasi+rikkinäisil+käsiin+koko+viikko+ahisti+frendit+haukku+vältteli+joku+sylki+päin+sit+viiko+pääst+hakkas+mut+amis+päivän+pääst+ku+seurasin+sit+someen+levitettii+olin+16+sillo+no+isovelen+frendi+huume+käyttäjä+alko+ostaa+mulle+alkoo+ku+mua+ahisti+ja+itkin+yöt,+dokasin+jo+pv+ja+viilsin+jalkoihi+ettei+porukat+näänyt+18,5v+ei+yhtää+frendii+neitsyt+tolta+samalt+broidin+frendilt+oon+ostanu+huume+ja+nykyää+piikkiejä+ku+ei+kiinosta+2v+sit+eka+kerra+ostin+jtn+pilleriä+ja+vedin+ja+siitä+asti+koukussa+porukoil+jäin+kii+ku+17v+yritin+tappaa+iteni+pillereil+mut+sairaalaan.+vedän+4+pillerii+ahdistus+lääkettä+piikin+ainaki+kerran+piikki+piriä+ja+subua,+oon+pari+krt+myyny+itteeni+ja+myyny+kaikki+tavarat+rahan+takii,+tolle+myyjälle+velkaa+oon+500+ja+sano+et+polttaa+kyrvän+pois+sil+on+kaasupoltin+ellen+maksa.+porukoille+jäin+kii+ja+välit+meni+heittää+mut+pois+koht.sit+viel+kaiken+lisäks+vittu+kädes+infektio+piikki+käytöstä.+rekisteriki+on+ku+porukat+kerto+poliisille+ku+kolmanne+kerran+kiinni+laskui+tulee+ku+osamaksul+hoidin+rahaa+mut+en+pysty+maksaa+tulee+petos+syyte.+tarviin+500+tai+lähteekyrpä+pian+noi+on+pahoja+ihmisiä+ne+oikeesti+tekee+sen+mun+ainoo+vaihto+ehto+on+mennä+ensi+vk+loppu+joidenki+miesten+leluksi+la-su+ajaks+porukoille+sanon+frendille+meneväni.+mua+pelottaa+et+ne+satuttaa+tai+pahempaatoi+TULEE+PILAA+SUN+ELÄMÄB+ÄLÄ+RUNKKAA+KAVERIEN+KANSSA
  2. Älä+roskaa
  3. Olennainen+aihe