Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bicky_royaI
profiilit
bicky_royaI
bicky_royaI
Vapaa kuvaus
Itse tatuoitukaluinen penetraattori
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu+meillä+on+moottoripyöräporukoissa+ja+taksifirmassa+kaikinpuolin+suvaitsevainen+eurooppalainen+henki.+Ainoa+persujunttipiirre+monella+on+kalju,+tosin+näädän+Make+oli+vähän+nihkeä+noiden+tarrojen+suhteen.
Kävin+tosiaan+polttareissa+ja+eräillä+synttäreillä+esiintymässä.+Kummallakin+kerralla+olin+pukeutunut+poliisiksi,+riisuin+univormuni+vähitellen+pois+ja+esitys+huipentui+siihen+että+asetin+vehkeeseeni+levypainon+ja+nostelin+sitä+ylös+alas+😆
26.06.2019 20:50
Täytyykin+käydä+tsekkaamassa,+kiitti+linkistä+ja+vinkistä+😊
22.06.2019 14:02
Iltaa+palstalle+🙂+Täällä+kovasti+puidaan+jonkun+auton+rekkaria,+mutta+voin+sanoa+että+JyystaXin+autot+ovat+verotusteknisistä+syistä+rekisteröity+Viroon+ja+näin+ollen+sikäläinen+rekisteritunnus+voi+olla+ja+onkin+ristiriidassa+suomalaisen+rekkarin+kanssa.
Mutta+joo,+ei+meidän+autokunta+ajanut+lainkaan+hullummin+ja+näin+ollen+saavutimme+LMP2+luokkavoiton.+😎+Noi+renkaat+muuten+oli+aivan+loppu+vikalla+kierroksella+ja+Make+ohjeisti+radioon+että+milloin+voi+vetää+urku+auki+ja+milloin+täytyy+säästää+bensaa.+Tein+muutamia+aika+riskialttiita+ohituksia,+sillä+ajattelin+että+tokaksi+sijoittunut+on+eka+häviäjä.+Mutta+onneksi+ei+kolissut+ja+Penis-Chevy+ylitti+maalilinjan+ekana+LMP1+luokan+autojen+jälkeen.
19.06.2019 21:03
Kannattaa+käydä+Penetrators+MC:n+kerhotiloilla+Myllypurossa+ja+kysyä+SUOMI-Kakea+eli+Kake+Näätää.+Hän+voinee+auttaa+sua+asiassa+😊
04.06.2019 22:30
Tottakai+meillä+on+Mörkön+Mailat+autoissa+sekä+kerhotiloilla.+Kjäh+häh+hää+😆
Ja+jos+joku+ihmettelee+miksi+takseissa+ei+ole+sinireunaisia+EU-kilpiä+niin+se+johtuu+siitä+että+mulla+on+ollut+vähän+vaikeuksia+Suomen+viranomaisten+kanssa,+vaikka+EUROOPPALAINEN+mies+olenkin.+Autot+on+rekisteröity+veroparatiisiin,+eräälle+trooppiselle+saarelle+nimeltä+Guarma+😊
01.06.2019 20:31
Melkoista+hullunmyllyä+siellä+satamassa+on+kyllä+ollut,+mutta+meidän+kasipätkä-Volvo,+Cadillac+Escalade+sekä+GMC-invataksi+ovat+koko+ajan+olleet+sääntöjen+mukaisilla+kaistoilla+ja+silti+asiakkaita+on+riittänyt+ihan+normaalisti.+He+kyllä+tietävät+että+JyystaXi+tarjoaa+kunnon+kyydit+jokaisen+tarpeeseen+ja+aina+joustavin+maksuehdoin!+😆
09.05.2019 19:49
Hei+dude,+kiitti+kun+pistit+asiasta+noottia!+Sain+tuossa+just+viestin+että+voin+jälleen+kirjoitella+palstalle.+Hyvä+että+joku+tarttui+tähän+asiaan+noin+pontevasti+ja+että+ylläpito+otti+asian+tosissaan.
Sikäli+tuo+bannaus+oli+tosiaan+erikoista,+kun+en+mä+ole+kirjoittanut+mitään+naisvihaa,+solvannut+vähemmistöjä,+ihannoinut+väkivaltaa+enkä+pahemmin+edes+kiroillut.+
Ehkä+se+rikkoi+sääntöjä+kun+toistuvasti+mainostin+yritykseni+palveluja+tällä+palstalla.+Pitää+jatkossa+olla+varovaisempi+sen+suhteen.
09.05.2019 15:25
1 / 1