Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
iysetyydoa+=+itsetyydoa
18.05.2019 13:38
No+jos+nyt+vielä..
Olettamus+et+hedelmöitynyt+munasolu+on+jo+ihminen..
Munasolu+itsessään+ei+siis+vielä+sitä+ole.+Ja+koska+munasolun+kehittymiseen+ja+irtoamiseen+ym.+ei+itse+pysty+vaikuttamaan,+ilman+kehonsa+luonnolliseen+toimintaan+vaikuttavia+konsteja.+Eikä+munasolujen+tuottamiseen/muihin+liikkeisiin+tarvita+seksiä/iysetyydoa,+eikä+kys.+tapahtumia+ylipäätään+pidetä+nautintoa+tuottavina..
Niin+voitais+kääntää+se+syyllistävä+sormi+niihin+siittiöiden+tuottajiin.+Ja+ryhtyä+suojelemaan+jo+siittiöitä.+Munasolut+kun+nyt+tulee+ja+menee+omia+aikojaan,+niin+se+on+se+siittiö+se+toimija+joka+saa+aikaan+sen+uuden+ihmisenalun..
Mistä+päästäänkin+siihen,+et+jokaisessa+ejakulaatiossa+kuolee+miljoonittain+pieniä+mahdollisia+ihmisenalkuja.
Runkkaaminen+on+siis+murhaamista!
18.05.2019 13:37
se,+mikä+mua+jaksaa+ihmetyttää+näissä+kiihkeästi+aborttia+vastustavissa+on+se,+et+juuri+ketään+ei+tunnu+kiinnostavan+niiden+jo+syntyneiden+lasten+elämä+ja+ihmisoikeudet.
maailmassa+kuolee+joka+päivä+lapsia+nälkään,+huonon+hygienian+aiheuttamiin+sairauksiin,+sotimisen+"sivullisina+uhreina",+vanhempiensa/muiden+sukulaisten+laiminlyönnin+tai+jopa+pahoinpitelyn+seurauksena...
muistan+joskus+lukeneeni+et+jenkeissä+on+ainakin+yksi+abortteja+tehnyt+lääkäri+murhattu+abortinvastustajien+toimesta..+tappaminen+ehkäisee+tappamista?
minä+en+aborttia+hyväksy+kovin+kevein+perustein,+mutta+valitettavasti+tiedän+myös+et+niissäkin+maissa+joissa+abortit+on+täysin+kielletty,+niitä+tehdään+silti..
ja+näiden+laittomien+aborttien+seurauksena+voi+sen+syntymättömän+lapsen+lisäksi+kuolla+myös+nainen+itse,+tai+ainakin+vammautua+vakavasti.
joltain+sivustolta+löysin+joskus+erään+laittomien+aborttien+seurauksia+hoitaneen+lääkärin+kertomana,+et+hänen+klinikalleen+oli+tuotu+mm.+nainen+jolta+joku+puoskari+oli+ronkkinut+osan+suolta+pihalle,+nainen+kuoli+vammoihinsa.+sekä+toinen+tapaus,+missä+nuori+nainen+oli+poikaystävänsä+avustuksella+yrittänyt+aborttia+ja+kuollut+rajuun+verenvuotoon,+yksin,+poikaystävä+paennut+paikalta.
et+mun+ajatteluun+ei+vain+sovi+kun+kaunopuheisesti+julistetaan+kuinka+"jokainen+elämä+on+pyhä,+blaablablaa..."+kun+se+pyhyys+tuntuu+rajoittuvan+siihen+kohdussa+vietettyyn+aikaan.
18.05.2019 09:16
Jos+on+kopekset+sulle+niin+raskas+taakka,+nii+kyllähän+niistä+eroon+pääsee..
Tiukka+kuminauha+vaan+kassien+juureen+nii+tippuvat+pois+sit+omia+aikojaan.
Ja+jos+siittiöiden+tuotantokin+on+niin+vaivalloista,+mielestäs,+nii+mää+voin+ilomielin+lahjottaa+sulle+menstruoimis-välineet.
Jos+lähtään+ovulaatiosta+liikkeelle,+niin+sekin+sattuu+hieman+ja+lisäksi+vuodat+limaa+alapäästä,+voi+hieman+vertakin+tirahtaa.+Samaan+aikaan+sulla+on+päällänsä+ihan+jumalaton+panetus,+jatkuvasti,+kokoajan..
Sitten+tulee+ah+niin+ihanat+PMS-päivät,+jolloin+tunnet+yhtäkkiä+lihoneesi+hyvät+20+kiloa,+tissit+ja+perse+tuntuu+venähtäneen+n.+puoli+metriä+ulospäin+kropasta+ja+olo+on+muutenkin+koko+ajan+ihan+saatanan+tuskastunut+ja+ylimaallisen+vittuuntunut.
Sitten+tulee+itse+kuukautiset,+alapää+vuotaa+verta+ja+limaa+ja+raakaa+maksaa+muistuttavia+kohdun+limakalvon+kappaleita..+Lisäksi+jos+olet+yksi+meistä+joita+on+"siunattu"+ihan+saatanallisen+infernaalisilla+kuukautiskivuilla,+saatat+myös+joutua+viettämään+yösi+oksentaen+silkasta+kivusta,+toisinaan+kipu+säteilee+myös+jalkoihin+ja+supistukset+on+niin+voimakkaita+ettet+pysty+seisomaan,+istumaan+etkä+makaamaan.
Sit+seuraava+viikko+kuukautisten+päättymisestä+on+jokseenkin+normaalia+olotilaa,+kunnes+sama+rumba+alkaa+alusta.
Et+semmonen+kauheen+pieni+juttu+on+munasolun+tuottaminen..
17.05.2019 13:57
Ehkä+ne+on+huomannu+ettei+miehistä+oo+mihinkään+:D
16.05.2019 20:34
ihan+kotoisessa+Suomessa+reissataan,+molempien+vanhemmilla+kyläillään+ja+pari+viikkoa+varmaan+ollaan+omalla+mökillä,+kissat+reissaavat+mukana+vain+mökille+ja+puoliskon+vanhemmille,+mihin+jäävät+sitten+hoitoon+siks+aikaa+ku+ollaan+mun+vanhemmillani.
ihan+kiva+laulu+tuokin+:)
mites,+onko+sulla+mitään+suunnitelmia+kesäksi?+lomareissua+tms?
14.05.2019 19:41
puolisko+ja+kolme+kissaa+ovat+mun+perheeni,
ja+tässä+mun+työttömyyden+taustalla+on+se,+että+olin+sitä+ennen+muutaman+kuukauden+sairauslomalla+vaikean+masennusjakson+vuoksi,+enkä+vieläkään+ole+kokonaan+työkykyinen..+kyselin+mahdollisuuksistani+osallistua+kuntouttavaan+työtoimintaan+ja+mulle+tehtiinkin+jo+aktivointisuunnitelma+sitä+varten,+mut+sit+selvis+ettei+siitä+kuntouttavasta+voi+pitää+lomaa,+joten+piti+valita+et+perunko+omat+kesälomareissut+vai+aloitanko+kuntouttavan+vasta+syksyllä.
niin+siksi+oon+vielä+kesän+työttömänä.
ja+osittain+siksi+mää+siivoan+hullun+lailla,+et+sais+mahdollisimman+paljon+siivottua+sellaisia+paikkoja+mitkä+muuten+jäävät+huonommalle+siivoukselle,+varsinkin+nyt+kun+tuntuu+tota+virtaakin+riittävän,+ja+oikeastaan+kyllä+tykkäänkin+siitä,+kun+kädet+tekee+töitä+niin+pää+saa+levätä+ja+kasata+ajatuksiaan..
ton+kuntouttavan+suhteen+mulla+on+sellanen+tavoite,+et+käyn+kokeilemassa+sitä+kautta+erilaisia+työhommia,+ja+sit+jos+joku+alkaakin+tuntua+kiinnostavalta+ja+omalta+jutulta+nii+voisin+jopa+sit+kouluttautua+sille+alalle..
14.05.2019 18:59
voi+kurjuus+voi+vääryys!
kyllä+nyt+aikuista+miestä+itkettää,+ja+pitää+ihan+omat+lihat+kuljettaa+mukana+ku+yhellä+aterialla+ei+oo+ollu+liharuokaa+tarjolla,+sitähän+voi+vaikka+kuolla+lihanpuutteeseen!
mut+noin+niinku+muuten,+tuskin+se+iltaruoka+on+ton+hemmon+ainoa+ateria+päivän+aikana,+syö+vaikka+puolikkaan+porsaan+aamupalaksi+ja+lounaaksi+vähän+kananraatoa+ja+lehmänpersettä,+niin+pärjääpi+hieman+"kevyemmällä"+iltaruualla+sitte.
14.05.2019 18:42
ai+niin!+mää+ihan+unohin+et+tottakai+voi+osamaksulla+maksaa+puhelimen,+niinhän+mää+ittekkin+tein+sillon+ku+tuon+uuden+hankin.+muisti+on+hyvä+mutta+lyhyt+:)
joo+nyt+on+parveke+kokonaan+siivottu,+piti+jakaa+siivousta+eri+päiville+ku+sinne+tosiaan+on+kertynyt+kaikkee+ja+paljon,+vino+pino+vanhoja+kukkaruukkuja+jotka+piti+pestä+(osan+niistä+vien+jätekatokseen+et+saa+joku+naapuri+ottaa+jos+tarvitsee),+isot+kasat+matkoilta+kerättyjä+mielenkiintoisia+kiviä,+kaikkee+epämääräistä+tilpehööriä+ja+tietysti+kaikki+kuorrutettuna+kissankarvoilla+(kissat+kun+viihtyy+tuolla+parvekkeella+varsin+paljon).
ja+on+kyllä+parempi+mieli,+tulee+puhdasta+ja+viihtyisää+ja+on+mielekästä+tekemistä,+minä+kun+oon+vielä+työttömänä.
mulla+liittyy+Joutsenlauluun+niin+paljon+muistoja,+pidän+toki+kappaleesta+mut+jätän+sen+nyt+tällä+hetkellä+kuuntelematta.
mut+hyvää+illan+jatkoa,+tai+huomenta+tai+päivää+:)
14.05.2019 18:29
En.
koska+puoliskollani+ei+ole+osaa+eikä+arpaa+näissä+abortinkieltolaeissa,
ja+meillä+seksiä+harrastetaan+siksi,+että+molemmat+pidämme+siitä.+ei+siksi+että+se+olisi+jotain+mihin+Minun+erityisesti+täytyisi+"suostua".
ja+mulle+seksi+ei+ole+kaupankäyntiväline/hallintakeino.+jos+mun+ei+tee+mieli+seksiä,+niin+se+johtuu+tasan+siitä+että+mun+ei+tee+mieli+seksiä+juuri+sillä+hetkellä,+se+ei+johdu+siitä+et+puolisko+unohti+viedä+roskat,+tai+siitä+et+kun+jossain+tiukennetaan+aborttilakia+niin+kaikki+miehet+on+sikoja+joten+kostan+miehille+kollektiivisesti+"pihtaamalla"+puoliskoltani..
ihan+outoa,
mut+toki+outoa+on+myös+tuo+aborttilain+tiukennus,+jossainhan+jo+lääkärit+kieltäytyvät+kierukan+laittamisista+"omantunnon+syistä",+koska+kierukka+estää+hedelmöityneen+munasolun+kiinnittymisen+kohdunseinämään..+odotan+vain+sitä+päivää+kun+pelkkiä+siittiöitä+ja+munasoluja+aletaan+suojelemaan.+niissä+siittiöissä+varsinkin+olisi+tekemistä..+Pro+Life!+Saatana!
13.05.2019 20:40
joo,+tuo+on+ehkä+yks+suloisimpia+musiikkivideoita+mitä+on,+tuo+'we+are+beautiful'
mut+harmi+ku+puhelimesi+meni+rikki.+toivottavasti+ei+käynyt+kovin+kalliiksi+uuden+hankkiminen,+se+on+kyllä+ärsyttävää+jos+jokin+niinkin+tärkeä+kuin+kännykkä+(nykypäivänä)+hajoaa+yhtäkkiä,+ja+pitäs+jostain+koittaa+rahat+nipistää+saadakseen+uuden..+paitsi+tietty+jos+ei+puhelimen+merkillä+ja+mallilla+ole+niin+väliä,+nii+voi+päästä+halvemmallakin.+mää+vaihdoin+kännykkäni+uuteen+viime+keväänä,+vanhakin+toimi+vielä+joten+lahjoitin+sen+pikkuveljelleni+jolla+on+ollut+rahahuolia+ja+omasta+vanhasta+puhelimesta+näyttö+rikki.
täälläkin+on+ollut+ihan+nätti+päivä,+pesin+parvekkeen+lasitukset+ja+siivoilin+muutenkin+parveketta,+kun+sen+siivous+tahtoo+muuten+jäädä+vähän+huonommalle+tolalle.
ja+kiitos+U2:sta,+tykkäsin.
13.05.2019 20:20
luitko+edes+tuota+linkkiä+mitä+kommentoit?
6+viikkoa+raskaana+on+suunnilleen+yhtäkuin+kuukautiset+pari+viikkoa+myöhässä,+jos+on+vieläpä+kovin+epäsäännölliset+menkat+niin+ei+edes+välttämättä+epäile+vielä+olevansa+raskaana.
ja+varminkin+ehkäisy+voi+pettää.+riski+on+varsin+pieni,+mutta+silti+olemassa..
minä+en+hyväksy+aborttia+kovin+kevein+perustein,+mutta+en+hyväksy+myöskään+täyskieltoa.
kai+tiesit+et+monessa+abortin+täysin+kieltävissä+maissa+tyttö+tai+nainen+voi+joutua+vankilaan+saatuaan+keskenmenon?+koska+milläpä+sitä+todistat+ettei+kyseessä+ole+"kotitekoinen"+abortti..?
onko+se+mielestäsi+oikein?+entä+jos+iältään+vielä+lapsi+itsekin+tulee+raskaaksi+jouduttuaan+raiskatuksi?+syntymättömän+lapsen+oikeuksia+kyllä+jaksetaan+puolustaa,+mutta+entä+tämän+jo+olemassa+olevan+lapsen+oikeudet?
entä+se,+että+lukematon+määrä+naisia+kuolee+joka+vuosi+näissä+maissa+"kotitekoisten"+taikka+puoskarien+suorittamien+aborttien+aiheuttamiin+vammoihin?
haista+vittu!
13.05.2019 20:00
Ei+saatana!
13.05.2019 19:12
Joo+se+oli+eri+kaupunki/kylä+missä+istutettiin+ainakin+mangopuita+jokaista+syntynyttä+tytärtä+vastaan+ja+perhe+sai+sitten+vielä+tuottoa+puistaan+kun+myivät+niiden+hedelmiä.
13.05.2019 19:07
Joo,+aikamiespojat+istuivat+tuoleilla/sohvalla+ja+polttelivat+vesipiippua.+Vanha+äitimuori+istui+lattialla+ruuanlaitossa+tms.+taloustöissä.
Sit+se+joku+mies+siinä+keräs+pellolta+jotain+ja+laittoi+kotieläimille+jotain+rehupöperöä,+valitellen+et+tämäkin+on+oikeestaan+naisten+työtä..
Tyttöjä+ja+naisia+ei+arvosteta,+mut+jos+ei+heitä+ole+niin+joutuu+miesväkikin+nostamaan+perseensä+ylös+ja+tekemäänkin+jotain.+Voi+voi+"poikaparkoja".
Ja+joo+se+kyläkokous!+En+tiiä+oisko+pitäny+itkee+vai+nauraa..+Se+kätilö+oli+kyllä+loistava.+Siinä+alussa+jo+kun+se+jututti+raskaana+olevaa+naista+ja+kysyi+tämän+nimeä,+ku+naisen+mies+kerkes+vastaamaan+hänen+puolestaan,+nii+kätilö+sano+vaan+että+hiljaa+siellä+ja+kysyi+sitten+naiselta+vastavuoroisesti+et+mikä+miehensä+nimi+on.
13.05.2019 19:03
mää+katoin+eilen+illalla+tuon+dokkarin,
siinä+oli+ne+kolme+poikamies-veljestä,+joista+vanhin+oli+jo+sitä+mieltä+et+ei+häntä+avioliitto+eikä+aviollinen+elämä+edes+kiinnosta,+kaks+nuorempaa+pohtivat+vaimon+"ostamista"+naapurikyliltä,+mut+tulivat+lopulta+siihen+tulokseen+et+vaimon+pitäis+tulla+samalta+kylältä+kui+hekin,+koska+se+on+perinteellistä..
et+tuskimpa+nuo+suomalaistakaan+huolis,
13.05.2019 10:23
aa,+okei.+tänks
12.05.2019 17:29
joo+no,+tossa+mun+kommentissa+oli+myös+pientä+koukkua+siihen+aiempaan+vastaukseen,+mitä+olit+kommentoinut,+sekä+niinku+muutenki+erityisesti+tämän+palstan+käsityksiä+kohtaan..
12.05.2019 17:26
niin+mut+säähän+oletkin+mies,
kato+ku+kyllähän+mies+saa+aina+panna+ketä+vaan+ja+missä+vaan+(paitsi+tietysti+toisia+miehiä..)
12.05.2019 16:22
jep.+sekin+mua+jaksaa+ihmetyttää+et+ei+edes+äidit+tunnu+pitävän+tyttäriään+minään..
12.05.2019 16:20
90 / 98