Naiset esineellistävät itse itsensä

Anonyymi

Kyllä näin on!

Nykyään on mahdotonta seurata joukkoviestimiä ilman että verkkokalvoille lävähtää kuvia liki alasti keikistelevistä naisista.

Jotta homma ei jäisi puolitiehen, on sitten keksitty vielä lutkamarssit. Siinä saa vaatimattomamman näköiset ja hivenen pidättyvämmätkin matamit esitellä paljasta pintaa verhoiltuna yhteiskunnalliseen kannanottoon.

47

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluatko selittää tarkemmin kuinka nainen voi esineellistää itsensä?

    • Eipä se nakuna keikistelevä nainen esineellistä itseään siinä, kun on juuri oma itsensä. Jos sinä näet hänet vaan seksuaalisena objektina, etkä ihmisenä alasti, sinä esineellistät.

      Burkhaan pukeutunut nainen esineellistää itsensä, kun suostuu piilottamaan itsensä miesten seksualisoivilta katseilta.

      • Miten ihminen itse voi esineellistää itsensä?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miten ihminen itse voi esineellistää itsensä?

        Esimerkiksi sillä jos tavoittelee tai matkii jotain tyyliä, eivät miehet pakota naisia ottamaan miljardeilla tekotissejä yms..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sillä jos tavoittelee tai matkii jotain tyyliä, eivät miehet pakota naisia ottamaan miljardeilla tekotissejä yms..

        Eikö se esineellistäminen ole siellä katsojan korvien välissä?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miten ihminen itse voi esineellistää itsensä?

        No välillä miettii vaikka sellaisia itseään kaupittelevia kaikellatapaa, että eivät paljoatunnu itsestään välittävän... siis ei edes helkensä pitimiksi vaan yleellisemmän elämän edestä...


      • Disse kirjoitti:

        No välillä miettii vaikka sellaisia itseään kaupittelevia kaikellatapaa, että eivät paljoatunnu itsestään välittävän... siis ei edes helkensä pitimiksi vaan yleellisemmän elämän edestä...

        Eikö se ole eri asia, jos ei arvosta itseään tai pidä huolta itsestään kuin että esineellistää itsensä? Eikö se esineellistäminen tapahdu katsojan päässä?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikö se ole eri asia, jos ei arvosta itseään tai pidä huolta itsestään kuin että esineellistää itsensä? Eikö se esineellistäminen tapahdu katsojan päässä?

        No todellisuudessahan esineellistämisellä tarkoitetaan juuri toisen tekemistä/käsitystä, mutta itse tässä yhteydessä käytin tuota termiä selittämään, että itsensä piilottaminen toisten seksualisoimisen estämiseksi on enemmänkin itsensä esineellistämistä.

        Ja jos itseään ei arvosta ihmisenä, niin mitä sitten on?


      • Disse kirjoitti:

        No todellisuudessahan esineellistämisellä tarkoitetaan juuri toisen tekemistä/käsitystä, mutta itse tässä yhteydessä käytin tuota termiä selittämään, että itsensä piilottaminen toisten seksualisoimisen estämiseksi on enemmänkin itsensä esineellistämistä.

        Ja jos itseään ei arvosta ihmisenä, niin mitä sitten on?

        Jos piilottaa itsensä ettei joku katsoja seksualisoi , on itsensä esineellistämistä?
        Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä ajatuskuviota.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikö se esineellistäminen ole siellä katsojan korvien välissä?

        Eiköhän ne tekotissejä, täyteaineita yms. ottavat naiset katso itseään jatkuvasti vertaillen ja arvostellen.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No todellisuudessahan esineellistämisellä tarkoitetaan juuri toisen tekemistä/käsitystä, mutta itse tässä yhteydessä käytin tuota termiä selittämään, että itsensä piilottaminen toisten seksualisoimisen estämiseksi on enemmänkin itsensä esineellistämistä.

        Ja jos itseään ei arvosta ihmisenä, niin mitä sitten on?

        Ei välttämättä toisen, kyllä ihminen voi ns. esineellistää myös itsensä, esimerkkinä vaikkapa Barbie tai Ken nukkemaisuutta tavoittelevat tapaukset.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jos piilottaa itsensä ettei joku katsoja seksualisoi , on itsensä esineellistämistä?
        Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä ajatuskuviota.

        No ei... siis mun oli tarkoitus vastata aloittajalle, että ennemmin burkhaan suostuvakin nainen esineellistää itseään kuin alastomana oleva...

        Mutta siitä nyt jäi se ennemmin sana pois....🤔


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikö se esineellistäminen ole siellä katsojan korvien välissä?

        Jos nainen pukeutuu kuin seksiammattilainen, niin kyllähän se korostaa vain omaa välinearvoaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne tekotissejä, täyteaineita yms. ottavat naiset katso itseään jatkuvasti vertaillen ja arvostellen.

        Eikö se ole kuitenkin eri asia kuin esineellistäminen?


      • Disse kirjoitti:

        No ei... siis mun oli tarkoitus vastata aloittajalle, että ennemmin burkhaan suostuvakin nainen esineellistää itseään kuin alastomana oleva...

        Mutta siitä nyt jäi se ennemmin sana pois....🤔

        No voi , voi...ei kannata jättää olellista pois, kun minä alan sitten inttämään kun en ymmärrä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä toisen, kyllä ihminen voi ns. esineellistää myös itsensä, esimerkkinä vaikkapa Barbie tai Ken nukkemaisuutta tavoittelevat tapaukset.

        No he ovat aika marginaali-ihmisiä


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No voi , voi...ei kannata jättää olellista pois, kun minä alan sitten inttämään kun en ymmärrä :D

        No tuossa alkuillasta oli vähän muutakin ähvääriä, niin vähän ”vasurilla” kirjoitin. 😁


      • Disse kirjoitti:

        No tuossa alkuillasta oli vähän muutakin ähvääriä, niin vähän ”vasurilla” kirjoitin. 😁

        Sen huomasi kyllä :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sen huomasi kyllä :D

        No mä häärään usein vaikka mitä, kun oon kotona kirjoittamassa. Nytkin on muksut täällä, niin vuoronperään ovat jututtamassa. 😁

        Pistän luurin sivuun ja jatkan kun on taukoa jutuissa täällä kotona, mutta asian kertominen täällä palstalla saattaa vähän jäädä puutteelliseksi. 😃

        Eikä täällä palstalla aina kaikille osaa selittää kaikkea niin tarkkaan. Se on normaalia. 😬 Elämätä sekin vaan. 😁


      • Disse kirjoitti:

        No mä häärään usein vaikka mitä, kun oon kotona kirjoittamassa. Nytkin on muksut täällä, niin vuoronperään ovat jututtamassa. 😁

        Pistän luurin sivuun ja jatkan kun on taukoa jutuissa täällä kotona, mutta asian kertominen täällä palstalla saattaa vähän jäädä puutteelliseksi. 😃

        Eikä täällä palstalla aina kaikille osaa selittää kaikkea niin tarkkaan. Se on normaalia. 😬 Elämätä sekin vaan. 😁

        Ai ai sentään...kyllä pitäs keskittyä tähän korkeakulttuuriin, eikä vasemmalla kädellä sohia..... :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ai ai sentään...kyllä pitäs keskittyä tähän korkeakulttuuriin, eikä vasemmalla kädellä sohia..... :D

        Kyllä tää saa kelvata näille toppatakkisille! 😃


      • Disse kirjoitti:

        Kyllä tää saa kelvata näille toppatakkisille! 😃

        Kai se on sitten tyydyttävä herran epätarkkaan ulosantiin :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kai se on sitten tyydyttävä herran epätarkkaan ulosantiin :D

        Hyvä että ees jotain.... 😏


      • Disse kirjoitti:

        Hyvä että ees jotain.... 😏

        Pitää tyytyä siihen mitä saa :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Pitää tyytyä siihen mitä saa :D

        Joissain tapauksissa tyytyminen on ensisijaisen tärkeää! 😏


      • Disse kirjoitti:

        Joissain tapauksissa tyytyminen on ensisijaisen tärkeää! 😏

        On se. Jos aina halajaa jotain jota ei saa, rankaksi sekin käy.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On se. Jos aina halajaa jotain jota ei saa, rankaksi sekin käy.

        Miten niin ei saisi? Sehän on ihan jokaisen omassa kädessä. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Miten niin ei saisi? Sehän on ihan jokaisen omassa kädessä. 😁

        kädessä...niinpä :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        kädessä...niinpä :D

        Tai kädestä... 😁


      • Disse kirjoitti:

        Tai kädestä... 😁

        Kylläpä hän on nyt kryptinen...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kylläpä hän on nyt kryptinen...

        Kryptinen? Kyllähän se on selvää, että on eri merkitys kun sanotaan että on kusella, kuin kusessa. 😁👌


      • Disse kirjoitti:

        Kryptinen? Kyllähän se on selvää, että on eri merkitys kun sanotaan että on kusella, kuin kusessa. 😁👌

        No kyllä, hiukanhan se on eri asia :D
        Noi sun hyymiös on ärsyttäviä :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No kyllä, hiukanhan se on eri asia :D
        Noi sun hyymiös on ärsyttäviä :D

        Panostan niihin! ✌️😝✌️


      • Disse kirjoitti:

        Panostan niihin! ✌️😝✌️

        Huomaan sen :D
        Voi sun kanssas, oot kyllä hauska immeinen :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Huomaan sen :D
        Voi sun kanssas, oot kyllä hauska immeinen :)

        No oisko äitistä tullu? Seki on aens ollunna niin haaska! 😁✌️


      • Disse kirjoitti:

        No oisko äitistä tullu? Seki on aens ollunna niin haaska! 😁✌️

        Suattaapi olla, suattaapi olla olemati :D
        Olisit laittanu sen hauishyymiön, se on ehkä karsein :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Suattaapi olla, suattaapi olla olemati :D
        Olisit laittanu sen hauishyymiön, se on ehkä karsein :D

        No voipi sennii jonnennii laettoo, vuan tiijätkö mikä ahistaa tiellä enite?

        Ilimin pilluu... se on tämännii pitäjän vitsaus. 😤


      • Disse kirjoitti:

        No voipi sennii jonnennii laettoo, vuan tiijätkö mikä ahistaa tiellä enite?

        Ilimin pilluu... se on tämännii pitäjän vitsaus. 😤

        No voi sentään. Minulla ei sen puutetta ole ollut, en voi antaa vertaistukea :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No voi sentään. Minulla ei sen puutetta ole ollut, en voi antaa vertaistukea :)

        Mitä? Tarkoitin ilman pilaamista? Eikös sulla ollut savolainen mies? 😁

        Tuon vois sitten ymmärtää vastauksena, että teitillä on jonkinsortin ruuansulatusvaikeuksia? 😊 No niistähän pääsee.... ajallaan. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Mitä? Tarkoitin ilman pilaamista? Eikös sulla ollut savolainen mies? 😁

        Tuon vois sitten ymmärtää vastauksena, että teitillä on jonkinsortin ruuansulatusvaikeuksia? 😊 No niistähän pääsee.... ajallaan. 😂

        Olipa hyvinnii savolainen. Ja tämä yksi tytär, joka on täällä rintamailla, puhuu vielä leveästi savon murretta. Ja sen mukulat kanssa, ihme kyllä. Ei enää niin leveästi kylläkään kuin tullessaan.

        Korjaan...kyllä tuo hyymiö, jolla näkyy hanpaat on karsein....ja pelottavin...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olipa hyvinnii savolainen. Ja tämä yksi tytär, joka on täällä rintamailla, puhuu vielä leveästi savon murretta. Ja sen mukulat kanssa, ihme kyllä. Ei enää niin leveästi kylläkään kuin tullessaan.

        Korjaan...kyllä tuo hyymiö, jolla näkyy hanpaat on karsein....ja pelottavin...

        No jännä miten murteet tarttuu. Mun sisko on jo keskisuomalainen tyystin... hävis Savo jo hänestä... tosin en mä ees tiedä miten mun puheesta savon kuulis ees?

        Näillä hymiöillä on kiva kikkailla. Mä, linukka ja wuppis keksittiin piereskelevä apina. 🐒💨

        Sit tänään keksin tään...

        👉—->👌 näppärää, eikö? 😝


      • Disse kirjoitti:

        No jännä miten murteet tarttuu. Mun sisko on jo keskisuomalainen tyystin... hävis Savo jo hänestä... tosin en mä ees tiedä miten mun puheesta savon kuulis ees?

        Näillä hymiöillä on kiva kikkailla. Mä, linukka ja wuppis keksittiin piereskelevä apina. 🐒💨

        Sit tänään keksin tään...

        👉—->👌 näppärää, eikö? 😝

        Voihan sitä aikaa niinkin viettää, että keksii eri järjestyksiä hyymiöille. Antaa viisaan kuvan :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voihan sitä aikaa niinkin viettää, että keksii eri järjestyksiä hyymiöille. Antaa viisaan kuvan :D

        No tiedä häntä, mut hauskaa ainakin. Mut nyt öitä. 😬


      • Disse kirjoitti:

        No tiedä häntä, mut hauskaa ainakin. Mut nyt öitä. 😬

        Hyvää yötä :D


    • Aika harvojen etuoikeusi 50-luvulla oli ottaa laatikkokameralla tissivakovalokuvia ja naulata niitä ilmoitustauluille kaiken kansan pällisteltäväksi. Näin on digitalisaatio helpottanut elämää.

      • Sama koski kikkelikuvien lähettämistä..


    • hmm, esineellistävätkö mielestäsi myös lähes tai kokonaan nakuna keikistelevät miehet itsensä?
      moni mies ei tunnu tarvitsevaan edes minkäänlaista järjestettyä tilaisuutta tai muutakaan syytä julkinakuilulleen..

      mites esim. hän..?
      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/888b1d9f-86ec-45a1-a188-1147534b4b76#gallery

      tai he?
      https://www.youtube.com/watch?v=PN3thRVmkzQ

      tai kaikki nykyajan somessa ym. vähäpukeisia kuvia itsestään julkaisevat miehet?

      jos mielestäsi miesnakuilu on Eri Asia, niin silloin esineellistäminen on vain sinun silmissäsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2113
    2. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      98
      1496
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      81
      1485
    4. 53
      1319
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1052
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1029
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      960
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      928
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      921
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      913
    Aihe