Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
2131
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo, nukuppa sit siinä ku kuuluu jatkuva boink-boink-BOINK ja ripiti ripiti ripiti..
Nää mun kissat löytää hyvin usein myös kaikki rapisevat jutut just aamuyöllä, sen tuon sukkien saalistajan moikumisen lisäksi..
Kyllä ne osan yöstä myös nukkuu kiltisti sängyssä vieressä😃
21.11.2025 19:39
Kuten jo tuolla Buddyn ketjussa mainitsin, mun kissa saalistaa mun sukkia
Niitä palleroksi pyöräytettyjä sukkapareja siis, se käy niitä varastamassa tuolta vaatekaapin sukkalaatikosta (kaapeissa on vanhat ovet ja huonot pidikkeet nii ne eivät oikeen pysy kiinni..)
Sitte se pitää sitä kutsumis-ääntä, välillä keskellä yötäkin että "tuu ny akka kattomaan ku sain saalista!" Pittäähän sitä koittaa jaksaa kehua että hieno poika ja loistava saalistaja hyvä hyvä😃
Hemulin luona ku ollaan oltu nii on se (kissa) sieltä napannut muutaman sisätiloihin eksyneen jyrsijänkin, metsämyyriä enimmäkseen, että on se todistanut kunnollisuutensa siinäkin hommassa.
Toinen kissa jahtaa nippusiteitä, sillon ku sille päälle sattuu,
Ja välillä ne jahtaa toisiaan (kissat), nykyisessä asumuksessa onneksi on tilaakin vetää kissaformuloita, heikommat väistykööt tieltä😃
21.11.2025 19:05
Jees, ihan en höyrähtäneenä kissaihmisenä hyväksyis tuotakaan, mut tää nyt ei ole oikee paikka vänkäämiselle,
Ja on mullakin ollut vapaana ja valvomatta ulkoilevia kissoja aikoinaan..
Kerran ku pyöräilin kaupasta kotiin, yks kissoista oli siinä pihalla jotenkin hämillään ja hieman peloissaankin olevan oloisena ja kävi välillä sadevesiastian vieressä sen alle kyttäämässä (sadevesiastian alla oli semmone betoninen rännikaivo tai millä nimellä niitä sanotaan..). Menin sit itekkin katsomaan että mikä sillä on siellä, nii sieltä kuulu terävää sähinää.
Siinä vaiheessa nappasin kissan sisälle.
Aikani ku sit olin siinä saavin lähettyvillä katellu et mikä peto siellä onkaan, nii näätä! (tod näk. oli se kärppää isompi mun mielestä)
Se luikki sit siitä matkoihinsa, ainakin vaikutti vahingoittumattomalta.
Toisen kerran tää samainen kissa ajoi pihaan sorsanpoikasen, sitäkin se tuntui vähän pelkäävän mutta jahdata piti kuitenkin..
Minä nappasin linnun ämpäriin ja käytiin exän kanssa lähistöllä olevan isomman ojan reunustoilla kattelemassa löytyiskö emo-sorsa ja muu poikue sieltä, mut eipä näkynyt.. vietiin se yks, Ankkuliksi nimetty poikanen sit jokeen rantaruovikon suojiin josko se siellä pärjäis, ku ei sitä siihen lähistölle uskaltanut jättää ettei kissa jahtaa sitä taas pihalle, tai joku muu kissoista oikeasti nappaa ja tapa saaliikseen.
Mun nykyisistä kissoista toinen saalistaa mun sukkia😃
20.11.2025 18:37
Kissa kuljeskelee siis valvomatta ulkona?
Soo soo☝️
Pöllön auttamiseksi en osaa sanoa enempää mitä muut ovat jo sanoneet,
19.11.2025 22:51
No jos nyt tänään delaisin niin jäis meikäläistä vielä muistelemaan molemmat vanhempani ja yhtä lukuunottamatta kaikki sisarukseni, sisarusten lapset (noh, kukin tavallaan, osa on läheisempiä mitä toiset)
Sit exä, ja toinenkin exä, Hemuli..
Kissat jäis jollekkin huollettaviksi
Jälkiä taikka energiaa jää se mitä jäljelle jääneet kokevat ja miten sen kokevat,
Itse näin juuri viime yönä taas unta kuolleesta veljestäni, vaikkei hän silleen enää päivittäin mielessä ole,
Mutta, kaikkien muisto hiipuu aikanaan, ruumis maatuu, hautapaikka unohtuu ja siihen haudataan joku muu..
Elämä on🤷
https://youtu.be/_gowME6OQ6I?si=RDFkVSB70IrlJVet
Kaikki pelkkää pahanhajuista ilmaa,
14.11.2025 20:25
Kovin on makeat kuvitelmat, varsinkin palkan suhteen..
Tosin pikaisen guuglauksen perusteella palkka kuitenkin keskimäärin ja keskimakeasti parempi mitä mun tän hetkisellä alalla (puusepänteollisuus)
Et joo, voin ottaa. 😃
06.11.2025 18:56
Joo jotkut kissat tykkää "leipoa"😃
Mun nykyisistä kissoista toinen tulee mahan päälle, mahaa (ja tissejä) leipomaan, toinen tykkää ennemmin leipoo pörröisiä peittoja mitä oon laittanu niille makuupaikoiksi, ja sit mun hiuksia yöllä ku nukun hiukset levällään🤔😁
06.11.2025 16:15
"4 kissanhoito on yhtä helppoa kuin 2 kissanhoito oli minulle. Mutta varmasti oli myös kissojen luonteesta kiinni. Tuleeko keskenään juttuukin."
Nämä mun kaks on kaverustuneet niin hyvin, etten senkään takia viitsi hankkia enempää.
Lisäks nuoremmalla todettiin mahdollisesti olevan idiopaattinen kystiitti, kun muita syitä parin viikon sisällä kahdesti sairastettuun virtsatietulehdukseen ei löytynyt ja mulla oli silloin muuttohäsmäkkä menossa ja kissat oli jonkin aikaa ystävän luona hoidossa,
https://evidensia.fi/hoitovinkit/kissan-idiopaattinen-kystiitti/
06.11.2025 16:06
Toisaalta, mikä on normaalia tahi tervettä itsekkyyttä..
Esim. itse pidän kissoista, mulla on tälläkin hetkellä kaksi kissaa koska olen niin halunnut.
MUTTA en kuitenkaan ikinä voisi hommata kissoja enempää mistä itse kykenen huolehtimaan enkä enempää mikä on kissoille itselleen hyväksi.
05.11.2025 21:33
Noh kyllä, ihan niin epäitsekäs esim. itse en ole ettenkö olisi tässä yhteydessä ajatellut myös itseäni.
05.11.2025 21:06
Oon mää jonku kerran ollu rakastunu,
Mut lapsiluku on pysyny samana koko elämäni ajan,
Siitä voinee päätellä vastauksen kysymykseesi
05.11.2025 21:00
Hän kiittää😊
taikka no, sit kun tuolta ehtii.. ovat just molemmat kisut parvekkeella pimenevää marraskuun iltaa fiilistelemässä
01.11.2025 18:10
Hauskasti on käärinyt häntänsä takatassujen ympärille😊
01.11.2025 12:11
Myös minulla on tässä, akuutti nukkuva kissa..
https://imgur.com/a/s4PW4h7
En pysty liikkumaan,
01.11.2025 12:10
Melkeempä kahvi kuin kahvi menee. Kunhan ei ole hirvittävän laihaa, sillon jää juomatta.
Sit joku halpismerkin kahvi oli niin kitkerää ja karseeta kissanpissaa et ei jatkoon,
Mut sillee jonku tovin yli ajan keittimessä seissytkin kahvi on vielä omaan makuun ihan kelvollista. Jotkut mun veljistä taas on niin hienohelmoja ettei tämmöstä "palaneen makuista" kahvia pysty juomaan😃
Maitoa en laita kahviin vaan juon mieluiten mustana, joskus harvoin kerman kanssa ja sitäki harvemmin herkkuna kerman ja sokerin kanssa
31.10.2025 15:44
Ja ja ja, erittäin harvoin juon enää kotona kahvia, mut sillon ku juon nii huuhtaisen käytön jälkeen ja saatan käyttää uudestaan, ellen sitä ennen ehdi laittaa sitä koneeseen,
Töissä käytän samaa mukia siihen asti et joko meijän pomo innostuu taukotiloja siistimään ja laittaa kaikki astiat pöydältä koneeseen tahi sit kerran viikossa käyvät siivoojat laittavat,
Oman mukini käännän korva eri suuntaan ku muilla nii siitä tunnistan (paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki mukit on siellä samanlaisia valkoisia)
31.10.2025 15:10
Sekalainen läjä erilaisia mukeja,
Oon muistaakseni joskus jo postannu tänne kuvia niistä joissa lukee 'Black like my soul' ja 'Tulispa salama ja tappais', nii en ny jaksa niitä..
https://imgur.com/a/paW42j9
Tuolla pitäis olla yleisnäkymä mun mukikaappiin ja sit erillisenä ja erillismainintana mun hyvän onnen schnapsilasi, mikä on ehkä ainoa astia jolla mulle on tunnearvoa. Löysin sen autiotalosta joskus ku exän kans käytiin semmosessa penkomassa,
31.10.2025 15:04
Tartteeko sitä olla erikseen joku harrastus?
Mennee vaan sinne mettään, kyllä sieltä aina joku jännittävä kääpä löytyy,
Sammaleet on myös kiinnostavia
20.10.2025 18:57
Eli pedofiilis.
Tai silkka trolli, mut varsin oksettava sellainen
19.10.2025 14:37
Pedofiilis?
13-18-vuotiaat eivät ole naisia vaan tyttöjä.
19.10.2025 14:09
1 / 107