Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

1942

1. Kosmetologilla en oo käyny koskaan, parturissa viimeks pari vuotta sitten (ja nimenomaan parturissa ei kampaajalla, semmone että sama hinta kaikille ilman mitään kukerruksia ja krumeluureja)

Jalkavoide on erikseen (ureapitoinen, hyvä koppuraisille kantapäille) muutoin aika pitkälti sama perusvoide naamalle ja muulle kropalle, joskus on ollu enempi erilaisia kasvovoiteita ja seerumeita ym. mut ei köyhällä oo enää vara semmosiin..

Miesten dödöä kainaloihin (jostain syystä miltei kaikki naisille suunnatut dödöt alkaa haista kissankuselle mun iholla)

Ja siinäpä se🤷

Nii joo, jos oon viihteelle menossa nii meikkaan ja laitan ehkä hiuksetkin jotenkin muuten ku poninhännälle tai nutturasutturalle ja ennen meikkaamista kuorin kasvojen ihon että näyttäis ees hieman freesimmältä, ehkä🤔
  2. Vastaan tälleen yleisluontoisesti sun väittämiin tässä ketjussa (oon laiska enkä jaksa vastailla joka kohtaan erikseen😃)

Muilla eläinlajeilla lajitovereista huolehtiminen pohjaa suvunjatkumiseen ja lajin säilymiseen. Ne eläimet jotka ylipäätään huolehtivat muista ku itsestään, huolehtivat omasta (tai laumaansa kuuluvien) jälkikasvusta. Viimeistään sen jälkeen kun jälkeläiset ovat varttuneet sukukypsiksi ne taas keskittyvät omaan elossa pysymiseen ja omiin poikasiinsa. Ei luonnossa, ainakaan mitenkään yleisesti ole olemassa mitään erityistä "vanhustenhuoltoa" ja "omaishoitajia". Vaan vain vahvimmat pärjäävät.

Sitten siihen kun ihmettelit miten nainen voisi käyttää miestä seksuaalisesti hyväkseen..
    Ilmeisesti aika miestyypillisesti ajattelit tilanteen että tää hyväksikäyttäjä olisi itseäsi miellyttävän näköinen ja kokoinen ja tekisi sinulle asioita joista itse pidät (ottaa löysän suuhun, vaimitesääsanoit..)
    Mutta entäpä jos tekijä olisikin käänteiskaunis ja laittelis vaikka sulle objekteja ruumiinaukkoihin, muutakin kui kuumemittaria siis.
    Musta on lähinnä perverssiä että jotkut miehet tuntuu aina vetävän skenaarion itseensä kohdistuvasta seksuaalirikoksesta seksifantasiaksi, tämä myös vaikuttaa ikävästi oikeasti seksirikoksen kohteeksi joutuneiden miesten mahdollisuuteen saada oikeutta.

Ja entäpä sitten jos mieheen (esim. nyt vaikkapa sinuun) kohdistuvan seksirikoksen tekijäkin on mies? Vieläkö on seksifantasiaa?