Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1999
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meh, suurin osa nykyisistä valtauskonnoista on keksitty että osa porukasta sais valtaa ja ne loput olis helpompi pitää niinku aisoissa,
Sielu eli henki eli elämä lähtee muualle kun joku kuolee,
14.07.2025 22:19
Leikki sikseen,
Entä jos Suomen valtauskonnoksi päätettäis ottaa takaisin tää muinaisusko?
Maailma syntyi sotkan munasta jne..
Mites maistuis?🤔
14.07.2025 21:13
Kristinusko on väkisin tuotu Suomeen, ei ole alunperin suomalaista se, ainakaan☝️
Meillä uskottiin metsänhenkiin, luonnonjumaliin ja tonttuihin ennen "uskonpuhdistusta"
Että tosta "koti, uskonto, isänmaa" -hokemasta vois ton uskonnon puottaa heti samantien, ellei sillä sitten tarkoiteta meikäläistä muinaisuskontoa.
14.07.2025 21:01
Ite puntaroin pari vuotta sitten eri vaihtoehtoja totaalisen kyllästyneenä jäätäviin menkkakipuihin ja teurastusta muistuttaviin vuotoihin, kierukka oli jonkin aikaa vaihtoehtona, mut en ole koskaan synnyttänyt ja varsin monet nettikeskusteluissa varoitteli että asettaminen käy ihan perkeleen kipiää, samoten ku menkkakivut saattaa olla entistäkin pahemmat ja koko härveli ei välttämättä sovi sulle kuitenkaan..
Päädyin sit minipillereihin, ekat pari kuukautta mulla oli yli parin viikon menkat jotka valu tuhdeimmistaki maxisiteistä ohi tai läpi, sen jälkeen niukkeni kunnes yks kaks mullei ollu enää menkkoja ollenkaan, eikä oo satunnaista tiputtelua lukuunottamatta ollu sen jälkeen.
Eipä kyllä oo seksihalujakaan, mut aina ei voi voittaa🤔🤷
14.07.2025 20:53
Mjaa, no hyvin tässä "copetetaan",
Onks pakko hommata muksuja jos ei taho?
Ja mitä se edes kenenkään takapuolta hiertää jos ei hommaa? Ennemmin mää olisin huolissaan niistä jotka hommaa, vaikkei mitenkään kykene edes itte siitä jälkikasvustaan huolehtimaan..
Vapaaehtoisesti lapseton, tahi myöhäsempään ikään lapsettomana pysyny on kuitenki ehtiny jo muutamaanki kertaan funtsimaan et onko hänestä vanhemmaksi ja kasvattajaksi jne..
Jotku porsii vaan ku ne pystyy🤔🤷🥴
14.07.2025 20:41
En vastaa vieraisiin numeroihin🤷
Mulla on vastaaja ja tekstiviestiä whatsappia, sähköpostia voi myös laittaa jos asia on tärkeä.
14.07.2025 18:37
Ja kierukan asettamiseen/poistamiseen ei ilmeisesti Suomessa saa edelleenkään minkäänlaista puudutusta tahi muutakaan kivunlievitystä (tai ainakaan kovin yleisesti) ja mitä ite oon kuullut ja lukenut et osa on jopa pyörtynyt kivusta, käsketty ehkä ottaa jotain buranaa ennen toimenpiteeseen tuloa..
Koska kohdunkaula ei kuulemma tunne kipua🥴
Eikä kierukka edes sovi kaikille,
14.07.2025 18:29
Eihän ne välitäkkään, ei ne ole 'pro-life' vaan 'pro-birth' ja raskaus ja synnytys nähdään lähinnä "rangaistuksena" naisille/tytöille, että mitäs läksit, kikkeliskokkelis..
Näistä au-lapsista oli mainittu, oisko ollut kirjassa nimeltään 'Paritellen' (tjsp..) missä siis ruodittiin että onko ihmisolento lopulta niin yksiavioinen kui meille on vuosisatojen ajan päähän taottu raamatuilla sun muilla kertomuksilla, että mitenkä näitä "rakkauden hedelmiä" taikka ylipäätään ei-aviollisia suhteita ja syrjähyppyjä jne.. on ikinä päässyt syntymäänkään JOS kerran ihmisapinalle luontaisinta on olla yhen ja saman kumppanin kanssa koko aikuisikänsä? Kun ei noista em. ole myöskään aikojensa moraalisäännöt, lait ja rangaistukset tehneet mitenkään helppoa kenellekkään... (hitsi pitäs lukee se kirja uudelleen ku sais lukuinnon taas heräteltyä horroksestaan🤔)
14.07.2025 18:24
Saman ukkelin toinen haastattelu:
https://anna.fi/ihmiset/juha-etsii-alykasta-naista
08.07.2025 15:39
Olen yli 40-vee lapseton nainen,
Nuo muut eivät päde kohdallani
08.07.2025 05:40
On mulla pari, ei kyl mitään wanjan ajan lakkeja vaan jotain uustuotantoa ja aitoa teddykarhun karvaa,
07.07.2025 19:06
Niin no, kuulopuheiden perusteella jotain 10-20 vuoden välein olis hyvä uusia🤔
06.07.2025 19:18
Niin ja puhumattakaan siitä kuinka riskaabelia on mennä aitaukseen/laitumelle ittelleen vieraiden isojen eläinten sekaan.
Ja tokihan jos jotain sattuis nii sit omistaja sais syyt niskoilleen, huolimatta siitä kuinka hyvin olis paimenpoika-aitaa laittanu ja ehkä myös tollompia varoittavia kylttejä valistamaan et nää elikot tosiaan saattaa olla vaarallisia..
06.07.2025 19:15
Mitä nyt oon tuolta facebookin puolelta lukenut keskustelua tästä aiheesta, nii tuntuu et tuo "pakko" päästä ruokkimaan eläimiä on ongelma niin tällaisilla kotieläintarhoilla kui yksityisilläkin tilallisilla, esim. useempi hevosten omistaja kertoi kuinka on yllättänyt tällaisia hyväntahtoisia pösilöitä jopa hevosten laitumelta ja ovat tämmöiset pösilöt jo ehtineet syöttää jostain tallin pihalta tms. löytämästään väkirehuämpäristä kauhakaupalla rehua, kun on "hevoiset näyttäneet et niillä on nälkä"🤦
Tai on viety jotain leipää, potunkuoria, omenoita ym, niinku "hyvää hyvyyttään" elukoille, ajattelematta että ne kyllä saa ruuan omistajansa toimesta säännöllisesti, ja saattavat myös olla rajoitetulla ruokavaliolla jne..
Elekää ruokkiko elukoita, jos ette paremmin tiiä.
06.07.2025 19:09
Enpä, vaikka joskus teininä olikin se epävarmuus-vaihe ku "kaikilla" muilla ikätovereilla näytti jo olevan tissit, mulla ei.. tai no oli, mut kovin pienet.
Vaan onpa nuo siitä kasvaneet sitten aivan omaan kroppaan sopiviksi,
Sitäpaitsi silarit täytyis käsittääkseni ajoittain käydä uusimassa, että se olis sit loppuiän leikkausrumba tiedossa..
06.07.2025 18:54
Tappanut? Tämmöstä en muista, mut tää tuli mieleen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kauniaisten-opiskelija-asuntolapuukotus-oikeudessa-19-vuotias-ukrainalaisnainen-syytettyna-murhan-yrityksesta/8830744
Ei nyt toki tietenkään tästäkään voi vetää et kaikki ukrainalaisnaiset olis väkivaltaisia
05.07.2025 12:36
No siihen suuntaan just, et jos kerran ukrainalaiset naiset ja pariutumiskulttuuri ovat niin täydellisiä, miksei tämäkään kyseinen herra ole jo naimisissa sitten🤔
Voiko olla ettei se ukrainalaisnaisten käsitys kunnollisesta miehestä olekaan niin lavea mitä Suominen uskoo
05.07.2025 12:20
Aha,
"Suominen on itse seurustellut ukrainalaisen naisen kanssa pari vuotta sitten ja käynyt useilla treffeillä niin treffitoimiston kuin itsensäkin järjestämänä."
Miks ei hän enää seurustele tämän naisen kanssa? Miks on pitänyt käydä useemmilla treffeillä?
Jännä🤔
Ja jotenkin on kyl taas vähän karjamarkkinatouhua ja rotuoppia ku lähtään tietystä maasta ja/tai kulttuurista tulevia yleistämään ja ylistämään kaikkia samanlaisiksi,
Ja ja kaipaako ne nyt ollenkaan jotain kiimaista suomipoikaa morsionhakuturisteiksi sotatilassa olevaan maahan..
05.07.2025 11:32
Ensimmäinen kukko sokeutui ikääntyessään, kanat sitä hyysäsivät ja sukivat höyheniä
Ja sille piti ruokakuppi laittaa aina siihen kohtaan mistä se nyt sattui nokkimaan ku eihän se ite nähnyt missä ne jyvät on..
Toinen kukko otti yhteen kanahaukan kanssa, säilyi hengissä mutta oli pahoin haavoilla. Äiti otti sen sisälle kodinhoitohuoneeseen ja hoivasi ja puhdisti haavat betadinella. Kukko toipui entiselleen, en tiedä miten kanahaukan kävi.
05.07.2025 11:13
Heh.
Meillä oli kanoja sillon ku olin lapsi. Oli yleensä myös kukko, mut välillä oli tilanne et ei ollut kui kanoja..
Ja tällaisessa tilanteessa mulla tuli idea alkaa meijän pannuhuoneessa "hautomaan" munia et sais tipuja😃
Isäni, jonka valtakuntaa pannuhuone meillä oli, ei puuttunut mun touhuihin. Varmaan on vaan naureskellut partaansa et oppiipahan likka jotakin.. niinku opinkin ku viikon tai pari olivat nämä munat sielä lämpimässä pannuhuoneessa muhineet, ei tullu tipuja tuli vaan mätiä munia ja se haju pysyi hyvinkin pitkään siellä pannuhuoneessa.
05.07.2025 11:05
1 / 100