Vapaa kuvaus

Jos olen mielestäsi väärässä niin perustele,heitä muutama linkki oikeuskäytäntöön/kirjallisuuteen.
Pelkästään sinun oma mielipide ei vaikuta asiaan,Gimme some proof.

Aloituksia

0

Kommenttia

343

1. "Jotta+löpsähtelijä+tajuaa+mistä+ollu+kyse,+niin+kerro+itse+mitä+tarkoittaa,+"ei+ole+oikeutta+toisen+omaisuuteen",+vaihtoehdot,+A:+tarkoittaako+se+omaisuutta+joka+on+yhteistä?,+B:+tarkoittaako+se+omaisuutta+joka+toisella+jo+on+ollut+ennen+TOISTA+avioliittoa,+vaihtoehto+c:+tarkoittaako+se+yhteistä,+että+myös+muutakin+omaisuutta?"Jos+ei+ole+oikeutta+toisen+omaisuuteen+niin+se+tarkoittaa+sitä+että+omaisuus+joka+oli+jo+ennen+avioliittoa,avioliiton+aikana+saatu+omaisuus+ja+yhteinen+omaisuus(puolisolla+oikeus+tietysti+omaan+omaisuuteen),niihin+kaikkiin+ei+ole+puolisolla+oikeutta.Silloin+ei+toimiteta+ositusta+vaan+omaisuuden+erottelu."Sitten+alkoi+vänkäys+siitä,+että+ei+ole+kuin+kaksi+vaihto-ehtoa,+joko+ositus+taikka+jos+on+avioehto,+niin+erottelu,+mutta+se+ei+ole+noin+yksinkertaista,+vaan+se+riippuu+siitä+millainen+se+avioehto+on,+eli+voi+olla+ositus,+erottelu+TAI+MOLEMPIEN+YHDISTELMÄ+ja+tätä+olen+tuonut+koko+ajan+esiin,+mutta+ei,+kun+vaan+vängätään+ettei+ole+kuin+ositus+tai+erottelu."Anna+esimerkkitapaus+siitä+että+toimitetaan+ositus+sekä+erottelu+samalla.