Vapaa kuvaus

Julkinen kirjasivuni löytyy Facebookista nimellä Lempeät tuulet Gentle Winds. Siellä kerron kirjoistani, kirjoittamisesta, kirjatapaamisistani.

Tulikärpästen polku-julkistamistilaisuus 7/05, klo 12:00 Kulttuurikulmassa, Liisankatu 19, Helsinki. Tervetuloa!

Boomerien juttuklubihttps://www.facebook.com/groups/863479157651489suljettu keskusteluryhmä "ilman sarvia ja hampaita"Kirjablogini;https://taruajatotta01.blogspot.com/https://taruajatotta01.blogspot.com/2023/10/ensimmainen-blogiarvostelu.html

Valkohaikara on saanut erinomaisia arvosteluja (kulttuurijulkaisu Liekissä, kirjablogissa ja lukijoilta)
Viimeisin:
"Kun pyysin sunnuntaina kirjoittajakurssilaisilta kirjasuosituksia, sai Valkohaikara-kirjasi suuret kehut ja kuvauksen sisällöstä: maagisuus, värikkyys, monipuolisuus, eksotiikka ...."

Puumerkkini valkoinen kyyhky, jos kirjoitan tabletiltani ilman kirjautumista.

Aloituksia

196

Kommenttia

5900

1. Itä-Euroopasta+minulla+on+vain+vähän+kokemusta,+mutta+Bulgariassa+olen+käynyt,+viikon+verran+lomahotellissa+pikkukylässä+Mustan+meren+rannalla.++Mieleen+jäi+yli+40+asteen+kuumuus+ostoskadulla,+heikohko+ruoka+ja+lopuksi+ensimmäistä+ja+ainutta+kertaa,+kaamea+vatsasairaus+joka+vaati+massiivisen+annoksen+ripulilääkettä+että+pääsin+yleensäkin+kotiin+sieltä+häpäisemättä+itseäni.++Ihmiset+olivat+kai+ok.+mutta+englanninkielentaito+tosi+vähäistä.+Siitä+on+nyt+kuitenkin+jo+kymmenen+vuotta+aikaa+ja+nämä+huonot+kokemukseni+värittävät+varmasti+mielipiteitäni+ja+toinen+ihminen+kokee+maan+ystävällisenä+ja+viehättävänä.Henkilökohtaisesti,+minua+suorastaan+hieman+kadehdittaa+kun+toiset+suunnittelevat+viettää+eläkevuosiaan+ulkomailla,+kimpassa+tai+puolisonsa+kanssa,+minä+lähtisin+mutta+Lego+ei+lähde,+kun+sillä+on+aina+niin+paljon+"tekemistä"+oikeastaan+koska+se+viihtyy+vain+kotona.+Minä+olisin+lähtenyt+jonnekin+pikku+kylään+Espanjaan+tai+Portugaliin,+mahdollisesti+Italiaan,+joissa+pärjää+minun+kielilläni+hieman+paremmin+ja+joiden+ruokakulttuuri+tuntuu+tutummalta.+Minnekään+turistirysään+eikä+edes+sellaisen+liepeille+en+missään+tapauksessa+menisi,+pikku+kylä+kaukana+sisämaassa+tai+vaikka+lähelläkin+rannikkoa,+mutta+kaukana+suurista+kaupungeista+ja+ulkomaalaisia+varten+rakennetuista+turistiparatiiseista+olisi+ihan+ok.+Kolme-neljä+kuukautta+poissa+Pohjolasta+ja+sitten+taas+nauttimaan+yöttömästä+yöstä,+hyttysistä+ja+ruisleivästä.
  2. "Aletaanko+täällä+keskustelemaan+espankan+kirjoitus+asusta?Kun+opittaisiin+keskustelemaan+ihan+tavallisista+asioista+ensiksi.Ps.+Olen+opiskellut+espanjaa,+mutta+minulla+ei+ole+mitään+tarvetta+tulla+tänne+kehuskelemaan+ja+kirjoittamaan+espanjaksi,+osoittaakseni+kuinka+hyvä+ja+osaava+tässä+ollaan!"Minä+vastasin+anonyymille+joka+ei+katsonut+keskustelua+espanjankielen+kirjoitusasusta+palstalle+sopivaksi.nEn+tiedä+oliko+kysymyksessä+A+vai+B+vai+C+vai+D+vai+E+vai+F+vai+G+vai+H.+Täällä+on+ollut+yksi,+mahdollisesti+kaksi+anonyymiä+änkyröimässä+koko+aamun.+Olen+heille+kuin+piikki+lihassa.+Ensin+kirjaketjussa+sitten+kaikissa+muissa+mihin+osallistun,+kuin+lasti+limanuljaskoja+selkärepussani+(anteeksi+etukäteen+metafora,+mutta+en+parempaakaan+löytänyt+tähän+hätään+:)