Vapaa kuvaus

https://www.kirjamaa.fi/kulttuurierot-viidakon-viettelys-ja-henkinen-matka/

"ehdottomasti lukemisen arvoinen. Uskon vahvasti, että Vega-Brandt on onnistunut tarjoamaan lukijalle sellaista tietoa ja tarinaa, jota ei muualta voi löytää, kuin kokeilemalla itse Kolumbian syvien viidakoiden samoamista, alkuperäiskansan kanssa elämistä ja vaihtoehtohoitojen vaikutusta. Tarina on sisältönsä vuoksi ainutlaatuinen."

Julkinen kirjasivuni löytyy Facebookista nimellä Lempeät tuulet Gentle Winds. Siellä kerron kirjoistani, kirjoittamisesta, kirjatapaamisistani.

Boomerien juttuklubihttps://www.facebook.com/groups/863479157651489suljettu keskusteluryhmä "ilman sarvia ja hampaita"Kirjablogini;https://taruajatotta01.blogspot.com/https://taruajatotta01.blogspot.com/2023/10/ensimmainen-blogiarvostelu.html

Valkohaikara on saanut erinomaisia arvosteluja (kulttuurijulkaisu Liekissä, kirjablogissa ja lukijoilta)
Viimeisin:
"Kun pyysin sunnuntaina kirjoittajakurssilaisilta kirjasuosituksia, sai Valkohaikara-kirjasi suuret kehut ja kuvauksen sisällöstä: maagisuus, värikkyys, monipuolisuus, eksotiikka ...."

Puumerkkini valkoinen kyyhky, jos kirjoitan tabletiltani ilman kirjautumista.

Aloituksia

206

Kommenttia

6157

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ennenkuin minua aletaan taas syyttämään kaikkien anojen vihaajaksi:

Monet anonyymit palstakirjoittajat tekevät hienoja aloituksia ja osallistuvat keskusteluihin asiapohjalla ja ilman heitä tämä palsta kuivuisi kokoon. Kiitos teille, että pidätte palstaa hengissä.

Sitten on ne pari(?) muuta (tunnistettavissa sanoista "jyrääjä", "haranvarsi", "olmi", "klunssiterassi", "haravanvarsi", "ruotsalaisvahvistus", ja niin edelleen, joita he ahkerasti viljelevät parin rivin kommenteissaan, jotko vuorotellen korppikseen tai minuun kohdistuvia hyökkäyksiä (joskus muitakin rekattuja, tai sutten ketjun vetäjää ja paria muuta vakinikkiä kannustavaa, puoltavaa jne. ihailevaa kommentointia.

He ovat ketjun ja koko palstan varsinaisia myrkynkeittäjiä.

Olen korppiksen ystävä myös livessä ja ymmärrän että hän ärsyyntyy ja asettuu puolustuskannalle. kun kimppuun käydään. Ylilyöntejä mekin tehdään, vaikka nimimerkillämme olemme valinneet vastata puheistamme.

Minä haluan vain olla täällä mukana hyvässä kirjoittajajengissä, kertomassa kuulumisiani tasaveroisena kaikkien muiden kanssa, puhua kirjoista ja kirjallisuudesta Demeterin kanssa, sisustuksesta,käsityötaiteesta ja puutarhanhoidosta korppiksen kanssa, säilömisestä ja leipomisesta Hil-lan kanssa, lukea Elianan ja /ex-brinkkalan juttuja ja kommentoida jos on jotain kommentoitavaa,jne. eri teemoista kaikkien kanssa ilman että tarvitsisi olla todistajan tai vastaajana käräillä koko ajan.
  2. Kyllä minulle voi olla kateellinen ja syystäkin.
    Ei siksi, että olisin jotenkin parempi kuin kukaan muu, vaan siksi että heikoilla lahjoillani olen kirjoittanut kirjoja joista ihmiset ovat pitäneet; kirjoja jotka ovat tarjonneet lukijoilleen nautintoa ja lukemisen iloa, kirjoja, jotka kertovat maailmasta, josta heillä ei ole omakohtaista kokemusta. Heitä ei ole häirinneet pienet virheet, vaan ovat keskittyneet oleelliseen: tarinaan itseensä ja nauttineet siitä.

Olen toteuttanut unelmani tulla kirjailijaksi ja tein sen pitkän työurani jälkeen. Minusta tekee kirjailijan jokainen lukijani joka on pitänyt kirjojani kiehtovina, mielenkiintoisina tai vain viihdyttävinä. Lukijani ja heiltä saamani positiivinen ja kannustava palaute tekee minusta kirjailijan.

Se tunne että on saanut jotain tehdyksi, jotain mitä joku muukin arvostaa on kadehtimisen arvoinen.

On muuten todella ala-arvoista halveksia kaikkia niitä, jotka ovat pitäneet kirjoistani. Valtaosa minulle täysin tuntemattomia ihmisiä, jotka ovat lainanneet tai ostaneet kirjojani, koska joku on niitä suositellut. Jotain he ovat niissä nähneet ja he eivät voi kaikki olla väärässä.
    Viimeisin:
    "Kun pyysin sunnuntaina kirjoittajakurssilaisilta kirjasuosituksia, sai Valkohaikara-kirjasi suuret kehut ja kuvauksen sisällöstä: maagisuus, värikkyys, monipuolisuus, eksotiikka ...."