Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
GameChanger
profiilit
GameChanger
GameChanger
Vapaa kuvaus
Available
Aloituksia
0
Kommenttia
52
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää+Yötä,+kiitos+mukavasta+kirjainseurasta.
Tuo+jatkuva+ulkona+oleminen+ja+tekeminen+väsyttää+aika+paljon.
Joku+elokuva+ja+sitten+nukahdan,+luultavasti+kesken+elokuvan.
20.07.2019 20:21
Aika+hyvin+arvasin+37.+Oli+aivan+puhdas+arvaus,+et+ollut+kertonut.
...joo...+palauduin+kauppareissulta,+hauskaa+juttelua+ihmisten+kanssa,+oli+1+bikini-blondi+kaupassa,+juttelin+muiden+kanssa,+en+ehtinyt+tuon+kanssa.
On+tapana+jutella+aina+tuntemattomienkin+ihmisten+kanssa+jotain+hauskaa.
Ja+lähdevettä+tuli+haettua+eräästä+lähteestä+matkalla,+oli+sellainen+vieraskirja+siellä+lähteellä+mihin+sai+kirjoittaa.
Jatkuvasti+vedenhakijoita,+lomalaisia+Norjastakin+asti.
En+kyllä+ihmettele+että+jotkut+jotka+roikkuvat+palstoilla+kaiken+aikaa,+tulevat+vainoharhaisiksi+ja+neuroottisiksi.+Lopulta+riippuvaisiksikin+palstoista,+kun+muuta+elämää+ei+ole.
20.07.2019 15:11
Oikea+rohkeus?+-+On+rohkeus+tehdä+mitä+haluaa.
Minä+vain+teen+niin+kuin+katson+viisaaksi+ja+oikeudenmukaiseksi+tehdä.+Siinä+kaikki+loppujen+lopuksi+kiteytettynä.
Piti+vaihtaa+bensaletku+erääseen+harrasteajoneuvoon+vm-61,+menen+tutustumaan+erääseen+uuteen+kauppaan+ja+katsomaan+onko+siellä+hauskoja+tyttöjä.
Tuskin+yhtä+vaativia+juttukaverina+kuin+sinä,+mutta+joitain+on+kuitenkin.
20.07.2019 11:43
Jos+minua+ärsyttäisi+jonkun+naisen+kanssa+joku+asia+paljon,+en+jaksaisi+kovin+kauaa+sitä.+Ketään+naista+en+alkaisi+määräilemään+mitenkään,+kävelisin+pois.
Toisissa+asioissa+pitää+ottaa+jämerämpi+ote+joskus,+joskus+on+pakko+toimia+oman+edun+hyväksi.+Ei+voi+aina+olla+samaa+mieltä+kaikkien+kanssa.
Silloin+on+pakko+sopeutua,+tai+sopeuttaa+toiset.
Minä+monesti+mieluummin+sopeutan+ne+toiset,+mutta+se+on+minun+tapani.
20.07.2019 10:50
..tai+siis+ohjeistan,+en+määrää+varsinaisesti,+joskus+toisia+:)
20.07.2019 10:13
En+minä+kulje+porukassa,+kyllä+minä+määrään+mitä+tehdään+yleensä+:)
En+ole+enää+ollut+ilkeä+pitkiin+aikoihin,+koska+on+paljon+antoisampaa+olla+ystävällinen,+joskus+vain+on+pakko+olla+kova+jotta+saa+tahtonsa+ja+järjen+menemään+läpi+joillekin.
20.07.2019 10:11
Tuo+on+vain+yksi+harrastuksista,+harrastan+paljon+asioita,+biljardia,+oma+pieni+pöytä+ja+belgialaiset+pallot,+golfia,+vaikka+mitä,+mutta+nyt+uskallan+ajatella+enemmän,+kerron+itsestäni
Olen+luultavasti+pilannut+monia+ihmissuhteitani+pelkästään+olemalla+liian+itsekäs.+Ja+luultavasti+satuttanut+joitain+tyttökavereita,+saanut+kyllä+jopa+itkemäänkin+jonkun+joskus.
Olemalla+ehkä+vaan+ilkeä,+sellaiset+asiat+kaduttavat+koska+olin+paljon+voimakkaampi+henkisesti,+niin+sitten+satuttamalla+tuolla+tavoin.+Eikä+sellaisesta+ole+mitään+hyötyä+kenellekään+ja+lopulta+jää+huono+olo+itselle.
Miehillekin+myös+jos+ovat+yrittäneet+astua+varpaille+jossain+asiassa.
Kyllä+minun+mielestäni+omia+pomoja+saa+kiusata,+niiden+kuuluu+se+kestää,+muuten+pomo+on+väärässä+ammatissa.
Eräs+työnjohtaja+oli+jokin+aika+sitten,+itse+se+kyllä+sen+aloitti,+minäkin+aloin+kiusaamaan+sitä,+kun+se+ei+pystynyt+irtisanomaan+minua,+sillä+ei+riittänyt+valta+siihen,+eikä+pystynyt+määräilemäänkään+itseäni+sitten+kun+annoin+takaisin+aina+vaan+lujemmin.
Mutta+henkisesti+heikompaa+en+kyllä+kiusaisi+sitä+rajaa+en+ylitä.+Päinvastoin,+yritän+auttaa+monesti+koska+ei+se+ole+mitään+itseltä+pois.
Esimerkiksi+koulussa+(ammattikorkeassa)+joskus+näin+sellaisen+yksinäisen+surullisen+tytön+joka+ei+päässyt+tyttöjen+sellaiseen+"johtoryhmään"+jossa+olivat+kaikki+kauneimmat+ja+suosituimmat.+Istui+aina+yksin+jossain,+yritin+jutella+sille+jotain.
Silloin+olin+fysiikan+ja+sähkötekniikan+assistenttina+opettajille,+meitä+oli+poikia+sellainen+porukka+"assarit".+Meitähän+katsottiin+vähän+ylöspäin+aina+toisten+oppilaiden+toimesta.+
Kerran+jopa+tuo+tyttöjen+"johtoryhmän"+pomo+avasi+edestäni+oven:+Minä+yritin+avata+sille+oven+edestä+kun+näen+että+se+tulee,+mutta+itse+ehti+ensin.
Mutta+arvotkin+muuttuvat+kun+elämä+etenee,+ainakin+itselläni+muuttuvat.
20.07.2019 05:25
Tavataan+taas+joskus+vaikka+tässä+samassa+paikassa+ajattelemassa,+jos+tavataan+:)
19.07.2019 20:49
Joo+et+saanut+hyvän+yön+toivotusta+kun+tuli+Pahuus!+Ei+löytynyt+sivua,+Abris+:)+Nyt+se+tuli+näin+:)
19.07.2019 20:47
No+sittenhän+sulle+sopisi+pistooli,+on+kevyt+ja+muutenkin+hauskempi+ehkä,+mutta+huomattavasti+vaativampi+ampua+tarkasti+:)
Jos+haet+kuvan...+vaikka+googlella:+ajattelija+patsas+sokrates....+vanha+ukko+miettimässä,+en+tiedä+sopiiko,+mutta+tuo+on+nimenomaan+ajattelija.
Sun+kanssa+ajatteleminen+rentouttaa+hyvin,+olen+huomannut.
Ja+tuo+levollisen+mielen+ennen+nukkumaan+menoa+:)
19.07.2019 20:46
Säädän+uutta+tarkkuusilmapistoolia,+otin+pistooliammunnan+harrasteeksi,+kiväärillä+olen+ampunut+paljonkin,+nyt+alan+harjoittelemaan+pistoolilla+vaihteeksi.
Tai+sitten+kuvaksi+se...+missä+on+se+ajattelija-patsas+:)
19.07.2019 20:39
Anonyymi:+voi+olla+samalta+koneelta+monta+yhtäaikaa+kirjautuneena,+ei+se+mitään+merkitse+että+on/ei+yhtäaikaa+palstalla.
On+laitteista+kiinni+aivan+täysin.
19.07.2019 20:24
Olin+oikeaan+aikaan+koneella,+ehdin+lähettää+Abris:
Hyvää+Yötä!+Ja+unia,+parempia+kuin+elokuvia.
19.07.2019 20:22
Ajaattelet+paljon+kyllä,+mutta+ajattelet+aika+söpösti.+Ajattelijan_osa+sopii+hyvin+nimimerkiksesi.
Entä+joku+maisemakuva+pikkukuvaksi?
19.07.2019 17:48
...+jatkan,+hyvä+idea+tosissaan,+kortistosta+vain+pelkästtään+ulkonäön+perusteella+valitsee+määräaikaiseen+3kk+työsuhteeseen,+ei+tarvitse+maksaa+työeläkemaksuja+eikä+mitään,+eikä+työtön+voi+kieltäytyä+tai+muuten+lopahtaa+heti+kaikki+tuet+...
19.07.2019 16:32
Niin,+hoitajistahan+on+puutetta+nyt.+Minäkin+voisin+palkata+sihteeritaitoisen+hoitajan+itselleni,+mutta+sen+pitäisi+olla+nainen...
19.07.2019 16:27
Empä+minäkään,+mutta+jotkut+haluavat,+annettakoon+heille+siihen+tilaisuus+:)
19.07.2019 16:18
Joo+huomaan+mikä+vika+tuossa+biisissä+on:+se+on+oikeasti+TUC-keksien+mainos.
19.07.2019 14:50
Jos+ei+ole+toisten+tiellä+siinä+lorvimassa+ja+"autteleminen"+onkin+toisten+mielestä+oikeasti+häiritsemistä,+mikäs+siinä,+voit+jopa+leikkiä+pomoa+vapaalla+ajalla+komennellen+toisia+:)
Mä+etsin+yhtä+kyykäärmettä+äsken,+se+on+tuolla+eräässä+paikassa,+ellei+joku+petolintu+ole+sitten+syönyt+sitä.+Mutta+ei+jälkeäkään,+eikä+viitsi+alkaa+kiviä+kääntelemään+sen+takia.
Koska+oli+pyyntö+tappaa+se+"on+sight",+mutta+olkoon+siellä,+kivien+koloissa+saa+elää,+heti+menee+piiloonkin+jos+ihminen+tärisyttää+maata.
19.07.2019 14:30
Suhteilla+niitä+hyviä+töitä+oikeasti+saa+eikä+millään+muulla.
19.07.2019 14:22
1 / 3