Onks sulla

Anonyymi

jotain mitä haluaisit tehdä?

150

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai mullako? Ihan mitä vaan! Entäs Sä?

    • Ei ole...........................

      • Anonyymi

        Aika luotaantyöntävä nimimerkki sinulla pelimies.


      • Etkö tiedä mitä tarkoittaa, voin selittää, ei tarkoita pelimiestä, vaan pelin määrääjää niin sanotusti, pelin luonteen määrääjää, herttaässä on korkein kortti pokeripelissä, kumpikin noista liittyy itseeni paljon.

        Hae vaikka google:sta: what is game changer


      • Anonyymi

        Oletko itse herra-ässä vai tavoitteletko tuota? Missä kohtaa pelinmääritys menee?

        P.s. Ihmissuhteissa ei kannata liikaa pelata, toinen voi poistua pelilaudalta. Et ehkä pelaamista tuolla nimimerkillä tarkoittanutkaan.


    • Anonyymi

      Vaikka viettää rauhallinen koti-ilta kanssasi ja vois kattoo telkkaria jos tulis joku hyvä leffa.

      • Jos olet nainen ehkä haluaisin.


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Jos olet nainen ehkä haluaisin.

        Kuhan höpöttelet vain joutessasi palstalla ja leikit.


    • Anonyymi

      Ihan sama mitä, kunhan vain saisin olla hänen luonaan. Voisin olla vaan hiljaakin lähellään.

    • Anonyymi

      Töllöä en juurikaan katso, katso Sä niin Mä katson Sua. Tai laitetaan ruokaa yhes jos oot nälkäinen:)

      • Minä voin tehdä herkkuruokaasi. Jos olet nainen.


      • Anonyymi

        Olen. kanan rintafileitä olisi. Käykö?


      • Anonyymi

        Tottakai käy, automaattisestikin. Erityistoiveita kastikkeen ja marinoinnin suhteen?


      • Anonyymi

        Ei tarvii kastiketta. Syön kyllä jos laitetaan, mutta ei meillä yleensä kastikkeita ole. Ethän nainen ole? :)


      • Anonyymi

        En ole nainen.... ei kastiketta, jälkiruoaksi voisin suosittaa viipaletta vaniljajäätelöä, jonka päällä persikan puolikas, ehkä vierelle vielä 1 domino-keksi.


      • oho se tipautti pois kirjautumisesta kun olin liian pitkää kirjoittamatta... No ainakin jälkiruokaidea tuossa, vaniljajäätelöön kyllä käy sitruunakin ihan hyvin.

        Jos itse päättäisin niin vaihtaisin kanan johonkin savustettuun tuoreeseen kalaan :)


      • Anonyymi

        No jos käyt kalassa. Ei nyt ole muuta kuin pakasteessa. Jälkkärit en juurikaanharrasta, mutta syön jos tarjotaan. Tais croissantitkin jo kuivaa- niitä täytän joskus kahvin seuraksi. Suolainen tai makeampi täyte.


      • Päärynäjäätelön piti olla tämän kesän ensimmäinen jäätelöni, mutta en ole muistanut ostaa sitä vielä, en ole kyllä ostanut yhtään jäätelöä vielä koko kesänä.

        Päärynäjäätelö suklaapäällysteellä.

        Jos illal-lallal... haluaa rentoutua, niin sauna ja sitten voi napostella valitsemiaan herkkuja, ehkä katsoa jotain viihdettä, joko luontoa tai muita viihdetuotteita tuijotella.

        Tai pelata golfia, tai... vaikka mitä, kaikkea mitä et osaa kuvitellakaan :)


      • Anonyymi

        Jep! Salaatin voisin syödä ja ristinollaa pelata:) otan tosta ens hätään proteiinijuoman. Heikottaa jo:)


      • Täällä on tuoretta jäävuorisalaattia ja paljon muita yrttejä aivan tuossa pihalla kun noukkii vaan, mansikoitakin on penkissä paljon :)


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Täällä on tuoretta jäävuorisalaattia ja paljon muita yrttejä aivan tuossa pihalla kun noukkii vaan, mansikoitakin on penkissä paljon :)

        Mulla noi basilikat tahtoo kuolla :) , mutta pihassa tuo tappamaton ranskalainen . Mansikat syö joku muu.

        Ai niin siellä kaupunkilaiskodossa partsilla vai?


      • Olen mökillä... täälläkin on basilikoja, en kyllä käytä niitä.

        Salaatti jota on basilikan vieressä selviytyy hyvin, persilja varsinkin hyvin kasvaa siis ihmeellisen hyvin.

        Mikä ihme on tappamaton ranskalainen?


      • Niin saisit myös jäädä yöksi jos haluaisit, voisit nukkua missä haluat, yläkerrassa tai alakerrassa. Kummassako haluaisit :D


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Niin saisit myös jäädä yöksi jos haluaisit, voisit nukkua missä haluat, yläkerrassa tai alakerrassa. Kummassako haluaisit :D

        Emme halua golfia pelaavan mökkimummon mökkeily kaveriksi ja koiran lenkittäjäksi


        Koirat haisee, mökkeily on tylsää
        Golf on vanhuksille

        Äänestetään hylätyksi


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Olen mökillä... täälläkin on basilikoja, en kyllä käytä niitä.

        Salaatti jota on basilikan vieressä selviytyy hyvin, persilja varsinkin hyvin kasvaa siis ihmeellisen hyvin.

        Mikä ihme on tappamaton ranskalainen?

        Mikä rakuuna se ny oli. Se. Ei kuole millään. N. Metrinen.


      • Jaa, ajattelin että joku ranskalainen henkilö joka pitäisi "poistaa" :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme halua golfia pelaavan mökkimummon mökkeily kaveriksi ja koiran lenkittäjäksi


        Koirat haisee, mökkeily on tylsää
        Golf on vanhuksille

        Äänestetään hylätyksi

        "Emme halua golfia pelaavan mökkimummon mökkeily kaveriksi ja koiran lenkittäjäksi"

        En tiennytkään että sinä olet homoseksuaali :)
        No nyt tiedän, kiitos kun kerroit :D


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Niin saisit myös jäädä yöksi jos haluaisit, voisit nukkua missä haluat, yläkerrassa tai alakerrassa. Kummassako haluaisit :D

        Ihan passaa kumpikin,kunhan et lähentele. Pääseekö uimaan?


      • Toinen mökki vieressä jossa oma ranta, kävelymatka, tämä on harraatemökki jossa on tilaa, asun kummassakin :)


    • Anonyymi

      Haluaisin löytää höpönassujen kuningattaren. Ehkä hän on höpönassujen maassa.

      • Vaikuttaa siltä, että sun kuningattarelle ja mulla on jotain yhteistä:)


      • Anonyymi
        Sara9 kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että sun kuningattarelle ja mulla on jotain yhteistä:)

        Ei kait,muuten ajattelin sinua.


      • Sinä? Minua? Tunnetaanko me? :)


      • Anonyymi

        Sitähän vielä tiedä. Jos vaikka lähimenneisyydessä joitainkertoja tavattu.


      • Hmm🤔🥴 kuulostaa epäilyttävältä:) . Taidankin arvata🤓


      • Anonyymi

        Voi osua, tai hipaista. Vielä yksi arvaus lisää.


      • Anonyymi

        En kirjoittanut mitään noista aikaisemmista. Jos joku sanoo jotain muuta tai ilkeää se en ole minä. Höpönassujen kunigattaresta ei voi sanoa mitään pahaa. Kaipaan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut mitään noista aikaisemmista. Jos joku sanoo jotain muuta tai ilkeää se en ole minä. Höpönassujen kunigattaresta ei voi sanoa mitään pahaa. Kaipaan häntä.

        Sä varmistelee mahkuja. Kyllä Mä pelimiehet tunnistan. Mut hurmataan kauniilla ajatuksilla, sydämen sivistyksellä- ei oveluudella. No huumorilla kyllä.

        Emmä tiiä haluutko kukaan mua. En ole testannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut mitään noista aikaisemmista. Jos joku sanoo jotain muuta tai ilkeää se en ole minä. Höpönassujen kunigattaresta ei voi sanoa mitään pahaa. Kaipaan häntä.

        Kenellä on asiaa höpönassujen kuningattarelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä varmistelee mahkuja. Kyllä Mä pelimiehet tunnistan. Mut hurmataan kauniilla ajatuksilla, sydämen sivistyksellä- ei oveluudella. No huumorilla kyllä.

        Emmä tiiä haluutko kukaan mua. En ole testannut.

        Kirjoitin vaan mitä haluaisin. Ehkä minut joskus kruunataan höpönassujen kuninkaaksi. Sitten kuningas ja kuningatar voivat nassuilla ja hassuilla yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi osua, tai hipaista. Vielä yksi arvaus lisää.

        Paransit mun fyysisen vaivan sähköhoidolla, sillä TNS:llä? 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä on asiaa höpönassujen kuningattarelle?

        Minulla vaan. Pahoitteluni kun häiritsin teidän korkeuttanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vaan. Pahoitteluni kun häiritsin teidän korkeuttanne.

        No etpä häiritse. Oletko se Myhverö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä häiritse. Oletko se Myhverö?

        Joo, oon. Tykkäsin niistä höpönassujutuista aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, oon. Tykkäsin niistä höpönassujutuista aika paljon.

        Olen ymmärtänyt, että olet uskova mies ja etsit tyttöystävää/naisystävää/vaimoa. Sinun kannattaa yrittää seurakunnista sellainen löytää. Tämä palsta ei ole mikään paras paikka. Sitä paitsi seurakunnassa on enemmän sinkkunaisia kuin miehiä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, oon. Tykkäsin niistä höpönassujutuista aika paljon.

        Oliko ne niitä mitä kirjoitin mailiini? Romaanin mittaisia? Hauskaa jos teillä oli hauskaa. Niin mullakin niitä kirjoitellessa.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ne niitä mitä kirjoitin mailiini? Romaanin mittaisia? Hauskaa jos teillä oli hauskaa. Niin mullakin niitä kirjoitellessa.:)

        Taidat olla joku muu. Luulin, että Myhverö viittasi höpönassujen kuningattareen tämän palstakeskustelun perusteella, jossa itse olin:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15751184/pitaa-pysya-yhdessa
        Itse en ole kenellekään mitään mailia lähettänyt. Nyt menee kuningataret sekaisin! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla joku muu. Luulin, että Myhverö viittasi höpönassujen kuningattareen tämän palstakeskustelun perusteella, jossa itse olin:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15751184/pitaa-pysya-yhdessa
        Itse en ole kenellekään mitään mailia lähettänyt. Nyt menee kuningataret sekaisin! :)

        Niin, minä puhuin juuri tuosta. Täällä on harvemmin mitään niin herttaista. Olisipa enemmän höpönassuja. Semmoisia ketkä välittävät ja ovat ihmisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että olet uskova mies ja etsit tyttöystävää/naisystävää/vaimoa. Sinun kannattaa yrittää seurakunnista sellainen löytää. Tämä palsta ei ole mikään paras paikka. Sitä paitsi seurakunnassa on enemmän sinkkunaisia kuin miehiä. ;)

        En tiedä mihin seurakuntaan liittyä. En viitsi valita sellaista ominpäin. Toivon kyllä löytäväni hyvän kun löydän. Haluaisin eniten ehkä olla sellaisessa epävirallisessa jossa kaikki tuntevat toisensa ja jossa Jeesus on keskiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mihin seurakuntaan liittyä. En viitsi valita sellaista ominpäin. Toivon kyllä löytäväni hyvän kun löydän. Haluaisin eniten ehkä olla sellaisessa epävirallisessa jossa kaikki tuntevat toisensa ja jossa Jeesus on keskiössä.

        Suomessa on todella hyviä seurakuntia. En tiedä hengellistä taustaasi. Suosittelen helluntaiseurakuntia ja Vapaakirkon seurakuntia omalla paikkakunnallasi. Myös ev.lut. kirkon seurakunnissa on vireää toimintaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on todella hyviä seurakuntia. En tiedä hengellistä taustaasi. Suosittelen helluntaiseurakuntia ja Vapaakirkon seurakuntia omalla paikkakunnallasi. Myös ev.lut. kirkon seurakunnissa on vireää toimintaa. :)

        Joo, liityn sitten kun Jumala osoittaa minulle mihin. Kuulun kyllä jo Jeesuksen seurakuntaan ja kaikki siihen kuuluvat ovat minulle rakkaita. Olen itse liian ujo liittymään mihinkään. No Jumala rohkaisee minua. Päivä päivältä pelottaa vähemmän. Kumminkin haluan vain Hänen tahtonsa mukaan liittyä tai olla liittymättä.


    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä hänet kahden. Kirjoitetusta sanoista johtuen en voi sitä kysyä, vaan hänen täytyisi kertoa, että tilanteessa on muutos.

      Jos pääsisimme kahden, voisin vaikka kahvit juoda lämmittelyksi. ;-) Silmiin katsoisin mielellään ja paljon. Koskettaisin, halaisin, ja silittäisin, mutta vain hänen ehdoillaan. Yleensä tilanteilla on taipumus joko jäätyä tai sitten löytäisimme toisemme hyvinkin läheisestä kontaktista. Omalta puolelta jo ajatus hänestä saa trooppiset tunnelman aikaan. Ne vahvat tunteet vaan tekee sen. ♥️ Antaisin kuitenkin hänen viedä tilannetta. ;-)

      Haluaisin myös kertoa mitä tunnen, jos hän olis valmis sen kuulemaan. Mielellään poistaisin häneltä sen epävarmuuden tunteen mikä alkuihin aina liittyy.

      • Anonyymi

        Hmm, kuulostaa lupaavalta. Mulla ei ole sit keksejä tai sek...intohimoa löytyy:)


      • Anonyymi

        Tuon toteuttamiseen ei tarvitse kuin kahvikutsun. ;-)


      • Anonyymi

        No nyt minä kutsun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, kuulostaa lupaavalta. Mulla ei ole sit keksejä tai sek...intohimoa löytyy:)

        Miten jaksatte mennä tuon mustasukkaisen palstalaisen trolleihin. Sama :-) ❤️ - kirjoittaja kopioi koko ajan muiden kirjoituksista asioita ja laskee että hänen kumppani ja joku toinen, niillä on suhde!

        Sitten se tekee trolleja jotta saisi kiinni tämän kakkosen.

        Aivan harhainen ja elää täydellisesti palstoilla uskoen kaiken liittyvän häneen, kumppaniinsa , kaivattuunsa ja duunipaikkaan

        Matkii ja ottaa jatkuvasti muiden kirjoituksista omakseen asioita

        Jos joku kirjoittaa että harrastanut seksiä kaivattunsa kanssa niin tämä on heti tikkana että nyt se puhuu minun miehestä. Kakkonen!!!!! 😡🤬

        Sitten jos joku sanoo että tapailee jotain kaivattuaan niin se on heti että nyt kakkonen paneskelee sen ukon kanssa 🤬😡


      • Anonyymi

        Sinkkuna olen edelleen. Ei ole siinä mitään muutosta tapahtunut.


      • Anonyymi

        No nyt oli hyvin vainoharhainen kommenti 17:17. 😂 Taidat olla itse sillä asialla mistä sivullista syytät.

        Taustastani ei yksinkertaisesti osu mitä tässä totena selostat. Vaikka luova olenkin, en kyllä keksi miten nuo johtopäätökset vedät tekstistäni.... Ehkä en ole täällä riittävästi kun en edes tunnista kenestä puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt minä kutsun!

        No olis se ihan kiva tietää, että tuliko kutsu oikealta mieheltä. ;-) Meitä on täällä aika paljon. P.s. Myös osoite ja aika vähän helpottaisi saapumista.


      • Anonyymi

        Eiköhän tietäjä tiedä ja hänelle kutsu aina avoinna.


    • Anonyymi

      Ottaa pyykit pois koneesta

      • Anonyymi

        Mun pitäisi kanssa tiskata jotta huomena sitte ajoissa pääsisi lähtemään "reissuun".


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Viimeks ku mä olin "reissussa" nii mun kaksi kukkaa oli kumpiki kuollut, oli vähän arvattavissakin :(


    • Anonyymi

      Haluaisin muuttaa kauas johonkin saarelle ja elää erakkona loppuelämän haavoja parannellen. Ihmisten joukossa se ei onnistu vaikka "tietäjät" niin väittäisivätkin.

      • Anonyymi

        Ihminen kestää erakkona elämisen vain, koska tietää, että joku/jotkut kaipaa. Tätä on ihan tutkittu. Siis toisin sanoen erakonkin täytyy olla olemassa ja merkityksellinen jollekin/joillekin. Usein moni erakkoelämää ajatteleva kuitenkin tarvitsee rakkautta, läheisyyttä ja ymmärrystä ja kaikkea muuta, mikä tekee mahdolliseksi toisten kanssa elämisen ja jäämisen toisien pariin. Rakkautta sinulle!


      • Anonyymi

        Jos sinä jonnekin kauas maailman ääriin muuttaisitkin, ota mukaan joku, joka sinusta välittää ja rakastaa. Älä yksin mene minnekään.


    • Anonyymi

      Soudella kanssasi kaislikossa jossa soudella kanssasi.

      • Anonyymi

        Kaislikossa suhisee! :)


    • Anonyymi

      Sinä oot mun maatani, jos ymmärrät, mut sä oot ehkä menny pilalle

      • Anonyymi

        Mistäs sitä pilalle mennään? Ehe-ehe.


      • Anonyymi

        Mitähän maata Sä olet? Saatan ymmärtää ja arvata.


      • Anonyymi

        Kuinka niin pilalle? :/ Höpö höpö, olen parantunu vaan vanhetessani ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän maata Sä olet? Saatan ymmärtää ja arvata.

        Joku jostain maalta,vaikka ei edellinen.


    • Anonyymi

      On. Haluaisin soittaa sulle kelloa, kuten mulle soitettiin. Suudella otsaasi. Suudella.

      • Anonyymi

        Kuka sä ja ketä? Kuka soitti kelloa? Miksi vaan otsaa? Olen pessy hampaani, kaikki:) ne vieraatkin:)

        Ai vai olet 180-190cm, Mä voin olla sun kainalokeppi:)


      • Anonyymi

        Sori, olen pätkä nainen, en kirahvi.


      • Anonyymi

        Fyi, emmä naisista. Mee kauemmas. Mun daisarit on miehelle.


      • Anonyymi

        Millaista kelloa, miten sitä voi soittaa...? Pyöränkelloako, vai kenties herätyskelloa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fyi, emmä naisista. Mee kauemmas. Mun daisarit on miehelle.

        Itehän siihen tuppasit.


    • Anonyymi

      Tuo kirkkovene pitäisi ottaa käyttöön taas pitkän tauon jälkeen ettei ihan lahoa paikoilleen.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Kaikenlaista pestiä ja ehostusta käytetty vuosien aikana, että airot ei hierrä hankaimissa. Vedenpitävä on, mitä nyt joskus kun tappi irtoaa suihkuaa vesi pohjareiästä:)


    • Anonyymi

      Hypätä syliin

    • Haluaisin osata päättää minkä laitan pysyväksi profiilikuvaksi siks aikaa kun pidän rekisteröidyn nimimerkin.

      Pelkään että ilman kasvokuvaa leimaudun trollien sakkiin ja taasen kasvokuvalla, joka taasen toisi mulle uskottavuutta kun puhun aivan omilla kasvoilla avoimesti on jotenkin outoa ja epämukavaa olla, koska mulla ei ole vuosiin ollut yhtäkään valokuvaa netissä missään. Esillä olon epämukavuus...


      koska en osaa oikein päättää, kumpaa epämukavuutta tykkäisin sietää mieluummin niin pidän tämän kuvan...

      • Anonyymi

        Heitä nopalla joku luku ja ota siitä kuva. Tai .....


      • Miten pystyt edes ajattelemaan noin paljon kaikkia turhia asioita?


      • Kaveri joskus tökkäs mulle rubikin kuution käsiini, kun halusi mun lopettavan liian ajattelun. Käski keskittyyn kuution ongelmaan ja nauroi että siinä meneekin sitten hiljaisuudessa kuutio mielessä loput päivästäni


      • Ajaattelet paljon kyllä, mutta ajattelet aika söpösti. Ajattelijan_osa sopii hyvin nimimerkiksesi.

        Entä joku maisemakuva pikkukuvaksi?


      • GameChanger kirjoitti:

        Ajaattelet paljon kyllä, mutta ajattelet aika söpösti. Ajattelijan_osa sopii hyvin nimimerkiksesi.

        Entä joku maisemakuva pikkukuvaksi?

        Kyllä mä sitäkin oon miettinyt, kun on kuvia puhelimessa otettuna myös maisemista.


        Joskus ajattelu sattuu aivoon, stressaa ja väsyttää. Toisinaan ajaa jopa burn outtiin. Se on huono puoli tässä. Päässä käy ajatuksia nonstoppina ja sitten jos ne on huolistani olevia ajatuksia, niin ne vaikuttaa jo yleiseen olotilaan. Välillä täytyy aina jotenkin nollata ajatukset.


      • Säädän uutta tarkkuusilmapistoolia, otin pistooliammunnan harrasteeksi, kiväärillä olen ampunut paljonkin, nyt alan harjoittelemaan pistoolilla vaihteeksi.

        Tai sitten kuvaksi se... missä on se ajattelija-patsas :)


      • GameChanger kirjoitti:

        Säädän uutta tarkkuusilmapistoolia, otin pistooliammunnan harrasteeksi, kiväärillä olen ampunut paljonkin, nyt alan harjoittelemaan pistoolilla vaihteeksi.

        Tai sitten kuvaksi se... missä on se ajattelija-patsas :)

        Ei mulla ole sellasta kuvaa.

        Olen itse ampunut lapsena ilmakolla, mutta isäni auttamana. Se oli liian painava käsiini. En jaksanut pitää sitä yksikseen.


      • No sittenhän sulle sopisi pistooli, on kevyt ja muutenkin hauskempi ehkä, mutta huomattavasti vaativampi ampua tarkasti :)

        Jos haet kuvan... vaikka googlella: ajattelija patsas sokrates.... vanha ukko miettimässä, en tiedä sopiiko, mutta tuo on nimenomaan ajattelija.

        Sun kanssa ajatteleminen rentouttaa hyvin, olen huomannut.
        Ja tuo levollisen mielen ennen nukkumaan menoa :)


      • Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Ei mulla ole sellasta kuvaa.

        Olen itse ampunut lapsena ilmakolla, mutta isäni auttamana. Se oli liian painava käsiini. En jaksanut pitää sitä yksikseen.

        Tavataan taas joskus vaikka tässä samassa paikassa ajattelemassa, jos tavataan :)


      • GameChanger kirjoitti:

        No sittenhän sulle sopisi pistooli, on kevyt ja muutenkin hauskempi ehkä, mutta huomattavasti vaativampi ampua tarkasti :)

        Jos haet kuvan... vaikka googlella: ajattelija patsas sokrates.... vanha ukko miettimässä, en tiedä sopiiko, mutta tuo on nimenomaan ajattelija.

        Sun kanssa ajatteleminen rentouttaa hyvin, olen huomannut.
        Ja tuo levollisen mielen ennen nukkumaan menoa :)

        En käytä googlen kuvia. Otan suoraa omia valokuvia omista puhelimen valokuvakirjastoista. Tuokin on tekemäni mariannekaakao joka nyt on kuvassani. Tykkään makeista juomista ja tuo on yksi suosikkini.


        Aikuisena en ole aseella sohinut. Lapsena jousipyssyllä ammunnassa olin ihan hyvä ja otin kisaakin naapurissa asuvia poikia vastaan maalitauluun ampuen


      • Tuo on vain yksi harrastuksista, harrastan paljon asioita, biljardia, oma pieni pöytä ja belgialaiset pallot, golfia, vaikka mitä, mutta nyt uskallan ajatella enemmän, kerron itsestäni

        Olen luultavasti pilannut monia ihmissuhteitani pelkästään olemalla liian itsekäs. Ja luultavasti satuttanut joitain tyttökavereita, saanut kyllä jopa itkemäänkin jonkun joskus.

        Olemalla ehkä vaan ilkeä, sellaiset asiat kaduttavat koska olin paljon voimakkaampi henkisesti, niin sitten satuttamalla tuolla tavoin. Eikä sellaisesta ole mitään hyötyä kenellekään ja lopulta jää huono olo itselle.

        Miehillekin myös jos ovat yrittäneet astua varpaille jossain asiassa.

        Kyllä minun mielestäni omia pomoja saa kiusata, niiden kuuluu se kestää, muuten pomo on väärässä ammatissa.

        Eräs työnjohtaja oli jokin aika sitten, itse se kyllä sen aloitti, minäkin aloin kiusaamaan sitä, kun se ei pystynyt irtisanomaan minua, sillä ei riittänyt valta siihen, eikä pystynyt määräilemäänkään itseäni sitten kun annoin takaisin aina vaan lujemmin.

        Mutta henkisesti heikompaa en kyllä kiusaisi sitä rajaa en ylitä. Päinvastoin, yritän auttaa monesti koska ei se ole mitään itseltä pois.

        Esimerkiksi koulussa (ammattikorkeassa) joskus näin sellaisen yksinäisen surullisen tytön joka ei päässyt tyttöjen sellaiseen "johtoryhmään" jossa olivat kaikki kauneimmat ja suosituimmat. Istui aina yksin jossain, yritin jutella sille jotain.

        Silloin olin fysiikan ja sähkötekniikan assistenttina opettajille, meitä oli poikia sellainen porukka "assarit". Meitähän katsottiin vähän ylöspäin aina toisten oppilaiden toimesta.

        Kerran jopa tuo tyttöjen "johtoryhmän" pomo avasi edestäni oven: Minä yritin avata sille oven edestä kun näen että se tulee, mutta itse ehti ensin.

        Mutta arvotkin muuttuvat kun elämä etenee, ainakin itselläni muuttuvat.


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Tuo on vain yksi harrastuksista, harrastan paljon asioita, biljardia, oma pieni pöytä ja belgialaiset pallot, golfia, vaikka mitä, mutta nyt uskallan ajatella enemmän, kerron itsestäni

        Olen luultavasti pilannut monia ihmissuhteitani pelkästään olemalla liian itsekäs. Ja luultavasti satuttanut joitain tyttökavereita, saanut kyllä jopa itkemäänkin jonkun joskus.

        Olemalla ehkä vaan ilkeä, sellaiset asiat kaduttavat koska olin paljon voimakkaampi henkisesti, niin sitten satuttamalla tuolla tavoin. Eikä sellaisesta ole mitään hyötyä kenellekään ja lopulta jää huono olo itselle.

        Miehillekin myös jos ovat yrittäneet astua varpaille jossain asiassa.

        Kyllä minun mielestäni omia pomoja saa kiusata, niiden kuuluu se kestää, muuten pomo on väärässä ammatissa.

        Eräs työnjohtaja oli jokin aika sitten, itse se kyllä sen aloitti, minäkin aloin kiusaamaan sitä, kun se ei pystynyt irtisanomaan minua, sillä ei riittänyt valta siihen, eikä pystynyt määräilemäänkään itseäni sitten kun annoin takaisin aina vaan lujemmin.

        Mutta henkisesti heikompaa en kyllä kiusaisi sitä rajaa en ylitä. Päinvastoin, yritän auttaa monesti koska ei se ole mitään itseltä pois.

        Esimerkiksi koulussa (ammattikorkeassa) joskus näin sellaisen yksinäisen surullisen tytön joka ei päässyt tyttöjen sellaiseen "johtoryhmään" jossa olivat kaikki kauneimmat ja suosituimmat. Istui aina yksin jossain, yritin jutella sille jotain.

        Silloin olin fysiikan ja sähkötekniikan assistenttina opettajille, meitä oli poikia sellainen porukka "assarit". Meitähän katsottiin vähän ylöspäin aina toisten oppilaiden toimesta.

        Kerran jopa tuo tyttöjen "johtoryhmän" pomo avasi edestäni oven: Minä yritin avata sille oven edestä kun näen että se tulee, mutta itse ehti ensin.

        Mutta arvotkin muuttuvat kun elämä etenee, ainakin itselläni muuttuvat.

        Lapsellisia ajatuksia.


      • GameChanger kirjoitti:

        Tuo on vain yksi harrastuksista, harrastan paljon asioita, biljardia, oma pieni pöytä ja belgialaiset pallot, golfia, vaikka mitä, mutta nyt uskallan ajatella enemmän, kerron itsestäni

        Olen luultavasti pilannut monia ihmissuhteitani pelkästään olemalla liian itsekäs. Ja luultavasti satuttanut joitain tyttökavereita, saanut kyllä jopa itkemäänkin jonkun joskus.

        Olemalla ehkä vaan ilkeä, sellaiset asiat kaduttavat koska olin paljon voimakkaampi henkisesti, niin sitten satuttamalla tuolla tavoin. Eikä sellaisesta ole mitään hyötyä kenellekään ja lopulta jää huono olo itselle.

        Miehillekin myös jos ovat yrittäneet astua varpaille jossain asiassa.

        Kyllä minun mielestäni omia pomoja saa kiusata, niiden kuuluu se kestää, muuten pomo on väärässä ammatissa.

        Eräs työnjohtaja oli jokin aika sitten, itse se kyllä sen aloitti, minäkin aloin kiusaamaan sitä, kun se ei pystynyt irtisanomaan minua, sillä ei riittänyt valta siihen, eikä pystynyt määräilemäänkään itseäni sitten kun annoin takaisin aina vaan lujemmin.

        Mutta henkisesti heikompaa en kyllä kiusaisi sitä rajaa en ylitä. Päinvastoin, yritän auttaa monesti koska ei se ole mitään itseltä pois.

        Esimerkiksi koulussa (ammattikorkeassa) joskus näin sellaisen yksinäisen surullisen tytön joka ei päässyt tyttöjen sellaiseen "johtoryhmään" jossa olivat kaikki kauneimmat ja suosituimmat. Istui aina yksin jossain, yritin jutella sille jotain.

        Silloin olin fysiikan ja sähkötekniikan assistenttina opettajille, meitä oli poikia sellainen porukka "assarit". Meitähän katsottiin vähän ylöspäin aina toisten oppilaiden toimesta.

        Kerran jopa tuo tyttöjen "johtoryhmän" pomo avasi edestäni oven: Minä yritin avata sille oven edestä kun näen että se tulee, mutta itse ehti ensin.

        Mutta arvotkin muuttuvat kun elämä etenee, ainakin itselläni muuttuvat.

        Mitä sinusta on todellinen rohkeus?

        Olla samaa mieltä massan kanssa? Hörötellä siellä piilossa yhdessä ryhmän kanssa vaikka sille tyhmälle pomolle?


        Minä itse pidän tuota heikkoutena ja muiden mielipiteistä riippuvuutena. Ei uskalla olla oma itsensä. Ei nousta esiin ja ulos ryhmästä todellisten mielipiteiden kanssa. Se vaatii vahvuutta kun 20 kiihottaa toisiaan jotain yhtä vastaan ja sinä käveletkin ryhmästä ulos yksin sillä toiselle puolelle.
        Kuinka paljon pelottaa olla yksin eri mieltä ? Mutta kerrankin omaa mieltä ei sitä mieltä mitä ryhmä on vaan kerrankin saada ajatella itse!


        Yleisesti muuten kirjoituksesta tohon seurusteluun.. Miksi hankaloittaa tahallisella ilkeilyllä parisuhdetta jossa olo on toisinaan muutenkin hankalaa, mielipiteiden ja tapojen yhteen törmäilyä ?


        Juon tässä kahviani kun just heräilin joten tuli ensimmäisenä mieleen eräskin aamuinen keskustelu erään entiseni kanssa. Tilanne oli se että molemmat arkiaamuna samaan aikaan hereillä ja lähdössä opiskelupaikkoihinsa,


        aamupalaa tehtiin siinä itsellemme kun entiseni sitten totesi kirjoillen: " Miks sun täytyy ottaa tätä margariinia näin?"


        minäpä siihen sitten että: " no siks kun mä oon mä ja se on mun juttu. Juothan säkin tota mehuas tosta purkista suoraan etkä laseihin kaada!"


        Se hiljeni mutta pyöritteli päätään samalla ja mutisi jotain sellasta joka kuulosti siltä että se antoi mulle taas uuden hyväntahtoisen lempinimen joita sain lähes jatkuvasti lisää aina sen mukaan mitä mä tein.


        Arki on suhteissa vähän sellasta että toisen tapoihin joutuu mukautuun vaikka ne ärsyttävät. Ei siihen minusta kannattaisi tahallaan lisätä kuormaa olemalla tahallaan ilkeä. Helpoiten menee kun pitää välit mahdollisimman avoinna ja suorina. Mitä enemmän mutkia ja salailua, sitä enemmän solmuja ja parisuhdeterapioita.


      • En minä kulje porukassa, kyllä minä määrään mitä tehdään yleensä :)

        En ole enää ollut ilkeä pitkiin aikoihin, koska on paljon antoisampaa olla ystävällinen, joskus vain on pakko olla kova jotta saa tahtonsa ja järjen menemään läpi joillekin.


      • ..tai siis ohjeistan, en määrää varsinaisesti, joskus toisia :)


      • Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Mitä sinusta on todellinen rohkeus?

        Olla samaa mieltä massan kanssa? Hörötellä siellä piilossa yhdessä ryhmän kanssa vaikka sille tyhmälle pomolle?


        Minä itse pidän tuota heikkoutena ja muiden mielipiteistä riippuvuutena. Ei uskalla olla oma itsensä. Ei nousta esiin ja ulos ryhmästä todellisten mielipiteiden kanssa. Se vaatii vahvuutta kun 20 kiihottaa toisiaan jotain yhtä vastaan ja sinä käveletkin ryhmästä ulos yksin sillä toiselle puolelle.
        Kuinka paljon pelottaa olla yksin eri mieltä ? Mutta kerrankin omaa mieltä ei sitä mieltä mitä ryhmä on vaan kerrankin saada ajatella itse!


        Yleisesti muuten kirjoituksesta tohon seurusteluun.. Miksi hankaloittaa tahallisella ilkeilyllä parisuhdetta jossa olo on toisinaan muutenkin hankalaa, mielipiteiden ja tapojen yhteen törmäilyä ?


        Juon tässä kahviani kun just heräilin joten tuli ensimmäisenä mieleen eräskin aamuinen keskustelu erään entiseni kanssa. Tilanne oli se että molemmat arkiaamuna samaan aikaan hereillä ja lähdössä opiskelupaikkoihinsa,


        aamupalaa tehtiin siinä itsellemme kun entiseni sitten totesi kirjoillen: " Miks sun täytyy ottaa tätä margariinia näin?"


        minäpä siihen sitten että: " no siks kun mä oon mä ja se on mun juttu. Juothan säkin tota mehuas tosta purkista suoraan etkä laseihin kaada!"


        Se hiljeni mutta pyöritteli päätään samalla ja mutisi jotain sellasta joka kuulosti siltä että se antoi mulle taas uuden hyväntahtoisen lempinimen joita sain lähes jatkuvasti lisää aina sen mukaan mitä mä tein.


        Arki on suhteissa vähän sellasta että toisen tapoihin joutuu mukautuun vaikka ne ärsyttävät. Ei siihen minusta kannattaisi tahallaan lisätä kuormaa olemalla tahallaan ilkeä. Helpoiten menee kun pitää välit mahdollisimman avoinna ja suorina. Mitä enemmän mutkia ja salailua, sitä enemmän solmuja ja parisuhdeterapioita.

        Jos minua ärsyttäisi jonkun naisen kanssa joku asia paljon, en jaksaisi kovin kauaa sitä. Ketään naista en alkaisi määräilemään mitenkään, kävelisin pois.

        Toisissa asioissa pitää ottaa jämerämpi ote joskus, joskus on pakko toimia oman edun hyväksi. Ei voi aina olla samaa mieltä kaikkien kanssa.

        Silloin on pakko sopeutua, tai sopeuttaa toiset.

        Minä monesti mieluummin sopeutan ne toiset, mutta se on minun tapani.


      • Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Mitä sinusta on todellinen rohkeus?

        Olla samaa mieltä massan kanssa? Hörötellä siellä piilossa yhdessä ryhmän kanssa vaikka sille tyhmälle pomolle?


        Minä itse pidän tuota heikkoutena ja muiden mielipiteistä riippuvuutena. Ei uskalla olla oma itsensä. Ei nousta esiin ja ulos ryhmästä todellisten mielipiteiden kanssa. Se vaatii vahvuutta kun 20 kiihottaa toisiaan jotain yhtä vastaan ja sinä käveletkin ryhmästä ulos yksin sillä toiselle puolelle.
        Kuinka paljon pelottaa olla yksin eri mieltä ? Mutta kerrankin omaa mieltä ei sitä mieltä mitä ryhmä on vaan kerrankin saada ajatella itse!


        Yleisesti muuten kirjoituksesta tohon seurusteluun.. Miksi hankaloittaa tahallisella ilkeilyllä parisuhdetta jossa olo on toisinaan muutenkin hankalaa, mielipiteiden ja tapojen yhteen törmäilyä ?


        Juon tässä kahviani kun just heräilin joten tuli ensimmäisenä mieleen eräskin aamuinen keskustelu erään entiseni kanssa. Tilanne oli se että molemmat arkiaamuna samaan aikaan hereillä ja lähdössä opiskelupaikkoihinsa,


        aamupalaa tehtiin siinä itsellemme kun entiseni sitten totesi kirjoillen: " Miks sun täytyy ottaa tätä margariinia näin?"


        minäpä siihen sitten että: " no siks kun mä oon mä ja se on mun juttu. Juothan säkin tota mehuas tosta purkista suoraan etkä laseihin kaada!"


        Se hiljeni mutta pyöritteli päätään samalla ja mutisi jotain sellasta joka kuulosti siltä että se antoi mulle taas uuden hyväntahtoisen lempinimen joita sain lähes jatkuvasti lisää aina sen mukaan mitä mä tein.


        Arki on suhteissa vähän sellasta että toisen tapoihin joutuu mukautuun vaikka ne ärsyttävät. Ei siihen minusta kannattaisi tahallaan lisätä kuormaa olemalla tahallaan ilkeä. Helpoiten menee kun pitää välit mahdollisimman avoinna ja suorina. Mitä enemmän mutkia ja salailua, sitä enemmän solmuja ja parisuhdeterapioita.

        Oikea rohkeus? - On rohkeus tehdä mitä haluaa.

        Minä vain teen niin kuin katson viisaaksi ja oikeudenmukaiseksi tehdä. Siinä kaikki loppujen lopuksi kiteytettynä.


        Piti vaihtaa bensaletku erääseen harrasteajoneuvoon vm-61, menen tutustumaan erääseen uuteen kauppaan ja katsomaan onko siellä hauskoja tyttöjä.

        Tuskin yhtä vaativia juttukaverina kuin sinä, mutta joitain on kuitenkin.


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Oikea rohkeus? - On rohkeus tehdä mitä haluaa.

        Minä vain teen niin kuin katson viisaaksi ja oikeudenmukaiseksi tehdä. Siinä kaikki loppujen lopuksi kiteytettynä.


        Piti vaihtaa bensaletku erääseen harrasteajoneuvoon vm-61, menen tutustumaan erääseen uuteen kauppaan ja katsomaan onko siellä hauskoja tyttöjä.

        Tuskin yhtä vaativia juttukaverina kuin sinä, mutta joitain on kuitenkin.

        Kummaa jorinaa. Mitä palstoilla teet kun ei sulla ole kaivattua. Vai auto ja skootterityttöjäkö kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummaa jorinaa. Mitä palstoilla teet kun ei sulla ole kaivattua. Vai auto ja skootterityttöjäkö kaipaat?

        Setämies skootterityttöistä haaveilemasta on kipeää!
        Ajattelijan_osakin vaikutti kuvassaan nuorelta naiselta. Onko tämä joku pedofiili ?


      • Anonyymi

        Ei taida olla pikkutyttö vaan nelikymppinen tuo Ajattelijan_osa hehe :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla pikkutyttö vaan nelikymppinen tuo Ajattelijan_osa hehe :)

        Koska minua sinnikkäästi joku yrittää paukuttaa joksikin vääräksi ihmiseksi niin laitan toisen kuvan kasvoistani hetkeksi esille.

        En ole mikään nuori mutten vanhakaan.


      • Anonyymi

        Olet nyt 37, tuossa kuvassa hieman nuorempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt 37, tuossa kuvassa hieman nuorempi.

        Kuva on otettu.. odotas... 1.7.2019 kello 12.34
        paikassa: asuntoni keittiö.

        olen 34 vuotias kuvassani


      • Aika hyvin arvasin 37. Oli aivan puhdas arvaus, et ollut kertonut.

        ...joo... palauduin kauppareissulta, hauskaa juttelua ihmisten kanssa, oli 1 bikini-blondi kaupassa, juttelin muiden kanssa, en ehtinyt tuon kanssa.

        On tapana jutella aina tuntemattomienkin ihmisten kanssa jotain hauskaa.

        Ja lähdevettä tuli haettua eräästä lähteestä matkalla, oli sellainen vieraskirja siellä lähteellä mihin sai kirjoittaa.
        Jatkuvasti vedenhakijoita, lomalaisia Norjastakin asti.


        En kyllä ihmettele että jotkut jotka roikkuvat palstoilla kaiken aikaa, tulevat vainoharhaisiksi ja neuroottisiksi. Lopulta riippuvaisiksikin palstoista, kun muuta elämää ei ole.


      • GameChanger kirjoitti:

        Aika hyvin arvasin 37. Oli aivan puhdas arvaus, et ollut kertonut.

        ...joo... palauduin kauppareissulta, hauskaa juttelua ihmisten kanssa, oli 1 bikini-blondi kaupassa, juttelin muiden kanssa, en ehtinyt tuon kanssa.

        On tapana jutella aina tuntemattomienkin ihmisten kanssa jotain hauskaa.

        Ja lähdevettä tuli haettua eräästä lähteestä matkalla, oli sellainen vieraskirja siellä lähteellä mihin sai kirjoittaa.
        Jatkuvasti vedenhakijoita, lomalaisia Norjastakin asti.


        En kyllä ihmettele että jotkut jotka roikkuvat palstoilla kaiken aikaa, tulevat vainoharhaisiksi ja neuroottisiksi. Lopulta riippuvaisiksikin palstoista, kun muuta elämää ei ole.

        Älä ärsytä. 34 v täytin keväällä.


        Mä olin reenaamassa. Olis ehkä pitänyt laittaa se kuva joka otettu ihan äsken, kun makaan reenin jälkeen vielä treenivaatteissa sohvalla puolikuolleena enkä jaksa nousta suihkuun vaan aivan kuolleena makaan puhelimen kautta palstalle surfaten tänne.


        Paras fiilis on se kun on vetänyt itsensä urheilulla ihan naatiksi. Olo on rento, eikä ole yhtään levoton olo enää. Ei tee mieli liikauttaa varvastakaan.


      • Hyvää Yötä, kiitos mukavasta kirjainseurasta.

        Tuo jatkuva ulkona oleminen ja tekeminen väsyttää aika paljon.
        Joku elokuva ja sitten nukahdan, luultavasti kesken elokuvan.


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Hyvää Yötä, kiitos mukavasta kirjainseurasta.

        Tuo jatkuva ulkona oleminen ja tekeminen väsyttää aika paljon.
        Joku elokuva ja sitten nukahdan, luultavasti kesken elokuvan.

        Miksi olet tuon palstalaisen kimpussa ?

        Sehän on kirjoittanut että yhteydet haluamiinsa ihmisiin on livessä ja täällä on itsemurhaan kuolleen takia?


        Mitä et asiassa ymmärrä ?


      • Anonyymi

        Missä mielikuvitus maailmassa elät oikein?

        Hahahh luuletko että mikään on totta mitä näillä palstoilla kirjoitetaan?

        Aika tyhmä deeku olet jos niin luulet :D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mielikuvitus maailmassa elät oikein?

        Hahahh luuletko että mikään on totta mitä näillä palstoilla kirjoitetaan?

        Aika tyhmä deeku olet jos niin luulet :D:D

        Sun kirjoitukset ei ole, mutta muiden saattaa ollakin.

        Taidat olla harhoissasi et palstalainen ei ole se joka väittää vaan se jonka haluat sen olevan.
        Onhan toi aika kipeetä


        Ota marii lisää niin saat lisää harhoja ja löydät tuttusi ja rakkaasi palstoilta


      • Anonyymi

        Nyt alat tajuamaan, miten sulle nauretaan päin naamaa ja vedätetään, olet ollut pellenä jolle nauretaan, olet ollut hyvää hupia, kiitos paljon :D:D

        Olet huvittava kun sulle pellen tehtävbä annetaan, oletko harkinnut sirkusuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mielikuvitus maailmassa elät oikein?

        Hahahh luuletko että mikään on totta mitä näillä palstoilla kirjoitetaan?

        Aika tyhmä deeku olet jos niin luulet :D:D

        Uskon että nainen joka laittaa aivan selvästi kotiottoisen kuvan jossa mikroaaltouuni taustalla palstalle uskaltaa myös kepeesti ihan livessä jutella asiasta kuin asiasta. Ei vaikuta pelkäävän kasvojen menetystä


      • Anonyymi

        Et ole varmaan lukenut yhtään tuon kirjoituksia, joissa väittää aivan täsmälleen toista mitä sinä oletat?

        Kannattaa suhtautua tietyllä varauksella tapahtumiin elämässä oikeastikin, eikä vain rynnättä kuin kiihkouskovainen uskomaan jokaista juorua mitä kuulee tai näkee, tuollaista sanotaan luulosairaudeksi.

        Ja sairaaksi mielikuvitukseksi myöskin.

        Tai ehkä olet vain niin tyhmä ja sokea todellisuudellle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varmaan lukenut yhtään tuon kirjoituksia, joissa väittää aivan täsmälleen toista mitä sinä oletat?

        Kannattaa suhtautua tietyllä varauksella tapahtumiin elämässä oikeastikin, eikä vain rynnättä kuin kiihkouskovainen uskomaan jokaista juorua mitä kuulee tai näkee, tuollaista sanotaan luulosairaudeksi.

        Ja sairaaksi mielikuvitukseksi myöskin.

        Tai ehkä olet vain niin tyhmä ja sokea todellisuudellle?

        Ajattelijan_osa kirjoitti ettei halua kenenkään yhteydenottoja, sillä hänellä on yhteys haluamiinsa.
        Kertoi myös että 2014 hänen ystävä teki itsemurhan ja kuinka raskasta se oli. Pelkotiloista ja ahdistuneisuudesta jutteli.
        En ymmärrä miksi kaikista palstalla olijoista pitää omia just se joka on aivan erilaisista syistä täällä kuin muut? Se joka toitottaa ettei halua yhteydenottoja, kun muut toitottaa että ota yhteyttä.
        Miks ette omi niitä jotka pyytää ottamaan yhteyttä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelijan_osa kirjoitti ettei halua kenenkään yhteydenottoja, sillä hänellä on yhteys haluamiinsa.
        Kertoi myös että 2014 hänen ystävä teki itsemurhan ja kuinka raskasta se oli. Pelkotiloista ja ahdistuneisuudesta jutteli.
        En ymmärrä miksi kaikista palstalla olijoista pitää omia just se joka on aivan erilaisista syistä täällä kuin muut? Se joka toitottaa ettei halua yhteydenottoja, kun muut toitottaa että ota yhteyttä.
        Miks ette omi niitä jotka pyytää ottamaan yhteyttä ?

        Pitää täysin paikkansa tämä. Näin olen täällä kertonut.


        Ketjut ovat täynnä äiti aihetta, josta hyppäsin tämän ketjun kommentit lukemaan....

        Kun tämä 7 vuoden kaverini jota ensin deittailin ja sitten jäätiin useaksi vuodeksi ihan kavereiksi vaan, kuoli itsemurhaan oli se tunne aivan järkyttävä. Mulla oli todella vaikeaa usean vuoden ajan käsitellä asiaa.

        Äitini kuoli pari vuotta sitten. Olin 32 vuotias kun äitini kuoli sairauteensa viiskymppisenä. Äitini oli sairas yli 10 vuotta ja osasin ennakoida että tuohon sairauteensa hän todennäköisesti vielä menehtyy. Vanhemman ihmisen joka pitkäaikaisesti kuolemansairas kuolema on helpompi käsitellä ja ymmärtää.
        Hänen mahdolliseen kuolemaan oli ehtinyt sopeutumaan yli 10 vuotta ja hänen suurin osa elämästä oli jo elettynä. Hänellä oli enää edessä eläkeikä.


        Mutta silti minua yllätti suuresti huomata äitini kuollessa se miten vieras ja etäinen oma biologinen äitini minulle oli. Totta on ettei hän osallistunut kasvatukseeni juuri mitenkään. Ei ollut koskaan muodostunut mitään vanhemman ja lapsen välistä suhdetta koska hän ei ollut omasta lapsestaan mitenkään kiinnostut, mutta jotenkin odotin että sukulaisuus niinkin läheisenä kuin oma biologinen äiti aiheuttaisi suuremman surutyön siitäkin huolimatta että olimme lähes vieraita ihmisiä toisillemme.

        Suhteemme vieraus ja etäisyys tuli aivan konkreettisesti esille hänen kuollessaan myös mulle itselleni, sillä reagoin 7 vuotta tuntemani kaverini itsemurhaan sata kertaa voimakkaammin kuin oman äitini kuolemaan. Se kertoo karua kieltä siitä miten kovin kovin vieras mulle oma äitini oli.


        Sanoinkin joskus teininä että äitini on mulle enemmän joku naapurin täti, kuin minut synnyttänyt äitini. Hyvin sitä pärjää vaikkei biologisista vanhemmista ole kasvattajana kuin toinen. Joskus jopa paremmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varmaan lukenut yhtään tuon kirjoituksia, joissa väittää aivan täsmälleen toista mitä sinä oletat?

        Kannattaa suhtautua tietyllä varauksella tapahtumiin elämässä oikeastikin, eikä vain rynnättä kuin kiihkouskovainen uskomaan jokaista juorua mitä kuulee tai näkee, tuollaista sanotaan luulosairaudeksi.

        Ja sairaaksi mielikuvitukseksi myöskin.

        Tai ehkä olet vain niin tyhmä ja sokea todellisuudellle?

        Jep, ihan selvästi palstamies tuokin ajattelijan osa ja ajattelijaksi ikä heittelee kyllä miten sattuu. 34-37 niin se aika tiivistyy. Kirjoitukset on todella kipeänluonteisia ja naista halventavia, ihme fetissi noihin lapsuusanamneeseihinkin ym. sick sick sick


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ihan selvästi palstamies tuokin ajattelijan osa ja ajattelijaksi ikä heittelee kyllä miten sattuu. 34-37 niin se aika tiivistyy. Kirjoitukset on todella kipeänluonteisia ja naista halventavia, ihme fetissi noihin lapsuusanamneeseihinkin ym. sick sick sick

        Sille en voi mitään että petyit tunnistuksessasi ja nyt haukut minua pettymyksen takia

        Olit varmaan rakentanut haaveiden suhteen tänne etkä vain pysty hyväksymään että nyt tuli virhe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ihan selvästi palstamies tuokin ajattelijan osa ja ajattelijaksi ikä heittelee kyllä miten sattuu. 34-37 niin se aika tiivistyy. Kirjoitukset on todella kipeänluonteisia ja naista halventavia, ihme fetissi noihin lapsuusanamneeseihinkin ym. sick sick sick

        Jos olisit järkevä et leikkisi täällä mitään koko suomen parasta sokkona tunnistelijaa vaan oikeasti soita sille jota täältä metsästät. Nyt heität vihaa aina niiden niskaan jotka tuottaa täällä pettymyksen eikä olekaan niitä sinun haluamia ihmisiä

        Syytön mä siihen olen että olen toinen ihminen kuin halusit


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Jos olisit järkevä et leikkisi täällä mitään koko suomen parasta sokkona tunnistelijaa vaan oikeasti soita sille jota täältä metsästät. Nyt heität vihaa aina niiden niskaan jotka tuottaa täällä pettymyksen eikä olekaan niitä sinun haluamia ihmisiä

        Syytön mä siihen olen että olen toinen ihminen kuin halusit

        Minä mitään metsästä kuhan heitän herjaa liukuvista aikakäsitteistä semmosia insidevitsejä vaan kato


      • Anonyymi

        Jaaha, täällä vaan ajatusleikit pyörivät villisti mielikuvituksissa :)

        Piti käydä taas oikeiden, todellisten ihmisten luona ajelemassa, palstoilla on vain valeihmisiä :)

        Aika hyvä keli, pitää laittaa aurinkovoidetta jotta ei pala...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, täällä vaan ajatusleikit pyörivät villisti mielikuvituksissa :)

        Piti käydä taas oikeiden, todellisten ihmisten luona ajelemassa, palstoilla on vain valeihmisiä :)

        Aika hyvä keli, pitää laittaa aurinkovoidetta jotta ei pala...

        Minä tein päätöksen että koska täällä on näin hirveää kiusaamista eikä oikeasti täällä saa olla tunnistusleikkiä harrastavilta rauhassa, eikä edes puhua surutyöstään, niin olen täällä rekisteröityneenä heinäkuun loppuun ja sitten lähden helvettiin.



        Vaikuttaa niin paljon siihen että mielialani vain pahenee ja ahdistus lisääntyy. Paikka on aivan väärä ihmisille joilla on oikeasti surua.


      • Anonyymi

        Varsinkin jos kuvan laitat, aivan minkä tahansa kuvan, niin helposti olet maalitauluna sitten. On niitä muitakin paikkoja missä voi jakaa mielipiteitä ilman toisten häiritsemistä.

        Tämähän tai nämä kaikki palstat ovat vain viihteeksi tarkoitettu, ei mihinkään henkilökohtaiseen tai kirjeenvaihtoon lainkaan.


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Pitää täysin paikkansa tämä. Näin olen täällä kertonut.


        Ketjut ovat täynnä äiti aihetta, josta hyppäsin tämän ketjun kommentit lukemaan....

        Kun tämä 7 vuoden kaverini jota ensin deittailin ja sitten jäätiin useaksi vuodeksi ihan kavereiksi vaan, kuoli itsemurhaan oli se tunne aivan järkyttävä. Mulla oli todella vaikeaa usean vuoden ajan käsitellä asiaa.

        Äitini kuoli pari vuotta sitten. Olin 32 vuotias kun äitini kuoli sairauteensa viiskymppisenä. Äitini oli sairas yli 10 vuotta ja osasin ennakoida että tuohon sairauteensa hän todennäköisesti vielä menehtyy. Vanhemman ihmisen joka pitkäaikaisesti kuolemansairas kuolema on helpompi käsitellä ja ymmärtää.
        Hänen mahdolliseen kuolemaan oli ehtinyt sopeutumaan yli 10 vuotta ja hänen suurin osa elämästä oli jo elettynä. Hänellä oli enää edessä eläkeikä.


        Mutta silti minua yllätti suuresti huomata äitini kuollessa se miten vieras ja etäinen oma biologinen äitini minulle oli. Totta on ettei hän osallistunut kasvatukseeni juuri mitenkään. Ei ollut koskaan muodostunut mitään vanhemman ja lapsen välistä suhdetta koska hän ei ollut omasta lapsestaan mitenkään kiinnostut, mutta jotenkin odotin että sukulaisuus niinkin läheisenä kuin oma biologinen äiti aiheuttaisi suuremman surutyön siitäkin huolimatta että olimme lähes vieraita ihmisiä toisillemme.

        Suhteemme vieraus ja etäisyys tuli aivan konkreettisesti esille hänen kuollessaan myös mulle itselleni, sillä reagoin 7 vuotta tuntemani kaverini itsemurhaan sata kertaa voimakkaammin kuin oman äitini kuolemaan. Se kertoo karua kieltä siitä miten kovin kovin vieras mulle oma äitini oli.


        Sanoinkin joskus teininä että äitini on mulle enemmän joku naapurin täti, kuin minut synnyttänyt äitini. Hyvin sitä pärjää vaikkei biologisista vanhemmista ole kasvattajana kuin toinen. Joskus jopa paremmin...

        Kuulostaa tutulta. Itsellä vähän samoja kokemuksia.


    • Anonyymi

      Haluaisin muuttaa mummonmökkiin johonkin korpeen, unohtaa miehet ja elää onnellisena yksin.

    • Anonyymi

      Mä tulisin ja ottasin suo kädest ja sanoisin:
      Ttu me missään mökissä asuta, sen pitää olla majakka autiolla saarella Ttu

    • Anonyymi

      Luulen, että jos nyt päästään alkuun., ja niin kyllä me yhteinen koti löydettäisiin ja yhteinen tahtotila ja ne menotkin löytäis paikkansa. Hän etsii selvästi suuntaa, vähän olis yllätys jos korpi olis se mihin päätyy. Ellei sitten suvun bisnes vaadi jatkajaa, enkä edes tiedä kuinka korpea edes on tai muita tilanteita. Jos vaan maalle haluu, löytyy sellainen läheltäkin voin sanoa omalla kokemuksella.

    • Anonyymi

      Olla vain lähelläsi nyt ensi alkuun, muulla ei väliä :)

    • Anonyymi

      Läheisyyttä kaivattuni kanssa.
      Haluaisin kuulla miten hänellä menee.
      Hänen ajatuksiaan elämästä yleensä.
      Haluaisin nähdä hänen hymynsä ..
      Viettää aikaa hänen kanssa.
      Hemmotella häntä❤
      Haluaisin olla hänen kanssa..

    • Anonyymi

      Olis mahtavaa päästä käymään yhdessä lapsuusajan paikassa, missä tuli joskus kesäisin käytyä. Liekö koko paikkaa enää olemassakaan. Harmaantunut mökki keskellä mäntymetsää suolammen vierellä. Siellä tuli käytyä savusaunassa, oli mahtava näkymä ikkunaruudussa, kun kuu loisti tummuneelta yötaivaalta, tehden sillan suolammen pintaan, se kuva on mielenmuistoissa vieläkin.

    • Anonyymi

      Ei oo. Mitään en halua tehä! Ettäs tiedät!

    • Anonyymi

      Minun synnyinmökkini lähellä on mökki vuokrattavana. Sinne haluaisin mennä

      • Anonyymi

        Mikä estää muka? Voidaan yhdessä lähteä. Kaupungista pois.


    • Anonyymi

      Joo on. Haluaisin nähdä yhden naisen ja nukkua yön hänen vieressä.

    • Anonyymi

      Haluaisin mies lähteä sinun kanssasi lenkille tai vaeltamaan paikkaan, jossa saisimme olla kahden. Voitaisiin alkaa tutustua vähän paremmin😊

      • Anonyymi

        Ai että kun toivoisin sun olevan juuri hän jota ajattelen.


      • Anonyymi

        Mitenkäs me sitä selvitettäisiin?😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs me sitä selvitettäisiin?😊

        Saadaanhan olla pian olla muutama tunti. Ihastunut oon kyllä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saadaanhan olla pian olla muutama tunti. Ihastunut oon kyllä!!!

        Tätä en tunnista, en tiedä tuollaista hetkeä plevan tulossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä en tunnista, en tiedä tuollaista hetkeä plevan tulossa...

        Olikin tolle ekalle joka haluaa tutustua paremmin jo tän alun jälkeen😇


    • Anonyymi

      Saunapäivä?

    • Anonyymi

      Metsään ja veden äärelle kulkemaan. Alue on minulle tuttu jo nuoruudesta asti.

    • Anonyymi

      Kun oon niin ahistunut kaikesta elämässäni, haluaisin vaan päästä pois täältä. En jaksaisi enempää.... Hälle Toivon kaikkea hyvää...
      Löydä omasi ja unohda minut.
      Tämä vain tänään tänä iltana.

      • Anonyymi

        Mitä jos sinä olet se hänen omansa? Ja ahdistus voi mennä pois.


    • Anonyymi

      Haluaisin tavata hänet uudelleen

      • Anonyymi

        Koetko muuttuneesi vai luuletko, että hän on muuttunuut? Jos kumpikaan ei ole muuttunut tai kummankaan tilanne ei ole muuttunut niin olisi typerää odottaa eri lopputulosta kuin aiemmalla kerralla.


    • Anonyymi

      Askel tiellä paranemiseen, otti juuri aimo harppauksen kun on ollut aikaa ajatella.
      Luojalle kiitos siitä.

    • Anonyymi

      Mennä hänen kanssaan naimisiin ja perustaa perhe.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe