Vapaa kuvaus

Available

Aloituksia

0

Kommenttia

52

1. Hyvää+Yötä,+kiitos+mukavasta+kirjainseurasta.Tuo+jatkuva+ulkona+oleminen+ja+tekeminen+väsyttää+aika+paljon.Joku+elokuva+ja+sitten+nukahdan,+luultavasti+kesken+elokuvan.
  2. Tuo+on+vain+yksi+harrastuksista,+harrastan+paljon+asioita,+biljardia,+oma+pieni+pöytä+ja+belgialaiset+pallot,+golfia,+vaikka+mitä,+mutta+nyt+uskallan+ajatella+enemmän,+kerron+itsestäniOlen+luultavasti+pilannut+monia+ihmissuhteitani+pelkästään+olemalla+liian+itsekäs.+Ja+luultavasti+satuttanut+joitain+tyttökavereita,+saanut+kyllä+jopa+itkemäänkin+jonkun+joskus.Olemalla+ehkä+vaan+ilkeä,+sellaiset+asiat+kaduttavat+koska+olin+paljon+voimakkaampi+henkisesti,+niin+sitten+satuttamalla+tuolla+tavoin.+Eikä+sellaisesta+ole+mitään+hyötyä+kenellekään+ja+lopulta+jää+huono+olo+itselle.Miehillekin+myös+jos+ovat+yrittäneet+astua+varpaille+jossain+asiassa.Kyllä+minun+mielestäni+omia+pomoja+saa+kiusata,+niiden+kuuluu+se+kestää,+muuten+pomo+on+väärässä+ammatissa.Eräs+työnjohtaja+oli+jokin+aika+sitten,+itse+se+kyllä+sen+aloitti,+minäkin+aloin+kiusaamaan+sitä,+kun+se+ei+pystynyt+irtisanomaan+minua,+sillä+ei+riittänyt+valta+siihen,+eikä+pystynyt+määräilemäänkään+itseäni+sitten+kun+annoin+takaisin+aina+vaan+lujemmin.Mutta+henkisesti+heikompaa+en+kyllä+kiusaisi+sitä+rajaa+en+ylitä.+Päinvastoin,+yritän+auttaa+monesti+koska+ei+se+ole+mitään+itseltä+pois.Esimerkiksi+koulussa+(ammattikorkeassa)+joskus+näin+sellaisen+yksinäisen+surullisen+tytön+joka+ei+päässyt+tyttöjen+sellaiseen+"johtoryhmään"+jossa+olivat+kaikki+kauneimmat+ja+suosituimmat.+Istui+aina+yksin+jossain,+yritin+jutella+sille+jotain.Silloin+olin+fysiikan+ja+sähkötekniikan+assistenttina+opettajille,+meitä+oli+poikia+sellainen+porukka+"assarit".+Meitähän+katsottiin+vähän+ylöspäin+aina+toisten+oppilaiden+toimesta.+Kerran+jopa+tuo+tyttöjen+"johtoryhmän"+pomo+avasi+edestäni+oven:+Minä+yritin+avata+sille+oven+edestä+kun+näen+että+se+tulee,+mutta+itse+ehti+ensin.Mutta+arvotkin+muuttuvat+kun+elämä+etenee,+ainakin+itselläni+muuttuvat.