En vain tiedä, miksi. Polkimet en missään tapauksessa.
Haluaisin olla miesten pyörän ohjaustanko ja etukori
65
62
Vastaukset
Mä voisin olla etupyörä tai ketjut.🤣
- Anonyymi
Krääh :D :D ;)
Abrakadabra kirjoitti:
Ketjupolttaja kenties.
Huhhuh... sattui taas sellainen työvuoro, että näitä ei tarttis olla.... kaikki menee vituralleen tänään... Mutta taisin selvitä tästäkin.... :oD
Disse kirjoitti:
Huhhuh... sattui taas sellainen työvuoro, että näitä ei tarttis olla.... kaikki menee vituralleen tänään... Mutta taisin selvitä tästäkin.... :oD
Jeee!🤜😳🤛👏
Abrakadabra kirjoitti:
Jeee!🤜😳🤛👏
Kyllä välillä kun joku vaan menis persielleen, mutta nyt menee ihan kaikki.... :o(
Onneks mä pahimman pa.karumban pääsin jo läpi.... Mutta pitää nyt tasailla pulssia pikkuisen aikaa....:oIDisse kirjoitti:
Kyllä välillä kun joku vaan menis persielleen, mutta nyt menee ihan kaikki.... :o(
Onneks mä pahimman pa.karumban pääsin jo läpi.... Mutta pitää nyt tasailla pulssia pikkuisen aikaa....:oINo koska saat huilia?? kapulat rattaassa pruukaa osuu samaan aikaan väliin.. :/
Abrakadabra kirjoitti:
No koska saat huilia?? kapulat rattaassa pruukaa osuu samaan aikaan väliin.. :/
No tässä taitaapi tulla nyt aika pitkä pätkä, että ei kokonaista päivää tuu... itseasiassa lauantaina kun pääsen yöstä päämestasta, niin ei tartte mennä kuin vasta sunnuntain a puoliltaöin sinne toiseen jutskaan 12 tuntia ja sit maanantaina uudestaan yöllä ja puolilta päivin tiistaina alkais lomat, jotka piti alkaa jo lauantaina....
Voiskohan jollain mantramummutuksella saada paulssin tuonne normitasolle 50-60? :oD ammmmmm aaammmmmmDisse kirjoitti:
No tässä taitaapi tulla nyt aika pitkä pätkä, että ei kokonaista päivää tuu... itseasiassa lauantaina kun pääsen yöstä päämestasta, niin ei tartte mennä kuin vasta sunnuntain a puoliltaöin sinne toiseen jutskaan 12 tuntia ja sit maanantaina uudestaan yöllä ja puolilta päivin tiistaina alkais lomat, jotka piti alkaa jo lauantaina....
Voiskohan jollain mantramummutuksella saada paulssin tuonne normitasolle 50-60? :oD ammmmmm aaammmmmmKuuntele jotain rentouttavaa musiikkia, se toimii aina. :)
Hitto mikä homma tuli siitä sekoilusta.. :(Abrakadabra kirjoitti:
Kuuntele jotain rentouttavaa musiikkia, se toimii aina. :)
Hitto mikä homma tuli siitä sekoilusta.. :(No mä oikeestaan vetäsin jo huumorivaihteen silmään.... Vähän aikaa oli kunnon keljutus, mutta kyllä tää tästä jo iloiks käänty. Sain hoijettua pahimmat alta ja nyt vaan odottelen, että sais pari jutskaa hoidettua alta kunnialla, niin sit sais suhtkoht normisti tehdä taas hommia...
Mutta on se jännä toi Murphyn laki...se toimii kuin kello. :oD
Mä oon vielä aina tästä työporukasta, jolle sattuu nää kaikki ja yleensä yövuorossa... Siis ei vaan voi mitään...joku jos hajoaa, se hajoaa just yövuorossa ja silloin kun on mahdollisimman kiire....kaikkea mahdollista ekstraakin keksii siihen tulla. :oD Nyt jo naurattaa.....olis kiva ollut olla kärpäsenä katossa, kun hermoilin. :oDDisse kirjoitti:
No mä oikeestaan vetäsin jo huumorivaihteen silmään.... Vähän aikaa oli kunnon keljutus, mutta kyllä tää tästä jo iloiks käänty. Sain hoijettua pahimmat alta ja nyt vaan odottelen, että sais pari jutskaa hoidettua alta kunnialla, niin sit sais suhtkoht normisti tehdä taas hommia...
Mutta on se jännä toi Murphyn laki...se toimii kuin kello. :oD
Mä oon vielä aina tästä työporukasta, jolle sattuu nää kaikki ja yleensä yövuorossa... Siis ei vaan voi mitään...joku jos hajoaa, se hajoaa just yövuorossa ja silloin kun on mahdollisimman kiire....kaikkea mahdollista ekstraakin keksii siihen tulla. :oD Nyt jo naurattaa.....olis kiva ollut olla kärpäsenä katossa, kun hermoilin. :oDNo onneks oot rento heppu. Eikä seljäs paina kivireppu. :)
Mun piti mennä maate, mutta tässä mää istun enkä makaa.
Murphyn laki, ettei smurffin laki... ;)Abrakadabra kirjoitti:
No onneks oot rento heppu. Eikä seljäs paina kivireppu. :)
Mun piti mennä maate, mutta tässä mää istun enkä makaa.
Murphyn laki, ettei smurffin laki... ;)No kyllä se tästä... vielä pitää välissä kiirettä...:o) Mutta pari hässäkkää jo setvitty...
Kyllä se tästä suttaantuu...
Haluat miehen, joka ottaa ohjat?
- Anonyymi
En, ku mies ottaa hatkat ni näytän suunnan ks. ohjaustanko.
Anonyymi kirjoitti:
En, ku mies ottaa hatkat ni näytän suunnan ks. ohjaustanko.
Mies on se joka sitä tankoa kääntää ja siis määrää suunnan ;)
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Mies on se joka sitä tankoa kääntää ja siis määrää suunnan ;)
No uuh sitten. Tunnen oikein värinää oudoissa paikoissa. Just.
Anonyymi kirjoitti:
No uuh sitten. Tunnen oikein värinää oudoissa paikoissa. Just.
Säähän lämpeet nopeesti.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Säähän lämpeet nopeesti.
Poljettaessa kyllä.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Eli olet kuitenkin loppuen lopuksi polkimet?
Älä kysele potkimista kun rollaattorissa ei ole edes niitä. Käsijarru tärkein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kysele potkimista kun rollaattorissa ei ole edes niitä. Käsijarru tärkein.
Potkimista se meno onkin :D
- Anonyymi
Yksikään mies laita fillariinsa etukoria. Hipsterit sit asia erikseen... :D
- Anonyymi
No voi hemmetti :D
Partakaveri kirjoitti:
Mun pyörässä on etukori. Se on kätevä kun siihen saa tungettua kaiken roinan.
Ja parran.😁
Joillain on sellaisia kärryjä perässä mihin voi laittaa paljon tavaroita.
Voisi tulla oikeastaan hieno abstrakti taideteos tuollaisesta polkupyörästä, jossa olisi erilaisten ihmisten mielivaltaisesti valitsemia osia.
Vielä itse piirrettynä vapaalla kädellä paikoilleen.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Ja parran.😁
Vanha sananlasku sanookin, että parempi parta korissa kuin pinnojen välissä. Krääh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha sananlasku sanookin, että parempi parta korissa kuin pinnojen välissä. Krääh.
Toinen vanha sananlasku sanoo, että parempi ryijy naamassa kuin perseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vanha sananlasku sanoo, että parempi ryijy naamassa kuin perseessä.
Viittaatko nyt siihen, että aloittajalla on ryijy perseessä?
Kohta alkaa jo kaikki osat löytymään jotta voi alkaa kasaamaan pyörää.
Runko puuttuu, se on tärkeä, kellä on paras runko?
Sitten etsimme netistä jonkun polkupyörän kuvan, johon jokainen vuorollaan värittää/piirtelee haluamakseen valitsemansa osan.
Näin syntyy sinkku-pyörä.- Anonyymi
Onko palstalle tullut pieni kiusanhenki? Kuulostaa tutulta.
- Anonyymi
No niin. Nyt lopetetaan. Menkää töihinne. Se oli siinä.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Miksi olet puskassa, P?
En jaksanu meikata. Heippa.
Mä voin olla jarru.
Oisit kyllä todella huono jarru... Aina kun Emmerdale alkaa, katois jarrut johonkin....kivakiva... :oD
Disse kirjoitti:
Oisit kyllä todella huono jarru... Aina kun Emmerdale alkaa, katois jarrut johonkin....kivakiva... :oD
Elämässä pitää olla vähän jännitystä..
Wwuwuw kirjoitti:
Elämässä pitää olla vähän jännitystä..
Joo. ”Kyllä minä myrkkykäärmeen tunnistan”....
”Osaan kytkeä tämän sähköt päällä”
”Ei tämä ase ole ladattu, voin osoittaa sillä itseäni”.....😂Disse kirjoitti:
Joo. ”Kyllä minä myrkkykäärmeen tunnistan”....
”Osaan kytkeä tämän sähköt päällä”
”Ei tämä ase ole ladattu, voin osoittaa sillä itseäni”.....😂Kyllä nää jarrut toimii..
- Anonyymi
Venttiili. *pfiiiiiiiiiiffff....* Hähää!
xL - Anonyymi
Olen ajatellut tuhmia aina ja kun oikealla peukalolla pirrikelloa.
Tiedoksesi. - Anonyymi
Ei nainen halua olla mikään polkupyörän osa.
Nainen haluaa istua hajareisin miehen kasvojen päälle, taivuttaa niskaansa taaksepäin silmät kiinni. Jos joku nainen sanoo ettei halua tuollaista, se valehtelee:)
AsianVierestä- Anonyymi
Vanhojen ukkien horinaa.
- Anonyymi
On jo paljon osia ja niiden tekijöitä ilmoittautunut.
Sitten kun (jos) abdtrakti sinkku-pyörä valmistuu laitamme sille hinnan tai pidämme palstalla huutokaupan. Ostaja saa printatun kuvan ja tekijöiden allekirjoitukset.
Keräilyarvo tulee olemaan huikea. - Anonyymi
Nopeasti kun lukaisin ketjua niin ei tuollaisella pyörällä jossa olisi useita kapuloita pinnojen välissä ja tyhjät kumit ajettaisi kyllä metriäkään. Etukorissa karvoja ja ryijy satulan päällä.
AsianVierestä- Anonyymi
Pelkkä piirustus, abstrakti taideteos tuo pyörä, ei oikea.
Tuossa olisi hyvän mallinen pyörän kuva minkä päälle piirtää, mutta punainen ympyrä tarkoittaa että ei polkupyörille.
Jonkun tuollaisen kuvan päälle alkaa lisäilemään osia, sitten laittaa ne kuvat päällekäin jolloin muodostuu kokonainen pyörä.
On tärkeää että kaikki piirtävät sitten saman kuvan päälle muuten se kokoaminen ei onnistu, eivätkä osat mene oikeisiin paikkoihin:
Esimerkkikuva: https://image.shutterstock.com/image-vector/no-bicycle-sign-260nw-552830773.jpg
Siis kaikki voisivat piirtää omina aikoinaan sen täsmälleen saman kuvan päälle oman osansa. Ja se kuva EI OLE ole tuo esimerkkikuva.Mä en ainakaan haluiais olla mikään fillarin osa. En miesten- enkä naistenpyörän.
GameChanger kirjoitti:
Empä minäkään, mutta jotkut haluavat, annettakoon heille siihen tilaisuus :)
Toki.
Jotkut haluavat mitä ihmeellisimpiä asioita, mutta se nyt on heidän oma asiansa jolleivat häiritse tai vahingoita muita.
Harvoin edes näkee miehillä fillarissa etukoria.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852