Haluaisin olla miesten pyörän ohjaustanko ja etukori

Anonyymi

En vain tiedä, miksi. Polkimet en missään tapauksessa.

65

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä voisin olla etupyörä tai ketjut.🤣

      • Anonyymi

        Krääh :D :D ;)


      • Loppumaton ketju! :oD


      • Disse kirjoitti:

        Loppumaton ketju! :oD

        Ketjupolttaja kenties.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ketjupolttaja kenties.

        Huhhuh... sattui taas sellainen työvuoro, että näitä ei tarttis olla.... kaikki menee vituralleen tänään... Mutta taisin selvitä tästäkin.... :oD


      • Disse kirjoitti:

        Huhhuh... sattui taas sellainen työvuoro, että näitä ei tarttis olla.... kaikki menee vituralleen tänään... Mutta taisin selvitä tästäkin.... :oD

        Jeee!🤜😳🤛👏


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jeee!🤜😳🤛👏

        Kyllä välillä kun joku vaan menis persielleen, mutta nyt menee ihan kaikki.... :o(

        Onneks mä pahimman pa.karumban pääsin jo läpi.... Mutta pitää nyt tasailla pulssia pikkuisen aikaa....:oI


      • Disse kirjoitti:

        Kyllä välillä kun joku vaan menis persielleen, mutta nyt menee ihan kaikki.... :o(

        Onneks mä pahimman pa.karumban pääsin jo läpi.... Mutta pitää nyt tasailla pulssia pikkuisen aikaa....:oI

        No koska saat huilia?? kapulat rattaassa pruukaa osuu samaan aikaan väliin.. :/


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No koska saat huilia?? kapulat rattaassa pruukaa osuu samaan aikaan väliin.. :/

        No tässä taitaapi tulla nyt aika pitkä pätkä, että ei kokonaista päivää tuu... itseasiassa lauantaina kun pääsen yöstä päämestasta, niin ei tartte mennä kuin vasta sunnuntain a puoliltaöin sinne toiseen jutskaan 12 tuntia ja sit maanantaina uudestaan yöllä ja puolilta päivin tiistaina alkais lomat, jotka piti alkaa jo lauantaina....

        Voiskohan jollain mantramummutuksella saada paulssin tuonne normitasolle 50-60? :oD ammmmmm aaammmmmm


      • Disse kirjoitti:

        No tässä taitaapi tulla nyt aika pitkä pätkä, että ei kokonaista päivää tuu... itseasiassa lauantaina kun pääsen yöstä päämestasta, niin ei tartte mennä kuin vasta sunnuntain a puoliltaöin sinne toiseen jutskaan 12 tuntia ja sit maanantaina uudestaan yöllä ja puolilta päivin tiistaina alkais lomat, jotka piti alkaa jo lauantaina....

        Voiskohan jollain mantramummutuksella saada paulssin tuonne normitasolle 50-60? :oD ammmmmm aaammmmmm

        Kuuntele jotain rentouttavaa musiikkia, se toimii aina. :)

        Hitto mikä homma tuli siitä sekoilusta.. :(


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kuuntele jotain rentouttavaa musiikkia, se toimii aina. :)

        Hitto mikä homma tuli siitä sekoilusta.. :(

        No mä oikeestaan vetäsin jo huumorivaihteen silmään.... Vähän aikaa oli kunnon keljutus, mutta kyllä tää tästä jo iloiks käänty. Sain hoijettua pahimmat alta ja nyt vaan odottelen, että sais pari jutskaa hoidettua alta kunnialla, niin sit sais suhtkoht normisti tehdä taas hommia...

        Mutta on se jännä toi Murphyn laki...se toimii kuin kello. :oD

        Mä oon vielä aina tästä työporukasta, jolle sattuu nää kaikki ja yleensä yövuorossa... Siis ei vaan voi mitään...joku jos hajoaa, se hajoaa just yövuorossa ja silloin kun on mahdollisimman kiire....kaikkea mahdollista ekstraakin keksii siihen tulla. :oD Nyt jo naurattaa.....olis kiva ollut olla kärpäsenä katossa, kun hermoilin. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No mä oikeestaan vetäsin jo huumorivaihteen silmään.... Vähän aikaa oli kunnon keljutus, mutta kyllä tää tästä jo iloiks käänty. Sain hoijettua pahimmat alta ja nyt vaan odottelen, että sais pari jutskaa hoidettua alta kunnialla, niin sit sais suhtkoht normisti tehdä taas hommia...

        Mutta on se jännä toi Murphyn laki...se toimii kuin kello. :oD

        Mä oon vielä aina tästä työporukasta, jolle sattuu nää kaikki ja yleensä yövuorossa... Siis ei vaan voi mitään...joku jos hajoaa, se hajoaa just yövuorossa ja silloin kun on mahdollisimman kiire....kaikkea mahdollista ekstraakin keksii siihen tulla. :oD Nyt jo naurattaa.....olis kiva ollut olla kärpäsenä katossa, kun hermoilin. :oD

        No onneks oot rento heppu. Eikä seljäs paina kivireppu. :)

        Mun piti mennä maate, mutta tässä mää istun enkä makaa.

        Murphyn laki, ettei smurffin laki... ;)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No onneks oot rento heppu. Eikä seljäs paina kivireppu. :)

        Mun piti mennä maate, mutta tässä mää istun enkä makaa.

        Murphyn laki, ettei smurffin laki... ;)

        No kyllä se tästä... vielä pitää välissä kiirettä...:o) Mutta pari hässäkkää jo setvitty...

        Kyllä se tästä suttaantuu...


    • Partakaveri

      Haluat miehen, joka ottaa ohjat?

      • Anonyymi

        En, ku mies ottaa hatkat ni näytän suunnan ks. ohjaustanko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En, ku mies ottaa hatkat ni näytän suunnan ks. ohjaustanko.

        Mies on se joka sitä tankoa kääntää ja siis määrää suunnan ;)


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Mies on se joka sitä tankoa kääntää ja siis määrää suunnan ;)

        No uuh sitten. Tunnen oikein värinää oudoissa paikoissa. Just.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No uuh sitten. Tunnen oikein värinää oudoissa paikoissa. Just.

        Säähän lämpeet nopeesti.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Säähän lämpeet nopeesti.

        Poljettaessa kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poljettaessa kyllä.

        Eli olet kuitenkin loppuen lopuksi polkimet?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Eli olet kuitenkin loppuen lopuksi polkimet?

        Älä kysele potkimista kun rollaattorissa ei ole edes niitä. Käsijarru tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kysele potkimista kun rollaattorissa ei ole edes niitä. Käsijarru tärkein.

        Potkimista se meno onkin :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Potkimista se meno onkin :D

        Aikamoista sätkyttelyä tosiaan.


    • Anonyymi

      Yksikään mies laita fillariinsa etukoria. Hipsterit sit asia erikseen... :D

      • Anonyymi

        No voi hemmetti :D


      • Mun pyörässä on etukori. Se on kätevä kun siihen saa tungettua kaiken roinan.


      • En niin. Minä olen nainen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mun pyörässä on etukori. Se on kätevä kun siihen saa tungettua kaiken roinan.

        Ja parran.😁


      • Joillain on sellaisia kärryjä perässä mihin voi laittaa paljon tavaroita.

        Voisi tulla oikeastaan hieno abstrakti taideteos tuollaisesta polkupyörästä, jossa olisi erilaisten ihmisten mielivaltaisesti valitsemia osia.

        Vielä itse piirrettynä vapaalla kädellä paikoilleen.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ja parran.😁

        Vanha sananlasku sanookin, että parempi parta korissa kuin pinnojen välissä. Krääh.


      • Hahhaa.🤣


      • Kuin myös. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha sananlasku sanookin, että parempi parta korissa kuin pinnojen välissä. Krääh.

        Toinen vanha sananlasku sanoo, että parempi ryijy naamassa kuin perseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vanha sananlasku sanoo, että parempi ryijy naamassa kuin perseessä.

        Viittaatko nyt siihen, että aloittajalla on ryijy perseessä?


    • Kohta alkaa jo kaikki osat löytymään jotta voi alkaa kasaamaan pyörää.

    • Runko puuttuu, se on tärkeä, kellä on paras runko?

      Sitten etsimme netistä jonkun polkupyörän kuvan, johon jokainen vuorollaan värittää/piirtelee haluamakseen valitsemansa osan.

      Näin syntyy sinkku-pyörä.

      • Kellä on palstan paras runko, ilmottautukoot tähän.


    • Anonyymi

      Onko palstalle tullut pieni kiusanhenki? Kuulostaa tutulta.

    • Anonyymi

      No niin. Nyt lopetetaan. Menkää töihinne. Se oli siinä.

      • Miksi olet puskassa, P?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Miksi olet puskassa, P?

        En jaksanu meikata. Heippa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanu meikata. Heippa.

        Moi


    • Mä voin olla jarru.

      • Vain mies voi olla parru.


      • Oisit kyllä todella huono jarru... Aina kun Emmerdale alkaa, katois jarrut johonkin....kivakiva... :oD


      • Disse kirjoitti:

        Oisit kyllä todella huono jarru... Aina kun Emmerdale alkaa, katois jarrut johonkin....kivakiva... :oD

        Elämässä pitää olla vähän jännitystä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Elämässä pitää olla vähän jännitystä..

        Joo. ”Kyllä minä myrkkykäärmeen tunnistan”....
        ”Osaan kytkeä tämän sähköt päällä”
        ”Ei tämä ase ole ladattu, voin osoittaa sillä itseäni”.....😂


      • Disse kirjoitti:

        Joo. ”Kyllä minä myrkkykäärmeen tunnistan”....
        ”Osaan kytkeä tämän sähköt päällä”
        ”Ei tämä ase ole ladattu, voin osoittaa sillä itseäni”.....😂

        Kyllä nää jarrut toimii..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä nää jarrut toimii..

        Kapuloita rattaisiin...


    • Anonyymi

      Venttiili. *pfiiiiiiiiiiffff....* Hähää!

      xL

      • Suhnuttasit pikkuhiljaa salakavalasti ilmaa renkaasta.... ;oD


      • Säähän taidat olla mun pyörän venttiili perkele.


    • Anonyymi

      Olen ajatellut tuhmia aina ja kun oikealla peukalolla pirrikelloa.
      Tiedoksesi.

    • Anonyymi

      Ei nainen halua olla mikään polkupyörän osa.
      Nainen haluaa istua hajareisin miehen kasvojen päälle, taivuttaa niskaansa taaksepäin silmät kiinni. Jos joku nainen sanoo ettei halua tuollaista, se valehtelee:)

      AsianVierestä

      • No nyt ollaan asian ytimessä.


      • Anonyymi

        Vanhojen ukkien horinaa.


    • Anonyymi

      On jo paljon osia ja niiden tekijöitä ilmoittautunut.

      Sitten kun (jos) abdtrakti sinkku-pyörä valmistuu laitamme sille hinnan tai pidämme palstalla huutokaupan. Ostaja saa printatun kuvan ja tekijöiden allekirjoitukset.

      Keräilyarvo tulee olemaan huikea.

    • Anonyymi

      Nopeasti kun lukaisin ketjua niin ei tuollaisella pyörällä jossa olisi useita kapuloita pinnojen välissä ja tyhjät kumit ajettaisi kyllä metriäkään. Etukorissa karvoja ja ryijy satulan päällä.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Pelkkä piirustus, abstrakti taideteos tuo pyörä, ei oikea.


      • Onnistuit ottamaan kaikkien toiveet huomioon 🤣


    • Tuossa olisi hyvän mallinen pyörän kuva minkä päälle piirtää, mutta punainen ympyrä tarkoittaa että ei polkupyörille.

      Jonkun tuollaisen kuvan päälle alkaa lisäilemään osia, sitten laittaa ne kuvat päällekäin jolloin muodostuu kokonainen pyörä.

      On tärkeää että kaikki piirtävät sitten saman kuvan päälle muuten se kokoaminen ei onnistu, eivätkä osat mene oikeisiin paikkoihin:

      Esimerkkikuva: https://image.shutterstock.com/image-vector/no-bicycle-sign-260nw-552830773.jpg

      Siis kaikki voisivat piirtää omina aikoinaan sen täsmälleen saman kuvan päälle oman osansa. Ja se kuva EI OLE ole tuo esimerkkikuva.

    • Mä en ainakaan haluiais olla mikään fillarin osa. En miesten- enkä naistenpyörän.

      • GameChanger

        Empä minäkään, mutta jotkut haluavat, annettakoon heille siihen tilaisuus :)


      • GameChanger kirjoitti:

        Empä minäkään, mutta jotkut haluavat, annettakoon heille siihen tilaisuus :)

        Toki.
        Jotkut haluavat mitä ihmeellisimpiä asioita, mutta se nyt on heidän oma asiansa jolleivat häiritse tai vahingoita muita.


    • Harvoin edes näkee miehillä fillarissa etukoria.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe