Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Satisfyerpro
profiilit
Satisfyerpro
Satisfyerpro
Vapaa kuvaus
Monenlaista seksiä haussa. Erittäin määrätietoinen..
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+siksipä+täällä+huhuilen,+kun+ei+ole+osunut+toistaiseksi+kuin+yksi+kohdalle..+Josko+joskus+vielä+toinenkin..
05.12.2019 20:15
Ja+vielä+jatkoa..+Kyllä+nyt+kurkku+tai+wc-paperin+hylsyn+paksuinen+pitää+sisään+mennä,+kun+kullinikin+on+sen+vahvuinen..
05.12.2019 17:57
Kuten+aloituksessa+sanoin,+niin+sellainen+jolle+ison+miehen+iso+nyrkki+solahtaa+sisälle.+Joskus+olen+sen+kokenut+ja+uudelleen+tekisi+mieli..
05.12.2019 13:27
Tällä+hetkellä+ykkösfantasia+olisi+löytää+muutama+subtyttö,+joiden+kanssa+saisi+sitten+leikkiä+oikein+ajan+kanssa..+Tarkoitan+siis+sellaisia+päiväkausia+kestäviä+sessioita..
Laittaisin+heidät+kilpailemaan+suosiostani+(voi+kuinka+alistavia+kilpailuja+minulla+olisikaan+mielessäni)+ja+voittaja+saisi+toimia+apurinani+mitä+nöyryyttävimmissä+leikeissä.+Alistettavia+"raiskaisin"+aina+leikkien+lomassa,+avustajaa+rakastelisin+hellästi..+Kunnes+hän+häviäisi+ja+joutuisi+kokemaan+saman+nöyryytyksen+minkä+on+tehnyt+toisille,+vielä+hiukan+julmemmin..
25.11.2019 12:53
No+kai+nyt+täälläkin+tuon+verran+kyvykkäitä+miehiä+löytyy.+Missä+päin?
01.10.2019 16:01
Vieläkös+täällä+joku+tarvitsisi+kestävää+miestä???+Täällä+on+ukkomies+joka+on+luvan+kanssa+liikkeellä,+kun+vaimon+pimppi+on+jo+kolmen+vartin+jälkeen+liian+hellä..
01.10.2019 15:56
Nainen+mun+makuunhan+siellä+vaikuttaisi+olevan..
Tykkään+todellakin+rajusta+seksistä,+ottaa+naisen+ja+näyttää+nussimalla+kuka+käskee..
01.10.2019 13:37
Ja+pistetäänpä+tää+profiilikin+näkyviin+jos+mulla+oikein+uskomaton+tuuri+kävisi;)
27.09.2019 11:55
1 / 1