Numball
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 345 kommenttia
- Hienoa kuulla että olet pärjännyt Thaimaassa, itse muutin 11 -12 vuotta sitten minulla on passissa joka on jo kolmas edelleenkin ensimmäinen viisumi joka on avioliitto, sellainen...
Ennenkuin olin 50 hain avioliittojatkoa, kun täytin 50 muutin sen eläkeviisumiin, jos pitää käydä thaimaan ulkopuolella hain immigrationista, paluuluvan, 1000 paateroa...
extension on stay maksaa haettuna 1900 paateroa... en ole koskaan joutunut juoksemaan visarunneja mihinkään...
Eli siis alle 50 vuotiaana, ano avioliiton pohjalta extension of stay, kun yli eläke. - Totta ei minullakaan ole ollut mitään ongelmia, ollut extension of stay from kindom, sen enempää kuin viisumin kanssa., tiedätkö olen vielä liikeellä vuonna 2008 myönnetyllä viisumilla, vaikka olen poistunut thaimaasta ainakin kuusi kertaa vuosien aikana, miten se on mahdollista, että minun ei ole tarvinnut anoa koskaan uutta viisumia, vaikka aikaa on mennyt yli 10 vuotta, ja huomaa että olen ollut vuonna 2008 alle 50 vuotias.
- Kerrot vaan sitten rohkeasti palstalla minkä noista vaihtoehdoista valitsit, jos ole yli 50 vuotias o-a tai o-x vaihtoehtoja... tuo ed ei enään oikein toimi, kun sinulla pitää olla alempi korkeakoulu tutkinto takana, että saat opettaa englantia keskiasteella, tai ylempi korkea koulututkinto että pääset opettamaan eng yliopistoon, se että itse opiskelet Thaita jossain yksityiskoulussa et ole oikeutettu maassaoloon kovinkaan pitkälti, kun sinun pitää todistaa että etenet opiskelussasi joka kolmen kuukauden välien, eikä mihinkään palstalla vaikuttavien hemmojen ammattitaito riitä työlupaan.
- http://www.thaiembassy.org/helsinki/en/services/1937/26841-Non-Immigrant-Visa.html
Etsit vain itsellesi sopivan tavan muuttaa thaimaahan, helppoa kuin heinänteko. - Rohkasti+vaan+yhteys+Thaimaan+Suomessa+olevaan+suurlähetystöön,+ja+pyytää+heitä+arvioimaan+mitkä+on+mahdollisuutesi+osallistua+pitkäaikaiseen+thaimaan+matkailuun,+yli+50+%+matka+tyssää+jo+alkumetreille,+onhan+Thaimaa,+maailmassa+yksi+tarkemmin+ulkomaalaisia+tarkaileva+maa..