Numball
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 345 kommenttia
- Kun lukuisa joukko pattayaan rakastuneita on kertonut olevansa kiinnostunut mielipiteistäni maataloudesta, olen sitä mieltä että elävät liikaa maataloustuilla, ihan kuin pattayaan rakastunut elää sosiaalituilla, kaikenlaiset tuet vaurioittavat kilpailua, ja saavat tukea saavat eriarvoiseen asemaan kun verrataan sellaiseen joka ei niitä saa.
Yksi suurimmista tukien saajasta on Björn Wahlroos, joka varmasti tulisi toimeen ilman valtion maksamia avustuksia, tämä on jopa törkeää verovarojen haaskausta, ei ole mitenkään poikkeuksellista että varakkaimmalla prosentilla on kaikilla maatila, mikähän lienee siihenkin syynä. - Tietenkin on, ei se kelakortti mihinkään mystisestä katoa kun poistut Suomesta, kelan kansan ja takuueläkkeellä, et varmasti asustele Thaimaassa 10 vuotta, katsos kun kelan eläkkeet maksetaan vain Suomeen, minun eläkkeet Thaimaahan, ja kun olet ollut eu talousalueelta 12 kk menetät oikeutesi kelan tukiin, joten eläkkeeni tulee työeläkeyhtiöstä, tiedätkö mikä se on, sen saadakseen pitää olla töissä, ei auta kuntouttava työtoiminta, joka kuuluu sinun arkipäivään.
Miten sinun asumisolosuhteet, kunnan vuokra-asunto vai hoitopaikka kunnan palvelutalossa, vai miten... tiestysti sinulla on 400m2 keskellä Helsinkiä, manskulla. - Mistä olet keksinyt että tilat eivät voi myydä suoraan kuluttajille, varmasti voivat... mikä laki sitä rajoittaa, erittäin hyvällä tutulla on omenatila paraisilla, siinä menee omenoita ja muita viljelystuotteita suoraan myyntiin, jopa tilan viiniä voi ostaa mukaan, tai tästä en ole enää varma kun se oli ainakin katkolla jokin aika sitten, mutta voi olla että nyt toimii, ettei pullon tarvitse kiertää alkon kautta, ainakin viiniä voivat myydä alueella olevasta ravintolasta.
- Olet ollut monta kertaa sitä mieltä, kertaakaan et ole ollut oikeassa, mitens tuo tyhmyys sinuun on noin syvällä pesiytynyt, edelleenkään thaimaassa ei ole sosiaalitoimistoa eikä kelaa, joten itse pitää huolehtia itsestään, pystytkö sinä siihen, vai oletko kela avusteinen.
- Turha tästä on väitellä, totuus löytyy kirjallisesta viitteestä minkä mainitsin toisaalla, tässä ketjussa.
- Jep juuri noin teet katsot asiaa vaan omasta näkökulmasta, minä en biisin syntyhistoria löytyy Juicesta kertovasta kirjasta, missä hän on itse kertonut, mutta niinkuin jos prosut on sydäntä lähellä lapinkesäkin kuulostaa tälläisen korvissa että siinä kerrotaan prostituutiosta..
Tuo lause on jopa tragikoominen "Laulu kertoo siitä kuinka ihmiset tuomitsee rakkauden ammattilaiset ja haukkuvat näitä, vaikka nämä on rakkauden asialla."; prosut eivät varmasti ole rakkauden asialla, jos niin väität et tiedä edes mitä rakkaus tarkalleen ottaen on, ja jos sinun ikäinen mies ei tiedä otan osaa. - Minä en ole anteeksi pyydellyt, en näe sillä tarvetta en ole ketään loukannut, sinun 2010 on syytäkin pyytää anteeksi ja miettiä mitä kirjoitat, sinun ikäisesi ei pitäisi enää kirjoitella kakkavaipoista, olla jo sen verran kokenut että tietää mihin tuollainen tie johtaa, en ole ottanut kantaa perheeseesi muutakuin toteamalla että ne kuvat jotka tänne ole lapsista aijannut eivät ole korealaisen näköisiä, mutta tosin eivät kyllä sinunkaan. Vaimoosi en ole ottanut kantaa missään muodossa, paitsi kerran mielestäni tänne aijaamasi vaimosi kuvat eivät ole samasta naisesta, jos näistä haluat anteeksipyynnöön, niin saat, mutta ei anteeksipyyntö muuta mielipiteitäni mihinkään suuntaan.
Kaikki miehet joutuvat tekemään töitä silloin kun lapset on pieniä, ei sitä tarvitse anteeksi keneltäkään pyydellä ei edes lapsiltasi, miehen tehtävä on pitää huolta perheestään, ja valitettavasti se tuppaa viemään aikaa, urakalla, eikä ainakaan kantaa huonoa omaatuntoa.
Voisit kyllä uskoa jo pikku hiljaa MINÄ EN OLE SENSSU, enkä vastaa missään muodossa hänen kirjoituksista, enkä edes ota kantaa hänen kirjoituksiinsa, ne eivät minua häiritse, on hän siellä missä kertoo tai ei, sekään ei ole minun ongelma millään muotoa. - Kiitos kun taas esiinnyt minuna, syö poika lääkkeesi tai ota yhteyttä hoitohenkilökuntaan, pyydä vaikka tupakka että rauhoitut, resupeppu.
- Ei hyvälle vaikuta. Thailand reports again record high of 11,784 new COVID-19 cases
- Ei hyvälle vaikuta, Thailand reports again record high of 11,784 new COVID-19 cases
- Pattaya total lockdown, ulkonaliikkumiskielto, pattaya dead
- Pattaya lockdown total...
- Taasko sait päähäsi esiintyä minuna, anna mennä jos jos helpottaa, olosi suomen kesäisessä savossa.
- Ei loppunut mutta kiinnostukseni sinuun ja kaltaisiisi alkaa olla finaalissa, kyllä suomeen hulluja mahtuu, morsiamineen.
- Poju, älä käytä minun tunnusta noissa sinun fantasioissasi, reppana.
- varsinaisesti tuo pizza company ei ole pikku firma, hienoa että tulet toimeen vaimosi kanssa ainakin vielä katsotaan viiden vuoden päästä, onko siirtänyt sinut pois lastansa joiden isä sinä et ole.
By NumBall HHN 60v. The Original, not fail copy
Ps, en ole koskaan käynyt italiassa, lähimaissa kylläkin - varsinaisesti tuo pizza company ei ole pikku firma, hienoa että tulet toimeen vaimosi kanssa ainakin vielä katsotaan viiden vuoden päästä, onko siirtänyt sinut pois lastansa joiden isä sinä et ole.
By NumBall HHN 60v. The Original, not fail copy
Ps, en ole koskaan käynnyt italiassa, lähimaissa kylläkin - Kyllä on kaikki hyvin, kiitos kysymästä, hieman liian lämmintä minun makuuni, ollut tässä muutama päivä, joten en viitsi kotona maleksia paljonkaan, kun pitäisi istua tuossa ilmastointi laitteen vieressä koko ajan, nyt on paras aika uida meressä... lämpöä on 34-38 päivällä, korona tilanne kanssa pahenee koko ajan, nyt on jo yli 5000 tartuntaa päivässä kuoleman tapauksia kolmessa päivässä sadan pintaan.
By NumBall HHN 60v. - Niinhän sinäkin teet ja vielä sairaaseen aikaan, joku hoitaja toi puurolautasen.
- Kyllä sinä olet petteri pienellä p:llä, suomen savosta, kateus ja katkeruus on kauhea sairaus.
By NumBall HHN 60v.