Isotumma

Eronnut 1970 syntynyt mies pk-seudulta. 195 cm pitkä ja 110 kg leveä. Harrastuksena urheilu, musiikki, lukeminen ja parisuhdepalstojen lukeminen ja kommentoiminen.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 164 kommenttia
- Kyllä kaikki varoitusmerkit ovat ilmassa.
Minäkin sanoisin, että älä muuta yhteen. Jos päätät muuttaa, niin älä ainakaan anna asuntoasi pois.
Tuo naisesi käytös on naisissa valitettavan yleistä ja sitä minä juuri kammoksun.
"Hän vain on niin ekspressiivinen, että sylkee silmille vaikka mitä, vaikka sitten myöhemmin pyytääkin anteeksi kun olen lähtenyt taas kotiini). Yöunet siinä minulla tosin yleensä menee sitten."
Tuota naisten huonoa käytöstä monet kuvailevat tempperamenttiseksi, vaikka se vaan oikeasti on vain huonoa käytöstä. Luultavasti anteeksipyynnöt loppuisivat sitten kun sinulla ei ole enää paikkaa mihin lähdet
"Olettaisin, että sitten pitäisi luopua omista harrastuksista ja osasta treenejäkin, joita hän kritisoi jatkuvasti turhiksi. Pitäisi istua "juttelemassa" ja katsomassa televisiota (en yleensä siedä televisiota). Ja tuoda rahaa taloon. "
Hyvin todennäköistä. Älä missään tapauksessa alistu vaatimuksiin harrastuksistasi luopumisesta.
" Äiti kuitenkin pitää tiukasti määräysvallan lapsen asioissa itsellään, ja epäilenpä, että jos muuttaisimme yhteen, minulla ei edelleenkään olisi lainkaan sananvaltaa lapsen kasvatukseen. ”Se on minun lapseni ja minä päätän!” olisi varmaankin vastaus niin kuin ennenkin."
Tyypillinen lause deitti-ilmoituksissa on, että "en etsi lapselleni isää". Noin karrikoiden se yleensä tarkoittaa, että sinulla ei ole määräysvaltaa lapseeni, mutta hänen kulujaan joudut maksamaan.
No tällaisia pariskuntia on suomessa paljon:
"Nykymies kunnioittaa tavallisesti tasa-arvoa ja pyrkii olemaan mukava, muttei välttämättä osaa pitää puoliaan. Miehen alistuminen taas voi johtaa siihen, että nainen ei enää kunnioita tätä.
Psykologi Tony Dunderfeltin mielestä nyky-yhteiskunnasta puuttuvatkin positiivisella tavalla maskuliinisen miehen mallit. Hän jäsentää tilannetta jaottelemalla nykymiehet kolmeen luokkaan.
– Ykköstyypin mies on se perinteinen maansa ja talonsa puolustaja. Tekee raakaa työtä ja on tarpeen vaatiessa kova. Kakkostyypin mies on rakastava ja tasa-arvoa kannattava mies. Nyt tarvittaisiin kolmostyypin miestä, jossa yhdistyvät ykkös- ja kakkostyypin hyvät puolet, mutta on edelleen voimakkaan maskuliininen.
Hyviä miehen roolimalleja ei psykologin mukaan yhteiskunnassajuuri näe – ainakaan populaarikulttuurissa." - Nämä ovat ihan uskomattomia juttuja ja jotenkin liian absurdeja ollakseen totta. Olen varmaan elänyt liian suojatussa ymtäristössä ja minulla on ollut liikaa valinnanvaraa.
Mietin, että miksi joku haliuaa jatkaa valehtelijan, pettäjän, alkoholistin ja seksiaddiktin kanssa, kun tarjolla olisi tuhatmäärin ihan kunnollisiakin miehiä. - Olisiko nyt sitten aika ottaa seurustelut, eksklusiivisuudet yms puheeksi? Vai meinaatko kärsiä epätietoisuudessa pitkäänkin ja kysellä täällä asioista?
- 1. Tämä on äärimmäisen tärkeä. Jos olet Clooneyn näköinen, saat muussa tekstissä melkein kertoa olevasi sarjamurhaaja ja yhteydenottoja tulee.
2. Ok
3.- "kaikki on paljon helpompaa kun nainen ottaa sinuun ensin yhteyttä joko lähettämällä ns. flirtin tai viestin, tällöin hän osoittaa luonnollisesti että on sinusta kiinnostunut ja jos tämän jälkeen lähetät naiselle viestin, hän hyvin usein siihen myös vastaa"
Paitsi mitäs jos ei lähetä. Naiset tekevät reaalimaailmassakin äärimmäisen vähän aloitteita, saati sitten netissä, koska itse saavat satoja viestejä. Lisäksi kirjoitit kohdassa 2 "häneen kannattaa ehkä ottaa yhteyttä jos omaa kiinnostusta naista kohtaan on tarpeeksi"
4. Ok. Tosin en kehoittaisi tekemään mitään testejä ja pelaamaan pelejä. Karsit vain ulkopuolelle ne joiden kanssa juttu ei toimi. Älä ole epätoivoinen!
5. Ok.