Vapaa kuvaus

Eronnut 1970 syntynyt mies pk-seudulta. 195 cm pitkä ja 110 kg leveä. Harrastuksena urheilu, musiikki, lukeminen ja parisuhdepalstojen lukeminen ja kommentoiminen.

Aloituksia

5

Kommenttia

164

1. Kyllä+kaikki+varoitusmerkit+ovat+ilmassa.+Minäkin+sanoisin,+että+älä+muuta+yhteen.+Jos+päätät+muuttaa,+niin+älä+ainakaan+anna+asuntoasi+pois.Tuo+naisesi+käytös+on+naisissa+valitettavan+yleistä+ja+sitä+minä+juuri+kammoksun.++"Hän+vain+on+niin+ekspressiivinen,+että+sylkee+silmille+vaikka+mitä,+vaikka+sitten+myöhemmin+pyytääkin+anteeksi+kun+olen+lähtenyt+taas+kotiini).+Yöunet+siinä+minulla+tosin+yleensä+menee+sitten."Tuota+naisten+huonoa+käytöstä+monet+kuvailevat+tempperamenttiseksi,+vaikka+se+vaan+oikeasti+on++vain+huonoa+käytöstä.+Luultavasti+anteeksipyynnöt+loppuisivat+sitten+kun+sinulla+ei+ole+enää+paikkaa+mihin+lähdet"Olettaisin,+että+sitten+pitäisi+luopua+omista+harrastuksista+ja+osasta+treenejäkin,+joita+hän+kritisoi+jatkuvasti+turhiksi.+Pitäisi+istua+"juttelemassa"+ja+katsomassa+televisiota+(en+yleensä+siedä+televisiota).+Ja+tuoda+rahaa+taloon.+"Hyvin+todennäköistä.+Älä+missään+tapauksessa+alistu+vaatimuksiin+harrastuksistasi+luopumisesta."+Äiti+kuitenkin+pitää+tiukasti+määräysvallan+lapsen+asioissa+itsellään,+ja+epäilenpä,+että+jos+muuttaisimme+yhteen,+minulla+ei+edelleenkään+olisi+lainkaan+sananvaltaa+lapsen+kasvatukseen.+”Se+on+minun+lapseni+ja+minä+päätän!”+olisi+varmaankin+vastaus+niin+kuin+ennenkin."Tyypillinen+lause+deitti-ilmoituksissa+on,+että+"en+etsi+lapselleni+isää".+Noin+karrikoiden+se+yleensä+tarkoittaa,+että+sinulla+ei+ole+määräysvaltaa+lapseeni,+mutta+hänen+kulujaan+joudut+maksamaan.No+tällaisia+pariskuntia+on+suomessa+paljon:"Nykymies+kunnioittaa+tavallisesti+tasa-arvoa+ja+pyrkii+olemaan+mukava,+muttei+välttämättä+osaa+pitää+puoliaan.+Miehen+alistuminen+taas+voi+johtaa+siihen,+että+nainen+ei+enää+kunnioita+tätä.Psykologi+Tony+Dunderfeltin+mielestä+nyky-yhteiskunnasta+puuttuvatkin+positiivisella+tavalla+maskuliinisen+miehen+mallit.+Hän+jäsentää+tilannetta+jaottelemalla+nykymiehet+kolmeen+luokkaan.–+Ykköstyypin+mies+on+se+perinteinen+maansa+ja+talonsa+puolustaja.+Tekee+raakaa+työtä+ja+on+tarpeen+vaatiessa+kova.+Kakkostyypin+mies+on+rakastava+ja+tasa-arvoa+kannattava+mies.+Nyt+tarvittaisiin+kolmostyypin+miestä,+jossa+yhdistyvät+ykkös-+ja+kakkostyypin+hyvät+puolet,+mutta+on+edelleen+voimakkaan+maskuliininen.Hyviä+miehen+roolimalleja+ei+psykologin+mukaan+yhteiskunnassajuuri+näe+–+ainakaan+populaarikulttuurissa."