Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kreeta73
profiilit
Kreeta73
Kreeta73
Vapaa kuvaus
47 vuotias, seikkailunhakuinen rouva Pohjois-Karjalasta
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+ei+miehellä+olisi+fantasiat+siinä+kuin+naisillakin+joita+toteuttaa.
Itse+en+mahdollisuuksista+huolimatta+kykene++niitä+toteuttamaan
19.12.2019 13:37
Huh,+kyllä+otan+ensimmäisen+tehtäväni+vastaan+ja+suoritan+sen+vaaditulla+tavalla+viimeistään+perjantaina+klo.24.00+mennessä.
19.12.2019 12:46
Tosiaankin,+nämä+keskusteluthan+menevät+julkisiksi+täällä.
[email protected]
19.12.2019 12:23
Seksivälineitä+en+omista,+eihän+sellaiset+kuuluu+kahden+lapsen+aviovaimon+varastoon!
19.12.2019 12:06
Kuulostat+tiukalta+ja+vaativalta+mutta+kohtuudessa+pysyvältä+käskyttäjältä!
Luulen,+että+osaat+arvioida+rajani+ja+voinhan+sitten+tehtävän+annon+saatuani+aina+neuvotella+siitä.
Kyllä+se+olisi+varmasti+kiihoittavaa,+että+minun+kuuluu+toteuttaa+mieheni+kanssa+määräämäsi+asiat!
Tämä+kutkuttaa+jo+nyt+ihanasti+vatsanpohjasta,+että+huomaankin+10+tehtävän++jälkeen+olevani+koukussa+tähän+alistumisen+maailmaan!
Säännöt+ovat+minulle+selvät+mutta+todellakin+tämä+kävi+niin+äkkiä,+että+vieläkään+en+oikein+ehkä+tajua,+mihin+sitouduin+tuosta+vaan+suinpäin+kohti+tulta!!
19.12.2019 12:03
Kyllä+varmasti+kateus+toisen+rohkeudesta+ilmenee+juuri+tällaisena+nälvintänä+jota+täällä+esiintyy.
Minäkin+olen+kateellinen+siitä+mutta+ennemminkin+iloinen,+että+kaikki+ei+ole+niin+rojoitteinen+ja+arka+toteuttamaan+halujansa+vailla+ylipääsemättömiä+estoja.
19.12.2019 11:54
Väitätkö+minua+siis+itserakkaaksi?
19.12.2019 11:37
Kait+sitten+minä+olen+leikissä+mukana!
Alistuminen+on+aika+laaja+käsite+mutta+sellainen+rajojen+mittaaminen+teoin+olisi+ehkä+tässä+tehtävä+alistumisessa+se+tarkoitus.
Oikeastaan+kiihottavinta+olisi,+jos+vaikeuttaisit+seuraavaa+tehtävää+sitä+mukaa,+kunnes+ne+edellinen+on+suoritettu.
Ettei+tämä+jatkuisi+ikuisesti,+olisiko+ehkä+10+tehtävää,+jotka+sinun+olisi+lupa+minulta+kaikkiaan+vaatia?
Huomaa,+että+tämä+on+minulle+täysin+uusi+kokemus!!
19.12.2019 11:36
Oletpa+sinä+sympaattinen+ihminen!?
19.12.2019 11:18
Ohos!!+Tämä+tarjous+tuli+kyllä+yllättäen,+enkä+näin+äkisteen+osaa+sanoa+vielä+olisiko+minusta+todella+siihen.
Kommentoin+lähinnä+vain+siksi,+että+kiinnostusta+on+ja+sellaisesta+olen+fantasioinut+
Mutta+kun+nyt+annat+minulle+tilaisuuden+toteuttaa++fantasian,+niin+ehkä+minun+tulisi+nyt+käyttää+se+hyväkseni.
19.12.2019 11:16
Läheltä+seuranneena,+käy+vastaanottokeskuksissa+paljon+kaiken+ikäisiä+naisia+"vierailemassa"+mustien+miesten+ja+nuorukaisten+luona.
Naimisissa+oleviakin+ns.siveän+maineessa+olevia+rouviakin+nämä+miehet+saavat+siellä+tapailla.
Jokin+heissä+täytyy+kiehtoa+suomalaisia+naisia+koska+siellä+alituisesti+ramppaavat
19.12.2019 11:09
Olisipa+mieheni+kiinnostunut+sellaisesta.
Hän+saisi+valita,+kenet+haluaisi+minua...
Mutta+hän+on+niin+mustasukkainen,+että+suuttuu+pelkästään+siitä,+että+minua+katsellaan.
19.12.2019 10:49
Et+mielestäni+ole+sekaisin.
Uskallat+vain+rohkeasti+toteuttaa+halusi+josta+me+muut+jäämme+vain+haaveilemaan!
Uskon,+että+olet+takuulla+nauttinut+siitä+mutta+kävikö+sinulle+juuri+niin,+mitä+itse+pelkään,+että+moraalinen+katumus+ja+häpeä+on+vallannut+mielesi?
Mutta+jos+se+tieto+lohduttaa,+ettet+ole+todellakaan+ainoa+koiraansa+himoava+nainen+maailmassa.
19.12.2019 10:22
Kyllä+tuo+kuulostaisi+hyvinkin+kiihottavalta+mutta+nuo+kuvien+ottaminen+ja+lähettele+on+ainakin+näin+vielä+tuntemattomalle+miehelle+aika+riskialtista,+sillä+olen+myös+naimisissa+oleva+rva.
Itseasiassa+tuollainen+on+käynyt+mielessäni+fantasia+asteella+useinkin+mutta+ei+ole+tullut+toteutettua+koskaan.
19.12.2019 10:08
15 / 15