Olen 49 vuotias oikein kiva ja ystävällinen varattu mies, joka kuitenkin seksin alueella nauttii suuresti alistajan roolista. Kotona en saa toteuttaa itseäni, joten haluaisin kirjoitella siitä alistumisesta haaveilevan naisen kanssa, mitä kaikkea tekisimmekään ja kuinka nöyrästi minua tottelisitkaan siitä nauttien. Haaveilua voitaisiin tehostaa myös niin, että antaisin sinulle nöyryyttäviä ja tai kiihottavia tehtäviä, jotka raportoisit tänne tai sähköpostiin todisteineen (eli määräämäni kuva johonkin kuvapalveluun anonyymisti tai mun anonyymi sp). Tehtävillä olisi määräaika, jonka ylittymisestä tulisi todella nöyryyttävä tehtävä, jonka täyttö pitäisi myös todistaa. En täysin poissulje livesessioitakaan, mutta siihen sinun pitäisi jo pyytää minua itse. Alkoiko kiihottaa, uskallatko lähteä tähän varsin koukuttavaan leikkiin mukaan?
Muut miehet perustakoot omat ketjunsa, minä olen tämän ketjun ainoa Master, älkää siis yrittäkö tulla osingoille tähän, niin saatte kiihottavaa luettavaa.
Namukas Mestari
Alistamisesta haaveilevaa naista
20
<50
Vastaukset
Kyllä tuo kuulostaisi hyvinkin kiihottavalta mutta nuo kuvien ottaminen ja lähettele on ainakin näin vielä tuntemattomalle miehelle aika riskialtista, sillä olen myös naimisissa oleva rva.
Itseasiassa tuollainen on käynyt mielessäni fantasia asteella useinkin mutta ei ole tullut toteutettua koskaan.- Anonyymi
Mahtavaa jos kiinnostaa, kuvat ei tarvitse, enkä haluakaan niiden olevan sellasia, että niistä tunnistaa sinua. Vaan sopivan uniikki asento tai jotain muuta määräämääni mukaan, josta tiedän kuvien olevan itse otettuja ja sopii suorituksen todisteeksi. Ei ne kuvat ole itsetarkoitus, vaan vain todiste että homma hoidettu (osa tehtävää). Ei edes pakollinen osa tätä juttua, mutta teksisi molemmin puolin kiihottavammaksi touhun. Aletaanko siis leikkiin ja haluatko täällä vai anonyymi sp tilin kautta?
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa jos kiinnostaa, kuvat ei tarvitse, enkä haluakaan niiden olevan sellasia, että niistä tunnistaa sinua. Vaan sopivan uniikki asento tai jotain muuta määräämääni mukaan, josta tiedän kuvien olevan itse otettuja ja sopii suorituksen todisteeksi. Ei ne kuvat ole itsetarkoitus, vaan vain todiste että homma hoidettu (osa tehtävää). Ei edes pakollinen osa tätä juttua, mutta teksisi molemmin puolin kiihottavammaksi touhun. Aletaanko siis leikkiin ja haluatko täällä vai anonyymi sp tilin kautta?
Ohos!! Tämä tarjous tuli kyllä yllättäen, enkä näin äkisteen osaa sanoa vielä olisiko minusta todella siihen.
Kommentoin lähinnä vain siksi, että kiinnostusta on ja sellaisesta olen fantasioinut
Mutta kun nyt annat minulle tilaisuuden toteuttaa fantasian, niin ehkä minun tulisi nyt käyttää se hyväkseni.- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Ohos!! Tämä tarjous tuli kyllä yllättäen, enkä näin äkisteen osaa sanoa vielä olisiko minusta todella siihen.
Kommentoin lähinnä vain siksi, että kiinnostusta on ja sellaisesta olen fantasioinut
Mutta kun nyt annat minulle tilaisuuden toteuttaa fantasian, niin ehkä minun tulisi nyt käyttää se hyväkseni.Eli olet mukana leikissä, jos näinn niin eka tehtäväsi on hiukan avata millainen alistuminen livenä olisi sinun mieleesi? Siihen ei tarvita kuviakaan...
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet mukana leikissä, jos näinn niin eka tehtäväsi on hiukan avata millainen alistuminen livenä olisi sinun mieleesi? Siihen ei tarvita kuviakaan...
Kait sitten minä olen leikissä mukana!
Alistuminen on aika laaja käsite mutta sellainen rajojen mittaaminen teoin olisi ehkä tässä tehtävä alistumisessa se tarkoitus.
Oikeastaan kiihottavinta olisi, jos vaikeuttaisit seuraavaa tehtävää sitä mukaa, kunnes ne edellinen on suoritettu.
Ettei tämä jatkuisi ikuisesti, olisiko ehkä 10 tehtävää, jotka sinun olisi lupa minulta kaikkiaan vaatia?
Huomaa, että tämä on minulle täysin uusi kokemus!!- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Kait sitten minä olen leikissä mukana!
Alistuminen on aika laaja käsite mutta sellainen rajojen mittaaminen teoin olisi ehkä tässä tehtävä alistumisessa se tarkoitus.
Oikeastaan kiihottavinta olisi, jos vaikeuttaisit seuraavaa tehtävää sitä mukaa, kunnes ne edellinen on suoritettu.
Ettei tämä jatkuisi ikuisesti, olisiko ehkä 10 tehtävää, jotka sinun olisi lupa minulta kaikkiaan vaatia?
Huomaa, että tämä on minulle täysin uusi kokemus!!Aivan mahtavaa!
Nythän tässä alussa on hyvä sopia rajoista, myös siitä miten monta tehtävää (10 kuulostaa hyvälle, mutta luultavasti pyydät lisää niiden jälkeen, koska siinä ajassa ehtii jo koukuttua varsin tehokkaasti, jos vain osaan viedä sinua oikein) annan sinulle ja juu, kyllä tehtävät tulevat vaativammiksi sitä mukaa kun suorittelet. Perimmältään tarkoitus on koukuttaa sinut niin pitkälle, että lopulta huomaat houkuttelevasi minut livenä itseäsi alistamaan, minä pyrin olemaan siihen sinua houkuttelematta sen enempää täällä, kuin yksityisemmissäkään viesteissä.
Onko muita rajoja, joita haluat tuoda esille, ennen kuin annan ekan oikean tehtäväsi? Oletuksena tietysti tehtävät tulevat olemaan sellaisia, että huolella suoritettuna ne on mahdollista tehdä jäämättä kiinni julkisesti. Saattavat kuitenkin olla julkisellakin paikalla ainakin osittain ja jotta nöyryytyselementtiäkin saadaan mukaan, osa tulee vaatimaan pokkaakin suoritettaessa.
Jos tehtävä on mielestäsi täysin mahdoton, voit ennen tehtävän vastaanottamista neuvotella sisällöstä hieman ja harkintani mukaan joko muutan tehtävää tai en, mutta otettuasi tehtävän se on suoritettava ja raportoitava määräajassa tai tulee ikävämpi rangaistustehtävä. Eli ottaessasi tehtävän vastaan, otat samalla myös rangaistuksen mahdollisuuden. Rangaistuksen noudatta jättäminen ajoissa päättää koko touhun.
Kerro vielä mitä seksivälineitä omistat? Oletko valmis hankkimaan jotain uutta suht edullista? Saako tehtävään liittyä seksisuoritus haluamallani tavalla miehesi kanssa? Anonyymi kirjoitti:
Aivan mahtavaa!
Nythän tässä alussa on hyvä sopia rajoista, myös siitä miten monta tehtävää (10 kuulostaa hyvälle, mutta luultavasti pyydät lisää niiden jälkeen, koska siinä ajassa ehtii jo koukuttua varsin tehokkaasti, jos vain osaan viedä sinua oikein) annan sinulle ja juu, kyllä tehtävät tulevat vaativammiksi sitä mukaa kun suorittelet. Perimmältään tarkoitus on koukuttaa sinut niin pitkälle, että lopulta huomaat houkuttelevasi minut livenä itseäsi alistamaan, minä pyrin olemaan siihen sinua houkuttelematta sen enempää täällä, kuin yksityisemmissäkään viesteissä.
Onko muita rajoja, joita haluat tuoda esille, ennen kuin annan ekan oikean tehtäväsi? Oletuksena tietysti tehtävät tulevat olemaan sellaisia, että huolella suoritettuna ne on mahdollista tehdä jäämättä kiinni julkisesti. Saattavat kuitenkin olla julkisellakin paikalla ainakin osittain ja jotta nöyryytyselementtiäkin saadaan mukaan, osa tulee vaatimaan pokkaakin suoritettaessa.
Jos tehtävä on mielestäsi täysin mahdoton, voit ennen tehtävän vastaanottamista neuvotella sisällöstä hieman ja harkintani mukaan joko muutan tehtävää tai en, mutta otettuasi tehtävän se on suoritettava ja raportoitava määräajassa tai tulee ikävämpi rangaistustehtävä. Eli ottaessasi tehtävän vastaan, otat samalla myös rangaistuksen mahdollisuuden. Rangaistuksen noudatta jättäminen ajoissa päättää koko touhun.
Kerro vielä mitä seksivälineitä omistat? Oletko valmis hankkimaan jotain uutta suht edullista? Saako tehtävään liittyä seksisuoritus haluamallani tavalla miehesi kanssa?Kuulostat tiukalta ja vaativalta mutta kohtuudessa pysyvältä käskyttäjältä!
Luulen, että osaat arvioida rajani ja voinhan sitten tehtävän annon saatuani aina neuvotella siitä.
Kyllä se olisi varmasti kiihoittavaa, että minun kuuluu toteuttaa mieheni kanssa määräämäsi asiat!
Tämä kutkuttaa jo nyt ihanasti vatsanpohjasta, että huomaankin 10 tehtävän jälkeen olevani koukussa tähän alistumisen maailmaan!
Säännöt ovat minulle selvät mutta todellakin tämä kävi niin äkkiä, että vieläkään en oikein ehkä tajua, mihin sitouduin tuosta vaan suinpäin kohti tulta!!
- Anonyymi
Ellet halua täällä raportoida suorituksia tai julkaista anonyymisiti jollekin kuvanjakosaitille, pyydä sp osoitteeni niin voidaan jatkaa siellä kokonaan tai osittain...
Tosiaankin, nämä keskusteluthan menevät julkisiksi täällä.
S.posti osoitteeni on [email protected]
Seksivälineitä en omista, eihän sellaiset kuuluu kahden lapsen aviovaimon varastoon!
- Anonyymi
Kyllä meillä kuuluu useita eri välineitä kummallekin , vaikka lapsia on enemmänkin. No mutta se on meillä ja ymmärrän senkin jos miehesi takia et uskalla leluja hommata.
Mutta ei välineet ole pakollisia, eiköhän lähimarketistakin löydy jotain sovellettavaa...
Siinäpä on eka tehtäväsikin aihe. Mene lähimpään isompaan markettiin, osta sieltä kondomipaketti, paksuin hyllystä löytyvä kurkku ja liukastetta tuubi. Ei muita ostoksia. Jos jollakin kassalla on miesmyyjä, valitse hänen kassansa. Muista tarkkailla myyjän reaktioita ja paina mieleen omatkin tuntemuksesi. Kassalla ota vähintään 3s mittainen katsekontakti myyjään ja pidä pokkasi. Kun olet ostokset tehnyt, siirry lähimpään julkiseen WC tilaan, pue kurkulle kondomi ja liukasta se liukkarilla, masturboi ja liukastetulla kurkulla kunnes saat orgasmin (saat auttaa sormin klitaltasi, jos orkku ei muuten irtoa). Ota kännykällä kuva operaation jälkeen kurkusta lavuaarin päällä kondomi edelleen yllään ja kuvassa pitää näkyä vasemman kätesi pikkusormi pujotettuna hieman kondomin sisään. Raportoidessa toimitat kuvan ja oman kuvauksesi koko tehtävän suorituksesta ja mitkä fiilikset oli missäkin vaiheessa, sekä tietysti myyjän reaktio. Kotona piilota kondomipaketti ja liukkari sopivaan paikkaanTämä tehtävä on suoritettava ja raportoitava viimeistään huomisen perjantain aikana klo 24 mennessä. Rangaistuksen saat tietää, kun olet kertonut otatko ekan tehtäväsi vastaan.
Otatko siis ekan tehtäväsi vastaan? Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meillä kuuluu useita eri välineitä kummallekin , vaikka lapsia on enemmänkin. No mutta se on meillä ja ymmärrän senkin jos miehesi takia et uskalla leluja hommata.
Mutta ei välineet ole pakollisia, eiköhän lähimarketistakin löydy jotain sovellettavaa...
Siinäpä on eka tehtäväsikin aihe. Mene lähimpään isompaan markettiin, osta sieltä kondomipaketti, paksuin hyllystä löytyvä kurkku ja liukastetta tuubi. Ei muita ostoksia. Jos jollakin kassalla on miesmyyjä, valitse hänen kassansa. Muista tarkkailla myyjän reaktioita ja paina mieleen omatkin tuntemuksesi. Kassalla ota vähintään 3s mittainen katsekontakti myyjään ja pidä pokkasi. Kun olet ostokset tehnyt, siirry lähimpään julkiseen WC tilaan, pue kurkulle kondomi ja liukasta se liukkarilla, masturboi ja liukastetulla kurkulla kunnes saat orgasmin (saat auttaa sormin klitaltasi, jos orkku ei muuten irtoa). Ota kännykällä kuva operaation jälkeen kurkusta lavuaarin päällä kondomi edelleen yllään ja kuvassa pitää näkyä vasemman kätesi pikkusormi pujotettuna hieman kondomin sisään. Raportoidessa toimitat kuvan ja oman kuvauksesi koko tehtävän suorituksesta ja mitkä fiilikset oli missäkin vaiheessa, sekä tietysti myyjän reaktio. Kotona piilota kondomipaketti ja liukkari sopivaan paikkaanTämä tehtävä on suoritettava ja raportoitava viimeistään huomisen perjantain aikana klo 24 mennessä. Rangaistuksen saat tietää, kun olet kertonut otatko ekan tehtäväsi vastaan.
Otatko siis ekan tehtäväsi vastaan?Huh, kyllä otan ensimmäisen tehtäväni vastaan ja suoritan sen vaaditulla tavalla viimeistään perjantaina klo.24.00 mennessä.
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Huh, kyllä otan ensimmäisen tehtäväni vastaan ja suoritan sen vaaditulla tavalla viimeistään perjantaina klo.24.00 mennessä.
Seuraavana tehtävänä on esitellä se livenä naapurille.
Soita hänelle ja pyydä käymään katsomaan vaikka vuotavaa hanaa.
Tästä kun otat kuvan niin saat seuraavan tehtävän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavana tehtävänä on esitellä se livenä naapurille.
Soita hänelle ja pyydä käymään katsomaan vaikka vuotavaa hanaa.
Tästä kun otat kuvan niin saat seuraavan tehtävän.Äläpä häirikkö tule apajille. Seuraava tehtävä tulee kun tämä suoritettu, ekatehtävä ei sisällä rangaistusta
Namukas Mestari Anonyymi kirjoitti:
Äläpä häirikkö tule apajille. Seuraava tehtävä tulee kun tämä suoritettu, ekatehtävä ei sisällä rangaistusta
Namukas MestariJestas, ehdin jo säikähtää!!
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Huh, kyllä otan ensimmäisen tehtäväni vastaan ja suoritan sen vaaditulla tavalla viimeistään perjantaina klo.24.00 mennessä.
Raporttia odotellessa miten tehtävä etenee :)
Simo69 kirjoitti:
Saitko tehtävän tehtyä??
Pakko nyt sanoa ja myöntää että en saanut tehtävää suoritettua!
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Ehkä se olisi helpompi suorittaa luomumman ja lämpöisemmän kanssa. Semmoisen kanssa, mikä liukuu edes takas omin voimin...
Ja semmmoisen kanssa, mikä tuo liukastetta sormilla hitaasti etsien.
M50 - Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
En ole alkuperäinen tehtävänantaja, mutta tehtävänä voisi olla se, että saisin laueta rinnoillesi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311