veikkona
Olen 70v 184 85 bi mut nyt kyllä bottomina kotona tyttöilen haaveilen isosta kullista
myös ihanaa ois olla vanhemman naisen sissynä nuolemas vaikka miehen jälkeen asun sinkkuna
Vantaalla ja olla lutkana miehille tai s.orjana ja lesboilla toisten "siskojen kanssa"
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia14 aloitusta · 116 kommenttia
- Tykkäisin imeä sukkiskullia esim Hesas Laaksos tai muuallakin käy ihana
maistaa sit spermat jne illalla tai yölläkin käy! - Ketään ajalulla Hesas illalla yöllä esim Laaksos tai muualla? ois ihana imeä
tyttökullia!! - Ei kai ole synnynnäistä itse olin hetero ukm ja sit vanhempana olin top ja nyt siis
btm ja parasta seksiä on nyt kun olen saanut kalua peppuun ja imeä pääasia kai
on et nauttii ja antaa peppua jne - Hei asun Vantaalla ja olen Qruiseris nikillä transmummo et voi jatkaa sitä kautta
esim s.postilla!! - Hei 184 86 exukm ja olin top ja sit aina kuitenkin kiinostunut naisten asuista
alusasut jne ja potenssi heikkeni iän mukana mut sit totesin et bottomina
on ihanaa ja vielä parenpaa seksiä sit naiset on jäänyt hyvä niin eli kannattaa
miettiä aina vaihtoehtoja seksille ei iästä ole kiinne koskaan huomannut et aika yleistä
on et top sit btm kyllä kaikille löytyy jotain aina!! - Laitan mustan puolikorsetin sukat peruukki korkkarit sit vakimies tulee
naimaan saan aina siemenet sisään on parasta seksiä kunpa oisin tiennyt nuorena
niin oisin vaan tyttöilyt ollut lutkana jne mutta pitää nyt vaan nauttia !!!! - Hei vielä kun sais olla bottomina naisten alusasus vanhemmille top miehille
ja olla sissynä antaa peppua jne monta miestä kerralla !! - Kyllä pitää pitää on sitten trans tai ei ja rohkeesti vaan kauppoihin ostelee ja onhan
liikkeitäkin missä voi sovittaa ainakin Hesassa on S.Palmun liike nyt en tiedä
onko se vielä toiminnassa! - Onhan se kulli kaunis kun on sheivattu ja kun sitä imee niin nam!
- Sopii tietysti nam ois ja kun vielä pyöreä muutenkin nuolisin!!!!
- Hei minusta se tuntuu ihanalta kun kalu on todella kova ja fiilis kun saa spermalastin
nieluun on se todella makeeta ja onhan se terveellistäkin voisin vaikka joka päivä imeä - Kiitos tiedän olen joskus käynyt hyvä palvelu täytyy tarkistaa onko vielä toiminnassa
- Käytän stayuppeja korsettia korkkareita tykkäävät vaativat et aina ihanaa!
- Ihanaa!
- Kyllä se mies ois ihana vanhempi myös ihanaa ois olla naisen sissynä nuolla
ja katsoa kun hän saa kullia - ois ihanaa jos nainen käyttäisi olen bi