lasiainen ensin nokipalloja sit sumentunut toinen silmä voiko mitenkään enää parantua? ikäni 60v
Hei ei taida olla vanhempia top miehiä pks yli 60v olen hakenut mutta ehkä suurin osa kaapissa myös tiittejä ei vaan löydy keiden kanssa vois tyttöillä tai kivoja kimppoja varmasti on kai me ollaan niin arkoja ujoja ole…
Taidan olla ainoa vanhempi kun pukeutuu naisten asuihin ja homostelee ei ainakaan seuraa ole löytynyt vanhemmista miehistä tai ovatko kaikki vielä kaapissa??
ei taida olla top miehiä pks ollaanko kaikki bottomeita?
Olenkohan ainoa Suomessa joka pukeutuu ja on myös gay? tai sit suurin osa on kaapissa ukm jne itse sinkku pks
Hei olen 70v btm ja hakenut vanhempaa top seuraa pks mut taitaa olla niin ettei enää porukkalla seiso no itsellä sama juttu harmi kun vasta huomasin vanhempana et miesten välinen onkin ihananpaa varmaan en ole ainoa täs…
Oisko pks Top seuraa 70v bottomille tai mistä löytäisin? kimpatkin ois ihania ?
Missä Vantaan gay trans liikkuvat iltaisin autopaikkoja? missä sais imeä?
Ois kiva ajella ja tavata muitakin"tyttöjä" ajelulla iltasin Hesas tai jossain motareilla ehkä jotain sit tyttöjen kesken!
Otsikko jo kertoo kaiken kotona vaan käytän asuja ois vaan mukava tavata toisia samankaltaisia nyt tietysti koronaa on niin vaikka s.postia kautta vaihtaa ajatuksia kun joudumme olemaan karanteenissa tietysti vanhemmat …
Hei ei taida olla muita kuin minä vai ovatko kaikki kaapissa? mites oisko lesboja "ystävättäriksi" sais vähän vinkkejä jne
Noita 50-60 luvun on vaikeeta löytää vinkkejä kiitos
Ei taida muita olla Suomessa tai ovatko kaikki kaapissa? ois ihana löytää "ystävättäriä" myös luomunaisia
Misså olette te pks:n ihanat vanhemmat ladyt ? ois kiva tavata