Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. "-repent-"+repent+(suomeksi)katua+(v:+to+feel+sorrow+or+regret+for+what+one+has+done+or+omitted+to+do++/++to+feel+sorry+for,+to+regret)kääntyä+(v:+theology:+to+be+sorry+for+sin+as+morally+evil,+and+to+seek+forgiveness)tehdä+parannus+(v:+theology:+to+be+sorry+for+sin+as+morally+evil,+and+to+seek+forgiveness)surra+(v:+to+feel+pain+on+account+of,+to+remember+with+sorrow)kaduttaa+(v:+to+cause+to+have+sorrow+or+regret)surettaa+(v:+to+cause+to+have+sorrow+or+regret)"-repent-JesusisLord".+.+.Jeesus_valitsi_tekstin19.03.2017+20:38HERÄTYS+on+.+.+.KEHOITUS+PARANNUKSEN+TEKOON+ja+PARANNUS+on+PELASTUKSEN+ennakkoehto+!!!Johannes+Kastaja+SANOI:+"Tehkää+parannus,+sillä+taivasten+valtakunta+on+tullut+lähelle"+-+Matt.+3:2Jeesus+SANOI:"Tehkää+parannus,+sillä+taivasten+valtakunta+on+tullut+lähelle"+-+Matt.+4:17Pietari+SANOI:"Tehkää+parannus+ja+ottakoon+kukin+teistä+kasteen+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen+syntienne+anteeksisaamiseksi,+niin+te+saatte+Pyhän+Hengen+lahjan.+Sillä+teille+ja+teidän+lapsillenne+tämä+lupaus+on+annettu+ja+kaikille,+jotka+kaukana+ovat,+ketkä+ikinä+Herra,+meidän+Jumalamme,+kutsuu."+Ja+monilla+muillakin+sanoilla+hän+vakaasti+todisti;+ja+hän+kehoitti+heitä+sanoen:+"Antakaa+pelastaa+itsenne+tästä+nurjasta+sukupolvesta".+-+Apostolien+teot+2:+38-40Pietari+SANOI:"Tehkää+siis+parannus+ja+kääntykää,+että+teidän+syntinne+pyyhittäisiin+pois,+että+virvoituksen+ajat+tulisivat+Herran+kasvoista+ja+hän+lähettäisi+hänet,+joka+on+teille+edeltämäärätty,+Kristuksen+Jeesuksen.+Taivaan+piti+omistaman+hänet+niihin+aikoihin+asti,+jolloin+kaikki+jälleen+kohdallensa+asetetaan,+mistä+Jumala+on+ikiajoista+saakka+puhunut+pyhäin+profeettainsa+suun+kautta."-+Apostolien+teot+3:+19-21
  2. EI_TROLLI_vaan_TOTUUS23.02.2020+23:07KAIKKI+---+NE+---+JOTKA+OVAT+OSALLISTUNEET+KESKUSTELUIHIN+TUOLLA+.+.+.PELASTUSSANOMA+-+sivuston+yhteydessä+olevalla+---+KESKUSTELUPALSTALLA+.+.+..+.+.+OVAT+SYYLLISTYNEET+---+RIKKOMUKSIIN+---+Jarmon+KANSSA+!!!.+.+.Jumala+-+TIETÄÄ+-+TEIDÄN+KAIKKIEN+OSALLISUUDEN+.+.+.+määrän+-+ja+-+laadun+.+.+.+;)TOKI+on+käynyt+myösKIN+niin,+että+-+OSA+noista+-+ja+-+näistä+-+KIRJOITUKSISTA+ON+TUNKEUTUNUT+MYÖS+TÄNNE+-+Profetiat+PALSTALLE+.+.+.KENENKÄÄN+---+EI+TARVITSE+-+siis+-+TÄSTÄ+VIHASTUA+---+KOSKA+SAATTE+.+.+.KAIKKI+VARMASTI+-+mahdollisen+rangaistuksen+-+ANSIONNE+MUKAAN+.+.+.SILLÄ+.+.+.+Jumalan+TUOMIO+ON+---+AINA+---+OIKEUDENMUKAINEN+.+.+.+!Älkää+---+siis+---+lähtekö+---+nyt+---+muita+SYYTTELEMÄÄN+tai+tuomaroimaan..+.+..+.+.+TUOMITSET+silloin+-+ITSESI+---+kun+TUOMITSET+TOISET+.+.+.+!Roomalaiskirje+2:1,5+--->+Jumalan+tuomio+on+oikeudenmukainenSen+tähden+et+voi+mitenkään+puolustautua,+ihmisparka,+sinä+joka+tuomitset+muita,+kuka+sitten+oletkin.+Tuomitessasi+toisen+julistat+tuomion+myös+itsellesi,+koska+sinä,+toisen+tuomitsija,+teet+itse+samoja+tekoja.Mutta+sinä+olet+kova+etkä+sisimmässäsi+tahdo+kääntyä.+Näin+kartutat+vihaa,+ja+se+kohtaa+sinut+vihan+päivänä,+jolloin+Jumalan+oikeudenmukainen+tuomio+tulee+julki.+.+.+.Onneksi+minun+ei+tarvitse+-+ITSE+-+pohtia+kenenkään+syyllisyyttä+-+sillä+en+halua+sellaista+taakkaa+kannettavaksi+---+Jumala+on+-+siis+-+VASTUUSSA+PÄÄTÖKSISTÄNSÄ+.+.+.+;)Lukekaa+seuraavat+VIESTIT+-+huolellisesti+-+ja+-+tarkasti+-+ehkä+YMMÄRRÄTTE+.+.+.+;).+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  3. EI_TROLLI_vaan_TOTUUS22.02.2020+18:55Jarmo+Eklund+näyttelee+---+PELASTUNUTTA+---+vaikka+on+JUMALATON+!Jarmo+Eklund+-+ja+-+PELASTUSSANOMA+-+sivustoja+lisäksi+vielä+sivuston+yhteydessä+oleva+---+KESKUSTELUPALSTA+.+.+.+;).+.+.Jumalan+TOTUUS+---+Jarmo+Eklundin+---+EKSYTTÄVÄSTÄ+TOIMINNASTA+.+.+.◾Jarmo+Eklund+on+TEMPAUS+-+eksyttäjäsillä+---+TEMPAUSPÄIVÄMÄÄRÄ+-+ennustelu+---+ON+KIELLETTYÄsillä+---+TEMPAUS+-+harhaoppien+levittäminen+---+ON+KIELLETTYÄ◾Jarmo+Eklund+on+VÄÄRÄ+PROFEETTAsillä+---+VALHEPROFETIOIDEN+ennustaminen+---+ON+KIELLETTYÄsillä+---+VALHEPROFETIOIDEN+levittäminen+---+ON+KIELLETTYÄ◾Jarmo+Eklund+on+SODASSA+-+Jumalaa+-+VASTAANsillä+---+VALEHTELU+-+ja+-+PANETTELU+---+ON+SYNTIÄsillä+---+VÄÄRISTELEE+Raamattua+---+esittämällä+virheellisiä+tulkintojasillä+---+EI+TEE+PARANNUSTA+---+vaikka+toistuvasti+KEHOITETTUsillä+---+esittää+PELASTUNUTTA+---+vaikka+on+JUMALATON.+.+.Jarmo+Eklund+on+PANETELLUT+---+Jumalan+PROFEETTAA+eli+.+.+.+Jumalaa+.+.+.+!.+.+.Jumala+KYSYY+.+.+..+.+.+KAIKILTA+---+Jarmon+EKSYTYS+-+lahkoon+---+KUULUVILTA+.+.+..+.+.+Millä+tavalla+OLETTE+ojentaneet+-+Jarmoa+-+hänen+rikkomuksistaan+.+.+..+.+.+ELI+siis+---+Millä+tavalla+OLETTE+täyttäneet+.+.+.+Kristuksen+lain+.+.+.+?.+.+.+OLETTEKO+-+TE+siis+-+UMMISTANEET+SILMÄNNE+RIKKOMUKSILTA+?Jumala+SANOO+.+.+.+TEILLE+---+EKSYNEILLE+.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin28.04.2017+01:047.+Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää.+8.+Joka+lihaansa+kylvää,+se+lihasta+turmeluksen+niittää;+mutta+joka+Henkeen+kylvää,+se+Hengestä+iankaikkisen+elämän+niittää.+.+.+.+11.+Katsokaa,+kuinka+suurilla+kirjaimilla+minä+omakätisesti+teille+kirjoitan!+.+.+.Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.+2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+3.+Sillä+jos+joku+luulee+jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+pettää+itsensä.+4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;+5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.+6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.+7.+Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää.+8.+Joka+lihaansa+kylvää,+se+lihasta+turmeluksen+niittää;+mutta+joka+Henkeen+kylvää,+se+Hengestä+iankaikkisen+elämän+niittää.+9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.+10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.+11.+Katsokaa,+kuinka+suurilla+kirjaimilla+minä+omakätisesti+teille+kirjoitan!+.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  4. Jeesus_valitsi_tekstin+12.12.2016+19:06Rakas+Jarmo+!OLET+-+nyt+-+VAROITTAVA+esimerkkihenkilö+---+PENSEÄSTÄ+-+ja+-+VALEHTELIJASTA+/PANETTELIJASTA+!!!TÄSSÄ+---+SINUN+---+VAIHTOEHTOSI:------------------------------------------1.+TEET+PARANNUKSEN+---+PENSEYDESTÄ+-+ja+-+VALEHTELUSTA+!2+.+JOS+ET+TEE+PARANNUSTA+-+niin+-+OLET+Jumalalle+VASTENMIELINEN+ja+Jeesus+PÄÄSTÄÄ+sinusta+IRTI+--->+Jumala+OKSENTAA+SINUT+--->+OLET+JUMALATON+!!3.+SELITYKSEN+MAHDOLLISUUTTA+---+EI+ENÄÄ+ANNETA+---+koska+sinulta+EI+SELITYKSET+LOPU+-+ja+-+ENÄÄ+ET+VOI+MUUTELLA+PELASTUKSEN+EHTOJA+---+ITSELLESI+SOPIVAKSI+--->+Jumala+MÄÄRÄÄ+PELASTUTKO+---+ETKÄ+SINÄ+ITSE+!!!.+.+.+.+.+.+.+.OLEN+Jumalan+TAHTO+---+ilmoitan+Jumalan+TAHDON+.+.+.+.+.+.+ja+----+Jumalan+TAHTO+.+.+.+TOTEUTUU+.+.+.+!+.+.+.---+Kommentoi+---+JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.+.+.+.NÄIN+SANOO+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+.+.+.+.+.+.+JOKA+ON+---+MAAILMANKAIKKEUDEN+LUONUT+.+.+.+.+.+.+ja+---+Raamatun+KIRJOITTANUT+.+.+.+!..+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+Ainoa+Poika,+JEESUS+KRISTUS+on+JUMALA.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet..+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  5. ULKOKULLATUT+---+JÄÄVÄT+---+VIHAN+AIKAAN+.+.+.SITTEN+SAA+---+IHAILLA+---+ANTIKRISTUSTA+ja+läheltä+.+.+.+;)ja+-+SAATANA+---+TYKKÄÄ+SIITÄ+.+.+..+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+-+ja+-+Kristuksen+seurakunta+---+TEMMATAAN+.+.+.+;).+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+21.4.2017+12:00""Laitetaas+uusintana+tämä,+ettei+jää+epäselväksi""Rakas+!HILJAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa+.+.+.+!!!+ÄLÄ+.+.+.+INTÄ+-+ja+-+VÄITTELE+.+.+.+!!!.+.+.+KUN+---+Jumala+SANOO+.+.+..+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toinen+Tuleminen+on+.+.+.+KAKSIOSAINEN+.+.+.+;)+.+.+.+SIIS+-+Jeesus+Kristuksen+Toinen+Tuleminen+on+KAKSIOSAINEN+.+.+..+.+.+PELASTETTAVILLE+.+.+.+Seurakunnan+YLÖSOTTO+.+.+.+.+.+.+ja+MUILLE+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Kolmas+Tuleminen+.+.+.+;)+.+.+.+Evankeliumi+Matteuksen+mukaan+251.+"Silloin+on+taivasten+valtakunta+oleva+kymmenen+neitsyen+kaltainen,+jotka+ottivat+lamppunsa+ja+lähtivät+ylkää+vastaan.+2.+Mutta+viisi+heistä+oli+tyhmää+ja+viisi+ymmärtäväistä.+3.+Tyhmät+ottivat+lamppunsa,+mutta+eivät+ottaneet+öljyä+mukaansa.+4.+Mutta+ymmärtäväiset+ottivat+öljyä+astioihinsa+ynnä+lamppunsa.+5.+Yljän+viipyessä+tuli+heille+kaikille+uni,+ja+he+nukkuivat.+6.+Mutta+yösydännä+kuului+huuto:+'Katso,+ylkä+tulee!+Menkää+häntä+vastaan.'+7.+Silloin+kaikki+nämä+neitsyet+nousivat+ja+laittoivat+lamppunsa+kuntoon.+8.+Ja+tyhmät+sanoivat+ymmärtäväisille:+'Antakaa+meille+öljyänne,+sillä+meidän+lamppumme+sammuvat'.+9.+Mutta+ymmärtäväiset+vastasivat+ja+sanoivat:+'Emme+voi,+se+ei+riitä+meille+ja+teille.+Menkää+ennemmin+myyjäin+luo+ostamaan+itsellenne.'+10.+Mutta+heidän+lähdettyään+ostamaan+ylkä+tuli;+ja+ne,+jotka+olivat+valmiit,+menivät+hänen+kanssansa+häihin,+ja+ovi+suljettiin.+11.+Ja+myöhemmin+toisetkin+neitsyet+tulivat+ja+sanoivat:+'Herra,+Herra,+avaa+meille!'+12.+Mutta+hän+vastasi+ja+sanoi:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+minä+en+tunne+teitä'.+13.+Valvokaa+siis,+sillä+ette+tiedä+päivää+ettekä+hetkeä.+*****************************************************************+AHDISTUKSEN+AJAN+puolivälin+tienoilla+.+.+."Ja+kun+Karitsa+avasi+seitsemännen+sinetin,+tuli+taivaassa+äänettömyys,+jota+kesti+noin+puoli+hetkeä."+-+Johanneksen+ilmestys+8:1TUO+---+"äänettömyys,+jota+kesti+noin+puoli+hetkeä"+---+on+-+SE+-+HETKI+KUN+.+.+..+.+.+TAIVAASSA+PIDETÄÄN+-+jo+etukäteen+-+LYHYT+HILJAINEN+HETKI+.+.+.+.+.+.+ATOMISODAN+UHRIEN+MUISTOKSI+.+.+.+siis+SURUTILAISUUS+.+.+.+!+ALKAA+---+Jumalan+VIHAN+AIKA+---+jota+ennen+.+.+.SEURAKUNNAN+YLÖSOTTO+TAPAHTUU+--->+TOINEN+otetaan+.+.+.+TOINEN+jätetään.Uudestisyntyneet+Jumalan+Lapset+.+.+.+eli+---+PELASTETTAVAT+---+VIISAAT+NEITSYET+lähtevät+.+.+.+TYHMÄT+NEITSYET+jäävät+.+.+.+;)TYHMÄT+NEITSYET+jäävät+---+SIIS+---+Jumalan+VIHAN+AIKAAN+.+.+.+!!!TYHMÄT+NEITSYET:◾Ulkokullatut+NimiKristityt◾Langenneet+"VIISAAT+NEITSYET",+jotka+ovat+Ulkokullattuja+tai+Jumalattomia+*****************************************************************+LOPUN+AJAN+TAPAHTUMAT+---+AHDISTUKSEN+AIKA+-+ja+-Jumalan+VIHAN+AIKA+-------------------------------------------------------------------------------------------------------Jumala+SANOO+.+.+.+TULEVISTA+TAPAHTUMISTA+.+.+..+.+.+AIKAJÄRJESTYKSESSÄ+ASIAT+ETENEVÄT+SEURAAVASTI+.+.+.---*****+ENSIMMÄINEN+TODISTAMINEN+*****Aluksi+todistetaan+-+UUDEN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+OLEMASSA+OLO+ja+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TODEKSI.ME+Suomen+UUDESTISYNTYNEET+-+TODISTAMME+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+Jeesus+ja+opetuslapset+sekä+APOSTOLIT+-+TEKIVÄT+.+.+.+!NE+-+JOTKA+USKOVAT+-+tuon+todistuksen+--->+VIISAITA+=+UUDESTISYNTYNEITÄ+!+---MESSIAS+TULEE+-+Jeesus+Kristuksen+Toinen+Tuleminen+.+.+.+:)YLÖSOTTO+TAPAHTUU+--->+TOINEN+otetaan+.+.+.+TOINEN+jätetään.VIISAAT+lähtevät+.+.+.+TYHMÄT+jäävät+-+seuraamaan+TOISTA+TODISTUSTA.---*****+TOINEN+TODISTAMINEN+*****KAKSI+SÄKKIPUKUISTA+todistavat+-+VANHAN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+SANAA,+kuten+myös+ILMESTYSKIRJA+asian+kertoo.Elia+ja+Mooses+-+TODISTAVAT+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+HE+aikaisemmin+Raamatun+mukaan+-+TEKIVÄT+.+.+.+!
  6. Jeesus_valitsi_tekstin+Tahdotteko+tekin+ruveta+hänen+opetuslapsiksensa?-+Joh.+9:+27+--->+This+is+humor,+nimittäin!+.+.+.Johanneksen+evankeliumi+9+--->+Jeesus+Kristus+.+.+.+KUTSUU+SINUA+.+.+.+!Ja+ohi+kulkiessaan+hän+näki+miehen,+joka+syntymästään+saakka+oli+ollut+sokea.+Ja+hänen+opetuslapsensa+kysyivät+häneltä+sanoen:+"Rabbi,+kuka+teki+syntiä,+tämäkö+vai+hänen+vanhempansa,+että+hänen+piti+sokeana+syntymän?"+Jeesus+vastasi:+"Ei+tämä+tehnyt+syntiä+eivätkä+hänen+vanhempansa,+vaan+Jumalan+tekojen+piti+tuleman+hänessä+julki.+Niin+kauan+kuin+päivä+on,+tulee+meidän+tehdä+hänen+tekojansa,+joka+on+minut+lähettänyt;+tulee+yö,+jolloin+ei+kukaan+voi+työtä+tehdä.+Niin+kauan+kuin+minä+maailmassa+olen,+olen+minä+maailman+valkeus."+Tämän+sanottuaan+hän+sylki+maahan+ja+teki+syljestä+tahtaan+ja+siveli+tahtaan+hänen+silmilleen+ja+sanoi+hänelle:+"Mene+ja+peseydy+Siiloan+lammikossa"+-se+on+käännettynä:+lähetetty.+-Niin+hän+meni+ja+peseytyi+ja+palasi+näkevänä.+Silloin+naapurit+ja+ne,+jotka+ennen+olivat+nähneet+hänet+kerjääjänä,+sanoivat:+"Eikö+tämä+ole+se,+joka+istui+ja+kerjäsi?"+Toiset+sanoivat:+"Hän+se+on",+toiset+sanoivat:+"Ei+ole,+vaan+hän+on+hänen+näköisensä".+Hän+itse+sanoi:+"Minä+se+olen".+Niin+he+sanoivat+hänelle:+"Miten+sinun+silmäsi+ovat+auenneet?"+Hän+vastasi:+"Se+mies,+jota+kutsutaan+Jeesukseksi,+teki+tahtaan+ja+voiteli+minun+silmäni+ja+sanoi+minulle:+'Mene+ja+peseydy+Siiloan+lammikossa';+niin+minä+menin+ja+peseydyin+ja+sain+näköni".+He+sanoivat+hänelle:+"Missä+hän+on?"+Hän+vastasi:+"En+tiedä".+Niin+he+veivät+hänet,+joka+ennen+oli+ollut+sokea,+fariseusten+luo.+Ja+se+päivä,+jona+Jeesus+teki+tahtaan+ja+avasi+hänen+silmänsä,+oli+sapatti.+Niin+myöskin+fariseukset+kysyivät+häneltä,+miten+hän+oli+saanut+näkönsä.+Ja+hän+sanoi+heille:+"Hän+siveli+tahtaan+minun+silmilleni,+ja+minä+peseydyin,+ja+nyt+minä+näen".+Niin+muutamat+fariseuksista+sanoivat:+"Se+mies+ei+ole+Jumalasta,+koska+hän+ei+pidä+sapattia".+Toiset+sanoivat:+"Kuinka+voi+syntinen+ihminen+tehdä+senkaltaisia+tunnustekoja?"+Ja+he+olivat+keskenänsä+eri+mieltä.+Niin+he+taas+sanoivat+sokealle:+"Mitä+sinä+sanot+hänestä,+koskapa+hän+avasi+sinun+silmäsi?"+Ja+hän+sanoi:+"Hän+on+profeetta".+Mutta+juutalaiset+eivät+uskoneet+hänestä,+että+hän+oli+ollut+sokea+ja+saanut+näkönsä,+ennenkuin+kutsuivat+sen+näkönsä+saaneen+vanhemmat+ja+kysyivät+heiltä+sanoen:+"Onko+tämä+teidän+poikanne,+jonka+sanotte+sokeana+syntyneen?+Kuinka+hän+sitten+nyt+näkee?"+Hänen+vanhempansa+vastasivat+ja+sanoivat:+"Me+tiedämme,+että+tämä+on+meidän+poikamme+ja+että+hän+on+sokeana+syntynyt;+mutta+kuinka+hän+nyt+näkee,+emme+tiedä;+emme+myöskään+tiedä,+kuka+on+avannut+hänen+silmänsä.+Kysykää+häneltä;+hänellä+on+kyllin+ikää,+puhukoon+itse+puolestansa."+Näin+hänen+vanhempansa+sanoivat,+koska+pelkäsivät+juutalaisia.+Sillä+juutalaiset+olivat+jo+sopineet+keskenään,+että+se,+joka+tunnusti+hänet+Kristukseksi,+oli+erotettava+synagoogasta.+Sentähden+hänen+vanhempansa+sanoivat:+"Hänellä+on+kyllin+ikää,+kysykää+häneltä".+Niin+he+kutsuivat+toistamiseen+miehen,+joka+oli+ollut+sokea,+ja+sanoivat+hänelle:+"Anna+kunnia+Jumalalle;+me+tiedämme,+että+se+mies+on+syntinen".+Hän+vastasi:+"Onko+hän+syntinen,+sitä+en+tiedä;+sen+vain+tiedän,+että+minä,+joka+olin+sokea,+nyt+näen".+Niin+he+sanoivat+hänelle:+"Mitä+hän+sinulle+teki?+Miten+hän+avasi+sinun+silmäsi?"+27+Hän+vastasi+heille:+"Johan+minä+teille+sanoin,+ettekä+te+kuulleet.+Miksi+taas+tahdotte+sitä+kuulla?+Tahdotteko+tekin+ruveta+hänen+opetuslapsiksensa?"+Niin+he+herjasivat+häntä+ja+sanoivat:+"Sinä+olet+hänen+opetuslapsensa,+mutta+me+olemme+Mooseksen+opetuslapsia.+Me+tiedämme+Jumalan+puhuneen+Moosekselle,+mutta+mistä+tämä+on,+sitä+emme+tiedä."+Mies+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Sehän+tässä+on+ihmeellistä,+että+te+ette+tiedä,+mistä+hän+on,+ja+kuitenkin+hän+on+avannut+minun+silmäni.+Me+tiedämme,+ettei+Jumala+kuule+syntisiä;+vaan+joka+on+jumalaapelkääväinen+ja+tekee+hänen+tahtonsa,+sitä+hän+kuulee.+Ei+ole+maailman+alusta+kuultu,+että+kukaan+on+avannut+sokeana+syntyneen+silmät.+Jos+hän+ei+olisi+Jumalasta,+ei+hän+voisi+mitään+tehdä."+He+vastasivat+ja+sanoivat+hänelle:+"Sinä+olet+kokonaan+synneissä+syntynyt,+ja+sinä+tahdot+opettaa+meitä!"+Ja+he+ajoivat+hänet+ulos.+Ja+Jeesus+sai+kuulla+heidän+ajaneen+hänet+ulos;+ja+hänet+tavatessaan+hän+sanoi+hänelle:+"Uskotko+sinä+Jumalan+Poikaan?"+Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Herra,+kuka+hän+on,+että+minä+häneen+uskoisin?"+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Sinä+olet+hänet+nähnyt,+ja+hän+on+se,+joka+sinun+kanssasi+puhuu".+Niin+hän+sanoi:+"Herra,+minä+uskon";+ja+hän+kumartaen+rukoili+häntä.+Ja+Jeesus+sanoi:+"Tuomioksi+minä+olen+tullut+tähän+maailmaan,+että+ne,+jotka+eivät+näe,+näkisivät,+ja+ne,+jotka+näkevät,+tulisivat+sokeiksi".+Ja+muutamat+fariseukset,+jotka+olivat+siinä+häntä+lähellä,+kuulivat+tämän+ja+sanoivat+hänelle:+"Olemmeko+mekin+sokeat?"+Jeesus+sanoi+heille:+"Jos+te+olisitte+sokeat,+ei+teillä+olisi+syntiä;+mutta+nyt+te+sanotte:+'Me+näemme';+sentähden+teidän+syntinne+pysyy".
  7. VastauksetEI_TROLLI_vaan_TOTUUSEilen+22:01UUSIFariseukset+kuulustelevat+parantunutta+.+.+.ja+---+PARANTUNUT+VASTAA+.+.+.+Jumalan+KÄSKYSTÄ+.+.+.+;)"Johan+minä+teille+sanoin,+ettekä+te+kuulleet.+Miksi+taas+tahdotte+sitä+kuulla?+Tahdotteko+tekin+ruveta+hänen+opetuslapsiksensa?"-+Joh.+9:+27+--->+This+is+humor,+nimittäin!+.+.+.KUN+-+Jumala+-+ILMOITTI+-+että+.+.+..+.+.+Jumala,+Jeesus,+Johannes+Kastaja+Toinen+ja+Pyhä+Henki+.+.+..+.+.+sekä+uudestisyntyneet+Jumalan+Lapset+.+.+..+.+.+saapuvat+Profetiat+PALSTALLE+.+.+..+.+.+niin+---+puolet+TAPUTTI+-+ja+-+puolet+VITUTTI+.+.+.+!.+.+.+…………………………………………………………+.+.+..+.+.KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)Kaikille+annettiin+---+4+vuoden+ajan+---+tasapuolinen+mahdollisuus+-+tulla+mukaan+koulutukseen.+Jos+-+SE+-+ei+ollut+riittävän+pitkä+aika+---+kutsumuksen+heräämiseen,+niin+tuskin+sitä+"Pyhän+kosketusta"+nyt+enää+tällä+tavalla+syntyykään+.+.+..+.+.+vaan+siihen+tarvitaan+.+.+.+jonkin+sortin+IHME+.+.+.+;).+.+.KOHTA+TAPAHTUU+.+.+.+JAKO+--->+KAHTEEN+OSAAN+.+.+.+1.+Johanneksen+kirje+3:4-10+--->+Jumalan+lapset+--+Paholaisen+lapset.+.+."Ensimmäinen+ryhmä"+---+jatkaa+koulutuksessa+seurakuntana.◾Ensimmäinen+ryhmä.+Tämä+ryhmä+on+niin+kuin+Jesaja..+.+.Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,+kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!.+.+.MUUT+---+jäävät+seuraamaan+seurakunnan+toimintaa+ja+koulutusta+---+tai+poistuvat."Kuitenkin+he+katselevat+kauempaa,+toivoen+että+näkisivät+jotain+aitoa+Jumalan+armon+synnyttämää+todellisuutta."+-+Väisänen+Joona+"Tulkaamme+ristin+luo.+Siellä+ei+tarvitse+näytellä.+Kaikki+on+paljastettua+hänen+edessään.+Kaikki+kumpuaa+elävästä+suhteesta+sovittajan+eli+Jeesuksen+Kristuksen+kanssa.Tähän+suhteeseen+myös+sinua+kutsutaan.+"+-+Väisänen+Joona+Väisänen+Joona+-+RADION+HARTAUSTEKSTI+-+iltahartaus+03.11.2009https://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209#comment-100952216.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+2.5.2017+13:42jgfcjgj+kirjoitti:+Hallelujaaaa,+tätä+tämä+vielä+puuttuikin.+—+Kommentoi+—Aamen+.+.+.+Seurakunta+ALOITTAA+TÄÄLLÄ+-+Profetiat+PALSTALLA+-+TOIMINTANSA+.+.+.+:)Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,+kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!SIIS+---+SEN+MUKAAN+MENNÄÄN+---+MITÄ+Raamatussa+OHJEISTETAAN+.+.+.+?+.+.+.+Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.+2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+3.+Sillä+jos+joku+luulee+jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+pettää+itsensä.+4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;+5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.+6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.+9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.+10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.+16.+Ja+kaikille,+jotka+tämän+säännön+mukaan+vaeltavat,+kaikille+heille+rauha+ja+laupeus,+ja+Jumalan+Israelille!+17.+Älköön+tästedes+kukaan+minulle+vaivoja+tuottako;+sillä+minä+kannan+Jeesuksen+arvet+ruumiissani.+18.+Meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo+olkoon+teidän+henkenne+kanssa,+veljet.+Amen.
  8. Jeesus_valitsi_tekstin13.11.2016+18:10Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Jumala+on+ANTANUT+LUPAUKSEN+.+.+.+SAAT+KAIKKI+AVAIMET+.+.+.+;).............................................................+.+.+.+...........................................+.+.+.+********+LAINAUS+alkaa+.+.+.Kunnia-Herran-yksin+1.6.2016+5:00Asiaa.+Aloitukseen.+Niille,+joilla+vielä+ymmärrys+tallella,+eivät+juokse+harhojen+perässä.*+Maailmassa+on+yli+7+miljardia+ihmistä.*+Evankeliumia+on+julistettu+yli+2000+vuotta...*+Ilmestyskirjan+sanoman+on+ottanut+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+antamana+vastaan+Johannes,+joka+vankina+keisari+Domitianuksen+aikana+Patmos-saarella."+Perinteisesti+kirjan+kirjoitusajankohtana+on+pidetty+vuotta+96,+keisari+Domitianuksen+hallitusaikana.+Jotkut+sijoittavat+teoksen+varhaisempaan+aikaan,+vuosiin+68–69,+keisari+Neron+hallitusaikaan+tai+pian+sen+jälkeen.+Ne,+jotka+puhuvat+myöhäisemmän+kirjoitusajankohdan+puolesta,+vetoavat+kirkkoisä+Irenaeuksen+(kuoli+vuonna+185)+todistukseen,+joka+kertoo+saaneensa+tietoja+henkilöiltä,+jotka+ovat+tavanneet+Johanneksen+kasvoista+kasvoihin.+Hän+sanoo,+että+Ilmestyskirja+"nähtiin+ei+niin+kauan+sitten,+melkein+omana+aikanamme,+lähellä+Domitianuksen+hallituskauden+loppua".Toinen+todiste+myöhemmän+ajoituksen+puolesta+on+kirjan+sisäinen:+se+viittaa+suuriin+vainoihin,+jotka+kohdistuvat+vähäaasialaisiin+kristittyihin.+Tämä+sopii+paremmin+keisari+Domitianuksen+kuin+Neron+aikaan+(Neron+toimeenpanemat+vainot+sijoittuivat+Rooman+lähistölle,+kun+taas+Domitianuksen+vainot+toimeenpantiin+Vähässä-Aasiassa).+Myös+Eusebiuksen+mukaan+Domitianus+aloitti+kirjassa+kuvatut+vainot.+Jotkut+tutkijat+kuitenkin+kiistävät,+että+kirja+sijoittuisi+käynnissä+olevien+vainojen+aikaan,+ja+ovat+myös+epäilleet+suurimittaisia+vainoja+Domitianuksen+aikana,+sillä+niistä+ei+ole+mitään+tietoja+ennen+Eusebiusta."NYT?Jumalan_henkäys+nimisen+kirjoittajan+mukaan+nyt+olisi+tulossa+vuosituhansien+IHME,+täällä+Suomi24-profetipalstalla,+näin:+(lainaus)______________________________________________________________Jumalan_henkäys31.5.2016+15:57Jumala+on+LUVANNUT,+että+koko+ILMESTYSKIRJA+käydään+läpi+TÄÄLLÄ+Profetiat+PALSTALLA,+eli+ENSIMMÄISTÄ+KERTAA+-+SE+-+kerrotaan+OIKEIN+salaamattomana+.+.+..+.+.+niin+kuin+-+Jumala+-+sen+HALUAA+ILMOITTAA+ja+KERTOA+.+.+.+!+________________________________________________________________________Ajatelkaa+te,+joilla+siis+vielä+ymmärrys+ja+logiikka+pelaa?+-+Miksi+Jumala+olisi+salannut+kaikilta+niiltä+ihmisiltä+Ilmestyskirjan+salaisuudet,+liki+2000+vuotta?-+Miksi+Jumala+hylkäisi+kaikki+muut+yli+7+miljardia+ihmistä,+ja...-+toisi+jonkin+Tärkeän+asian+S24-profetiapalstalla,+suomen+kielellä,+joka+on+yksi+maailman+pienimpiä+kieliä+-----+ja-+jättäisi+kaikki+muut+Pimentoon?No,+jokainen+normaliälyllä+ja+-+logiigalla+oleva+tajuaa,+ettei+Taivaan+Jumala+tällaisella+hassutusasialla+ole....Ja+kun+ei+ole!!+-+niin+kaikki+te+tolkuissanne+olevat+osaatte+hylätä+arvottomana+satuna+sen,+mitä+Jumalan_henkäys+koettaa+uskotella.+Suuruuden+harhat+ovat+pimentäneet+monia+ihmisiä,+uskoviakin,+jotka+unohtavat+että+JUMALA+on+Jumala,+ja+IHMINEN+on+vain+ihminen,+eikä+pidä+kuvitella+olevansa+"jumala"+!Jumala+ei+puhu+vastoin+Raamatun+Sanaa.+Pyhä+Henki+ei+ole+asialla+silloin,+kun+ruvetaaan+lisäämään+Raamatun+sanaan+OMAA+hömppää.+Mielikuvitusta,+illuusioita,+valhenäkyjä.Varokaa+repostelemasta+Jumalan+Sanaa,+Raamattua.Varokaa+leikkimästä+"jumalaa".Hän+valvoo+kunniaansa,+Hän+ei+jaa+kunninaansa.+Hänen+Majesteettiselle+istuimelle+ei+ihmisellä+ole+asiaa.+Jeesus+Kristus+-+Hän+istuu+Isän+oikealla+puolella+taivaissa,+ja+HÄnelle+on+annettu+Kaikki+valta!Autuas+se,+joka+kumartuu+Tämän+Majesteetin+edessä,+ja+tunnustaa+olevansa+ihminen,+armosta+pelastettu...+Golgatan+täytetyn+työn+tähden.+.+.+.+LAINAUS+loppuu+********.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!TÄHÄN+-+edelliseen+-+POHDINTAAN+.+.+.+.+.+.+ODOTAMME+-+NYT+---+Jumalan+VASTAUSTA+.+.+.+:)+.+.+.+.+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  9. Jumalan+MÄÄRÄÄMÄT+---+ASIAT+---+EIVÄT+MUUTU+.+.+.SEURAAVA+VIESTI+---+ON+---+YHÄ+VOIMASSA+.+.+.+;)Jeesus_valitsi_tekstin07.11.2016+16:40Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Jumala+on+ANTANUT+LUPAUKSEN+.+.+.+SAAT+KAIKKI+AVAIMET+.+.+.+;).............................................................+.+.+.+...........................................+.+.+.+Jumalan_henkäys+1.6.2016+13:41NYT?Jumalan_henkäys+nimisen+kirjoittajan+mukaan+nyt+olisi+tulossa+vuosituhansien+IHME,+täällä+Suomi24-profetipalstalla,+näin:+(lainaus)______________________________________________________________Jumalan_henkäys31.5.2016+15:57Jumala+on+LUVANNUT,+että+koko+ILMESTYSKIRJA+käydään+läpi+TÄÄLLÄ+Profetiat+PALSTALLA,+eli+ENSIMMÄISTÄ+KERTAA+-+SE+-+kerrotaan+OIKEIN+salaamattomana+.+.+..+.+.+niin+kuin+-+Jumala+-+sen+HALUAA+ILMOITTAA+ja+KERTOA+.+.+.+!+________________________________________________________________________""-+Miksi+Jumala+olisi+salannut+kaikilta+niiltä+ihmisiltä+Ilmestyskirjan+salaisuudet,+liki+2000+vuotta?""Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!Jumala+EI+SELITTELE+.+.+.+Vaan+TEKEE+ja+ANTAA+TAPAHTUA+.+.+.+.+.+.+silloin+-+KUN+-+Herra+ITSE+HALUAA+-+ja+-+Jumalan+Profeetta+.+.+..+.+.+ILMOITTAA+-+SEN+.+.+.+Mitä+Jumala+KÄSKEE+SANOA+.+.+.+:).+.+.VALMISTELEN+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!RAAMATUN+HENKILÖNÄ+.+.+.+Olen+Johannes+Kastaja+.+.+.+!Johannes+Kastajan+-+TEHTÄVÄNI+-+on+SAMA+kuin+RAAMATUSSA,+mutta+OLEN+ERI+HENKILÖ+-+siksi+-+SANON+EDELTÄJÄSTÄNI+.+.+.+***+Pyhä+Johannes+Kastaja+***+.+.+.+;).+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+.+.+.+.+.+.+.+.Johannes+Kastajan+-+tehtäväni+-+on+TODISTAA+.+.+..+.+.+JUMALAN+OLEMASSA+OLO..+.+.+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TOSIKSI..+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+..+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+ja+Suomen+Uudestisyntyneet+eli+"Pohjolan+Valo"+.+.+..+.+.+VOIVAT+TODISTAA+-+Jumalan+ja+Raamatun+TODEKSI+-+vasta+SITTEN+.+.+..+.+.+KUN+-+Jumala+-+on+KERTONUT+ILMESTYSKIRJAN+salaamattomana+.+.+..+.+.+Profeettansa+-+Johannes+Kastaja+Toisen+-+ILMOITTAMANA+.+.+.+!.+.+.+Pyhä+Henki+-+TODISTAA+-+Jumalan+Profeetan+SANOMAT+-+TODEKSI+.+.+..+.+.+KOSKA+---+Muuten+EI+TOTEUDU+.+.+.+Jumalan+ANTAMA+OHJE+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumalan+Lapset+-+TEKEVÄT+-+Jumalan+Tahdon+.+.+.+:)Pyhä+Henki+kertoo+---+Jumalan+Tahdon+.+.+.+;).+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.UUDESTISYNTYNEET+.+.+..+.+.+OVAT+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSESSA+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+tee+-+SIIS+-+mitään+IHMISEN+KÄSKYSTÄ+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+ole+-+SIKSI+-+EKSYTETTÄVISSÄ+eikä+HARHAAN+JOHDETTAVISSA+.+.+.+!.LUOTTAKAA+PELKÄSTÄÄN+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSEEN+.+.+.+!.NIIN+ON+JUMALA+SANONUT+.+.+.+SE+ON+HERRAN+TAHTO+.+.+.+!.RAKKAAT+LAPSENI+-+"älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN"1.+Johanneksen+kirje+3:7+ja+10+--->+Jumalan+lapset+-+TEKEVÄT+-+Jumalan+tahdon7+LAPSENI,+älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN.+Joka+TEKEE+Jumalan+TAHDON,+on+vanhurskas,+niin+kuin+Kristus+on+vanhurskas.10+Tästä+käy+ilmi,+ketkä+ovat+Jumalan,+ketkä+Paholaisen+lapsia:+SE,+JOKA+EI+TEE+Jumalan+TAHTOA,+ei+ole+Jumalasta,+ei+siis+myöskään+se,+joka+ei+rakasta+veljeään.****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  10. ILMESTYSKIRJA+---+EI+OLE+---+juuri+TÄLLÄ+HETKELLÄ++-+SE+-++ASIA+.+.+.JOTA+TÄÄLLÄ++---+Profetiat+PALSTALLA+---+KÄSITELLÄÄN+.+.+..+.+.ILMESTYSKIRJAA+---+SAA+-+ja+-+PITÄÄ+---+LUKEA+-+mutta+.+.+.SIITÄ+-+EI+-+TÄÄLLÄ+VÄITELLÄ++---+JUURI+NYT+.+.+.+:).+.+.ILMESTYSKIRJA+---+KÄSITELLÄÄN+---+KOKONAISUUTENA+.+.+.ASIAN+KÄSITTELY+---+ETENEE+---+Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+.+.+.+;)Jumalan+Tahdon+Mukainen+---+RATKAISU+ON+LOPULLINEN+---+eli+EKSYTYS+LOPPUU+PROFETIAT+PALSTALLA+-+ja+-+MYÖS+KAIKKIALLA+MUUALLAKIN+!PROFETIAT+PALSTA+on+-+Jumalan+-+KOULUTUS+KÄYTÖSSÄ,+joten+TÄÄLLÄ+asiat+etenevät+hitaasti,+mutta+KOSKA+Jumala+TOIMII+OIKEUDENMUKAISESTI+-+niin+-+KAIKELLA+ON+TARKOITUKSENSA.ENNAKKOILMOITUKSIA+---+TULEVASTA+---+ON+ANNETTU+!!!.+.+.Jumala+---+MÄÄRÄÄ+---+TÄÄLLÄ+---+Profetiat+PALSTALLA+.+.+.------------------------------------------------------------------------KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)NIIN+ON+JUMALA+SANONUT+.+.+.+SE+ON+HERRAN+TAHTO+.+.+.+!------------------------------------------------------------------------Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!------------------------------------------------------------------------JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!JOTEN+myöskään+RAAMATTU+.+.+.+EI+MÄÄRÄÄ+.+.+.+;)+Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN+.+.+.+!SAAT+KYLLÄ+TIETÄÄ+HETI+KUN+.+.+.+JUMALA+SANOO+MITEN+EDETÄÄN.*****************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  11. EI_TROLLI_vaan_TOTUUS23.02.2020+23:07KAIKKI+---+NE+---+JOTKA+OVAT+OSALLISTUNEET+KESKUSTELUIHIN+TUOLLA+.+.+.PELASTUSSANOMA+-+sivuston+yhteydessä+olevalla+---+KESKUSTELUPALSTALLA+.+.+..+.+.+OVAT+SYYLLISTYNEET+---+RIKKOMUKSIIN+---+Jarmon+KANSSA+!!!.+.+.Jumala+-+TIETÄÄ+-+TEIDÄN+KAIKKIEN+OSALLISUUDEN+.+.+.+määrän+-+ja+-+laadun+.+.+.+;)TOKI+on+käynyt+myösKIN+niin,+että+-+OSA+noista+-+ja+-+näistä+-+KIRJOITUKSISTA+ON+TUNKEUTUNUT+MYÖS+TÄNNE+-+Profetiat+PALSTALLE+.+.+.KENENKÄÄN+---+EI+TARVITSE+-+siis+-+TÄSTÄ+VIHASTUA+---+KOSKA+SAATTE+.+.+.KAIKKI+VARMASTI+-+mahdollisen+rangaistuksen+-+ANSIONNE+MUKAAN+.+.+.SILLÄ+.+.+.+Jumalan+TUOMIO+ON+---+AINA+---+OIKEUDENMUKAINEN+.+.+.+!Älkää+---+siis+---+lähtekö+---+nyt+---+muita+SYYTTELEMÄÄN+tai+tuomaroimaan..+.+..+.+.+TUOMITSET+silloin+-+ITSESI+---+kun+TUOMITSET+TOISET+.+.+.+!Roomalaiskirje+2:1,5+--->+Jumalan+tuomio+on+oikeudenmukainenSen+tähden+et+voi+mitenkään+puolustautua,+ihmisparka,+sinä+joka+tuomitset+muita,+kuka+sitten+oletkin.+Tuomitessasi+toisen+julistat+tuomion+myös+itsellesi,+koska+sinä,+toisen+tuomitsija,+teet+itse+samoja+tekoja.Mutta+sinä+olet+kova+etkä+sisimmässäsi+tahdo+kääntyä.+Näin+kartutat+vihaa,+ja+se+kohtaa+sinut+vihan+päivänä,+jolloin+Jumalan+oikeudenmukainen+tuomio+tulee+julki.+.+.+.Onneksi+minun+ei+tarvitse+-+ITSE+-+pohtia+kenenkään+syyllisyyttä+-+sillä+en+halua+sellaista+taakkaa+kannettavaksi+---+Jumala+on+-+siis+-+VASTUUSSA+PÄÄTÖKSISTÄNSÄ+.+.+.+;)Lukekaa+seuraavat+VIESTIT+-+huolellisesti+-+ja+-+tarkasti+-+ehkä+YMMÄRRÄTTE+.+.+.+;).+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  12. Fariseukset+kuulustelevat+parantunutta+.+.+.ja++---+PARANTUNUT+VASTAA+.+.+.+Jumalan+KÄSKYSTÄ+.+.+.+;)"Johan+minä+teille+sanoin,+ettekä+te+kuulleet.+Miksi+taas+tahdotte+sitä+kuulla?+Tahdotteko+tekin+ruveta+hänen+opetuslapsiksensa?"-+Joh.+9:+27+--->+This+is+humor,+nimittäin!+.+.+.KUN+-+Jumala+-+ILMOITTI+-+että+.+.+..+.+.+Jumala,+Jeesus,+Johannes+Kastaja+Toinen+ja+Pyhä+Henki+.+.+..+.+.+sekä+uudestisyntyneet+Jumalan+Lapset+.+.+..+.+.+saapuvat+Profetiat+PALSTALLE+.+.+..+.+.+niin+---+puolet+TAPUTTI+-+ja+-+puolet+VITUTTI+.+.+.+!.+.+.+…………………………………………………………+.+.+..+.+.KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)Kaikille+annettiin+---+4+vuoden+ajan+---+tasapuolinen+mahdollisuus+-+tulla+mukaan+koulutukseen.+Jos+-+SE+-+ei+ollut+riittävän+pitkä+aika+---+kutsumuksen+heräämiseen,+niin+tuskin+sitä+"Pyhän+kosketusta"+nyt+enää+tällä+tavalla+syntyykään+.+.+..+.+.+vaan+siihen+tarvitaan+.+.+.+jonkin+sortin+IHME+.+.+.+;).+.+.KOHTA+TAPAHTUU+.+.+.+JAKO+--->+KAHTEEN+OSAAN+.+.+.+1.+Johanneksen+kirje+3:4-10+--->+Jumalan+lapset+--+Paholaisen+lapset.+.+."Ensimmäinen+ryhmä"+---+jatkaa+koulutuksessa+seurakuntana.◾Ensimmäinen+ryhmä.+Tämä+ryhmä+on+niin+kuin+Jesaja..+.+.Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,+kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!.+.+.MUUT+---+jäävät+seuraamaan+seurakunnan+toimintaa+ja+koulutusta+---+tai+poistuvat."Kuitenkin+he+katselevat+kauempaa,+toivoen+että+näkisivät+jotain+aitoa+Jumalan+armon+synnyttämää+todellisuutta."+-+Väisänen+Joona+"Tulkaamme+ristin+luo.+Siellä+ei+tarvitse+näytellä.+Kaikki+on+paljastettua+hänen+edessään.+Kaikki+kumpuaa+elävästä+suhteesta+sovittajan+eli+Jeesuksen+Kristuksen+kanssa.Tähän+suhteeseen+myös+sinua+kutsutaan.+"+-+Väisänen+Joona+Väisänen+Joona+-+RADION+HARTAUSTEKSTI+-+iltahartaus+03.11.2009https://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209#comment-100952216.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+2.5.2017+13:42jgfcjgj+kirjoitti:+Hallelujaaaa,+tätä+tämä+vielä+puuttuikin.+—+Kommentoi+—Aamen+.+.+.+Seurakunta+ALOITTAA+TÄÄLLÄ+-+Profetiat+PALSTALLA+-+TOIMINTANSA+.+.+.+:)Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,+kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!SIIS+---+SEN+MUKAAN+MENNÄÄN+---+MITÄ+Raamatussa+OHJEISTETAAN+.+.+.+?+.+.+.+Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.+2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+3.+Sillä+jos+joku+luulee+jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+pettää+itsensä.+4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;+5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.+6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.+9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.+10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.+16.+Ja+kaikille,+jotka+tämän+säännön+mukaan+vaeltavat,+kaikille+heille+rauha+ja+laupeus,+ja+Jumalan+Israelille!+17.+Älköön+tästedes+kukaan+minulle+vaivoja+tuottako;+sillä+minä+kannan+Jeesuksen+arvet+ruumiissani.+18.+Meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo+olkoon+teidän+henkenne+kanssa,+veljet.+Amen.
  13. KAIKKI+---+NE+---+JOTKA+OVAT+OSALLISTUNEET+KESKUSTELUIHIN+TUOLLA+.+.+.PELASTUSSANOMA+-+sivuston+yhteydessä+olevalla+---+KESKUSTELUPALSTALLA+.+.+..+.+.+OVAT+SYYLLISTYNEET+---+RIKKOMUKSIIN+---+Jarmon+KANSSA+!!!.+.+.Jumala+-+TIETÄÄ+-+TEIDÄN+KAIKKIEN+OSALLISUUDEN+.+.+.+määrän+-+ja+-+laadun+.+.+.+;)TOKI++on+käynyt+myösKIN+niin,+että+-+OSA+noista+-+ja+-+näistä+-+KIRJOITUKSISTA+ON+TUNKEUTUNUT+MYÖS+TÄNNE+-+Profetiat+PALSTALLE+.+.+.KENENKÄÄN+---+EI+TARVITSE+-+siis+-+TÄSTÄ+VIHASTUA+---+KOSKA+SAATTE+.+.+.KAIKKI+VARMASTI+-+mahdollisen+rangaistuksen+-+ANSIONNE+MUKAAN+.+.+.SILLÄ+.+.+.+Jumalan+TUOMIO+ON+---+AINA+---+OIKEUDENMUKAINEN+.+.+.+!Älkää+---+siis+---+lähtekö+---+nyt+---+muita+SYYTTELEMÄÄN+tai+tuomaroimaan..+.+..+.+.+TUOMITSET+silloin+-+ITSESI+---+kun+TUOMITSET+TOISET+.+.+.+!Roomalaiskirje+2:1,5+--->+Jumalan+tuomio+on+oikeudenmukainenSen+tähden+et+voi+mitenkään+puolustautua,+ihmisparka,+sinä+joka+tuomitset+muita,+kuka+sitten+oletkin.+Tuomitessasi+toisen+julistat+tuomion+myös+itsellesi,+koska+sinä,+toisen+tuomitsija,+teet+itse+samoja+tekoja.Mutta+sinä+olet+kova+etkä+sisimmässäsi+tahdo+kääntyä.+Näin+kartutat+vihaa,+ja+se+kohtaa+sinut+vihan+päivänä,+jolloin+Jumalan+oikeudenmukainen+tuomio+tulee+julki.+.+.+.Onneksi+minun+ei+tarvitse+-+ITSE+-+pohtia+kenenkään+syyllisyyttä+-+sillä+en+halua+sellaista+taakkaa+kannettavaksi+---+Jumala+on+-+siis+-+VASTUUSSA+PÄÄTÖKSISTÄNSÄ+.+.+.+;)Lukekaa+seuraavat+VIESTIT+-+huolellisesti+-+ja+-+tarkasti+-+ehkä+YMMÄRRÄTTE+.+.+.+;)+.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  14. PUSKISTA+HUUTAJILLE+---+tulee+TUOMIO+!!!jokutyyppivantaalta+kirjoitti:+Ei_TOTUUS_vaan_TROLLI,+helvetti,+pahin+trolli+mitä+täällä+varmaan+ikinä+on+ollu.+---+Kommentoi+---EI_TROLLI_vaan_TOTUUS21.02.2020+23:45EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+kirjoitti:PUSKISTA+HUUTAJILLE+---+tulee+TUOMIO+!!!""On+tää+sit+sekasi,+tää+"EI+TOTUUS,+VAAN+TROLLI"+nimimerkki.""---------------------------------------------------------------------------------Minä+TOTUUS+---+Sinä+TROLLI+.+.+.+Saatanan+TROLLI+.+.+.+:(TOTUUS+---+TIETÄÄ+---+Kuka+sinä+olet+.+.+.+en+siis+kysy+-+sitä+-+minkä+TEDÄN+.+.+.+;).+.+.VAROITUS+-+ja+-+LUPAUS+---+Puskista+huuteleville+TROLLEILLE+.+.+.Jumala+---+TULEE+---+luoksesi+PENSAASEEN+.+.+.Mooses+---+NÄKI+---+Jumalan+-+PALAVASSA+PENSAASSA+.+.+.+;)1+Ja+Mooses+kaitsi+appensa+Jetron,+Midianin+papin,+lampaita.+Ja+kun+hän+kerran+ajoi+lampaita+erämaan+tuolle+puolen,+tuli+hän+Jumalan+vuoren,+Hoorebin,+juurelle.+2+Silloin+Herran+enkeli+ilmestyi+hänelle+tulen+liekissä+keskellä+orjantappurapensasta;+ja+hän+näki,+että+pensas+paloi+ilmitulessa,+mutta+pensas+ei+kuitenkaan+kulunut.+3+Niin+Mooses+sanoi:+"Minä+käyn+tuonne+ja+katson+tätä+suurta+näkyä,+miksi+ei+pensas+pala+poroksi".+4+Kun+Herra+näki+hänen+tulevan+katsomaan,+huusi+hän,+Jumala,+hänelle+pensaasta+ja+sanoi:+"Mooses,+Mooses!"+Hän+vastasi:+"Tässä+olen".+5+Hän+sanoi:+"Älä+tule+tänne!+Riisu+kengät+jalastasi,+sillä+paikka,+jossa+seisot,+on+pyhä+maa."+6+Ja+hän+sanoi+vielä:+"Minä+olen+sinun+isäsi+Jumala,+Aabrahamin+Jumala,+Iisakin+Jumala+ja+Jaakobin+Jumala".+Ja+Mooses+peitti+kasvonsa,+sillä+hän+pelkäsi+katsoa+Jumalaa.+-+2.+Mooseksen+kirja+3---+Kommentoi+---""TOTUUS+---+TIETÄÄ+---+Kuka+sinä+olet+.+.+.+en+siis+kysy+-+sitä+-+minkä+TEDÄN+.+.+.+;)""-----------------------------------------------------------------------------------Kysyin+-+Jumalalta+-+Miksi+KIRJOITIMME+--->+TEDÄN+?Vastaus+---+TEDÄN+=+Tiedän+Että+TIEDÄN+---+Jumalan+KAUTTA+.+.+.+;)MEIDÄN+---+Jumalan+PALVELIJOIDEN+-+ei+tarvitse+TIETÄÄ+kaikkea+.+.+.+tarvitsemaamme+tietoa+SAMANAIKAISESTI+.+.+.+vaan+.+.+..+.+.+Riittää+kun+saamme+-+SEN+TIEDON+-+Mitä+sillä+HETKELLÄ+tarvitsee+TIETÄÄ..+.+.+joten+siis+--->+Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan..+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!