Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. Jeesus+Kristus+.+.+.+KUTSUU+SINUA+.+.+.+!Hän+voi+uudistaa+elämäsi+ja+antaa+ilon+ja+rauhan.Jeesus_valitsi_tekstinTänään+17:58UUSI+(22.10.2020)Jeesus_valitsi_tekstin+kirjoitti:VANHA+(18.10.2020+15:15)Jeesus+Kristus+.+.+.+KUTSUU+SINUA+.+.+.+!Hän+voi+uudistaa+elämäsi+ja+antaa+ilon+ja+rauhan..+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:+12-13+--->+UudestisyntyminenMutta+kaikille,+jotka+ottivat+hänet+vastaan,+hän+antoi+voiman+tulla+Jumalan+lapsiksi,+niille,+jotka+uskovat+hänen+nimeensä,+jotka+eivät+ole+syntyneet+verestä+eikä+lihan+tahdosta+eikä+miehen+tahdosta,+vaan+Jumalasta.SINULLEKIN+TÄMÄ+ON+MAHDOLLISTA+!Jesaja+55:+6-7+--->+Etsikää+Herraa+ja+huutakaa+häntä+avuksi,+niin+saatte+ARMON6.+Etsikää+Herraa+silloin,+kun+hänet+löytää+voidaan;+huutakaa+häntä+avuksi,+kun+hän+läsnä+on.7.+Jumalaton+hyljätköön+tiensä+ja+väärintekijä+ajatuksensa+ja+palatkoon+Herran+tykö,+niin+hän+armahtaa+häntä,+ja+meidän+Jumalamme+tykö,+sillä+hänellä+on+paljon+anteeksiantamusta..+.+.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!—+Kommentoi+—Rakkaat+Jumalan+Lapset+!KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)PALSTAN+viimeaikaisten+tapahtumien+mukaisesti+.+.+.siis+---+kirjan+sivulta+163+-+165+(uusi+painos+vuodelta+2008)+.+.+.Jumalan+antama+hengellinen+---+"KUVAUS"+---+ihmisestä+.+.+.+;)ALOITTAJA+ON+---+sivun+164+mukaisesti+---+KOLMATTA+LAJIA(ja+toiminta+sivun+165+viimeinen+kappale+--->+"Kokemus+osoittaa...")..+.+.SYNNYTYS+-+siis+-+EPÄONNISTUI+.+.+.+;(Tämä+ikävä+tapahtumaketju+-+jonka+seurauksista+NYT+olemme+osallisena+ja+jota+yritämme+korjata+oikeaan+suuntaan+-+on+selostettu+-+sivun+165+toiseksi+viimeisessä+kappaleessa+.+.+."Mitä+sielullisuudesta+seuraa?..."
  2. Rakas+ALOITTAJA+!Jumalan+-+ja+-+Raamatun+VÄÄRISTELY+.+.+.+.+.+.+on+PANETTELUA+-+jossa+kohteena+on+-+ITSE+Jumala+.+.+.+!.+.+.No+huhhuh!!+Mulle+kirkastuu+Jeesuksen+risti+koko+ajan+vaan+enemmän!https://keskustelu.suomi24.fi/t/16612943/no-huhhuh!!-mulle-kirkastuu-jeesuksen-risti-koko-ajan-vaan-enemman!EI_TROLLI_vaan_TOTUUS17.10.2020+13:13Rakas+ALOITTAJA+!ALOITIT+---+15.10.2020+11:46+---+seuraavan+keskustelun+.+.+..+.+.Varoitus+seurakunnalle!Anonyymi15.10.2020+11:46https://keskustelu.suomi24.fi/t/16614277/varoitus-seurakunnalle!Pahus.+Sivua+ei+löytynyt.Tarkista+kirjoittamasi+osoite+ja+yritä+uudelleen.+Mikäli+arvelet+että+kyseessä+on+meidän+virheemme,+hae+apua+opastussivuiltamme..+.+.Jumala+POISTI+---+ALOITTAMASI+KESKUSTELUN+---+KOSKA+.+.+..+.+.+SELLAINEN+IHMINEN+---+joka+---+ELÄÄ+SYNNISSÄ+.+.+..+.+.+PANETTELEE+-+ja+-+TUOMITSEE+---+Veljensä+-+sekä+-+Seurakunnan+.+.+.+!.+.+.+PANETTELEE+---+Raamattua+---+Pyhää+Kirjaa+.+.+.+!!.+.+.+PANETTELEE+---+Jumalaa+---+Isää,+Poikaa+ja+Pyhää+Henkeä+.+.+.+!!!.+.+.+EI+VOI+OPETTAA+MUILLE+---+PARANNUKSEN+TEKOA+.+.+.+;).+.+.Olet+siis+---+HYLJÄNNYT+.+.+.+Jumalan+SANAN+.+.+.+!.+.+.POISTETUSTA+KESKUSTELUSTA+.+.+.+2+viestiä+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS17.10.2020+13:15EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+kirjoitti:Tehdäänkö+-+SE+-+itse+.+.+.+se+PARANNUS+.+.+.+?—+Kommentoi+—a---------05.06.2016+18:43Tilinteon+aikaa.+.+.Sinulle+vastaanottajaYleensä+ihmiset+hoitavat+asiansa+kuntoon.+Maksavat+laskut,+verot,+maksut.+Käyvät+lääkärintarkastuksessa,+syövät+vitamiineja,+ottavat+rokotuksia,+kaiken-varan-vakuutuksia,+turvajärjestelmiä+itselleen+ja+omaisuudelleen.+Mutta+yllättävän+monet+huolellisetkin+ihmiset+laiminlyövät+erään+olennaisen+asian!+Ilmiötä+voisi+verrata+sellaiseen,+ettei+ihminen+viikkokausiin,+kuukausiin+tai+vuosikausiin+pesisi+vaatteitaan,itseään.+Ei+siivoaisi,+ei+tyhjentäisi+roskiksiaan!Kysymyksessä+on+tilinteko;+sen+puutos.+Itsestä,+omasta+elämästä.+Pesänselvitys+Jumalan+edessä.+Tärkein+asia.+”+Jokainen+meistä+joutuu+tekemään+Jumalalle+tilin+itsestään.”+Room+14:12.+Itsestään.+Jumala+ei+vaadi+tiliä+siitä,+mitä+”joku+toinen+teki”,+saati+selitystä+kaiken+maailman+pahuudesta!+Eikä+auta+vetoomus:+”kun+se+teki+sitä+ja+tätä...”+Sinä+itse?+Minä?”Tunnustan+edessäsi+pyhä+Jumala,+että+olen+syntymästäni+saakka+ollut+syntinen+ihminen.+Isieni+tavoin+olen+rikkonut+pyhää+tahtoasi+vastaan+ja+tehnyt+syntiä+ajatuksin,+sanoin,+teoin+ja+laiminlyönnein.+En+ole+rakastanut+sinua+sydämestäni+enkä+lähimmäistäni+niinkuin+itseäni.”Tilinteko+on+sitä+työläämpää,+mitä+pidemmän+aikaa+on+elämän+roinaa+kertynyt.+Ei+turhaan+Raamattu+sano:+Muistaa+Luojaasi+nuoruudessasi!+Saarn+12:1.+Ensisijaisesti+tilinteon+asia+on+Kaikkitietävän+Jumalan+edessä.+Tilinteon+aihetta+on+usein+myös+ihmisten+kesken.+Toivoa+on!+Jeesus+Kristus+Jumalan+Poika+kuoli+ristillä,+ottaen+kantaakseen+ihmiskunnan+syntien+tuomion.+Hänellä+on+sovittajan+oikeudet,+valta+antaa+synnit+anteeksi.+Julistaa+vapautus.+”Jos+me+tunnustamme+syntimme,+niin+Jumala+joka+on+uskollinen+ja+vanhurskas+antaa+meille+synnit+anteeksi+ja+puhdistaa+meidät+kaikesta+vääryydestä.”+(1+Joh+k+1:9)+Hän+antaa+myös+voiman+vaeltaa+kaidalla+tiellä,+varjelee+pahasta,+synnin+kiusoista.Kun+ihmiselämä+päättyy+–+ja+se+on+edessä+jokaisella+–+useimmat+tahtoisivat+autuaan+osan+sielulleen.+Onnellinen+se,+joka+on+ajoissa+ryhtynyt+tilintekoon,+jotta+Jumalalla+ei+olisi+moitetta,+syyttäjällä+ei+syytettävää.+Nyt?+On+oikea+aika,+etsikkoaika.+Elävä+Jumala+on+läsnä,+tässä+ja+nyt.+On+suurta+rakkautta,+että+Hän+kutsuu+parannukseen,+saamaan+ne+valkeat+vaatteet,+jotka+kelpaavat+Taivaan+ovella.+(Ilmestyskirja+3:5)+Älä+siis+torju+tilinteon+asiaa,+älä+kadota+sieluasi!+Mikään+asia+ei+elämässä+ole+tärkeämpää.”Autuaita+ovat+puhdassydämiset,+sillä+he+saavat+nähdä+Jumalan.”+(Matt+5:8)+Se+toimii+jo+täällä+elämässä.+Jumalan+rauha,+ilo+ja+läsnäolo+antaa+onnellisuuden+sydämeen.+Raamattu+sanoo+sitä+autuudeksi.+Se+on+paradoksi.+Autuus+on+onnellisuutta+tuskan+ja+kärsimyksenkin+keskellä....28.4.2016
  3. a---------05.06.2016+18:43Tilinteon+aikaa.+.+.Sinulle+vastaanottajaYleensä+ihmiset+hoitavat+asiansa+kuntoon.+Maksavat+laskut,+verot,+maksut.+Käyvät+lääkärintarkastuksessa,+syövät+vitamiineja,+ottavat+rokotuksia,+kaiken-varan-vakuutuksia,+turvajärjestelmiä+itselleen+ja+omaisuudelleen.+Mutta+yllättävän+monet+huolellisetkin+ihmiset+laiminlyövät+erään+olennaisen+asian!+Ilmiötä+voisi+verrata+sellaiseen,+ettei+ihminen+viikkokausiin,+kuukausiin+tai+vuosikausiin+pesisi+vaatteitaan,itseään.+Ei+siivoaisi,+ei+tyhjentäisi+roskiksiaan!Kysymyksessä+on+tilinteko;+sen+puutos.+Itsestä,+omasta+elämästä.+Pesänselvitys+Jumalan+edessä.+Tärkein+asia.+”+Jokainen+meistä+joutuu+tekemään+Jumalalle+tilin+itsestään.”+Room+14:12.+Itsestään.+Jumala+ei+vaadi+tiliä+siitä,+mitä+”joku+toinen+teki”,+saati+selitystä+kaiken+maailman+pahuudesta!+Eikä+auta+vetoomus:+”kun+se+teki+sitä+ja+tätä...”+Sinä+itse?+Minä?”Tunnustan+edessäsi+pyhä+Jumala,+että+olen+syntymästäni+saakka+ollut+syntinen+ihminen.+Isieni+tavoin+olen+rikkonut+pyhää+tahtoasi+vastaan+ja+tehnyt+syntiä+ajatuksin,+sanoin,+teoin+ja+laiminlyönnein.+En+ole+rakastanut+sinua+sydämestäni+enkä+lähimmäistäni+niinkuin+itseäni.”Tilinteko+on+sitä+työläämpää,+mitä+pidemmän+aikaa+on+elämän+roinaa+kertynyt.+Ei+turhaan+Raamattu+sano:+Muistaa+Luojaasi+nuoruudessasi!+Saarn+12:1.+Ensisijaisesti+tilinteon+asia+on+Kaikkitietävän+Jumalan+edessä.+Tilinteon+aihetta+on+usein+myös+ihmisten+kesken.+Toivoa+on!+Jeesus+Kristus+Jumalan+Poika+kuoli+ristillä,+ottaen+kantaakseen+ihmiskunnan+syntien+tuomion.+Hänellä+on+sovittajan+oikeudet,+valta+antaa+synnit+anteeksi.+Julistaa+vapautus.+”Jos+me+tunnustamme+syntimme,+niin+Jumala+joka+on+uskollinen+ja+vanhurskas+antaa+meille+synnit+anteeksi+ja+puhdistaa+meidät+kaikesta+vääryydestä.”+(1+Joh+k+1:9)+Hän+antaa+myös+voiman+vaeltaa+kaidalla+tiellä,+varjelee+pahasta,+synnin+kiusoista.Kun+ihmiselämä+päättyy+–+ja+se+on+edessä+jokaisella+–+useimmat+tahtoisivat+autuaan+osan+sielulleen.+Onnellinen+se,+joka+on+ajoissa+ryhtynyt+tilintekoon,+jotta+Jumalalla+ei+olisi+moitetta,+syyttäjällä+ei+syytettävää.+Nyt?+On+oikea+aika,+etsikkoaika.+Elävä+Jumala+on+läsnä,+tässä+ja+nyt.+On+suurta+rakkautta,+että+Hän+kutsuu+parannukseen,+saamaan+ne+valkeat+vaatteet,+jotka+kelpaavat+Taivaan+ovella.+(Ilmestyskirja+3:5)+Älä+siis+torju+tilinteon+asiaa,+älä+kadota+sieluasi!+Mikään+asia+ei+elämässä+ole+tärkeämpää.”Autuaita+ovat+puhdassydämiset,+sillä+he+saavat+nähdä+Jumalan.”+(Matt+5:8)+Se+toimii+jo+täällä+elämässä.+Jumalan+rauha,+ilo+ja+läsnäolo+antaa+onnellisuuden+sydämeen.+Raamattu+sanoo+sitä+autuudeksi.+Se+on+paradoksi.+Autuus+on+onnellisuutta+tuskan+ja+kärsimyksenkin+keskellä....28.4.2016
  4. a---------05.06.2016+18:43Tilinteon+aikaa.+.+.Sinulle+vastaanottajaYleensä+ihmiset+hoitavat+asiansa+kuntoon.+Maksavat+laskut,+verot,+maksut.+Käyvät+lääkärintarkastuksessa,+syövät+vitamiineja,+ottavat+rokotuksia,+kaiken-varan-vakuutuksia,+turvajärjestelmiä+itselleen+ja+omaisuudelleen.+Mutta+yllättävän+monet+huolellisetkin+ihmiset+laiminlyövät+erään+olennaisen+asian!+Ilmiötä+voisi+verrata+sellaiseen,+ettei+ihminen+viikkokausiin,+kuukausiin+tai+vuosikausiin+pesisi+vaatteitaan,itseään.+Ei+siivoaisi,+ei+tyhjentäisi+roskiksiaan!Kysymyksessä+on+tilinteko;+sen+puutos.+Itsestä,+omasta+elämästä.+Pesänselvitys+Jumalan+edessä.+Tärkein+asia.+”+Jokainen+meistä+joutuu+tekemään+Jumalalle+tilin+itsestään.”+Room+14:12.+Itsestään.+Jumala+ei+vaadi+tiliä+siitä,+mitä+”joku+toinen+teki”,+saati+selitystä+kaiken+maailman+pahuudesta!+Eikä+auta+vetoomus:+”kun+se+teki+sitä+ja+tätä...”+Sinä+itse?+Minä?”Tunnustan+edessäsi+pyhä+Jumala,+että+olen+syntymästäni+saakka+ollut+syntinen+ihminen.+Isieni+tavoin+olen+rikkonut+pyhää+tahtoasi+vastaan+ja+tehnyt+syntiä+ajatuksin,+sanoin,+teoin+ja+laiminlyönnein.+En+ole+rakastanut+sinua+sydämestäni+enkä+lähimmäistäni+niinkuin+itseäni.”Tilinteko+on+sitä+työläämpää,+mitä+pidemmän+aikaa+on+elämän+roinaa+kertynyt.+Ei+turhaan+Raamattu+sano:+Muistaa+Luojaasi+nuoruudessasi!+Saarn+12:1.+Ensisijaisesti+tilinteon+asia+on+Kaikkitietävän+Jumalan+edessä.+Tilinteon+aihetta+on+usein+myös+ihmisten+kesken.+Toivoa+on!+Jeesus+Kristus+Jumalan+Poika+kuoli+ristillä,+ottaen+kantaakseen+ihmiskunnan+syntien+tuomion.+Hänellä+on+sovittajan+oikeudet,+valta+antaa+synnit+anteeksi.+Julistaa+vapautus.+”Jos+me+tunnustamme+syntimme,+niin+Jumala+joka+on+uskollinen+ja+vanhurskas+antaa+meille+synnit+anteeksi+ja+puhdistaa+meidät+kaikesta+vääryydestä.”+(1+Joh+k+1:9)+Hän+antaa+myös+voiman+vaeltaa+kaidalla+tiellä,+varjelee+pahasta,+synnin+kiusoista.Kun+ihmiselämä+päättyy+–+ja+se+on+edessä+jokaisella+–+useimmat+tahtoisivat+autuaan+osan+sielulleen.+Onnellinen+se,+joka+on+ajoissa+ryhtynyt+tilintekoon,+jotta+Jumalalla+ei+olisi+moitetta,+syyttäjällä+ei+syytettävää.+Nyt?+On+oikea+aika,+etsikkoaika.+Elävä+Jumala+on+läsnä,+tässä+ja+nyt.+On+suurta+rakkautta,+että+Hän+kutsuu+parannukseen,+saamaan+ne+valkeat+vaatteet,+jotka+kelpaavat+Taivaan+ovella.+(Ilmestyskirja+3:5)+Älä+siis+torju+tilinteon+asiaa,+älä+kadota+sieluasi!+Mikään+asia+ei+elämässä+ole+tärkeämpää.”Autuaita+ovat+puhdassydämiset,+sillä+he+saavat+nähdä+Jumalan.”+(Matt+5:8)+Se+toimii+jo+täällä+elämässä.+Jumalan+rauha,+ilo+ja+läsnäolo+antaa+onnellisuuden+sydämeen.+Raamattu+sanoo+sitä+autuudeksi.+Se+on+paradoksi.+Autuus+on+onnellisuutta+tuskan+ja+kärsimyksenkin+keskellä....
  5. Jeesus_valitsi_tekstin23.01.2020+08:18(kuten+ALOITUS-viesteissä+ILMOITETTIIN)KOHTA+TAPAHTUU+.+.+.+JAKO+--->+KAHTEEN+OSAAN+.+.+.JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!RAKKAAT+LAPSENI+-+"älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+harhaan"1.+Johanneksen+kirje+3:4-10+--->+Jumalan+lapset+--+Paholaisen+lapset.+.+.KUN+-+Jumala+-+ILMOITTI+että+.+.+..+.+.+Jumala,+Jeesus,+Johannes+Kastaja+Toinen+ja+Pyhä+Henki+.+.+..+.+.+sekä+uudestisyntyneet+Jumalan+Lapset+.+.+..+.+.+saapuvat+Profetiat+PALSTALLE+.+.+..+.+.+niin+---+puolet+TAPUTTI+-+ja+-+puolet+VITUTTI+.+.+.+!.+.+.+…………………………………………………………+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin2.5.2017+13:42jgfcjgj+kirjoitti:Hallelujaaaa,+tätä+tämä+vielä+puuttuikin.—+Kommentoi+—Aamen+.+.+.+Seurakunta+ALOITTAA+TÄÄLLÄ+-+Profetiat+PALSTALLA+-+TOIMINTANSA+.+.+.+:)Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,+kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!SIIS+---+SEN+MUKAAN+MENNÄÄN+---+MITÄ+Raamatussa+OHJEISTETAAN+.+.+.+?+.+.+.Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.3.+Sillä+jos+joku+luulee+jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+pettää+itsensä.4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.16.+Ja+kaikille,+jotka+tämän+säännön+mukaan+vaeltavat,+kaikille+heille+rauha+ja+laupeus,+ja+Jumalan+Israelille!17.+Älköön+tästedes+kukaan+minulle+vaivoja+tuottako;+sillä+minä+kannan+Jeesuksen+arvet+ruumiissani.18.+Meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo+olkoon+teidän+henkenne+kanssa,+veljet.+Amen.
  6. Jumalan_henkäys03.02.2016+16:58Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!KOHTA+TAPAHTUU+.+.+.+JAKO+--->+KAHTEEN+OSAAN+.+.+..+.+.NE+JOTKA+-+JUMALA+-+ON+KUTSUNUT+TÄLLE+PALSTALLE+.+.+..+.+.+JÄÄVÄT+JA+HEILLÄ+JOKAISELLA+ON+.+.+.+UUDESTISYNTYNEEN+.+.+..+.+.+Pyhän+Hengen+KUTSU+.+.+.+JOTEN+--->+HE+KYLLÄ+JÄÄVÄT+.+.+.+!.+.+.UUDESTISYNTYNEIDEN+KOULUTUS+!--------------------------------------------------------------JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.TÄLLÄ+-+PROFETIAT+PALSTALLA+-+JÄRJESTETÄÄN+.+.+..+.+.+JUMALAN+.+.+..+.+.+APOSTOLIEN+JA+EVANKELISTOJEN+.+.+.+KOULUTUS+.+.+.+!--------------------------------------------------------------RAKKAAT+LAPSENI+-+Apostolinen+siunaus+TEILLE+KAIKILLE.+.+.+.+.+.+.+.Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo,Jumalan+rakkausja+Pyhän+Hengen+osallisuus+olkoon+sinun+kanssasi.Aamen.RAKKAAT+.+.+.+JEESUKSEN+SEURAAJAT+.+.+.+!http://keskustelu.suomi24.fi/t/14085457/rakkaat-------jeesuksen--seuraajat-------!RAKKAAT+LAPSENI+-+"älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+harhaan"1.+Johanneksen+kirje+3:4-10+--->+Jumalan+lapset+--+Paholaisen+lapset4+Jokainen,+joka+tekee+syntiä,+syyllistyy+laittomuuteen,+sillä+synti+merkitsee+Jumalan+lain+rikkomista.5+Mutta+te+tiedätte,+että+Kristus,+joka+on+synnitön,+tuli+ottamaan+pois+synnit.6+Syntiä+ei+tee+kukaan,+joka+hänessä+pysyy.+Ei+kukaan,+joka+tekee+syntiä,+ole+häntä+nähnyt+eikä+tunne+häntä.7+Lapseni,+älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+harhaan.+Joka+tekee+Jumalan+tahdon,+on+vanhurskas,+niin+kuin+Kristus+on+vanhurskas.8+Joka+tekee+syntiä,+on+Paholaisesta,+sillä+Paholainen+on+tehnyt+syntiä+alusta+asti.+Juuri+sitä+varten+Jumalan+Poika+tuli+maailmaan,+että+hän+tekisi+tyhjäksi+Paholaisen+teot.9+Yksikään+Jumalasta+syntynyt+ei+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä.+Hän+ei+voi+tehdä+syntiä,+koska+on+syntynyt+Jumalasta.10+Tästä+käy+ilmi,+ketkä+ovat+Jumalan,+ketkä+Paholaisen+lapsia:+se,+joka+ei+tee+Jumalan+tahtoa,+ei+ole+Jumalasta,+ei+siis+myöskään+se,+joka+ei+rakasta+veljeään.****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  7. EI+OLE+---+Jumalan+ANTAMA+SANOMA+---+VAAN+.+.+.+LIHALLINEN+.+.+..+.+.+JOSSA+Raamatun+SANOMAA+PAKOLLA+NOSTETAAN+.+.+.+:(.+.+.ALOITTAJA+ON+---+ITSE+SYYTETTYNÄ+.+.+.+Jumalan+SANOMIEN+.+.+..+.+.+VÄÄRISTELYSTÄ++-+ja+-+VALHESANOMIEN+LEVITTELYSTÄ+.+.+.+!.+.+.+Jeesus_valitsi_tekstin+11.1.2017+17:08MUISTUTUKSENA+.+.+.+EKSYTTÄJILLE+-+ja+-+HARHAOPPISILLE+.+.+.+!.+.+.JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.+.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS17.03.2020+21:34Väärän+profeetan+poistuminen+palstalta?+kumpikampi+22.10.2018+20:29Mitä+mieltä+olette+asiasta?+Onko+parempi+se+että+sellainen+väärä+ei+täällä+eksyttäisi,+vai+onko+parempi+että+sellainen+olisi+täällä,+jotta+asiansa+osaavat+voisivat+paljastaa+eksyttäjän+muille?---+Kommentoi+---+EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+23.10.2018+0:02Tämä+ei+ole+.+.+.+MIELIPIDE+ASIA+.+.+.+!ASIAN+KÄSITTELY+---+ETENEE+---+Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+.+.+.+;)Jumalan+Tahdon+Mukainen+---+RATKAISU+ON+LOPULLINEN+---+eli+EKSYTYS+LOPPUU+PROFETIAT+PALSTALLA+-+ja+-+MYÖS+KAIKKIALLA+MUUALLAKIN+!PROFETIAT+PALSTA+on+-+Jumalan+-+KOULUTUS+KÄYTÖSSÄ,+joten+TÄÄLLÄ+asiat+etenevät+hitaasti,+mutta+KOSKA+Jumala+TOIMII+OIKEUDENMUKAISESTI+-+niin+-+KAIKELLA+ON+TARKOITUKSENSA.ENNAKKOILMOITUKSIA+---+TULEVASTA+---+ON+ANNETTU+!!!SIIS+jatkuu+.+.+.
  8. VastauksetEI_TROLLI_vaan_TOTUUSEilen+22:01UUSIFariseukset+kuulustelevat+parantunutta+.+.+.ja+---+PARANTUNUT+VASTAA+.+.+.+Jumalan+KÄSKYSTÄ+.+.+.+;)"Johan+minä+teille+sanoin,+ettekä+te+kuulleet.+Miksi+taas+tahdotte+sitä+kuulla?+Tahdotteko+tekin+ruveta+hänen+opetuslapsiksensa?"-+Joh.+9:+27+--->+This+is+humor,+nimittäin!+.+.+.KUN+-+Jumala+-+ILMOITTI+-+että+.+.+..+.+.+Jumala,+Jeesus,+Johannes+Kastaja+Toinen+ja+Pyhä+Henki+.+.+..+.+.+sekä+uudestisyntyneet+Jumalan+Lapset+.+.+..+.+.+saapuvat+Profetiat+PALSTALLE+.+.+..+.+.+niin+---+puolet+TAPUTTI+-+ja+-+puolet+VITUTTI+.+.+.+!.+.+.+…………………………………………………………+.+.+..+.+.KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)Kaikille+annettiin+---+4+vuoden+ajan+---+tasapuolinen+mahdollisuus+-+tulla+mukaan+koulutukseen.+Jos+-+SE+-+ei+ollut+riittävän+pitkä+aika+---+kutsumuksen+heräämiseen,+niin+tuskin+sitä+"Pyhän+kosketusta"+nyt+enää+tällä+tavalla+syntyykään+.+.+..+.+.+vaan+siihen+tarvitaan+.+.+.+jonkin+sortin+IHME+.+.+.+;).+.+.KOHTA+TAPAHTUU+.+.+.+JAKO+--->+KAHTEEN+OSAAN+.+.+.+1.+Johanneksen+kirje+3:4-10+--->+Jumalan+lapset+--+Paholaisen+lapset.+.+."Ensimmäinen+ryhmä"+---+jatkaa+koulutuksessa+seurakuntana.◾Ensimmäinen+ryhmä.+Tämä+ryhmä+on+niin+kuin+Jesaja..+.+.Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,+kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!.+.+.MUUT+---+jäävät+seuraamaan+seurakunnan+toimintaa+ja+koulutusta+---+tai+poistuvat."Kuitenkin+he+katselevat+kauempaa,+toivoen+että+näkisivät+jotain+aitoa+Jumalan+armon+synnyttämää+todellisuutta."+-+Väisänen+Joona+"Tulkaamme+ristin+luo.+Siellä+ei+tarvitse+näytellä.+Kaikki+on+paljastettua+hänen+edessään.+Kaikki+kumpuaa+elävästä+suhteesta+sovittajan+eli+Jeesuksen+Kristuksen+kanssa.Tähän+suhteeseen+myös+sinua+kutsutaan.+"+-+Väisänen+Joona+Väisänen+Joona+-+RADION+HARTAUSTEKSTI+-+iltahartaus+03.11.2009https://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209#comment-100952216.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+2.5.2017+13:42jgfcjgj+kirjoitti:+Hallelujaaaa,+tätä+tämä+vielä+puuttuikin.+—+Kommentoi+—Aamen+.+.+.+Seurakunta+ALOITTAA+TÄÄLLÄ+-+Profetiat+PALSTALLA+-+TOIMINTANSA+.+.+.+:)Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,+kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!SIIS+---+SEN+MUKAAN+MENNÄÄN+---+MITÄ+Raamatussa+OHJEISTETAAN+.+.+.+?+.+.+.+Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.+2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+3.+Sillä+jos+joku+luulee+jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+pettää+itsensä.+4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;+5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.+6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.+9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.+10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.+16.+Ja+kaikille,+jotka+tämän+säännön+mukaan+vaeltavat,+kaikille+heille+rauha+ja+laupeus,+ja+Jumalan+Israelille!+17.+Älköön+tästedes+kukaan+minulle+vaivoja+tuottako;+sillä+minä+kannan+Jeesuksen+arvet+ruumiissani.+18.+Meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo+olkoon+teidän+henkenne+kanssa,+veljet.+Amen.
  9. Jeesus_valitsi_tekstin05.06.2016+15:28Jeesus+Kristus+-+ELÄÄ+-+JA+-+TOIMII+.+.+.+Uudestisyntyneiden+KAUTTA+.+.+.+!...........................................................................................................................+.+.+.Jumalan_henkäys+19.5.2016+23:41Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!Jumala+SANOO+.+.+..+.+.+HERÄTYS+ALKAA+SUOMESSA+.+.+.+Jumalan+TUNNUSTEOLLA+.+.+.+!SIIS+--->+IHMEPARANTUMINEN+.+.+.+ilman+mahtipontisia+TILAISUUKSIA+.+.+.+:)HENKILÖ+ja+TAPAHTUMIS+PAIKKA+on+ollut+jo+-+jonkin+aikaa+-+tiedossa,+lisäksi+Jumala+MÄÄRÄÄ+AJANKOHDAN,+joka+on+TÄYSIN+SOPIVA+.+.+.+.+.+.+HERÄTYKSEN+ALOITUSHETKEKSI+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+on+-+syksyllä+2014+-+ANTANUT+TIEDOT+-+TULEVASTA+ensimmäisestä+ihmeteostansa+--->+IHMEPARANTUMINEN+-+pyörätuolipotilas,+jolla+ALS+-sairaus.+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,Joh.+6:+28-30+--->+Se+on+Jumalan+teko+-+SE+-+tunnusteolla+TODISTAMINENNiin+he+sanoivat+hänelle:+"Mitä+meidän+pitää+tekemän,+että+me+Jumalan+tekoja+tekisimme?"+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Se+on+Jumalan+teko,+että+te+uskotte+häneen,+jonka+Jumala+on+lähettänyt".+He+sanoivat+hänelle:+"Minkä+tunnusteon+sinä+sitten+teet,+että+me+näkisimme+sen+ja+uskoisimme+sinua?+Minkä+teon+sinä+teet?+.+.+.+.+.+.+.+.SE+-+IHMEPARANTUMINEN+-+tulee+olemaan+TODISTUKSENA+KAIKILLE+.+.+.+:)Jeesus+Kristus+-+ELÄÄ+-+JA+-+TOIMII+.+.+.+Uudestisyntyneiden+KAUTTA+.+.+.+!****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  10. Tässä+-+SE+-+ilmoitus+.+.+.+HERÄTYKSESTÄ+.+.+.+!Jeesus_valitsi_tekstin05.06.2016+15:23Jumalan_henkäys+21.8.2015+12:17Kaikkivaltiaan+Jumalan+käskystä+ja+ohjauksessa,+kirjoitan+tähän+Herran+tahdon,+jota+olen+sitoutunut+toteuttamaan+.+.+.+nimityksestä,+12.06.2015+lähtien.Jumala+on+valinnut+paikaksi+tämän+keskustelun,+koska+aloitusviesti+osuu+Herran+tahdon+ytimeen,+muistuttamalla+jokaisen+uudestisyntyneen+perustehtävästä+.+.+.+Jumalan+sanan+julistamisesta,+aina+ja+kaikkialla!UNOHDAMMEKO+TEHTÄVÄMME?--------------------------------------------------------------Jumala+on+ilmoittanut,+heinäkuu+2015,+seuraavasti:ILMOITAN+MESSIAAN+TULOSTA+!UUDESTISYNTYNEIDEN+ON+ALOITETTAVA+LÄHETYSKÄSKYN+LOPPUUNVIEMISEN+TOTEUTUS+KAIKILLA+MAHDOLLISILLA+TIEDOTUSKEINOILLA+.+.+.+NIIN,+ETTÄ+JOKAISELLA+IHMISELLÄ,+JOKA+YMMÄRTÄÄ+ÄLYNSÄ+PUOLESTA+JUMALAN+SANAA,+ON+MAHDOLLISUUS+TEHDÄ+PARANNUS+JA+SAADA+SYNTINSÄ+ANTEEKSI+!KAIKKI+KEINOT+SALLITTU+.+.+.+MYÖS+RAAMATULLISTEN+IHMEIDEN,+JOITA+JEESUS+TEKI,+TEKEMINEN+ON+SALLITTUA+JA+MAHDOLLISTA+.+.+.+JUMALAN+NIMISSÄ+!"Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.+Sillä+ei+Jumala+lähettänyt+Poikaansa+maailmaan+tuomitsemaan+maailmaa,+vaan+sitä+varten,+että+maailma+hänen+kauttansa+pelastuisi.Joka+uskoo+häneen,+sitä+ei+tuomita;+mutta+joka+ei+usko,+se+on+jo+tuomittu,+koska+hän+ei+ole+uskonut+Jumalan+ainokaisen+Pojan+nimeen."+Joh.+3:16-18----------------------------------------------------------------Jumala+on+puhunut+ja+minä+kuuntelen!Jumala+on+valinnut+ilmoituspäiväksi+perjantai+21.08.2015.Uudestisyntyneiden+sisäinen+"Pyhä+Henki"+on+jo+aktivoinut+valittunsa+ja+ohjannut+tänne+keskustelemaan,+sekä+toteuttamaan+omaa+tehtäväänsä.+Kaikkien+UUDESTISYNTYNEIDEN+puolesta+olen+pahoillani+siitä,+että+vain+harvat+VALITUT,+jotka+ovat+Jumalan+tahtoa,+Herran+mielen+mukaisesti+toteuttaneet,+pääsevät+kohta+katsomaan+Jeesus+Kristusta+.+.+.+kasvoista+kasvoihin.+Me+muut+jäämme+toteuttamaan+Jumalan+tahtoa,+eli+valmistelemaan+.+.+.+JEESUS+KRISTUKSEN+TOISTA+TULEMISTA.TÄNÄÄN+ON+.+.+.+JEESUS+KRISTUKSEN+.+.+.+SYNTYMÄPÄIVÄ+.+.+.+JOTEN+KOKO+PERJANTAI+21.08+on+pyhitetty+.+.+.+Jeesus+Nasaretilaiselle.Omasta+puolestani+onnittelen+.+.+.+laulun+sanoin:"Try+to+teach+my+childrenTo+recognise+excuse+before+it+actsFrom+love+and+conviction+to+prayTake+good+care+of+what+the+priests+sayAfter+death+it's+so+much+fun'Little+sheep+don't+let+your+feet+strayHappiness+is+easyJesus+came+to+Galileesailing+on+the+seaJesus+came+to+save+our+soulsand+be+a+friend+to+meJoy+be+written+on+the+earthAnd+the+sky+aboveJesus+star+that+shines+so+brightGather+us+in+love,Gather+us+in+love"Talk+Talk+-+Happiness+Is+Easy"Happiness+Is+Easy"+as+written+by+Mark+David+Hollis+and+Timothy+Alan+Friese-greene....Lisää+myöhemmin,+tänään+...
  11. EI_TROLLI_vaan_TOTUUS27.02.2020+16:58ILMESTYSKIRJA+---+EI+OLE+---+juuri+TÄLLÄ+HETKELLÄ+-+SE+-+ASIA+.+.+.JOTA+TÄÄLLÄ+---+Profetiat+PALSTALLA+---+KÄSITELLÄÄN+.+.+..+.+.ILMESTYSKIRJAA+---+SAA+-+ja+-+PITÄÄ+---+LUKEA+-+mutta+.+.+.SIITÄ+-+EI+-+TÄÄLLÄ+VÄITELLÄ+---+JUURI+NYT+.+.+.+:).+.+.ILMESTYSKIRJA+---+KÄSITELLÄÄN+---+KOKONAISUUTENA+.+.+.ASIAN+KÄSITTELY+---+ETENEE+---+Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+.+.+.+;)Jumalan+Tahdon+Mukainen+---+RATKAISU+ON+LOPULLINEN+---+eli+EKSYTYS+LOPPUU+PROFETIAT+PALSTALLA+-+ja+-+MYÖS+KAIKKIALLA+MUUALLAKIN+!PROFETIAT+PALSTA+on+-+Jumalan+-+KOULUTUS+KÄYTÖSSÄ,+joten+TÄÄLLÄ+asiat+etenevät+hitaasti,+mutta+KOSKA+Jumala+TOIMII+OIKEUDENMUKAISESTI+-+niin+-+KAIKELLA+ON+TARKOITUKSENSA.ENNAKKOILMOITUKSIA+---+TULEVASTA+---+ON+ANNETTU+!!!.+.+.Jumala+---+MÄÄRÄÄ+---+TÄÄLLÄ+---+Profetiat+PALSTALLA+.+.+.------------------------------------------------------------------------KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)NIIN+ON+JUMALA+SANONUT+.+.+.+SE+ON+HERRAN+TAHTO+.+.+.+!------------------------------------------------------------------------Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!------------------------------------------------------------------------JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!JOTEN+myöskään+RAAMATTU+.+.+.+EI+MÄÄRÄÄ+.+.+.+;)+Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN+.+.+.+!SAAT+KYLLÄ+TIETÄÄ+HETI+KUN+.+.+.+JUMALA+SANOO+MITEN+EDETÄÄN.*****************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  12. Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi..+.+..+Jumalan_henkäys18.07.2017+08:00Rakkaat+Jumalan+Lapset+!LOPUN+AJAN+HERÄTYS+.+.+.+ALKUSEURAKUNTA+kuten+Raamatussa+.+.+.+aloittaa+JULKISEN+TOIMINTANSA+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+JULKISEN+TOIMINTANSA+.+.+.+;).+.+.+SIIS+.+.+..+.+.+Johannes+Kastaja+TOINEN+-+ja+-+Suomen+Uudestisyntyneet+APOSTOLIT+.+.+.+;).+.+.+...............................................................................................................................+.+.+...+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+LOPUN+AJAN+----+suuri+---+HERÄTYS+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.Niilo+Yli-Vainion+näky+v.1956+Alajärvellä+(Mauno+Saaren+kirjasta+Saarnaaja,+s.+266-267)»+.+.+.+Nämä+tapahtumat+selvisivät+minulle+tavallaan+jo+vuonna+1956+Alajärvellä,+kun+seurakunnan+rukoushuonetta+rakennettiin.+Olin+sairas+jo,+36-vuotiaana.+Tuli+ilmoitus,+"pääni+näky",+ei+ilmestys+eikä+uni,+vaan+näky,+yöllä!Näin+suunnilleen+hehtaarin+kokoisen+viljavainion.+Seisoin+sen+reunassa.+Minulla+oli+halu+ruveta+sitä+leikkaamaan,+mutta+vainio+oli+vihreä.+Kuva+katosi+niin+kuin+filmi+katoaa.Sitten+ilmestyi+sama+vainio+taas.+Nyt+se+näytti+kypsältä,+mutta+kun+katsoin+sitä,+siinä+oli+ohdakkeita+ja+juolaa.+Taaskin+minulla+oli+tunne,+että+pitäisi+ruveta+leikkaamaan.Mutta+tämäkin+kuva+katosi.Sitten+tuli+kolmas+kerta.+Pelto+oli+muuttunut+kullankeltaiseksi.+Sellaiseksi+kuin+pellon+pitää+leikkuuaikana+olla.Taas+kuva+katosi+ja+tuli+sitten+neljännen+kerran.+Tuuli+nousi,+idästä,+toi+synkkiä+pilviä,+isoja+lonkoja,+ne+laskeutuivat+alaspäin.+Minulle+tuli+tunne,+että+tulossa+on+hirmumyrsky.Juuri+silloin+lähtivät+vanhanaikaiset+vankkurit+liikkeelle.+Tuli+miehiä,+jotka+nostivat+hirmuisella+kiireellä+lyhteitä+vankkureille,+leikattua+viljaa,+pilvien+alla,+tuulessa,+mustien+pilvien+alla.+Siihen+päättyi+näky.Olin+hereillä+ja+tajusin+sellaisen+päivän+tulevan,+jona+Jumalan+viljaa+kootaan+kiireesti,+myrskyn+alta,+aivan+samanlaisin+vanhanaikaisin+keinoin+kuin+aikaisemmin,+kuin+alkuseurakunnan+aikana.Se+tarkoittaa+esimerkiksi+sitä,+ajattelin,+että+herätys+alkaa+myöhään,+niin+että+pelto+on+ja+vilja+on+jo+kasvanut+ja+ollut,+leikkuuta+on+mietitty.+Ja+kun+herätys+alkaa,+se+alkaa+nopeasti,+ihmein,+merkein+ja+tunnusteoin.Sen+vuoksi+se+etenee+niin,+että+kuuroille+ei+tarvitse+huutaa.+Ei+tarvitse+temppuilla+eikä+keksiä+konsteja,+ei+tarvitse+kuin+antaa+mennä,+vanhanaikaisilla+vankkureilla,+ei+tarvitse+kuin+vain+julistaa+evankeliumia+Jeesuksesta+.+.+.+».+.+.+.+.+.+.+.SIIS+.+.+.+Viimeisten+Päivien+Herätys+-+ja+-+sitten+-+SE+-+tapahtuu+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.LOPUN+AJAN+TAPAHTUMAT+---+AHDISTUKSEN+AIKA+-+ja+-Jumalan+VIHAN+AIKA+-------------------------------------------------------------------------------------------------------Jumala+SANOO+.+.+.+TULEVISTA+TAPAHTUMISTA+.+.+..+.+.+AIKAJÄRJESTYKSESSÄ+ASIAT+ETENEVÄT+SEURAAVASTI+.+.+.---AHDISTUKSEN+AIKA+.+.+.*****+ENSIMMÄINEN+TODISTAMINEN+*****Aluksi+todistetaan+-+UUDEN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+OLEMASSA+OLO+ja+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TODEKSI.ME+Suomen+UUDESTISYNTYNEET+-+TODISTAMME+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+Jeesus+ja+opetuslapset+sekä+APOSTOLIT+-+TEKIVÄT+.+.+.+!NE+-+JOTKA+USKOVAT+-+tuon+todistuksen+--->+VIISAITA+=+UUDESTISYNTYNEITÄ+!+---MESSIAS+TULEE+-+Jeesus+Kristuksen+Toinen+Tuleminen+.+.+.+:)YLÖSOTTO+TAPAHTUU+--->+TOINEN+otetaan+.+.+.+TOINEN+jätetään.VIISAAT+lähtevät+.+.+.+TYHMÄT+jäävät+-+seuraamaan+TOISTA+TODISTUSTA.---Jumalan+VIHAN+AIKA+.+.+.+*****+TOINEN+TODISTAMINEN+*****KAKSI+SÄKKIPUKUISTA+todistavat+-+VANHAN+TESTAMENTIN+mukaisesti+-+JUMALAN+SANAA,+kuten+myös+ILMESTYSKIRJA+asian+kertoo.Elia+ja+Mooses+-+TODISTAVAT+.+.+.+TEKEMÄLLÄ+niitä+samoja+TEKOJA,+joita+-+HE+aikaisemmin+Raamatun+mukaan+-+TEKIVÄT+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.Aamen+---+Kyllä+.+.+.+ASIA+ON+JUURI+NOIN+.+.+.+:)TULOSSA+ON+VAIN+YKSI+---+Seurakunnan+YLÖSOTTO+---+SIIS+.+.+.+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toisen+Tulemisen+YHTEYDESSÄ+.+.+.+!.+.+.+...........................................................................................+.+.+.+.+.+...SEURAKUNNAN+YLÖSOTTO+---+ON+SUURI+-+JULKINEN+-+TAPAHTUMA,+jota+myös+JULISTETAAN+---+SUUREEN+ÄÄNEEN+ENNAKOLTA+---+koska+siis+SAMASSA+YHTEYDESSÄ+.+.+.+Jumalan+Lapset+---+ODOTTAVAT+.+.+.+MESSIASTA+.+.+.+!VALMISTELEMME+-+siis+-+Herran+SAAPUMISTA+-+ja+-+Seurakunnan+YLÖSOTTOA+.+.+.+!+..............................................................................................................................................+.+.+.+.....................Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!