Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. 7.5+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.Anonyymi+29.4.2019+15:28EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+kirjoitti:+Rakas+!TUNNISTATKO+ITSESI+.+.+.+???+.+.+.+Diotrefes,+joka+haluaa+olla+ensimmäinen+heidän+joukossaan.+.+.3.+Johanneksen+kirje+1+--->+Diotrefes+9.+Minä+kirjoitin+seurakunnalle;+mutta+Diotrefes,+joka+haluaa+olla+ensimmäinen+heidän+joukossaan,+ei+ota+meitä+vastaan.+10.+Sentähden+minä,+jos+tulen,+muistutan+hänen+teoistansa,+mitä+hän+tekee,+kun+pahoilla+sanoilla+meistä+juoruaa;+ja+vielä+siihenkään+tyytymättä,+hän+ei+itse+ota+veljiä+vastaan,+vaan+estää+niitäkin,+jotka+tahtovat+sen+tehdä,+ja+ajaa+heidät+pois+seurakunnasta.+11.+Rakkaani,+älä+seuraa+pahaa,+vaan+hyvää.+Joka+hyvin+tekee,+se+on+Jumalasta;+joka+pahoin+tekee,+se+ei+ole+Jumalaa+nähnyt.+.+.+.JOS+SINULLA+ON+ASENNE+ONGELMIA+.+.+.+niin+TEE+KORJAUS+siihen+.+.+.+:).+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!+---+Kommentoi+---Koska+nämä+postaukset+eivät+lähteneet+ilmoituksesta+huolimatta,niin+koen,+että+niihinkin+pitää+tarttua+kiinni+ja+tehdä+jotain.Mielenkiintoista+on,+että+tapaus+"todistettu"+käsittely+alkaa.+katsohan+ketjun+loppuun.Linkkejäsi+seuraamalla+sain+tilanne+kuvan+asioista+ja+ne+selvittivät+aika+paljon+asioita.Melkeinpä+uskon+tietäväni+mikä+Jarmonkin+hymyn+hyydytti,+olen+tietysti+erehtyväinen,+joten+toivon+Jarmon+itse+kertovan.Ulkokullattu+ja+diotrefes+sopivat+varmasti+monen+toimintaan+tällä+palstalla.Peiliin+katsominen+on+aina+hyvä+keino+nähdä+olemmeko+itse+näistä+se+toinen+tai+molemmat.Voisin+kertoa+sinulle,+että+Jumalan+nimissä+julistamisessa+on+oltava+varovainen,hyvin+varovainen,+senhän+sinä+jo+tiesitkin.Eihän+kukaan+voi+toimia+Jumalan+neuvonantajana+tai+muutenkaan+antaa+neuvoja+Jumalalle.Mitä+meidän+ohjeemme+tai+neuvomme+hänelle+olisi,+turhaa+helinää,+sillä+olemme+hyvin+paljon+enemmän+pimennossa+asioista+ja+tapahtumista+ja+niiden+kulusta,+kuin+Hän.Jumala+tosiaan+voi+aloittaa+seurakuntatyönsä+kohta,+jopa+niin+pian,+ettemme+edes+huomaa+kun+se+on+jo+alkanut.Jos+olet+profeetta,+sinä+kestät+koetuksen,+koska+Jumala+on+silloin+puolellasi.Jos+et+ole+profeetta,+sinä+et+koetusta+kestä,+ja+minä+revin+yltäsi+sen+viitan,+jonka+olet+itsellesi+ottanut+ja+paljastan+sinut.
  2. 7.3+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+28.4.2019+18:28Anonyymi+kirjoitti:+Pyydän+sinua,+kaikessa+ystävällisyydessä.Lopettaisitko+postaamisen+tähän+ketjuun+ja+annat+siivous+rauhan.Aloita+ennemmin+oma+ketju,+jossa+julistat+nämä+asiat.Minua+hieman+häiritsee+tässä+siivotessa,+että+lapset+pomppivat+jaloissa+ja+huutavat.Menkää+siis+vaikka+pihalle+leikkimään+tai+liittykää+mukaan+siivoamaan.Ilmiannan+jatkossa+nämä+pitkät+postaukset.Ja+olen+sanani+mittainen+tässä+asiassa.+:)+---+Kommentoi+---Rakas+ULKOKULLATTU+!ÄLÄ+anna+NEUVOJA+.+.+.+Jumalalle+.+.+.+!+.+.+.OLOASI+---+HELPOTTAA+---+SITTEN+KUN+YMMÄRRÄT+.+.+..+.+.+Jumala+SIIVOAA+---+EI+pieni+IHMINEN+.+.+.+;).+.+.Tapaus+"todistettu"+.+.+.+Käsittely+ALKAA+.+.+.+!+https://keskustelu.suomi24.fi/t/14323629/tapaus-quottodistettuquot-------kasittely-alkaa-------!Ettekö.te.opi+9.6.2016+16:27Koko+keskusteluketju+on+asiaton+ja+siksi+se+on+pyydetty+poistoon.+Opetelkaa+keskustelemaan+asiallisesti,+niin+katsotaan+sitten+jos+emme+poistaisikaan+näitä+keskusteluketjuja.+---+Kommentoi+---Jeesus_valitsi_tekstin+9.6.2016+16:51ÄLÄ+anna+NEUVOJA+.+.+.+Jumalalle+.+.+.+!+---+Kommentoi+---rouvaTappinen+9.6.2016+17:54Ei+ole+asiaton.+Ota+huomioon+että+moni+lukee+näitäkin+tekstejä+kommentoimatta.+Ja+se+prosessi+joka+lukijan+aivoissa+tapahtuu,+se+tapahtuu+jos+se+tapahtuu.+Ja+kun+se+on+tapahtunut+niin+lukija+kiteyttää+prosessin+lopputuloksen+yksinkertaisesti+toteamalla:+noinhan+se+onkin.Mistäkö+asiasta?+-+Lukijaa+erittäin+kauan+vaivaanneesta+ratkaisusta+esimerkiksi+joka+vihdoin+selkiytyy+lukijalle.+Tämä+on+erilaista+ryhmätyötä.Ja+Jeesus_valitsi_+tekstin,+jos+mielestäsi+olen+kaiken+tai+jotakin+ymmärtänyt+väärin,+voitko+korjata+väärinymmärryksen?
  3. Jumalan+---+KÄSKYSTÄ+---+PALAUTETAAN+TÄNNE+-+KOPIONA+-+NE+KESKIOSANVIESTIT+---+JOTKA+ON+POISTETTU+---+Jumalan+TAHDOSTA+-+ja+-+TOIMESTA+.+.+.+;)SELITYS+TÄHÄN+ON+TULOSSA+---+MYÖHEMMIN+---+KÄSITTELYN+YHTEYDESSÄ+!VIESTIT+PALAUTETAAN+---+loogisesti+ALUSTA+alkaen+-+LOPPUA+kohti+.+.+.KOKO+TÄMÄ+VIESTIKETJU+ON+SAMAA+VIESTIÄ+-+siis+-+7.+VIESTI+-+ja+-+sen+ALANUMEROT+!.+.+.7.1+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+28.4.2019+17:24Nyt+kun+SEURAKUNTA+on+aloittamassa+toimintaansa+PROFETIAT+PALSTALLA+.+.+..+.+.+niin+---+KYSY+ITSELTÄSI+---+KUMPI+OLET+.+.+..+.+.+???+.+.+.+Diotrefes+-+VAI+-+Demetrios+.+.+.+???.+.+.3.+Johanneksen+kirje+1+--->+Diotrefes+ja+Demetrios9.+Minä+kirjoitin+seurakunnalle;+mutta+Diotrefes,+joka+haluaa+olla+ensimmäinen+heidän+joukossaan,+ei+ota+meitä+vastaan.+10.+Sentähden+minä,+jos+tulen,+muistutan+hänen+teoistansa,+mitä+hän+tekee,+kun+pahoilla+sanoilla+meistä+juoruaa;+ja+vielä+siihenkään+tyytymättä,+hän+ei+itse+ota+veljiä+vastaan,+vaan+estää+niitäkin,+jotka+tahtovat+sen+tehdä,+ja+ajaa+heidät+pois+seurakunnasta.+11.+Rakkaani,+älä+seuraa+pahaa,+vaan+hyvää.+Joka+hyvin+tekee,+se+on+Jumalasta;+joka+pahoin+tekee,+se+ei+ole+Jumalaa+nähnyt.+12.+Demetrius+on+kaikilta,+jopa+itse+totuudeltakin,+saanut+hyvän+todistuksen;+ja+mekin+todistamme+hänestä+samaa,+ja+sinä+tiedät,+että+meidän+todistuksemme+on+tosi.+.+.+.JOS+SINULLA+ON+ASENNE+ONGELMIA+.+.+.+niin+TEE+KORJAUS+siihen+.+.+.+:).+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+25.2.2016+13:50Rakkaat+USKON+siskot+ja+veljet+!Nyt+-+HILJAISTA+ja+TYYNTÄ+-+ennen+-+MYRSKYÄ+.+.+.+.+.+.+HERÄTYS+TULEE+TAPAHTUMAAN+-+Suomessa+voimakkaana+!.Ensin+TAPAHTUU+KOULUTUS+.+.+.+sitä+VALMISTELLAAN+.+.+.+!.ALUSTAVA+-+valmisteleva+-+KOULUTUS+.+.+.+ON+KÄYNNISSÄ+.+.+.+.+.+.+TÄMÄN+KIRJAN+on+.+.+.+Jumala+valinnut+.+.+.+!Tapio+Nousiainen:+Yksi+ainoa+elämäKäytämme+siis+tätä+kirjaa+(ja+muutamaa+muutakin)+oppimateriaalina,+joka+laajentaa+käsitystämme+tulevasta+tehtävästämme+--->+HERÄTYKSESTÄ.KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)********************************************************************JOS+SINULLA+ON+ASENNE+ONGELMIA+.+.+.+niin+TEE+KORJAUS+siihen+.+.+.+:).esim.+SEURAAVAN+KESKUSTELUN+ASENNE+on+.+.+.+HUONO+.+.+.+:(TUO+KESKUSTELU+--->+Jumalan+PILKKAA+!!!SIINÄ+-+Jumalan+-+ILMOITUSTA+on+muokattu+ja+sitten+kysytään+samaa+ASIAA+-+mikä+on+ILMOITUKSESTA+POISTETTU+.+.+.+:)********+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+********2)+Kuka+on+se+Jumala+jota+palvelet?6.1.+Kuka+JUMALA+järjestää+ko.+KOULUTUKSEN?********TÄMÄ+KESKUSTELU+--->+Jumalan+PILKKAA+!!!2.+kysely+nikille+Jumalan_henkäyshttp://keskustelu.suomi24.fi/t/14089206/2--kysely-nikille-jumalan_henkays****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  4. 6.+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+28.4.2019+17:52Jumalan_henkäys+Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+-+nimitti+minut+Profeetaksi+.+.+.+12.06.2015+lähtien.Jumala+ohjasi+NIMITYKSENSÄ+yhteydessä+katsomaan+yhteenvetoa+Herran+antamista+Profetioista,+jotka+koskevat+minua.SEURAAVANA+PÄÄKOHDAT+.+.+..+.+.+Jumalan+ALLEKIRJOITTAMASTA+tekstistä+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Suomen+tuleva+profeetta+Muinaiset+Kirjoitukset+lupaavat,+että+universumin+Luoja+on+lähettävä+yliluonnollisilla+kyvyillä+varustetun+profeettansa+ennen+ahdistuksen+aikaa+maahan.+Monet+uudestisyntyneet+Messiaan+seuraajat+ovat+nähneetkin+näkyjä+ja+saanet+sanomia+hengessä+siitä,+että+Suomeen+on+nouseva+väkevä+profeetta+aikana,+kun+Suomi+elää+ahdistuksen+päiviä+Suomi+neidon+ollessa+polvilleen+painettuna+vihollisen+alle.+Tämä+profeetta+tulee+kulkemaan+tulevan+herätyksen+aurana+ja+jakaa+väkevää+voiteluansa+niille+lukuisille+muille+ihmisille,+jotka+noina+ahdistuksen+päivinä+kuulevat+kutsun+ja+nousevat+peltomiehiksi+palvelemaan.------Ennustuksia+profeetastaYksi+erittäin+hyvin+tunnetuista+Suomea+koskettavista+ennustuksista+ajassamme+on+niin+sanottu+Tukholman+profetia+vuodelta+1984,+joka+kertoo+tulevasta+ahdistuksen+ajasta+Suomessa+jolloin+talous+romahtaa+ja+Venäjä+valtaa+Pohjois-+ja+Itä-Suomen.+Tässä+profetiassa+yksi+osa+kertoo+tuosta+Suomessa+nousevasta+profeetasta.”Suomen+kansasta+nousee+minulle+profeetta,+sanoo+Jumala.+Hän+profetoi+lyhyen+hetken,+mutta+hänen+profeetan-merkkinsä+on+niin+suuri,+että+se+sokaisee+jokaisen+vastaanväittäjän.Tämä+profetia+ei+ole+tarkka,+sillä+siihen+tulee+vielä+jatko,+laajempi+ja+selvempi+profetia+tulevaisuudessa,+mutta+se+lasketaan+sille+miehelle,+jonka+minä+olen+valinnut+seisomaan+profetian+kanssa+Suomessa+ahdistuksen+aikana.+Tämä+profetia+tulee+kertomaan+Suomen+kansalle+ne+ahdistuksen+ajat,+jotka+ovat+tulossa.+Nämä+alkavat+kesällä,+sillä+sinulle+palvelijani+Tukholmassa+näytetään+vihreitä+puita.Sinä+kerrot+sen+sanan,+että+Suomessa+nousee+profeetta,+joka+julistaa+minun+sanani,+ja+morsian+ottaa+vastaan+sen+sanan+kuuleviin+korviinsa.+Iloitse+minun+sanastani+ja+seiso+sen+kanssa.+Minä+Herra,+tiedän+teidän+kärsimyksenne+ja+ahdistuksenne+määrän,+mutta+yhtään+ylimääräistä+kyyneltä+ei+morsiamen+tarvitse+itkeä.+Suomen+kansan+rukoukset,+niitten+vanhurskaitten+rukoukset,+jotka+Suomen+maassa+asuvat,+ovat+muistossa+minun+edessäni.”Toinen+ennustustus+tästä+tulevasta+profeetasta+tulee+Rik+Hanskilta+vuodelta+1996.”Haluan+kertoa+tässä,+että+se+tuleva+Suomen+profeetta+on+vielä+tuntematon/piilossa+ja+yllätys+monille.+Tämä+profeetta+tulee+merkkien+ja+ihmeitten+kera+ja+on+todella+väkevästi+Jumalan+käytössä,+mutta+on+myös+maksanut+kalliin+hinnan,+jota+kukaan+ei+osaa+edes+arvatakaan+tai+ymmärrä.+Tällä+profeetalla+on+Elian+ja+Elisan+voitelu/kaksoisvoitelu.Jumala+ei+anna+sitä+vielä+tiedoksi,+kuka+se+on,+mutta+kun+hän+tulee,+sen+tietää+kaikki+uskovat.+He+näkevät+ja+varsinkin+ne+jotka+odottavat+herätystä.+Joukossa+on+myös+pessimistejä+ja+epäuskoisia,+jotka+eivät+odota+tällaista+profeettaa+tai+henkilöä.+Jotkut+kyllä+luulevat,+että+se+on+se+ja+se,+mutta+tämä+henkilö+on+vielä+piilossa.”Ja+TV7:stäkin+tuttu+Tauno+Rantala+on+myös+saanut+vuonna+2003+ilmoituksen+universumin+Luojalta+tästä+tulevasta+profeetasta.”Yhden+henkilön+tulen+nostamaan+tässä+maassa+aivan+kuin+auran+kärjeksi.+Toiset+tulevat+hänen+jäljessään+ja+kanssaan.+Hän+on+kovat+koulut+käynyt+läpi.+Hänet+olen+koetellut.+Hän+ei+ota+mitään+kunniaa+itselleen.+Minä+itse+olen+hänet+valinnut.+Älkää+mielessänne+nostako+häntä+sen+erikoisempaan+asemaan+kuin+ketä+muuta+tahansa,+mitä+Minä+käytän.+Mutta+hän+on+Minun+valitsemani+siihen+tehtävään.+Hän+itsekin+sen+tietää,+että+tämä+on+Minun+valintani.”Näistä+ennustuksista+koskien+tulevaa+profeetta+voidaan+tehdä+seuraavanlainen+yhteenveto:◾Tien+aukaisija+ja+edelläkävijä◾Inhimillisesti+katsottuna+tavallinen+Matti+Meikäläinen◾Käynyt+läpi+kovat+vaiheet+elämässään◾Toimii+vain+lyhyen+ajan◾Ilmestyy+vaikeana+aikana◾Julistaa+parannuksen+tekoa+ja+paljastaa+synnit◾Tekee+ihmeitä+ja+merkkejä◾Tulee+toimimaan+vedenjakana,+toiset+pitävät+vääränä+profeettana+ja+toiset+todellisena+profeettana----------------------------Suomen+tuleva+profeettahttps://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/***************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+-+Matt.+5:1
  5. Jumalan+---+KÄSKYSTÄ+---+PALAUTETAAN+TÄNNE+-+KOPIONA+-+NE+KESKIOSANVIESTIT+---+JOTKA+ON+POISTETTU+---+Jumalan+TAHDOSTA+-+ja+-+TOIMESTA+.+.+.+;)SELITYS+TÄHÄN+ON+TULOSSA+---+MYÖHEMMIN+---+KÄSITTELYN+YHTEYDESSÄ+!VIESTIT+PALAUTETAAN+---+loogisesti+ALUSTA+alkaen+-+LOPPUA+kohti+.+.+..+.+.VASTAUS+VIESTIIN+---+Anonyymi+28.4.2019+15:14Kysymys+nimimerkille:+EI_TROLLI_vaan_TOTUUSMikä+on+sinun+tehtäväsi+tässä+lopunajassa?Kirjoitathan+vastauksen+lyhyesti+ja+selkeästi+ilman+lainauksia+ja+copy+pastea.Jos+tahdot+olla+mukana+edistämässä+palstan+siistinä+pitämistä,+niin+suosittelenmuuttamaan+kirjoitus+tapaasi+lyhyemmäksi.Pitkät+tekstin+pätkät+tekevät+selauksesta+hankalan+ja+ne+juuri+lukiessa+skipataan.Jos+sinulla+on+jotain+sanottavaa+tai+kirjoitettavaa,+niin+tee+sinäkin+siinä+muutos.Ole+keskusteluissa+nimimerkkisi+arvoinen.Kiitos.+.+.+.4.+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+28.4.2019+15:55Rakas+!OLEN+.+.+.+Johannes+Kastaja+TOINEN+.+.+.+;)LÖYDÄT+MINUT+-+ja+-+KUVAUKSENI+.+.+.+KAIKISTA+NELJÄSTÄ+EVANKELIUMISTA+.+.+..+.+.+MUTTA+ERITYISESTI+.+.+.+Johanneksen+EVANKELIUMIN+.+.+.+ALUSTA+.+.+.+!.+.+.Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Olen+-+JUMALAN+-+lähettämä+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1-9+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valo.Valo+loistaa+pimeydessä,+pimeys+ei+ole+saanut+sitä+valtaansa.--->+Tuli+mies,+Jumalan+lähettämä,+hänen+nimensä+oli+Johannes.+<---+TÄSSÄ+OLEN--->+Hän+tuli+todistajaksi,+todistamaan+valosta,+jotta+kaikki+uskoisivat+siihen.+<---+TEHTÄVÄNIEi+hän+itse+ollut+tuo+valo,+mutta+valon+todistaja+hän+oli.Todellinen+valo,+joka+valaisee+jokaisen+ihmisen,+oli+tulossa+maailmaan..+.+.+.+.+.+.+.JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+.+.+.+.+.+.+.+.Johannes+Kastajan+-+tehtäväni+-+on+TODISTAA+.+.+..+.+.+JUMALAN+OLEMASSA+OLO..+.+.+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TOSIKSI..+.+.+.+.+.+.+.Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:19-23+--->Johannes+Kastajan+todistusTämä+on+todistus,+jonka+Johannes+antoi,+kun+juutalaiset+lähettivät+Jerusalemista+pappeja+ja+leeviläisiä+kysymään+häneltä:+"Kuka+sinä+olet?"Johannes+tunnusti+totuuden,+hän+ei+sitä+kieltänyt.+Hän+sanoi:"En+minä+ole+Messias."+"Mikä+sitten?"+he+kysyivät.+"Oletko+Elia?"+"En+ole",+Johannes+vastasi.+"Oletko+se+luvattu+profeetta?"+Hän+vastasi:+"En."Silloin+he+sanoivat:+"Kuka+sitten+olet?+Meidän+on+vietävä+vastaus+niille,+jotka+meidät+lähettivät.+Mitä+sanot+itsestäsi?"Johannes+vastasi:+"Minä+olen+ääni,+joka+huutaa+autiomaassa:+'Tasoittakaa+Herralle+tie!'+Niinhän+profeetta+Jesaja+on+ennustanut.".+.+.+.+.+.+.+.Jesaja+40:3-5+--->+Huutavan+ääni+kuuluuHuutavan+ääni+kuuluu:+"Valmistakaa+Herralle+tie+erämaahan,+tehkää+arolle+tasaiset+polut+meidän+Jumalallemme.Kaikki+laaksot+korotettakoon,+kaikki+vuoret+ja+kukkulat+alennettakoon;+koleikot+tulkoot+tasangoksi+ja+kalliolouhut+lakeaksi+maaksi.+Herran+kunnia+ilmestyy:+kaikki+liha+saa+sen+nähdä.+Sillä+Herran+suu+on+puhunut."+.+.+.LYHYESTI+OLI+TUOSSA+.+.+.+;)------------------------------------Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  6. 3.+VIESTI+---+POISTETTU+-+4.5.2019.+.+.Anonyymi+4.5.2019+15:32EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+kirjoitti:+Rakas+!Jumala+MÄÄRÄÄ+---+pieni+ihminen+VIKISEE+aikansa+-+ja+-+SITTEN+ALISTUU+.+.+.+.+.+.+Jumalan+TAHTOON+.+.+.+jollei+sitten+---+PALJASTU+---+TYHMÄKSI+-+tai+-+PENSEÄKSI+.+.+.+;).+.+.»+.+.+.+Suomen+Kristityt+keskustelufoorumi??+.+.+.+Missä+viipyy?+.+.+.+»+ENSIN+---+Profetiat+PALSTAN+---+PUHDISTUS+.+.+.KOSKA+-+Jumala+-+PÄÄTTI+TEHDÄ+SEN+TÄNNE+---+PROFETIAT+PALSTALLE+---+JOKATÄYTYY+ENSIKSI+---+PUHDISTAA+---+KAIKESTA+SAASTASTA+JA+VALHEESTA+!.+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jumalan_henkäys+15.5.2018+16:16""Kiitos+kovasti+vastauksista!+Kiirettä+ei+ole.""---------------------------------------------------------Rakkaat+"odottajat"+!JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!JOTEN+myöskään+RAAMATTU+.+.+.+EI+MÄÄRÄÄ+.+.+.+;)+Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN+.+.+.+!SAAT+KYLLÄ+TIETÄÄ+HETI+KUN+.+.+.+JUMALA+SANOO+MITEN+EDETÄÄN.Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+KOSKA+Profeettani+-+Jumalan+Henkäys+-+EI+ELÄNYT+-+Raamatun+AIKANA+-+niin+.+.+..+.+.+Hän+KIRJOITTAA+---+nyt+---+TÄNNE+Profetiat+PALSTALLE+---+juuri+niin+kuin+.+.+..+.+.+MINÄ+Kaikkivaltias+Jumala+TAHDON+---+ENKÄ+KYSY+KENELTÄKÄÄN+LUPAA+.+.+..+.+.+siihen+MITÄ+HALUAN+SANOA+-+ja+-+MILLÄ+TAVALLA+ASIANI+ILMOITTAA+.+.+.+:)+EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+=+Jumalan+TOTUUSLue.Ja.Kirjoita.Tarkasti+=+RIKKOMUS+KÄSITTELY+LISTA+-+JEREMIA+23:30-32+Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!+---+Kommentoi+---Poistiko+Jumala+sinunkin+viestejäsi?On+lähtenyt+aika+nippu+viestejä+tästä+ketjusta.Kirjoita+nyt+asiallisesti+ilman+tuota+"aavemaista"+tyyliä.Kuin+mies+miehelle+tai+veli+veljelle.Sinulla+on+monta+tiliä+joista+joudut+vastaamaan.Minä+en+usko,+että+Jumala+puhuu+kauttasi,+vaan+uskon,+että+puhut+omaksi+turmioksesi+Jumalan+nimissä.Tämä+on+toinen+varoitus+sinulle,+tee+parannus.Olet+aloittanut+julkisen+toiminnan+aikoja+sitten.Sinut+tunnetaan+profiileittesi+takia+ja+siksi+et+ole+profeetta+joka+Suomessa+nousee.Merkit+eivät+täyty+kohdallasi.Sinulle+jää+sanojesi+mukaan+vaihtoehdoiksi+alistua+Jumalan+tahtoon+tai+paljastua+tyhmäksi+tai+penseäksi.Sinuna+alistuisin+osaasi,+jossa+voit+tehdä+yhteistyötä+uskonveljiesi+ja+sisariesi+kanssa.Nyt+sinun+kanssasi+ei+yhteistyötä+voi+tehdä,+sillä+kirjoitat+vain+itsestäsi+ja+profeetan+osastasi+ja+ilmoitat+ketjuihin+sitä+samaa+sanomaa+Jumalan+nimissä.Sinä+et+profeetta+ole,+etkä+johannes+kastaja+toinen.Olen+pahoillani,+mutta+näin+asiat+ovat.:(
  7. 2.+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+28.4.2019+15:15Rakkaat+Jumalan+Lapset+!PROFETIAT+PALSTA+on+-+Jumalan+-+KOULUTUS+KÄYTÖSSÄ,+joten+TÄÄLLÄ+asiat+etenevät+hitaasti,+mutta+KOSKA+Jumala+TOIMII+OIKEUDENMUKAISESTI+-+niin+-+KAIKELLA+ON+TARKOITUKSENSA.ENNAKKOILMOITUKSIA+---+TULEVASTA+---+ON+ANNETTU+!!!.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+15.12.2016+15:37Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Profetiat+PALSTAN+---+PUHDISTUS+---+ON+TULOSSA+.+.+.+;)Juuri+niin+kuin+-+Jumala+ILMOITTI+20.09.2015+-+MYÖHEMMIN+TAPAHTUVAN+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!+.+.+.Jumalan_henkäys+20.9.2015+20:57Rakas+uskonsiskoni+sinettisormus1+!TOTEUTAN+-Jumalan+tahtoa.+Olen+suorassa+palvelusuhteessa+ja+virassa+Jumalalle,+kuten+olivat+Raamatussa+esiintyvät+edeltäjänikin,+mutta+en+kerro+missä+virassa+toimin+ja+mihin+virkaan+minut+on+nimitetty+12.06.2015.+En+pidä+sitä+tietoa+mitenkään+tärkeänä,+mutta+Rakastan+yli+kaiken+keskusteluja+Jumalan+kanssa+ja+sitä,+että+saan+nöyränä+palvella+Kaikkivaltiasta+Jumalaa+ja+toteuttaa+Herran+tahtoa.Minulla+on+kaikki+valtuudet+kirjoittaa+.+.+.+Jumalan+nimissä.--------------------------------------------------------Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!------------------------------------------------------------------------Jumala+on+juuri+ilmoittanut+minulle+.+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+TYÖNSÄ+--->+TÄÄLLÄ+TEHDÄÄN+NYT+SUURSIIVOUS+!En+itse+ole+vastuussa+siitä,+mitä+Herra+täällä+TEKEE+kun+Hän+suorittaa+puhdistuksensa+.+.+.+joten+minulle+on+turha,+kenenkään+suuttua+ja+kantaa+kaunaa+.+.+.+;)Jumala+on+antanut+minulle+lupauksen+.+.+.+nöyrin+palvelijani+-+ei+sinun+tarvitse+kaiken+saastan+keskellä+-+Herran+tahtoa+-+toteuttaa+.+.+.+PYYHKÄISEN+PÖLYT+POIS+!------------------------------------------------------------------------En+ole+omalta+osaltani+kiinnostunut+niistä+henkilöistä+tai+valitsemassa+niitä+henkilöitä,+joita+Jumala+poistaa+tältä+palstalta,+sillä+en+voi+mitenkään+vaikuttaa+Herran+valintoihin,+enkä+siihen+tapaan+tai+keinoon+millä+Jumala+puhdistaa+palstaa.Olen+kiinnostunut+vain+niistä+HENKILÖISTÄ+.+.+.+jotka+palstalle+jäävät.+.+.+:)Toivottavasti,+ilmaisin+ASIAN+riittävän+selvästi,+mutta+tarkennan+.+.+.+tarvittaessa+!---------------------------------------------------------------------------Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  8. NÄIHIN+KYSYMYKSIIN+VASTATAAN++---+SITTEN+---+KUN+-+Jumala+-+ANTAA+KÄSKYN++!TÄSSÄ+KUITENKIN+---+YKSI+---+ALUSTAVA++VASTAUS+.+.+.+:)-------------------------------------------------------------------""Katsos,+eihän+voi+”sikaa+säkissä+ostaa”?+Pitää+nähdä+säkin+sisälle,+onko+siellä+sika,+vaiko+susi,+vai+eikö+siellä+ole+muuta+kuin+mädänneitä+pottuja,+esim.""-------------------------------------------------------------------Jumala+VASTAA+.+.+..+.+.+Minulla+on+myös+OIKEUS+.+.+.+KOETELLA+.+.+.+;).+.+.Evankeliumi+Matteuksen+mukaan,+Matt.+8:+18-34+--->+Seuraa+minua!18+Mutta+kun+Jeesus+näki+paljon+kansaa+ympärillään,+käski+hän+lähteä+toiselle+rannalle.+19+Ja+eräs+kirjanoppinut+tuli+ja+sanoi+hänelle:+"Opettaja,+minä+seuraan+sinua,+mihin+ikinä+menet".+20+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Ketuilla+on+luolat+ja+taivaan+linnuilla+pesät,+mutta+Ihmisen+Pojalla+ei+ole,+mihin+hän+päänsä+kallistaisi".+21+Ja+eräs+toinen+hänen+opetuslapsistaan+sanoi+hänelle:+"Herra,+salli+minun+ensin+käydä+hautaamassa+isäni".+22+Mutta+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Seuraa+sinä+minua,+ja+anna+kuolleitten+haudata+kuolleensa".+23+Ja+hän+astui+venheeseen,+ja+hänen+opetuslapsensa+seurasivat+häntä.+24+Ja+katso,+järvellä+nousi+kova+myrsky,+niin+että+venhe+peittyi+aaltoihin;+mutta+hän+nukkui.+25+Niin+he+menivät+ja+herättivät+hänet+sanoen:+"Herra,+auta,+me+hukumme".+26+Hän+sanoi+heille:+"Te+vähäuskoiset,+miksi+olette+pelkureita?"+Silloin+hän+nousi+ja+nuhteli+tuulia+ja+järveä,+ja+tuli+aivan+tyven.+27+Ja+ihmiset+ihmettelivät+ja+sanoivat:+"Millainen+tämä+on,+kun+sekä+tuulet+että+meri+häntä+tottelevat?"+28+Kun+hän+tuli+toiselle+rannalle,+gadaralaisten+alueelle,+tuli+häntä+vastaan+kaksi+riivattua,+jotka+olivat+haudoista+lähteneet+ja+olivat+kovin+raivoisia,+niin+ettei+kukaan+voinut+sitä+tietä+kulkea.+29+Ja+katso,+he+huusivat+sanoen:+"Mitä+sinulla+on+meidän+kanssamme+tekemistä,+sinä+Jumalan+Poika?+Oletko+tullut+tänne+vaivaamaan+meitä+ennen+aikaa?"+30+Ja+etäällä+heistä+kävi+suuri+sikalauma+laitumella.+31+Niin+riivaajahenget+pyysivät+häntä+sanoen:+"Jos+ajat+meidät+pois,+niin+lähetä+meidät+sikalaumaan".+32+Ja+hän+sanoi+niille:+"Menkää".+Silloin+ne+lähtivät+heistä+ja+menivät+sikoihin.+Ja+katso,+koko+lauma+syöksyi+jyrkännettä+alas+järveen+ja+hukkui+veteen.+33+Mutta+paimentajat+pakenivat;+ja+he+menivät+kaupunkiin+ja+ilmoittivat+kaikki,+myöskin+sen,+miten+riivattujen+oli+käynyt.+34+Ja+katso,+koko+kaupunki+lähti+Jeesusta+vastaan;+ja+kun+he+hänet+näkivät,+pyysivät+he+häntä+menemään+pois+heidän+alueeltaan.
  9. Rakas+!Jumala+MÄÄRÄÄ+---+pieni+ihminen+VIKISEE+aikansa+-+ja+-+SITTEN+ALISTUU+.+.+.+.+.+.+Jumalan+TAHTOON+.+.+.+jollei+sitten+---+PALJASTU+---+TYHMÄKSI+-+tai+-+PENSEÄKSI+.+.+.+;).+.+.»+.+.+.+Suomen+Kristityt+keskustelufoorumi??+.+.+.+Missä+viipyy?+.+.+.+»+ENSIN+---+Profetiat+PALSTAN+---+PUHDISTUS+.+.+.KOSKA+-+Jumala+-+PÄÄTTI+TEHDÄ+SEN+TÄNNE+---+PROFETIAT+PALSTALLE+---+JOKATÄYTYY+ENSIKSI+---+PUHDISTAA+---+KAIKESTA+SAASTASTA+JA+VALHEESTA+!.+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jumalan_henkäys+15.5.2018+16:16""Kiitos+kovasti+vastauksista!+Kiirettä+ei+ole.""---------------------------------------------------------Rakkaat+"odottajat"+!JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!JOTEN+myöskään+RAAMATTU+.+.+.+EI+MÄÄRÄÄ+.+.+.+;)+Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN+.+.+.+!SAAT+KYLLÄ+TIETÄÄ+HETI+KUN+.+.+.+JUMALA+SANOO+MITEN+EDETÄÄN.Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+KOSKA+Profeettani+-+Jumalan+Henkäys+-+EI+ELÄNYT+-+Raamatun+AIKANA+-+niin+.+.+..+.+.+Hän+KIRJOITTAA+---+nyt+---+TÄNNE+Profetiat+PALSTALLE+---+juuri+niin+kuin+.+.+..+.+.+MINÄ+Kaikkivaltias+Jumala+TAHDON+---+ENKÄ+KYSY+KENELTÄKÄÄN+LUPAA+.+.+..+.+.+siihen+MITÄ+HALUAN+SANOA+-+ja+-+MILLÄ+TAVALLA+ASIANI+ILMOITTAA+.+.+.+:)+EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+=+Jumalan+TOTUUSLue.Ja.Kirjoita.Tarkasti+=+RIKKOMUS+KÄSITTELY+LISTA+-+JEREMIA+23:30-32+Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+.+.+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  10. Rakas+!LISÄÄ+---+VALMIITA+VASTAUKSIA+KYSYMYKSIISI+---+SUORAAN+Raamatusta++.+.+.+;)""Kastatko+myös+vedellä?Kuuluuko+tehtävääsi+millainen+julistaminen?""---------------------------------------------------------17.+Sillä+Kristus+ei+lähettänyt+minua+kastamaan,+vaan+evankeliumia+julistamaan+-+ei+puheen+viisaudella,+ettei+Kristuksen+risti+menisi+mitättömäksi.+.+.+.+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta+,+,+,21.+Sillä+kun,+Jumalan+viisaudesta,+maailma+ei+oppinut+viisauden+avulla+tuntemaan+Jumalaa,+niin+Jumala+näki+hyväksi+saarnauttamansa+hullutuksen+kautta+pelastaa+ne,+jotka+uskovat,+22.+koskapa+juutalaiset+vaativat+tunnustekoja+ja+kreikkalaiset+etsivät+viisautta,+23.+me+taas+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta,+joka+on+juutalaisille+pahennus+ja+pakanoille+hullutus,+24.+mutta+joka+niille,+jotka+ovat+kutsutut,+olkootpa+juutalaisia+tai+kreikkalaisia,+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.+.+.+.Johannes_Kastaja_Toinen+2.4.2018+14:14.+.+.+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta+,+,+,3.+Armo+teille+ja+rauha+Jumalalta,+meidän+Isältämme,+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!+4.+Minä+kiitän+Jumalaani+aina+teidän+tähtenne+siitä+Jumalan+armosta,+joka+on+annettu+teille+Kristuksessa+Jeesuksessa,+5.+että+kaikessa+olette+rikastuneet+hänessä,+kaikessa+puheessa+ja+kaikessa+tiedossa,+6.+sen+mukaan+kuin+todistus+Kristuksesta+on+teissä+vahvistettu,+7.+niin+ettei+teiltä+mitään+puutu+missään+armolahjassa,+teidän+odottaessanne+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestystä.+8.+Hän+on+myös+vahvistava+teitä+loppuun+asti,+niin+että+te+olette+nuhteettomat+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+päivänä.+9.+Jumala+on+uskollinen,+hän,+jonka+kautta+te+olette+kutsutut+hänen+Poikansa+Jeesuksen+Kristuksen,+meidän+Herramme,+yhteyteen.+10.+Mutta+minä+kehoitan+teitä,+veljet,+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen,+että+kaikki+olisitte+puheessa+yksimieliset+ettekä+suvaitsisi+riitaisuuksia+keskuudessanne,+vaan+pysyisitte+sovinnossa+ja+teillä+olisi+sama+mieli+ja+sama+ajatus.+17.+Sillä+Kristus+ei+lähettänyt+minua+kastamaan,+vaan+evankeliumia+julistamaan+-+ei+puheen+viisaudella,+ettei+Kristuksen+risti+menisi+mitättömäksi.+18.+Sillä+sana+rististä+on+hullutus+niille,+jotka+kadotukseen+joutuvat,+mutta+meille,+jotka+pelastumme,+se+on+Jumalan+voima.+19.+Onhan+kirjoitettu:+"Minä+hävitän+viisasten+viisauden,+ja+ymmärtäväisten+ymmärryksen+minä+teen+mitättömäksi".+20.+Missä+ovat+viisaat?+Missä+kirjanoppineet?+Missä+tämän+maailman+älyniekat?+Eikö+Jumala+ole+tehnyt+maailman+viisautta+hullutukseksi?+21.+Sillä+kun,+Jumalan+viisaudesta,+maailma+ei+oppinut+viisauden+avulla+tuntemaan+Jumalaa,+niin+Jumala+näki+hyväksi+saarnauttamansa+hullutuksen+kautta+pelastaa+ne,+jotka+uskovat,+22.+koskapa+juutalaiset+vaativat+tunnustekoja+ja+kreikkalaiset+etsivät+viisautta,+23.+me+taas+saarnaamme+ristiinnaulittua+Kristusta,+joka+on+juutalaisille+pahennus+ja+pakanoille+hullutus,+24.+mutta+joka+niille,+jotka+ovat+kutsutut,+olkootpa+juutalaisia+tai+kreikkalaisia,+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.+25.+Sillä+Jumalan+hulluus+on+viisaampi+kuin+ihmiset,+ja+Jumalan+heikkous+on+väkevämpi+kuin+ihmiset.+26.+Sillä+katsokaa,+veljet,+omaa+kutsumistanne:+ei+ole+monta+inhimillisesti+viisasta,+ei+monta+mahtavaa,+ei+monta+jalosukuista,+27.+vaan+sen,+mikä+on+hulluutta+maailmalle,+sen+Jumala+valitsi+saattaaksensa+viisaat+häpeään,+ja+sen,+mikä+on+heikkoa+maailmassa,+sen+Jumala+valitsi+saattaaksensa+sen,+mikä+väkevää+on,+häpeään,+28.+ja+sen,+mikä+maailmassa+on+halpasukuista+ja+halveksittua,+sen+Jumala+valitsi,+sen,+joka+ei+mitään+ole,+tehdäksensä+mitättömäksi+sen,+joka+jotakin+on,+29.+ettei+mikään+liha+voisi+kerskata+Jumalan+edessä.+30.+Mutta+hänestä+on+teidän+olemisenne+Kristuksessa+Jeesuksessa,+joka+on+tullut+meille+viisaudeksi+Jumalalta+ja+vanhurskaudeksi+ja+pyhitykseksi+ja+lunastukseksi,+31.+että+kävisi,+niinkuin+kirjoitettu+on:+"Joka+kerskaa,+sen+kerskauksena+olkoon+Herra".+-+Ensimmäinen+kirje+korinttilaisille+1
  11. 4.+Sillä+teidän+keskuuteenne+on+pujahtanut+eräitä+ihmisiä,+joiden+jo+aikoja+sitten+on+kirjoitettu+tulevan+tähän+tuomioon,+jumalattomia,+jotka+kääntävät+meidän+Jumalamme+armon+irstaudeksi+ja+kieltävät+meidän+ainoan+valtiaamme+ja+Herramme,+Jeesuksen+Kristuksen.+Jeesus_valitsi_tekstin+9.6.2016+14:52Juudaksen+kirje+11.+Juudas,+Jeesuksen+Kristuksen+palvelija+ja+Jaakobin+veli,+kutsutuille,+jotka+ovat+Isässä+Jumalassa+rakastetut+ja+Jeesukselle+Kristukselle+varjellut.+2.+Lisääntyköön+teille+laupeus+ja+rauha+ja+rakkaus.+3.+Rakkaani!+Kun+minulla+on+ollut+harras+halu+kirjoittaa+teille+yhteisestä+pelastuksestamme,+tuli+minulle+pakko+kirjoittaa+ja+kehoittaa+teitä+kilvoittelemaan+sen+uskon+puolesta,+joka+kerta+kaikkiaan+on+pyhille+annettu.+4.+Sillä+teidän+keskuuteenne+on+pujahtanut+eräitä+ihmisiä,+joiden+jo+aikoja+sitten+on+kirjoitettu+tulevan+tähän+tuomioon,+jumalattomia,+jotka+kääntävät+meidän+Jumalamme+armon+irstaudeksi+ja+kieltävät+meidän+ainoan+valtiaamme+ja+Herramme,+Jeesuksen+Kristuksen.+5.+Vaikka+jo+kerran+olette+saaneet+tietää+kaiken,+tahdon+kuitenkin+muistuttaa+teitä+siitä,+että+Herra,+joka+oli+pelastanut+kansan+Egyptistä,+toisella+kertaa+hukutti+ne,+jotka+eivät+uskoneet;+6.+ja+että+hän+ne+enkelit,+jotka+eivät+säilyttäneet+valta-asemaansa,+vaan+jättivät+oman+asumuksensa,+pani+pimeyteen+iankaikkisissa+kahleissa+säilytettäviksi+suuren+päivän+tuomioon;+7.+samoin+kuin+Sodoma+ja+Gomorra+ja+niiden+ympärillä+olevat+kaupungit,+jotka+samalla+tavalla+kuin+nekin+harjoittivat+haureutta+ja+eksyivät+luonnottomiin+lihanhimoihin,+ovat+varoittavana+esimerkkinä,+kärsiessään+iankaikkisen+tulen+rangaistusta.+8.+Yhtäkaikki+nämä+uneksijat+samoin+saastuttavat+lihan;+he+halveksivat+herrautta,+herjaavat+kirkkauden+henkiolentoja.+9.+Mutta+ei+ylienkeli+Miikaelkaan,+kun+riiteli+ja+väitteli+perkeleen+kanssa+Mooseksen+ruumiista,+rohjennut+lausua+herjaavaa+tuomiota,+vaan+sanoi:+"Rangaiskoon+sinua+Herra!"+10.+Nämä+sitävastoin+herjaavat+sitä,+mitä+eivät+tunne;+mutta+minkä+he+järjettömäin+eläinten+tavoin+luonnostaan+ymmärtävät,+sillä+he+turmelevat+itsensä.+11.+Voi+heitä,+sillä+he+kulkevat+Kainin+tietä+ja+heittäytyvät+palkan+tähden+Bileamin+eksytykseen+ja+hukkuvat+niskoitteluunsa+niinkuin+Koora!+12.+He+likapilkkuina+teidän+rakkausaterioillanne+julkeasti+kemuilevat+ja+itseään+kestitsevät.+He+ovat+vedettömiä,+tuulten+ajeltavia+pilviä,+paljaita,+syksyisiä+puita,+hedelmättömiä,+kahdesti+kuolleita,+juurineen+maasta+reväistyjä,+13.+rajuja+meren+aaltoja,+jotka+vaahtoavat+omia+häpeitään,+harhailevia+tähtiä,+joille+pimeyden+synkeys+ikuisiksi+ajoiksi+on+varattu.+14.+Heistäkin+Eenok,+Aadamista+seitsemäs,+on+ennustanut,+sanoen:+"Katso,+Herra+tulee+tuhannen+tuhansine+pyhinensä+15.+tuomitsemaan+kaikkia+ja+rankaisemaan+kaikkia+jumalattomia+kaikista+heidän+jumalattomista+teoistansa,+joita+he+jumalattomuudessaan+ovat+tehneet,+ja+kaikesta+julkeasta,+mitä+nuo+jumalattomat+syntiset+ovat+häntä+vastaan+puhuneet".+16.+He+ovat+napisijoita,+kohtalonsa+nurkujia+ja+vaeltavat+himojensa+mukaan;+heidän+suunsa+puhuu+pöyhkeitä,+ja+he+mielistelevät+ihmisiä+oman+etunsa+tähden.+17.+Mutta+te,+rakkaani,+muistakaa+nämä+sanat,+mitkä+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+apostolit+ovat+edeltäpäin+puhuneet,+18.+sanoen+teille:+"Viimeisenä+aikana+tulee+pilkkaajia,+jotka+vaeltavat+jumalattomuutensa+himojen+mukaan".+19.+Nämä+juuri+saavat+aikaan+hajaannusta,+he+ovat+sielullisia,+henkeä+heillä+ei+ole.+20.+Mutta+te,+rakkaani,+rakentakaa+itseänne+pyhimmän+uskonne+perustukselle,+rukoilkaa+Pyhässä+Hengessä+21.+ja+pysyttäkää+niin+itsenne+Jumalan+rakkaudessa,+odottaessanne+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+laupeutta+iankaikkiseksi+elämäksi.+22.+Ja+armahtakaa+toisia,+niitä,+jotka+epäilevät,+pelastakaa+heidät,+tulesta+temmaten;+23.+toisia+taas+armahtakaa+pelolla,+inhoten+lihan+tahraamaa+ihokastakin.+24.+Mutta+hänelle,+joka+voi+varjella+teidät+lankeamasta+ja+asettaa+teidät+nuhteettomina,+riemuitsevina,+kirkkautensa+eteen,+25.+hänelle,+ainoalle+Jumalalle+ja+meidän+pelastajallemme+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,+hänelle+kunnia,+majesteetti,+voima+ja+valta+ennen+kaikkia+aikoja+ja+nyt+ja+iankaikkisesti!+Amen.