Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

231

Kommenttia

5720

1. 1Tim.+2:5+Sillä+yksi+on+Jumala,+yksi+myös+välimies+Jumalan+ja+ihmisten+välillä,+ihminen+Kristus+JeesusEi+ole+välimiehen+välimiestä,+velmua+valheineen.
  2. Nämä+aloitukset+ovat+kopioita+mutta+laitanpa+valaistusta+asiaan.Joh3:3+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+joka+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+se+ei+voi+nähdä+Jumalan+valtakuntaa."3:4+Nikodeemus+sanoi+hänelle:+"Kuinka+voi+ihminen+vanhana+syntyä?+Eihän+hän+voi+jälleen+mennä+äitinsä+kohtuun+ja+syntyä?"3:5+Jeesus+vastasi:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+jos+joku+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+ei+hän+voi+päästä+sisälle+Jumalan+valtakuntaan.3:6+Mikä+lihasta+on+syntynyt,+on+liha;+ja+mikä+Hengestä+on+syntynyt,+on+henki.3:7+Älä+ihmettele,+että+minä+sanoin+sinulle:+teidän+täytyy+syntyä+uudesti,+ylhäältä.3:8+Tuuli+puhaltaa,+missä+tahtoo,+ja+sinä+kuulet+sen+huminan,+mutta+et+tiedä,+mistä+se+tulee+ja+minne+se+menee;+niin+on+jokaisen,+joka+on+Hengestä+syntynyt."3:9+Nikodeemus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Kuinka+tämä+voi+tapahtua?"3:10+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Sinä+olet+Israelin+opettaja+etkä+tätä+tiedä!3:11+Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+me+puhumme,+mitä+tiedämme,+ja+todistamme,+mitä+olemme+nähneet,+ettekä+te+ota+vastaan+meidän+todistustamme.3:12+Jos+ette+usko,+kun+minä+puhun+teille+maallisista,+kuinka+te+uskoisitte,+jos+minä+puhun+teille+taivaallisista?3:13+Ei+kukaan+ole+noussut+ylös+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+taivaasta+tuli+alas,+Ihmisen+Poika,+joka+on+taivaassa.3:14+Ja+niinkuin+Mooses+ylensi+käärmeen+erämaassa,+niin+pitää+Ihmisen+Poika+ylennettämän,3:15+että+jokaisella,+joka+häneen+uskoo,+olisi+iankaikkinen+elämä.Pitää+uskoa+Jeesukseen.+Ei+näin+"uskon+syntini+anteeksi".
  3. Ja+hoitokokouksista.
  4. Ettei+olisi+saalemia?
  5. En+usko.