ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Mitä iloa on tapetulle siitä, että muitakin tapetaan?
Eikö se Argentiina olekaan nyt sivistymätön valtio? - Et tainnut ymmärtää. Kristittyt eivät tee esim, terroritekoja jos Jeesusta arvostellaan. Mutta miten muslimit suhtautuu Muhamedin arvosteluun jopa kuvina?
- Nyt en ymmärrä miten Raamattu voisi olla vastuussa siitä, että muslimit raiskaavat.
- Miten islamia olisi käytetty väärin ?
- Siihen voisi palstan ateistit vastata koska ovat vain sitä varten palstalla.
- Siirrät taas maalia. Olet säälittävä trolli.
- Minä kysyin, että miten luterilaisuus poikkeaa noista .
- Se on hyvin yleistä. Eihän luterilainen kirkkommekaan enää ole kristillinen vaan maallinen.
- Tehokkaimmin ja ainoat jotka kristinuskoa ovat levittäneet ne jotka julistavat evankeliumia.
- Laita minulle sitten muutama linkki missä Marin, Hutisalo, Andersson ym. kritisoivat muslimien tekoja.
- Sinä itse teet sitä.
- Ja miten tuo tukee väitettäsi
” Juha Ahvio yrittää väkisin syöttää sellaista ekumeniaa, että kunhan vain uskon johonkin kirkolliseen uskontunnustukseen, niin sitten voi elää niin kuin lystäät ja silti olla pelastuksen piirissä. Tuo ei pidä alkuunkaan paikkansa. Juha Ahvio on väärä profeetta. Ei pidä kuunnella hänen saarnoja korvasyyhyyn.” - Eihän tuossa muslimeja eikä islamia kritisoida vaan kaikkia tyttäjen silpojia.
- Patmos on yhteiskristillinen järjestö jonka johdossa on myös hellareita.
Parmos nauttii kaikkien raamatullisten kristittyjen luottamusta. - Laita minulle sitten muutama linkki missä Marin, Hutisalo, Andersson ym. kritisoivat muslimien tekoja.
- En ole koskaan lukenut yhdenkään punavihreän kritisoineen mitään muslimien tekoja.
- Et pysty todistamaan väitettäsi. Niin arvelinkin. Se on siis vain sinun mielipiteesi.
- Kaikki tuo on vain omaa mielipidettäsi kunnes todistat muuta.
Todista vaikka alkuun väitteesi, että helluntailaisuus on kehittynyt luterilaisuudesta, - Esitä argumenttisi, ettei Raamattu yksiselitteisesti tuomitse kaikkia homoseksuaalisia tekoja.
- Ihan yhtä paljon kuin sinunkin mielipiteelläsi minun mielipiteestäni.