Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Liittynyt 6v sitten
126
aloitusta ·
16220
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No.. minun on hyvä olla ja tuossa olet siinä oikeassa, että olen itseäni täynnä. Muuten meni metsään.
Ja saat olla mitä mieltä haluat minusta, mutta olen palstallakin vain minä itse. Omahyväinenkin saatan kyllä pikkuisen olla, sillä minun on oikeasti hyvä olla itsenäni.
En voi kertoa kuin oman näkemykseni asiasta, jos et siitä tykkää, se ei ole minun ongelmani.
Näin minulla, siksi kun en voi toisten puolesta puhua tai kirjoittaa mitään.
24.02.2024 14:38
Juu.. kai se sama asia on. Vakiopano ja ystäviä etuisuuksilla.
Luulisin.
24.02.2024 14:33
Voin het kättelyssä sanoa, että seksi on miehille (yleisesti ottaen) tärkeämpää kuin naisille.
Arvelisin, ettei löydy miestä, joka tyytyisi vain paijailemaan. Voin toki olla väärässäkin. En ole kaikki maailman miehet. Jos haluu saada,on pakko antaa.. :)
Tosin mielestäni se antaminen on seksissäkin molemminpuolista..
24.02.2024 14:31
No niin.. palstalla ollut aika ihmeellisiä poistoja viimeaikoina.
Kiitos kun jaksoit toistaa.
24.02.2024 12:16
Hauska.. sivusta. Sait minut nauramaan..
24.02.2024 12:13
Ehkä multa puuttuu mielikuvitusta tuohon haaveiluun. Tai sit olen jo niin maahan lyöty elämän käsissä, etten jaksa enää haaveilla.
Toisaalta olen saanut jo elämässäni kaiken mitä olen halunnutkin ja nyt en jaksa haluta enää mitään.. olen hyvin tyytyväinen pieneen elämääni. En tarvitse yhtään enempää.
Ehkäpä käytännönläheinen elämänkatsomukseni ja vaatimattomuuteni on syynä, mutta haaveilu ei tunnu edes ajatuksena hyvältä tai omalta. Ja luotan siihen tunteeseen.
Olen hedonisti ja teen vain mikä tuntuu hyvältä. Ja se, etten haaveile.. se tuntuu hyvältä.
24.02.2024 12:12
Päivänjatkoja hurjastelijani.❤️
24.02.2024 11:29
Kyllä sä joudut silloinkin himmaamaan.. XD.
24.02.2024 11:11
Oih.. mä tässä nukuin pari tuntia lisää ja loikoilen vielä raukeasti sängyllä palstaillen.
Puuron voisin nousta keittämään. Kuulostaa niin hyvältä. Oikeastaan niin hyvältä, että nousen samantien kaurapuuroa tekemään.
Kiitos Xena. :)
24.02.2024 10:57
Voi kulta sun kanssasi. Hillitse himosi ja kahlitse kaasujalkasi.. mitäs teet jos toistamiseen jäät kiinni..?
Kortti kuivumaan? Mitens sitten suu pannaan? Tai pippeli?
24.02.2024 10:54
Niin.. olet oikeassa, mutta olen aika pragmaattinen luonne. En juurikaan haaveile, keskityn siihen mitä on ja laitan sen toimimaan.
Parhaalla mahdollisella tavalla.
Ajatuksesi on kyllä kaunis, mutta ehkä joudun pureskelemaan sitä enempi. Siis että haaveilisin..
Ensireaktio toki oli etten halua haaveilla, mutta jos nyt antaisin tilaisuuden edes ajatuksen tasolla. :)
24.02.2024 10:51
Nuo rumat mustanpuhuvat kasat, joita lumeksi vielä kutsutaan .. joutavatkin mennä. Saisi tulla kolme viikkoa pelkkää vettä, niin sulaisivat pois.
Aurinko paistaa siellä sadepilven takana ja se tieto lämmittää mieltä. Kyllä niitä pilvettömiäkin päiviä tulee.
Hyvää viikonloppua sinulle. 🌦
24.02.2024 10:43
En mäkään. Luonto on osa meitä ja me ollaan osa luontoa. Molemminpuolista kunnioitusta vaaditaan.
Ei lokitkaan tunkeudu sun kotiisi sisälle häiriköimään.
24.02.2024 10:38
Olemme kuulemma liian vi.ttumaisia niille. Trollit jäävät ilman huomiota ketjuissamme. Siks.
24.02.2024 10:36
Uskon sinua. Edellinen viestisi taisi mennä poistoon..
24.02.2024 10:34
Mihin oli noin kiire?
24.02.2024 10:32
Siksipä alue tunnetaankin lokkien pesimäalueena. Ei siellä muut linnut pesi.
Eikä näin keskustaan tulekaan muita kuin urbaaneja lintuja. Sorsia, varpusia, lokkeja, variksia, harakoita, puluja, naakkoja ja tiaisia. Pääskyt kesäisin.
Olen joskus nähnyt tuossa pihapiirissä tilhen, kottaraisen, punatulkun ja jopa meriharakan. Mutta eipä juuri noita ole.
24.02.2024 10:31
Iloa ja valoa elämään. Siitä on hyvä lähteä. :)
Elämä tarjoaa pihlajanmarjoja, niin minä teen niistä makeaa hilloa. Hillon levitän aamiaiseksi leivän päälle ja nautin sen hymyillen.
24.02.2024 10:24
Uni on niin mielen kuin ruumiinkin lääke. Harmi kuulla, että olet ollut kipeänä. Kyllä vointisi kohenee tuosta.
Minä ymmärrän aamu-unisuuttasi, olen ennen vanhaan ollut aamutorkku itsekin.
Vuosia kuitenkin herännyt viiden aikaan töihin, niin se on asettanut sisäisen kellon herättämään aikaisin. Valitettavasti sisäinen kelloni ei tiedä milloin on vapaapäivä töistä.. 🙄
Toivottelen sinullekin hyvää viikonloppua ja pikaista paranemista. 😊
24.02.2024 10:21
Niin.. mä olen hieman urbaanimpi kuin sinä.
Minä tod. näk. tulen kuitenkin invalidisoitumaan jossakin määrin tuon ms-taudin myötä. Siksi kaupunkiyksiö keskustassa ja ensimmäisestä kerroksesta. Palvelut lähellä, ei lemmikeitä ja pihakin on soralla katettu. Kaikki helppohoitoista ja ja simppeliä.
Pitää olla fiksu ja käytännönläheinen. Unohtaa haihattelut.
Sulla toisin.. sä oikeasti voit toteuttaa haaveesi. Erämaamökistäsi. Ja mä kai pikkuisen elän sitä sun haavetta sen myötä.
Minun haaveeni kuoletin jo vuosia sitten. Otin järjen käteen ja suunittelin loppuelämäni funktionaaliseksi. Elämä on. Se ottaa ja antaa.
Mut oikeasti toivon, että toteutat haaveesi edes puolittain ennenkuin on myöhästä. Kun tulet liian vanhaksi, se jää vain asioihin joita kadut.
24.02.2024 10:14
272 / 811