Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
102
Kommenttia
14194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+minä+jakaisin+ryhmät+selkärankaisiin+ja+-rangattomiin.++
Selkärankainen+voi+olla+parempi+joissakin+elämäntilanteissa,+mutta+ei+kykene+taipumaan+toisissa+tilanteissa.+Liian+jäykkä.
Selkärangaton+joustaa+ja+luovii.+Sopeutuu.+Mutta+tiukan+paikan+tullen+usein+vain+luovuttaa.+
Onneksi+meillä+ihmisillä+useimilta+löytyy+molemmat+puolet...+Harvoin+törmää+täysin+toiseen+ryhmään+kuuluvaan..+toki+niitäkin+on.+
Jaottelu+on+periaatteessa+typerää,+sillä+jokainen+on+yksilöllinen+kombinaatio+kaikkea.+Riippuu+niin+asianhaaroista+ja+tilanteista.+
Luokittelu+voi+olla+itselleen+tie+ymmärrykseen,+mutta+tosi+asia+on+että+olemme+yksilöitä,+
n.+7-8+miljardia+sellaista.
18.10.2020 14:43
Eiköhän+ne+keskitien+kulkijat+ole+kaikki+varattuina,+juuri+niitä+joita+naiset+rinnalleen+haluaa.
18.10.2020 14:18
Onhan+noita,+mut+kai+nuoremmissa+vähemmistönä.++Riippuu+tosin+lähtökohdista.+
Keski-ikäisissä+noita+pilvin+pimein.++Jos+eronnut+kelpaa.++Sellainen+joka+ei+välttämättä+halua+asua+ja+olla+enää+aktiivisesti++parisuhteessa.+Kas+kun+se+on+jo+hällä+nähty+ja+koettu.+
Kun+nainen+päässyt+eroon+passaamisesta+ja+arkiasioista+kinaamisesta,+ei+hotsita+palata+sellaiseen.+Halutaan+kuoria+kermat+kakusta...
18.10.2020 13:49
Ei+se+niin+toimi...+
Panen+sellaisten+kanssa+jotka+minua+viehättävät+ja+jos+jotain+kemiaa+löytyy..
Ei+avoin+suhde+tarkoita+että+kaikkien+kanssa+jyystetään,+vaikka+seksi+panemista+olisikin.+
Vastaus+kysymykseesi+on+siis+aika+selkeä.
18.10.2020 12:29
Pikkuapuri+on+kone.
17.10.2020 18:13
Jos+hyväksyy+itse+itsensä+sellaisena+kuin+on,+vapautuu+tarpeesta+tulla+hyväksytyksi.
++En+tarkoita+etteikö+hyväksyntä+olisi+hyvä+juttu,+mutta+sitä+ilmankin+voi+olla+vahva+ja+kaunis+ihminen.
Sen+perustarpeen+voi+tyydyttää+niin+monella+tavalla...
17.10.2020 18:12
Pelle+Peloton+ja+pikkuapuri.
17.10.2020 17:57
Ei+ne+kaikki+ole+ääliöitä+jotka+täällä+huonosti+käyttäytyy.+Omaa+huonoa+oloaan+purkaa..+tai+ovat+olevinaan+hauskoja.+Trollaamiseen+on+monia+syitä,+joista+en+tiedä+puoliakaan...
Ihmiset+kun+eivät+ole+sinun+kloonejasi,+niin+heillä+on+eriäviä+mielipiteitä+siitä+mikä+on+järkevä+ihminen.++Ja+se+että+miten+kuuluu+toimia+ja+käyttäytyä+on+sitten+mielipidekysymys.++
Minun+mielipiteeni+ongelmaasi+on+että+rekisteröityminen+tehdään+palstalla+pakolliseksi+niin+ei+voi+piiloutua+tuntemattomuuden+verhoon.+Aina+tietäisi+kenen+mielipide+on+kyseessä...+ja+erottaisi+myös+jyvät+akanoista...+kuten+myös+ääliöt..
Mutta+minun+mielipiteelläni+ole+yhtään+sen+suurempaa+arvoa+kuin+sinunkaan.
17.10.2020 17:52
Moni+kokee+oikeudekseen+olla+ääliö+anonyymisti,+se+on+tosi.+Kai+se+on+jonkin+asteista++vajavaisuutta...+
Mutta+kaikki+pitää+hyväksyä,+sillä+säännöt+on+kyllä+määritelty+tällekin+alustalle+ja+siihen+ei+kuulu+se+että+kuka+saa+kommentoida+mitäkin+kenellekin.+
Jokaisen+oma+valinta,+miten+käyttäytyy+täällä+ja+irl,++siihen+me+ei+voida+vaikuttaa.++Toki+voit+laatia+käytösoppaan+palstalaisille.+Se+olisi+kuin+teos+
"+Ruotsalaiset+sotasankarit".
17.10.2020 16:11
No+kuitenkin+ollaan+keskustelupalstalla+niin+onhan+se+häiritsevää+kun+anonyymi+anonyymin+perään+kirjoittaa+anonyyminä+anonyymisti+anonyymille+anonyymipalstalle.+
Tulee+lukijallekin+paha+mieli+kun+ei+tiedä+montako+anonyymiä+on+laaksossa...
Tulee+tulkintavirheitä.++Ei+anonyymius+ole+pahasta,+mutta+joskus+kannattaa+miettiä+myös+sitä+vaihtoehtoa+että+itse+tulkitsee+toisten+kirjoitukset+väärin.
17.10.2020 15:19
Hyvähän+tuo+jos+Suomi+pääsee+maailman+kartalle...
Pojot+siitä+Marinille.+
Ja+kyllä+taitaa+muutoinkin+pisteet+kääriytyä+tästäkin+kohusta+hänelle.+
Kuva+on+tyylikäs+-+kaukana+irstaasta+ja+naista+alentavasta.+
Onko+se+sopiva+pääministerille?+Siitä+voidaan+kaikki+olla+vaikka+erimieltä,+mutta+nyt+on+vuosi+2020.++
Joka+tapauksessa+rohkea+veto+Marinilta.+Ja+taas+pojot+putoilee+hänelle.
17.10.2020 15:06
Omaa+pahaa+oloaan+viljelee+hedelmälliseen+maahan.+Ne+lopettaa+jos+eivät+saa+haluamaansa+vastareaktiota.+Eli+älä+ole+millänsäkään.
Älä+siis+välitä.+
Leuka+pystyyn...
17.10.2020 13:41
Minua+ei+voi+määritellä+sinkuksi...+olen+varattu+ja+vapaa...+
25+vuotinen+avoin+parisuhde+takana..+mutta+tokkopa+se+ketään+kiinnostaa.
Eksyin+sinkut+palstalle+uudistuksen+myötä+ja+heti+kyllä+ilmoitin+etten+ole+sinkku.++Ei+minulla+ole+mitään+salattavaa+siinä.
17.10.2020 13:07
No+minä+olen+gnostikko.+Ku+ei+ole+kukaan+niitä+todisteita+lässäyttänyt+eteen..
Ja+toi+biisi+oli+huono,+ihan+pyllystä.+Jos+pidät+CCR:ää+huonompana+nii+pidät+sitä+sikahuonona...+mutta+makunsa+kullakin.++
Kiva+se+on+makustella+erilaisia+biisejä,+oppia+uusia+juttuja+musasta+ja+siksi+katonkin+linkitetyt+biisit+loppuun.+Mut+toi+meinas+jäädä+kesken...
17.10.2020 12:49
Suosi+Suomalaista...
https://youtu.be/-voRLB_ubZE
17.10.2020 12:32
Eli+positiivisuus+voittaa+lopulta...+mikä+ettei.
Tosin+elämä+on+itsessään+jo+niin+shaissea+että+jos+vielä+synkistelee+sitä,+nii+menee+jo+pimeäksi..
Sit+hörähtää+johonkin+uskontoon+et+sais+ees+kuoleman+jälkeisen+valon+tunnelin+päähän..
Ei+kiitos.+Ei+mulle.+
Mieluummin+valo+nyt,+tässä+päivässä.+
+Tähän+vankilabiisi
https://youtu.be/T00eJSQimIk
17.10.2020 12:18
Mulle+ihan+uusi+tuttavuus,+mut+pimulla+on+hyvä+ja+mielenkiintoinen+ääni.+
Ja+vitut+on..
Aliarvostettua+ku+on+niin+vaikeaa,+se+positiivisuus+meinaan.+Aina+löytyy+joku+joka+haluaa+lytätä+posen+alas.+Aina.
Harvoin+löytyy+niitä+jotka+yrittää+nostattaa+negaa+...
17.10.2020 11:41
Luonnollisesti+suostuisin..
Ei+toista+voi+omistaa+kuuluu+ideologiaani.
17.10.2020 11:27
Tässä+lohdutusta..
https://youtu.be/QllvHZW33dE
17.10.2020 11:17
Melkein+jokaisella...+heh.+Mun+anoppi+antaa+lahjaksi+rahaa+ja+ukko+pitää+pystinsä+toimistolla.++Olen+onnekas.+
Entäs+ne+emännät+jotka+sisustavat+joka+vuodenaikaan?++Eiks+ne+käy+miesten+hermoille+ja+ainakin+kukkarolle..
16.10.2020 22:40
688 / 710